arkadaşlar lifan 200 mü xtreme max mı sizce? zealsun 200crossumu sattım ikisinden birini düşünüyorum 4beygir fark var arada bide xtreme daha yakışıklı... birde lifanın gy5-gy6 arasındaki fark nedir bilen var mı acaba?
arkadaşlar lifan 200 mü xtreme max mı sizce? zealsun 200crossumu sattım ikisinden birini düşünüyorum 4beygir fark var arada bide xtreme daha yakışıklı... birde lifanın gy5-gy6 arasındaki fark nedir bilen var mı acaba?
şık durmuş
tip olarak xtereme max .güç olarak lifan ama ben gne olsa 2.el bi xtreme alrım daha yakışıklı güçlensin diosanda cenkito vs formdakiler cc yukselttiler 2. el temiz birtane alıp 400 tl daha koyarsın çok istersen aynı güce ulasır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
Bende bişe sorayım arkadaşlar. bu motordaki geri dönüş katalizörü veya egzozdaki euro 3 için konulan filtre mi ne var egzoz borusu içinde bu ikisinden birini iptal eden varmı.varsa 2 sinden birinin ne gibi etkileri var soyleyebilirmi. performansmı arttı dustumu .ses mi arttı vs tarzı.
ikisinide iptal ettim. geri dönüşüm önemsiz gibi ama egzos içindeki katalizörle ugrasmaya gerek yok
hem düşük devirde tork düşüyor hemde egzos bosuna kesilip biçiliyor. yuksek devirde ise rahatlama az da olsa var.
modifiye konusunda o fiyatlar rahatlıkla 600 ü gecti. birde bunlar benim kendi montajım sıfır işçilikle yani
duyduguma göre ustalardan 150-250 arası isteyeni var
bua arada benim motor bu haliyle lifanı hava da karada yer, dereceli egzantirik ve sanzımandada fark var
abi sen baya x treme max essekti at yaptın valla helal olsun bnde heveslendim cc yukseltmeye ama maliyet yuksek geldi .doru diosun ama malzemeler 450 500 tl tutuo .bde ustaya verirsen en aşa 150 de o 650 700 tl minimum. o yuzden bu şekil devam .artık seneye inşalah temiz bir kawa klx 250 alıcam
modifiyede sınır yoktur, ilerde param ve zamanım olursa state III modifiyeye gececem, 270 cc + ??? +??? vs vs planlar hazır
( baya külfetli olacak maddi acıdan ama sonuna kadar değecek buna eminim )
ama maddiyat ve onla ugrasacak saglık yok, bel fıtıgından istirahetteyim.
ben max dan vazgecmem. basit ve saglıklı bir yapısı var. tamiratı kolay, usta ve servis parası sıfır
parcası ucuz dahası sen sag ben selamet
bu arada orjınalıde o kadar kötü değil nede olsa 150 cc motor.
bence tek ve en buyuk dezavantajı ve benimde sevmediğim tek yanı max'ın agır olması
ahhh 20-25 kg daha hafif olsaymıs varya tadından yenmezmiş
270 cc lere çıkartırsan değişmene gerek kalmaz gerçekten.ama kawasaki kullandım daha kıvrak daha hafif ve duz yolda daha sağlam gidio bi hayranlık yaptı motor bende .ama işte yedek parçası fln çok pahalı .olmadı senın modifiye mantıklarına bizde giricez max e
Modifiye yaaa,,, mutluluk kaynağı
Kaç kg yav bu max ?? Kuru - dolu ??
Kuru ağırlığı 135 kg olarak belirtilmiş, benim motor kadar. Benim radyatör sıvısını da çıkartırsak sizinki benimkinden daha hafif (ama tabi 10 kg felan daha hafif olmalıydı bence de)
bu gun egzoz manifolt borusunu almış olduğum cam elyafıyla dolayıp.dışınada aliminyum bant doladım. onuda siyah ısıya dayanıklı mangal boyasıyla boyadım guzel oldu inş sıkıntı olmaz .o eski paslı görüntüsü kalktı .
yaptımda yapmasına esgzoz susturucusunu takmadan sadece manifolt borusu takılıyken bi çalıştırım dedim motoru .bi çalıştırdım bildiğin harley oldu patpatpat nasıl guzel sesi copper gibi hasta oldum .istemeyerek de olsa egzo susturucusunu bagladım tekrar .sesi gne eski hale döndü pırpı pır die .buna nasıl bişe yaparsak susturucu yokkenki gibi güzel torklu ses elde ederiz bilen varmı arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------
http://imageshack.com/a/img547/6564/zuea.jpg
motorun işlemden önceki hali üstünde kuzenim var.
yarında yeni resmini koyarım begenenler yapabilir.
arkadaslar bende motora bagaj yaptırmayı dusunuyorum. yaylaya kampa falan gidince tak cıkar bir bagaja ihtiyac olack. bagaj yeri yaptıranınız varmı acilen tevsiyelerinizi bekliyorum
önceki sayfaları okursanız en az 3-4 kişi yaptık, hemde cesit cesit
bende motorlara baktım hep bir sorun var gittim sıfır xtreme aldım yarın elimde forumu takip ediyordum zaten sürekli paslanmaz vida alıp değiştiricem hepsini birde loctite kullanıcam hepsine... stickerlarını sökmek ilk işim ayak müşürünü kaldırmak bide... zealsundan kalan elcik korumalarını takıcam motoruma başka öyle dikkat edip yapabileceğim birşey var mı?
hayırlı olsun
sadece kontrol et, gevseyen vidaları orta sert locktite ile sabitle.
tüm vidaları degişmene gerek yok.
bendekiler bir iki tanesi hariç halen orjınaller duruyor
sadece egzos korumasının vidalarını değiştir, alyanlı olanla degiştim ben
orjınaller düştü zaten
Eyvallah tavsiyeler icin
Geçenlerde motordan gelen ses nedeniyle tekrar motoru söktük. Biyel kolu boşluk yapmış. Yeni biyel kolutakıpyeni piston segmanla topladık bugün. Bütün sesler kesildi ) çok meşakkatli de olsa rodajı iyi yapmayı düsünuyoruz. Sesif falan degisti çok canavar oldu motor
Arkadaşlar sizin ön çamurluk vida/cıvata yerlerinin, mümkünse fotosunu atarmısınız? stock ön çamurluğunuz süpermoto tipinde yanılıyormuyum?
Ayıp ettin valla,
28 Mayıs 2013 saat 23:25
17 Temmuz 2013 saat 09:56
03 Aralık 2013 saat 01:02
01 Ocak 2014 saat 03:52
19 Ocak 2014 saat 19:46
23 Ocak 2014 saat 23:38 'de ve her yeni post'ta, bu başlıkta idim, elden gelen, bilgi babında bildiklerim oldukça yazıyorum.
Sakın sen postlarını listeleme , sen gibi ordinaryus değiliz kardeşim.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)