abdullah kardesim
62.2 mm stroklu krank
65.5mm silindir piston.
200cc üst kapak
abdullah kardesim
62.2 mm stroklu krank
65.5mm silindir piston.
200cc üst kapak
zincirin surekli uzama sebebini motorun surekli yaylaniyo olmasindan dolayi diye dusunuyorum zinciri bugun gerdirttim ses gitti fakat amortisore cozum bulamadim sabah acicam arka amotisoru neyine bakicam nerden anlicam yada neresini sikicam?
herkese günaydın, arkadaşlar bu motorun vites araları kısamı, hız-devir kombinasyonu 150cc bi commuterden farklı mı?
arka süspansiyonu sıkıstırp bırakınca yavas geri gelmesi lazım, eger sıkısıp gevserken cok hızlı ise
amortisör patlamıstır. oda kullanımda sürekli yaylanma yapar.
tabi farklı öncelikle arka dişli orjınal 50 diş.
ama sanzıman yani vites dişlileri cogu cg ile aynı sayılır.
arka dişliyi küçük takıp aynı performansı alırım diye düşünme
o zamanda zincirle sorun yasarsın. cross arka masası normallerden farklı dişli küçülünce zincir masaya sürter
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
anladım dostum, yani arka dişliyi büyük tutarak motorun çekişini arttırmışlar ama aynı oranda hız düşmüş, aynı süratle yanyana giden bir commuterden daha devirli çalışıyor motor. o zaman onların 2. vitesle çıktığı rampaları max 3. vitesle çıkar diyebiliriz hemen hemen yaza doğru kısmetse bende aranıza katılabilirim max alarak zaten sürati sevmem. gezmektir amacım her yere gidebilmek, girip çıkabilmek. dişlilerle oynamam zaten en fazla arkaya bi dişli lastik takarım.
aynen öle cekişi cok kuvvetli. onların iki de cıktıgı yere max düşük devir dörtle bile cıkar zorlanmadan
tabi o kadarda zorlamaya gerek yok. nede olsa 150 cc motor. üst limitlerine yakın kullanılmazsa
max baya uzun süre problemsiz olarak götürür
peki arkada cross lastik varken asfaltta çok fazla sorun yaşadınız mı, mesela bu tip bir lastik takmayı düşünüyorum desenleri falan hoşuma gidiyor, asfalt zeminde sorun yaşarmıyım?
http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1200/4-60-18-TT-DESEN-344-CROSS-IC-LASTIKLI
ben o lastiğin 4.10 x18 olanını kullanıyorum.
ilk baslarda alısana kadar rahatsız ediyor sonra alısıyorsun
ama gezmeye devam ediyor.
bu desen daha iyi diyor kullananlar ama daha pahalı, daha az gezme yapıyormus
http://www.camgoz.com.tr/asp/product...LLI-110-100-18
swallow alacaksanda 4.10 al 4.60 motora geniş gelir yorar, zorlar
Parayı bi bulayım 2. motorum Cros olucak mondialde listemde ilk sırada, 1. tabi ki Cruiser
Ama buna karşın tecrübe kazanmak için commuterle başlıycam... :(
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
boyunuz müsaitse direk max ile de baslayabilirsiniz, torku yuksek hızı düşük oldugundan ögrenme sırasında daha az tehlike arz eder
zaten 4.10 nu takınca orjınalinin kalınlıgına yakın oldugunu göreceksin.cok az ince olabilir.
dişli lastik asfaltta titresim de yapar üstündeki orjınale göre
yeni alan arkadaşa hayırlı olsun, aynı kaskı alıcaktım bende fakat L si yoktu :/
bu arada lastiklere kaç hava basıyosunuz?
patlayan amotisor yapilabilirmi yoksa illa degistirmek mi lazim? birde silindirim reflekteye girdi ama motor hala daha ilk bastaki gibi gitmiyor gibi geliyo yag kacagida yok artik niye bilmiyorum sonunda 200cc yapicam o olucak
Just Ride..
ben 28 yada 30 olarak kullanıyorum
silindiri rektefe ettireceginize hazır satılan 166 cc silindir alsaydınız keske.
65.5mm lik.
korkarım amortisörüde değişmek gerekecek, ama siz genede sökünce araba amartisörü satan anlayan bir bayiye yada tamircisine gösterin derim.
patlak oldugu kesinleşsin diye.
motorun ilk bastaki gibi gitmemesi sadece silindirden değil, hava filtresi ve karburatördende kaynaklı olabilir
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Bende Ankara'da yaşıyorum ve nisan sonu gibi alacağım Max'ımı aslında Ankara için uygun bi motosiklet. Oturuş yüksek olduğu için fark edilmeni kolaylaştırır malum bazı yollarımızıda bilirsin yokuşlarımızla beraber torku 150cc bir alet için
çok güçlü olduğundan hiç sıkıntı olmaz. Hatta belki ikimizde kavuşunca maxlarımıza diğer Ankara'dakilerle bir buluşma bile ayarlayabiliriz
Aslında Cub düşündüm ekonomik olması açısından ama üstünde biraz iri kaldım ve Yokuşlarda problem yaşayacağım için vazgeçtim..
Tork u yüksek bir motosiklet lazım ama Cross pek görmediğim için Salcano wolf le ilgileniyorum.. Ama Crosslara bakmaktanda kendimi alamıyorum Ulusa gittiğimde birde xtreme max a binip deneyeyim bakalım oturuş pozisyonum nasıl olacak..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
SM ciler müjde size
mondial max sm 2014 de satısta
mevcut maxlarınızıda bunun parcalarıyla kolayca SM e cevirebilirsiniz
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)