Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Eylül 2013, 00:13
#3481
cenkito adlı üyeden alıntı
arkadaslar gezim bitti.
400 km civarı yol yaptım max la, depoyu fulleyince ne kadar yaktıgım belli olacak.
90-100 km sabit hızla yorucu olmadan tamamladım.
tabi modifiye max la
orjınal haliyle değil
tahmin nekadar yaktı tespit edebildinmi, çok merak ettim, püskürtmeyi sökeli daha ölcüm yapamadım
Reklamlar
-
10 Eylül 2013, 00:24
#3482
Syanur adlı üyeden alıntı
Gezi güzel olmuş, modifiye yaptığına sevinmişsindir umarum
Şu vites göstergesi için biraz daha bakayım bakalım. Sanırım sen çift çıkışlı müşür kastettin ??
Bir de benim aldığım model için "eski tip 5 vitese kadar gösterenlerden farklı, bunlar 6 vites ve üzeri gösterebiliyor" gibi bir reklam vardı. Sanırım aynı modeli almışız
ben hazır almadım kendim yaptım
senin müşirden cıkan kablo sayısının 7 olması lazım bos+6 vites =7
ben bundan alıp devresini kendim olusturdum
serdar8787 tahmin yok ama depoyu full leyince tam ortaya cıkacak
o zamana kadar sabret azıcık
bir resim daha
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
10 Eylül 2013, 00:39
#3483
cenkito adlı üyeden alıntı
Aslansın, idolümsün !!
-
10 Eylül 2013, 00:40
#3484
-
10 Eylül 2013, 01:37
#3485
Orkun709 adlı üyeden alıntı
Nasıl yapıyorlar hocam bu kaldırma işini?
Debriyaja bas, gaza yarım yüklen, debriyajı birden bırak, Yerden 1,5 karış kalkacak tam gaz verme ilk baştan seni kaybetmek istemeyiz
---------- Post added at 00:35 ---------- Previous post was at 00:31 ----------
corpsecorpse adlı üyeden alıntı
max imi alalı 5 günoldu hayırlısı. gercekten çok zevkli bi alet .parasının hakkını vercek inş verioda .bir sorum olucaktı ama gösterge panelinin ışığı varmı yoksa benimkimi arızalı .
Farlar açıkken yanar sadece far kapalı iken yanmaz
---------- Post added at 00:37 ---------- Previous post was at 00:35 ----------
cenkito adlı üyeden alıntı
benim ki hazır değil el yapımı kendim yapmıstım.
gelelim baglama olayına, önemli olan vites müşirinden cıkıs olması eger cıkıs yoksa onu değişmen lazım,
benim motor 5 vites oldugundan bu 5 vites gösteriyor
7 vites DSG olsaydı 7 vites gösterirdi, 9 a kadar yolu var
Orjinal MAX de var mı peki müşir çıkışı ?
Ve ayrıca şu lastiklerle bozdum kafayı
-
10 Eylül 2013, 12:42
#3486
insitiable adlı üyeden alıntı
Debriyaja bas, gaza yarım yüklen, debriyajı birden bırak, Yerden 1,5 karış kalkacak tam gaz verme ilk baştan seni kaybetmek istemeyiz
---------- Post added at 00:35 ---------- Previous post was at 00:31 ----------
Farlar açıkken yanar sadece far kapalı iken yanmaz
---------- Post added at 00:37 ---------- Previous post was at 00:35 ----------
Orjinal MAX de var mı peki müşir çıkışı ?
Ve ayrıca şu lastiklerle bozdum kafayı
http://img13.imageshack.us/img13/2494/k1bm.png
vardır yoksada 10 tlye alırsın yeni müşiri
güzelmiş lastikler markası nedir bunların bilgi yazmamıssın
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
10 Eylül 2013, 13:47
#3487
cenkito adlı üyeden alıntı
vardır yoksada 10 tlye alırsın yeni müşiri
güzelmiş lastikler markası nedir bunların bilgi yazmamıssın
MICHELIN AC10 Motocross ve Enduro İçin
MICHELIN AC10
Karlı ve kaygan toprak için olanı
MICHELIN MH3
Yumuşak karışık toprak için
MICHELIN MS3
Tüm Motor Lastikleri için Türkiye sitesinden direk olarak Avrupa sitesine yönlendirme yapıyor sipariş için sanırım önce arayıp sipariş vermek gerekiyor tabi önce fiyat almak lazım.
2011 yılında MX3 Modeli ile Julien Bill dünya şampiyonasını kazanmış. (Tabi bundan bize ne )
-
10 Eylül 2013, 14:58
#3488
insitiable adlı üyeden alıntı
bende aynı arka lastik var dişleri aynısı ama unilli marka...300km sonra söktüm enduro lastiği taktım
-
11 Eylül 2013, 02:04
#3489
serdar8787 adlı üyeden alıntı
bende aynı arka lastik var dişleri aynısı ama unilli marka...300km sonra söktüm enduro lastiği taktım
Marka farkı vardır illa ki verim alamadın mı?[COLOR="Silver"]
-
11 Eylül 2013, 07:27
#3490
insitiable adlı üyeden alıntı
Marka farkı vardır illa ki verim alamadın mı?[COLOR="Silver"]
yok tam tersine kumlu ve çamur arazide süper gidioyordu ama ben şu an 80% ashalta sürdüğüm iiçin lastiğe kıyamadım söktüm, artık kışın veya özel araziye giderken takarım dedim... o lastik asphalta çok hızlı bitiyor inanılır gibi değil, zaten 1 tane sıfıra indirilmiş eskitmiş bulundum
-
11 Eylül 2013, 12:03
#3491
Öncelikle selamlar. Az biraz kendimi tanıtayım. Adım Özgür FMV Işık Üniversitesi'nde öğrenciyim. Pazartesi günü yine forumdan bir abimizin maxını aldım ,bir kaç sorum olacaktı.. Montaj gerektirmeyen alarmlardan aldım mıknatısı var fakat tutturacak yer bulamadım henüz sizce neresi uygun olur ? Koltuğun altına düşündüm ama koltuğu sökmek basit bir işlem midir ? Pro-Grip yada Pro-Taper elcik almayı düşünüyorum onlarıda kendim takabilir miyim ? Şimdiden teşekkür ederim . İyi forumlar.
-
11 Eylül 2013, 18:40
#3492
bende aldım o merettende sokacak bı yer bulamadım ortalıga bırakıyorum oyle ama koltuk altı ıyıdır sarjı 1 aydan fazla gıdıyor
2 ayda bır sokersınız olur bıter
-
11 Eylül 2013, 23:06
#3493
okan4037 adlı üyeden alıntı
bende aldım o merettende sokacak bı yer bulamadım ortalıga bırakıyorum oyle ama koltuk altı ıyıdır sarjı 1 aydan fazla gıdıyor
2 ayda bır sokersınız olur bıter
Nereye takıyorsunuz bende oraya tutturayım barı
-
11 Eylül 2013, 23:20
#3494
deponun ustune yada sag depo camurlugunun ıcıne sıkstrıyıorm
-
11 Eylül 2013, 23:23
#3495
dediğiniz ürünü bilmiyorum ama koltuk altı iyidir
yan kapaklarda birer alyan baslı vida , koltugu da iki on numaralı vida tutar
toplamda dört vida cıkartırsan koltugu arkaya cektin mi koltuk cıkmıs olur
yalnız kapakları söküp takarken az dikkat gerekir vidalar altta dır sol ve sag üst koselerde de plastik tırnakları vardır.
o tırnakları kırarsan yan kapaklar oturmaz.
kapakların önce depo tarafını hafif kendine cekip cıkarırsın sonra az asagı dogru arka tırnagı cıkar
-
11 Eylül 2013, 23:53
#3496
cenkito adlı üyeden alıntı
dediğiniz ürünü bilmiyorum ama koltuk altı iyidir
yan kapaklarda birer alyan baslı vida , koltugu da iki on numaralı vida tutar
toplamda dört vida cıkartırsan koltugu arkaya cektin mi koltuk cıkmıs olur
yalnız kapakları söküp takarken az dikkat gerekir vidalar altta dır sol ve sag üst koselerde de plastik tırnakları vardır.
o tırnakları kırarsan yan kapaklar oturmaz.
kapakların önce depo tarafını hafif kendine cekip cıkarırsın sonra az asagı dogru arka tırnagı cıkar
Tamamdır abı cok tesekkur ederım .. Acıkta kalması ıcıme sınmedı alarmı gorup alıp gıtseler ruhumuz duymaz
Dedıgım urun tam olarak lınktedır : http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...3155484/detay/
-
12 Eylül 2013, 01:13
#3497
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...36969274/detay
normal alarmın yanında bende alarmlı disk klidi kullanıyorum oda güzel bir cozumdur,
fakat motor asırı sıcakken, sogurken catır cutur gelen metal seslerinden de bazen ötebilmektedir
-
12 Eylül 2013, 01:54
#3498
serdar8787 adlı üyeden alıntı
yok tam tersine kumlu ve çamur arazide süper gidioyordu ama ben şu an 80% ashalta sürdüğüm iiçin lastiğe kıyamadım söktüm, artık kışın veya özel araziye giderken takarım dedim... o lastik asphalta çok hızlı bitiyor inanılır gibi değil, zaten 1 tane sıfıra indirilmiş eskitmiş bulundum
Hadi ya o zaman sadece araziye çıkarken takılacak desene o da biraz uzun hikaye sadece arazide kullanılacaksa işe neyle gidecez Sayende bi şey daha öğrenmiş olduk muhtemelen bunlarda aynı yapıya sahiptir yoksa niye sınıflandırsınlar.
Desene en kral lastik üzerindeki orjinal Enduro lastik.
ozgranl adlı üyeden alıntı
Öncelikle selamlar. Az biraz kendimi tanıtayım. Adım Özgür FMV Işık Üniversitesi'nde öğrenciyim. Pazartesi günü yine forumdan bir abimizin maxını aldım ,bir kaç sorum olacaktı.. Montaj gerektirmeyen alarmlardan aldım mıknatısı var fakat tutturacak yer bulamadım henüz sizce neresi uygun olur ? Koltuğun altına düşündüm ama koltuğu sökmek basit bir işlem midir ? Pro-Grip yada Pro-Taper elcik almayı düşünüyorum onlarıda kendim takabilir miyim ? Şimdiden teşekkür ederim . İyi forumlar.
Aleyküm selam öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
Alarmı keşke almasaydın öncelikle suya dayanıklı değiller uzaktan suyu görseler bozuluyolar.
Koltuğun altında güzel durur uygun bir yer fakat çamurlukla koltuk altı bir bütün olduğundan buradaki 2 adet delikten yağmurlu havalarda su alıyor buradan almasa bile koltuğun en arka uç kısmından sızıyor.
Alttaki deliklerde su sızdığında oradan boşalsın diye yapılmış. (Benimki bozuldu attım). Koltuk altının bir başka dezavantajı ise alarmın sesi uzaklardan geliyormuşçasına çok boğuk çıkıyor.
Ortalıkta durmasın diyosan bana göre en uygun yer sol taraf, Akünün hemen sol üst tarafında regülatör var regülatörün 1 adet vidası mevcut sök ve
arkasına sıkıştır regülatörü tekrar bağla kolay kolay düşmez ama yine de kablo klipsi ile bağlayabilirsin en azından bana göre koltuk altında daha az suya maruz kalır.
---------- Post added at 00:54 ---------- Previous post was at 00:40 ----------
Koltuk altından daha az suya maruz kalır demek istemiştim son cümlede eksik yazmışım.
-
12 Eylül 2013, 11:18
#3499
cenkito adlı üyeden alıntı
Centiko senin çözümün daha güzel ama kendi kendine çalması iyi değilmiş. Motor çok ısındığında kesin her defasında çalıyor mu yoksa ara ara olan birşey mi?
-
12 Eylül 2013, 11:50
#3500
bazen oluyor,motor sogurken çıtçıt ses geliyor egzosdan filan o zaman calıyor galiba,
tam olarak olayı yakalama sansım olmadı. ama neredeyse iki yıldır kullanıyorum apartmanın içine koyuyorum,
apartmandan şikayet gelmedi daha
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)