Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Şubat 2013, 02:40
#2161
Reklamlar
-
04 Şubat 2013, 02:43
#2162
Unilli'nin lastikleri çok güzel ama sürekli araziye çamura girmiyosan o lastikler asfaltta sürünce sıkar tabi kayar da.
-
04 Şubat 2013, 02:51
#2163
Sert olması arazide iyidir kolay parçalanmaz. Ama yolda, hele de ıslak zeminde çok sorun çıkarır o lastikler.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
04 Şubat 2013, 03:21
#2164
ben bunları zaten SADECE arazi çamur kar ve yumuşak derin toprak için aldım, bizim buralar zaten hep arazi ;)
şu an uygun bir jant ve asphalt lastiği bakıyorum, yaz kış tak çıkar hesabı yapacam....
-
04 Şubat 2013, 03:23
#2165
En güzelini yapıyorsunuz. Masraflı bişey ama çok kullanışlı oluyor.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
04 Şubat 2013, 03:27
#2166
okdarda masraflı sayılmaz ya, sadece 1 kere jant alacaksın, ön lastıkiği bence değistirmee gerek yok ben 5 aydır kullanıyorum ve ön taraf daha aynı duruyor.... ve zahmetinden bıkmazsan lastikler böyle çok uzun dayanır, bugün 15 dak taktım arka tekeri motora
-
04 Şubat 2013, 14:54
#2167
Bende cross lastikleri çıkarıp, Enduro lastikleri taktım. Araziye çıkınca biraz aptileştim. Dişli gibi tutanamıyorlar. Çok yoruldum vallahi
Buda akyazı dan cross video görüntüleri ;
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
04 Şubat 2013, 15:50
#2168
Yol için daha sağlıklı olmuş TolgaCan abi arada sırada şu motora bi su tutuver yahu Egzosu da skoç braytla çitileyerek parlatabilirsin Pas sanmıştım ben de ama değilmiş.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
04 Şubat 2013, 16:09
#2169
-
04 Şubat 2013, 16:18
#2170
drumstar adlı üyeden alıntı
Yol için daha sağlıklı olmuş
TolgaCan abi arada sırada şu motora bi su tutuver yahu
Egzosu da skoç braytla çitileyerek parlatabilirsin
Pas sanmıştım ben de ama değilmiş.
Motoru ilk aldığım aylar her dönüşte yıkardım. Pırıl pırıl olurdu. Ozamanları bilirsiniz. Motor rengarenk şopar motoru gibiydi
Şİmdi haftadan haftaya hatta aydan aya yıkıyorum. Çoğu arkadaşım drumstar senle aynı duruma düştü.
Oğlum motor egzozu pas yapmış ya la diyip geliyorlar ondan sonra ne pis adamsın motoru yıka be kardeşim çamur egzozla birleşmiş diyip gidiyorlar
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
04 Şubat 2013, 16:19
#2171
Braingulp yine forumdan ucmus arkadaslar, cocukun dili pek sivri tutabilene helal olsun :D
-
04 Şubat 2013, 16:39
#2172
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Braingulp yine forumdan ucmus arkadaslar, cocukun dili pek sivri tutabilene helal olsun :D
Belli zaman sonra geri döner. Fazla göze batarsan olacağı budur. Serdar kaç oktan benzin kullanıyorsun. Birde bu bujiyi yedek diye ayır ngk tak derim
---------- Post added at 16:39 ---------- Previous post was at 16:31 ----------
Birde bu motor ne zamandan beri sende kaç km oldu.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
04 Şubat 2013, 16:39
#2173
3 ay önce 97 kullanıyordum ama artık 95 kullanıyorum, bu buji 'bosch super' marka
tamam ozaman ben NGK alıyım nerden ve hangi modelini almam gerekir ???
yani motorumun hava ayarında bişey yokmu, motor daha 2200km de ve subap ayarı yapılmadı nezaman yaptırmam gerekir ???
-
04 Şubat 2013, 19:09
#2174
-
04 Şubat 2013, 19:18
#2175
-
04 Şubat 2013, 19:24
#2176
-
04 Şubat 2013, 19:30
#2177
Ben bir kademe kıstım benzini. Eskisine nazaran daha iyi Maşallah tertemiz motor Akşama takarsam çalışırkenki fotolarını da atarım. Erinmezsen akşam karter koruma için de şablon çıkarıcam.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
04 Şubat 2013, 19:35
#2178
şu an kaç numarada veya çızgide senin iğne, bende aynısını deneyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------
öcal kardeş sen motorda ne gibi modifikation yaptın yani motor güçünde, ve 19 dan 21 dişliye yükseltiğin ne oluyor ?
-
04 Şubat 2013, 19:43
#2179
İğne en ortadaki tırnakta duruyodu benim. Bir üstteki kanala taktım segmanını, mükemmel olmasa da idare eder.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
04 Şubat 2013, 20:14
#2180
Arkadaşlar hava ayar vidası karbüratörlerde aynı yerdedir hemen hemen sarı pirinç vidadır, bizim karbüratördede var tabiki hava ayarı fakat ayarlama yapabilmeniz için kısacık tornavidanız olması yada spiral uzantılı tornavidanız olması gerekiyor
Serdar Arkadaşım sen bizi takip etmiyorsun sanırsam yada paylaştıklarımı es geçmişsin buda beni üzdü şimdi ):
30. sayfadan itibaren yorumlarım ve yaptıklarımı anlatan makaleler var neyse kısaca bahsedeyim senin için
krank 200 lük takıldı
silindir uzun 65.5 mm takıldı
üst kapak yani silindir üst kapağı 200 lük takıldı
debriyaj dişlisi yani krank ile debriyaj arasındaki hareketi sağlayan dişli takımıdır 19 iken 21 dişli takıldı
egzoz'un ucundaki yuvarlak aparat çıkarıldı yerine küçük bir delikli sac takıldı ki ben yaptım kendi emeğim ve patlama yapıyor çokta güzel sesi çıkıyor
aklıma gelenler bunlar şimdilik
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)