Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Şubat 2013, 15:27
#2121
aman dikkatli ol - motorcunun isi zor, baskalarin öküzlüklerini kestirmek ve telafi etmek zorunda her zaman!
bu arada motor kiyafet konusunda tam nokta atisi yaptim sanirim.. tesadüfen ugradigim motor magazalarinda yeni yil indirimlerinden öyle bi faydalandim mi akillara zarar
KTM Powerwear diz korumaligi: orjinal fiyat 129,- indirimli fiyat 29,-
BELO Touring jacket - su gecirmez, 3 katmanli, omuz ve dirsek korumali: orjinal fiyat 249,- indirimli fiyat 99,-
Gaerne Toruing boots - su gecirmez: orjinal fiyat 299,- indirimli fiyat 139,-
Dainese protector: Orjinal fiyat 99,- indirimli fiyat 19,-
Satra full body amour - sirt korumaligi cikarilabilir ve tek giyilebilir: orjinal fiyat 99,- indirimli fiyar 20,-
KTM powerwear full body amour: orjinal fiyat 199,- indirimli fiyat 99,-
cekmisken bunuda cekeyim dedim emektar KTM'im, torununu bekliyor
Reklamlar
-
01 Şubat 2013, 17:29
#2122
KTM powerwear full body amour, Dizlik ve Gaerne Toruing boots ağzımın suyu aktı. Bot ucuza gelmiş. Kaliteli bir ürüne benziyor. iyi denk getirmişsin.
Yanlız bodyarmor da yırtık çıkabilir gözüm kaldı , Güle güle kullan dostum. yakışır. motor geldi mi ? son durum nedir ?
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
01 Şubat 2013, 20:57
#2123
Yukarıda arkadaşın birisi icon montları sormuş. Benim uzun zamandan beri araştırdığım bir marka. Çok kaliteli malzemeleri var, Fiyatları da ona göre çok yüksek. İstediğim şekilde mont bulursam balıklama atlarım herhalde ForzaBJK sanırım kadir gecesi doğdunuz siz Bu nası bir şanstır anlayamadım hala. Ben bütün dükkanı toparlardım herhalde Bi de bugün Aydında lastik aradım. Bulabildiğim tek lastik bridgestone. Onlar da sipariş üstüne getirebilecekler ancak. Tabanı 120 varmış sadece, fiyatı da 140 lira. Arkada duruşunun nasıl olacağı hakkında bir bilgisi olan varmı? 130 tabanı olan da unilli marka buldum sahibindende o da 130 lira. Çok kararsız kaldım :(
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
01 Şubat 2013, 21:06
#2124
finansal problem varsa, kullanilmis lastik takmayi dusundunmu?
sahibindende cok guzel lastikler var ama, 17 lik.
drumstar adlı üyeden alıntı
Yukarıda arkadaşın birisi icon montları sormuş. Benim uzun zamandan beri araştırdığım bir marka. Çok kaliteli malzemeleri var, Fiyatları da ona göre çok yüksek. İstediğim şekilde mont bulursam balıklama atlarım herhalde
ForzaBJK sanırım kadir gecesi doğdunuz siz
Bu nası bir şanstır anlayamadım hala. Ben bütün dükkanı toparlardım herhalde
Bi de bugün Aydında lastik aradım. Bulabildiğim tek lastik bridgestone. Onlar da sipariş üstüne getirebilecekler ancak. Tabanı 120 varmış sadece, fiyatı da 140 lira. Arkada duruşunun nasıl olacağı hakkında bir bilgisi olan varmı? 130 tabanı olan da unilli marka buldum sahibindende o da 130 lira. Çok kararsız kaldım :(
-
01 Şubat 2013, 21:22
#2125
Sorun finansal değil ama üçbuçuk bin liralık motora 650 tllik michelin lastik takmak da istemiyorum :( Çıkma mıkma uygun ölçü bulabilsem alıcam ama bütün lastikler 17". En son ihtimal babam yakında bulgaristana gidiyor, ordan lastik bakıcak.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
01 Şubat 2013, 21:35
#2126
haklisin. bende aynisini yapardim, 60-70 liraya kullanilmislarvar ama 17.
drumstar adlı üyeden alıntı
Sorun finansal değil ama üçbuçuk bin liralık motora 650 tllik michelin lastik takmak da istemiyorum :( Çıkma mıkma uygun ölçü bulabilsem alıcam ama bütün lastikler 17". En son ihtimal babam yakında bulgaristana gidiyor, ordan lastik bakıcak.
-
01 Şubat 2013, 21:36
#2127
arkadaşlar youtube ye video atarken lütfen başlıha xtreme max yazmayı unutmayalım
arama yaptığımızda xtreme max diye arama yaptığımız için sizin farklı isimde koyduğunuz videoları sadece bu forumu takip edenler görebilir(bildikleri için oda)
motorlarımızın marifetlerini herkez görsün istiyoruz unutmayalım lütfeeeen.. (:
-
02 Şubat 2013, 03:52
#2128
selam arkadaşlar
Xtreme maxa jant seçerken hangi jatları seçmek gerekir, enduro lastik takmayı düşünüyorum, ama ön 20 arka 17, bir numara ufak olsun istedim, bir zararı olmaz heralde ?
şu an ön lastik daha original duruyor, arka lastik bitti ve en iri dişli lastiklerden aldım
ama bazen 2 veya 3 hafta asphalta gezdiğim oluyor ve dişli lastiklerim çok hızlı aşınıyor, onun için komple jant ve enduro lastik almayı düşünüyorum, tak çıkar hesabı ;)
yardımçı olursanız sevinirim
herkese keyifli sürüşler ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------
arkadaşlar bir sorum daha olacak, bu 150 maxların ateşleme bobini kaçlık oluyor bilen varmı ?
-
02 Şubat 2013, 17:09
#2129
serdar8787 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar
Xtreme maxa jant seçerken hangi jatları seçmek gerekir, enduro lastik takmayı düşünüyorum, ama ön 20 arka 17, bir numara ufak olsun istedim, bir zararı olmaz heralde ?
şu an ön lastik daha original duruyor, arka lastik bitti ve en iri dişli lastiklerden aldım
ama bazen 2 veya 3 hafta asphalta gezdiğim oluyor ve dişli lastiklerim çok hızlı aşınıyor, onun için komple jant ve enduro lastik almayı düşünüyorum, tak çıkar hesabı ;)
yardımçı olursanız sevinirim
herkese keyifli sürüşler ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------
arkadaşlar bir sorum daha olacak, bu 150 maxların ateşleme bobini kaçlık oluyor bilen varmı ?
Serdar ön ve arka göbekleri bulabilirsen en fazla 300 tl masrafın olur lastikler,göbekler.çemberler ve miller dahil. ama dediğim gibi göbekler piyasada yok olanda marka cihazların göbekleri faiş bir fiyata satıyorlar
bugün adana camgöz motorsiklete sordum ön jantı 18 yapalım dedim ön ve arka lastikler aynı desen ve ebatta olacak dedim vede geniş olsun dedim arazidede kullanabileyim diye hafif dişli lastik olsun dedim iç lastik te verecekler fiyat olarak teller vede işçilik dahil en fazla 150 tl paran çıkar dediler.
bende şöyle birşey düşündüm abimin eski honda nx4 motorundan çıkan lastikler var ön 21,arka 17 inç hafif dişli lastikler(enduro lastikleri). ön lastiği çemberi değiştirmeden takayım arkayada en genişinden hafif dişli bir enduro lastik takıp bir deneyip performansına bakacam en kısa zamanda inşallah.
-
02 Şubat 2013, 20:48
#2130
sağol hakan kardeş..
evet bence sen çeberi değiştir zaten 80 lira gibi birşey fazla tutmaz
ben burda bir komple takım jant buldum ve çokda ucuz ama açeba bizim motora uyarmı, bijon aralıklarını biliyormusun sen, yarın bir ölçmem lazım
ve bizim BOBİN kaç voltaj üretiyor bilen varmı ????? ben biraz daha fazla voltaj üretenini takmak istiyorum !!!
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...13662803/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...12899662/detay
-
02 Şubat 2013, 20:57
#2131
serdar8787 adlı üyeden alıntı
Regülatörü iptal ederseniz 16-17 volt üretir ama aküyü yakar, cdi beyini yakar yolda kalırsınız.
-
02 Şubat 2013, 21:06
#2132
Regülatörü iptal etmek biraz saçma olur, ben komple elektrik üretimini yükseltmek istiyorum, nasıl yapabiliriz bunu
-
02 Şubat 2013, 21:09
#2133
serdar8787 adlı üyeden alıntı
Regülatörü iptal etmek biraz saçma olur, ben komple elektrik üretimini yükseltmek istiyorum, nasıl yapabiliriz bunu
Yapamazsın kısacası. Volt dediğin watt ise stator sargılarını yeniden sardırsan daha kalın sargılarla, biraz daha fazla güç üretir ama watt artar volt değil.
-
02 Şubat 2013, 21:14
#2134
benim aslında istediğim bujilere daha fazla volt iletmek daha güçlü bir ateşleme olsun diye
ve Watt artınca bu olmuyor heralde, pek anlamam elektrik aksamından ama normalde bu mantık doğru olması lazım
ozaman bizim statorun sargısını kalınlaştırmamız lazım, 250 lik bir motorun statörünü taksak olmazmı, regulatörü de ona göre takaçaksın
-
02 Şubat 2013, 21:24
#2135
serdar8787 adlı üyeden alıntı
benim aslında istediğim bujilere daha fazla volt iletmek daha güçlü bir ateşleme olsun diye
ve Watt artınca bu olmuyor heralde, pek anlamam elektrik aksamından ama normalde bu mantık doğru olması lazım
Onun için cg performans cdi'ler var.
http://www.google.com.tr/#hl=tr&safe...performans+cdi
-
02 Şubat 2013, 21:33
#2136
nasıl yani tam anlamadım, hem daha iyi bir beyin (cdi) ve aynı anda statörü mü yükseltmek lazım yoksa statöre gerek yokmu
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
http://www.motostar.com.tr/KONTAK-CESITLERI&motostar&43
ama bu sitede benim motora göre bir performance CDI yok, veya hangisi bizim motorlara uyar, ve bunlar motorda nasıl bir etki yapar yanı aslı varmıdır hakiki bir modifiye unitesimidir
-
02 Şubat 2013, 21:35
#2137
statörü değiştirmeye gerek yok. cdi ve ateşleme bobini performans serisi ürünlerle değiştirilse yeterli. Bunların özelliği de 8 bin devir üzerinde daha kararlı ateşleme yaptırması.
serdar8787 adlı üyeden alıntı
nasıl yani tam anlamadım, hem daha iyi bir beyin (cdi) ve aynı anda statörü mü yükseltmek lazım yoksa statöre gerek yokmu
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
http://www.motostar.com.tr/KONTAK-CESITLERI&motostar&43
ama bu sitede benim motora göre bir performance CDI yok, veya hangisi bizim motorlara uyar, ve bunlar motorda nasıl bir etki yapar yanı aslı varmıdır hakiki bir modifiye unitesimidir
Xtreme max için aramayacaksınız tabi, cg motor sizinki de cg125 veya 150 için bütün performans parçaları uyar sizin motora da.
-
02 Şubat 2013, 21:39
#2138
hmmm tamam ustam sen anlıyorsun bu işten, bana biraz yardımcı olsan bu konuda tabiki zamanın var ise, chat yapabileceğimiz bir yer yokmu face varsa iyi olur
-
02 Şubat 2013, 21:42
#2139
face'ini mesaj at eklerim ama burdan yazışsak motor konusunda daha iyi.
-
02 Şubat 2013, 21:53
#2140
tamam mesaj atıyorum
evet haklısın herkes bilgi sahibi olmuş olur, ozaman şimdilik burda yazalım ;)
bu cg uniteleri çok uçuz ama !
1. şimdi ben 150 lik cg cdi unitesi yerine 200cc lik alırsam nasıl bir etki yaratır
2. sitenin birisinde 10 dolara cg performance regulatörleri var bunların hangilerini seçmem lazım... mesela (3+3=6 jak) VE (4+3=7 jak) var bunlar ne anlama geliyor
3. ve başka bir sitede.....
CG 125 CC PERFORMANS KÜÇÜK REGÜLATOR
MDF 094
CG 150 CC PERFORMANS ORTA REGÜLATOR
MDF 095
CG 125-150-250 CC PERFORMANS BÜYÜK REGÜLATOR
Bunlardan hangisi en uygunudur ve hangisi 150cc motora daha fazla güç verir
4. önçelikle CG nedir onu bilmek isterim ;)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)