Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Ocak 2013, 21:38
#2001
bi kac senedir uzaktan bakiyordum bu foruma , burda yazmanin bukadar eglenceli olacagini bilseydim daha onceden hesap acardim, tastiksakta soylessekte ben gunumun 4-5 saatlik kismini sizlerle ( foruma bakarak ) geciriyorum, o yuzden benim icin onemli insanlarsiniz, ( mengu bile dahil (saka saka mengu ) )
bi video yuzunden koskoca adama ( bana ) dayak atiyodunuz haa, helal olsun, ne ortalik kiziscak ya.
Tolga Can adlı üyeden alıntı
Burak bence konuyu uzatmayalım. Ben o videoyu 3 kere izledim. hatalı yazmayım diye, sen dikkatli bir kez izle kardeşim.
adam parmak ucu ile basıp, üstüne basıp basıp parmak ucu diyor. Bende sana ön taban diyorum. sence hangimizin dediğ doğru anlaşılır.
o adamın mı benim ki mi ;) , neyse ortalık kızışmasın. ben sustum tıp. sizde öyle yapın. paylaşımlara devam kardeşler
Reklamlar
-
22 Ocak 2013, 21:50
#2002
Merhaba. Foruma çok giremiyorum. Teknolojiden uzağım.
Benim Max 11000 Km de.
130 KM hıza kadar çıkıyor motor.Km sayacı doğru gösteriyorsa tabii. ( 97 OKTAN BENZİN, rüzgar ve motorun üzerine yatarak.)
Acayip tekteker yapıyorum. :D Yürüme hızında giderken 1. viteste debriyaj sıkılı gazı sonuna kadar açın. ( ort. 2 sn. ) gazı bırakın. motorun devri düşerken gazı tekrar açın ve debriyajı hızla bırakın. Arkada biri varken çok daha kolay oluyo ama tek olunca zor oluyo. 30-50 Mt gitmişliğim var. Taaki motor üstüme düşme noktasına gelip ( nası yaptım bilmiyorum ama ) son anda frene basana kadar.. Sonra vazgeçtim..
Zincir sorunum var. Biraz sıkı olunca motor taş gibi oluyo çukurlarda hiç yaylanmıyor. Gevşetince vites değiştirirken berbat bir ses çıkartıyor. :/
Keyifli sürüşler..
-
23 Ocak 2013, 00:49
#2003
burda zincir konusunda bilgili , daha onceden tecrubeli arkadaslar var onlar sanirim okuyup yardimci olurlar.
jokercan adlı üyeden alıntı
Merhaba. Foruma çok giremiyorum. Teknolojiden uzağım.
Benim Max 11000 Km de.
130 KM hıza kadar çıkıyor motor.Km sayacı doğru gösteriyorsa tabii. ( 97 OKTAN BENZİN, rüzgar ve motorun üzerine yatarak.)
Acayip tekteker yapıyorum. :D Yürüme hızında giderken 1. viteste debriyaj sıkılı gazı sonuna kadar açın. ( ort. 2 sn. ) gazı bırakın. motorun devri düşerken gazı tekrar açın ve debriyajı hızla bırakın. Arkada biri varken çok daha kolay oluyo ama tek olunca zor oluyo. 30-50 Mt gitmişliğim var. Taaki motor üstüme düşme noktasına gelip ( nası yaptım bilmiyorum ama ) son anda frene basana kadar.. Sonra vazgeçtim..
Zincir sorunum var. Biraz sıkı olunca motor taş gibi oluyo çukurlarda hiç yaylanmıyor. Gevşetince vites değiştirirken berbat bir ses çıkartıyor. :/
Keyifli sürüşler..
-
23 Ocak 2013, 13:37
#2004
braingulp adlı üyeden alıntı
bi video yuzunden koskoca adama ( bana ) dayak atiyodunuz haa, helal olsun, ne ortalik kiziscak ya.
Bizim burda kimseye sataştığımız yok, kavgada etmiyoruz. Aslına bakarsan atışmak için can atıyorum. çünkü sabahtan akşama kadar oku oku gına geliyor.
Arada bir düşünce paylaşımı güzel oluyor. Sen bize kızıpta yazmaktan vazgeçme, bak o zaman kavga ederiz işte, bu arada amca senin yaş kaç
jokercan adlı üyeden alıntı
Merhaba. Foruma çok giremiyorum. Teknolojiden uzağım.
Benim Max 11000 Km de. 130 KM hıza kadar çıkıyor motor.Km sayacı doğru gösteriyorsa tabii. ( 97 OKTAN BENZİN, rüzgar ve motorun üzerine yatarak.)
Acayip tekteker yapıyorum. :D Yürüme hızında giderken 1. viteste debriyaj sıkılı gazı sonuna kadar açın. ( ort. 2 sn. ) gazı bırakın. motorun devri düşerken gazı tekrar açın ve debriyajı hızla bırakın. Arkada biri varken çok daha kolay oluyo ama tek olunca zor oluyo. 30-50 Mt gitmişliğim var. Taaki motor üstüme düşme noktasına gelip ( nası yaptım bilmiyorum ama ) son anda frene basana kadar.. Sonra vazgeçtim.. Zincir sorunum var. Biraz sıkı olunca motor taş gibi oluyo çukurlarda hiç yaylanmıyor. Gevşetince vites değiştirirken berbat bir ses çıkartıyor. :/
Keyifli sürüşler..
11.000 km mi helal olsun be sana sağlam gezmişsin. bende rekor bende diye seviniyordum
130 km ibre sapıtmış sende ;) benim ibre 120de kalıyor. bazıları 95.100.110 km diyor. Şahsen navigasyon ile düz yolda ölçtüm. son hız 110 km tecillidir.
Tek teker yapıyorsun ama hani video dermişiz. bi tane paylaşta gözümüz gönlümüz açılsın. 30-50 mt ne diyorsun kesinlikle video isteriz
zincir çokta sıkı olmasın. 3 cm lik bolluk kafidir. daha da bol olursa yolda giderken sürekli şakırtı duyarsın. Birde kalkışlarda tork düşük olur.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
23 Ocak 2013, 18:53
#2005
Az önce motorun bilimum yerlerini söküp yağlayıp geri kapattık abimle. Kaymak gibi oldu herşeyi. Zincir bende de problem, sıksam çok sıkı, bi gıdım gevşetsem çok ses çıkarıyo. Far da sıkıntı benim için, Orjinalini bozmadan hangi ampulü takmamı önerirsiniz? Ayrıyetten benim kilometre sapıttı gitti. birinci viteste 40a kadar yolu oluyo :D Ayarlayabilme şansımız var mı acaba?
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
23 Ocak 2013, 19:21
#2006
orjinal far kafası hiç bir şeye yaramaz. ben değiştirdim rahat ettim. ibre konusuna gelirsen yeni bir sorun. birde benim km teli kopuk 2 haftadır yaptırmadım. çok üşeniyorum.
Bu üşengeçliğim yüzünden dün benzinim bitti. tamda kavşakta yolun ortasında kaldım. Hem yeşil yandı. hemde büyük rezillik oldu. diğer türlü km sayaca göre yol yapıyordum :(
senin gıdım ölçün nedir acaba ? sıkı ve gevşek halini bi fotoğraflasana, uygun olan budur. Ben 82.5 kg ağırlıktayım. Bu zincir bolluğu tam bana göre sende ona göre ayarını yap.
oturunca zincir biraz daha geriliyor. ayarladıktan sonra üstüne otur biri gerginliğine baksın. sizi biraz görselliğe boğayım.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
23 Ocak 2013, 19:33
#2007
Anında görüntülü cevap, süper Ya benimki sıkıntı değil de ses yapması hoşuma gitmiyor pek :/ Yarın fotoğraf çekip koyayım ben de. Benim km sorunu ön tekerlekten dolayı oldu. Çap 3" küçüldüğünden km sapıttı gitti :( Ayrıyetten 90 kilo olduğumdan oturunca bayaa çöküyo motor
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
23 Ocak 2013, 19:40
#2008
Müşteri hizmetleri bende son teknolojidir , Bizde SM yolunda ilerleseydik onun içinde sana anında görüntülü görsel cevap verirdim.
Malesef bu konuda destek veremiyoruz. Kullanıcı hatası
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
23 Ocak 2013, 20:28
#2009
Yav bu sm işi çok zevkliymiş Arka tekerlek gelmedi hala ama virajlarda yatıp arkayı kaydırarak dönmek çok eğlenceli Arka lastik geldiğinde neler olcak çok merak ediyorum.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
23 Ocak 2013, 20:43
#2010
drumstar adlı üyeden alıntı
Az önce motorun bilimum yerlerini söküp yağlayıp geri kapattık abimle. Kaymak gibi oldu herşeyi. Zincir bende de problem, sıksam çok sıkı, bi gıdım gevşetsem çok ses çıkarıyo. Far da sıkıntı benim için, Orjinalini bozmadan hangi ampulü takmamı önerirsiniz? Ayrıyetten benim kilometre sapıttı gitti. birinci viteste 40a kadar yolu oluyo :D Ayarlayabilme şansımız var mı acaba?
Kilometre saatini cg veya ybr tarzı commuter motorlarınkiyle değiştirirsen kısmen de olsa doğru gösterir.
-
23 Ocak 2013, 20:50
#2011
Onlara baktım, hem pahalılar, hem de çok büyükler. Bizim motora sığmazlar. İç mekanizmasının da tek satıldığını görmedim. Kazalı motorlardan çıkma bulmaya çalışacağım.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
23 Ocak 2013, 21:00
#2012
drumstar adlı üyeden alıntı
Onlara baktım, hem pahalılar, hem de çok büyükler. Bizim motora sığmazlar. İç mekanizmasının da tek satıldığını görmedim. Kazalı motorlardan çıkma bulmaya çalışacağım.
http://www.rialli.com/urunler/motosi...ir-saati-digi/
Şöyle bişey alamazmısın, işini görür. 25-30 liraya da pahalı diyosan bilemem devir saatinin dijital olmasına dikkat et bi işe yarasın.
-
23 Ocak 2013, 22:10
#2013
@drumstar, o zincir sorunu bir tek sende değil bende de öyle. Arka maşada'ki çizgiyi 6'ya getirsem çok sıkı oluyor. 7'ye getirsem çok gevşek oluyor. Şakir şakır ses çıkarıyor. Nerdeyse her hafta ayar yapıyorum ama ayar gene bozuluyor. Ayar tutacağını'da pek sanmıyorum zinciri değişmedikten sonra. Bu arada lastiği değiştikten sonra hiç gündüz çekmedin foto. Bi tane var oda çok karanlıkta çekilmiş. Arka lastiği bekliyorsun galiba bizi foto'ya boğmak için
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
@tolga, bende senin gibiyim. Km'ye göre benzin alıyorum. Ama yirmi lira'ya 110 km gidiyordum. Ortalama 18 kuruş yakıyordu. Ama son bir aydır tam tamına 100 km gidiyorum 20 lira ile. Yani yirmi kuruş yakıyor :s motor 1500 km'de şuan. Subap ayarı yapmadık daha. Acaba ondan çok yakar mi ?
-
23 Ocak 2013, 22:15
#2014
Mengü bunu hem görmemiştim hem de görsem bile işe yaramayacak sanırım. Çok büyük görünüyor.
Serdarom abi arka lastik olmadan pek bi çirkin görünüyo motor ama söz, yarın çıkıp bol bol fotoğraf çekicem Bugün yıkadım ama yağmur yağmaya başladı birden atölyeye sokmam gerekti.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
23 Ocak 2013, 22:21
#2015
drumstar adlı üyeden alıntı
Mengü bunu hem görmemiştim hem de görsem bile işe yaramayacak sanırım. Çok büyük görünüyor.
Serdarom abi arka lastik olmadan pek bi çirkin görünüyo motor
ama söz, yarın çıkıp bol bol fotoğraf çekicem
Bugün yıkadım ama yağmur yağmaya başladı birden atölyeye sokmam gerekti.
Sen yinede bi parçacıya gidip çinli cg kilometre saati sor, ebatlarına bak kafana yatarsa rialliden alırsın.
-
23 Ocak 2013, 22:21
#2016
@drumstar, şimdi ben 1500 km'deyim ve yağ-buji değişmekten başka hiç bakım yapmadım hiç. Siz nereleri açtınız. Nereleri yağladıniz. Nereleri sıktınız. ?
-
23 Ocak 2013, 22:27
#2017
arkadaslar subab ayarı yakıtı da etkiler performansıda, eger adam akıllı bu motordan anlayn yoksa cevrenizde göz kararı subab ayarı yaptırmayın. gazı kesince motor cok motor freni yapıyor yoksa, ben yetkili serviste yaptırdım pisman olup deneme yanılma yoluyla kendim işi çözdüm.zincir sesi içinde tek çözüm o ringli zincir, denemedim ama cross cu abilier öle diyor, motora zincir subab sesinden zarar gelmez bunu da bilin.
@drumstar senin km sapıtmasıda dogru tahmin, teker capını küçülttüğünden. ya o ebat tekere sahip motor göstergesi takacan yada böyle kullanacan baska yolu yok
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
23 Ocak 2013, 22:27
#2018
Burdaki tanıdık parçaçılara bi sorayım yarın.
Ben bi kere hava filtresini temizledim, içindeki yağı iki kere değiştirdim (içindeki yağı ilk çıkardığımda koyduğum yağ kaliteli değildi hiç), zinciri 200kmde bir yağladım, 1500de (yani bugün) gaz teliyle debriyaj telini yağladım, karburatörün fişeğini de yağladım kaymak gibi oldu. Başka da bişey yapmadım sanırım.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
23 Ocak 2013, 22:35
#2019
Serdarom adlı üyeden alıntı
@drumstar, şimdi ben 1500 km'deyim ve yağ-buji değişmekten başka hiç bakım yapmadım hiç. Siz nereleri açtınız. Nereleri yağladıniz. Nereleri sıktınız. ?
ben motoru komple söküp heryerini sıktım cogu yeride yalama yapıp diş açtırıp çelik yay taktırdım astarı yüzünü geçti yani
---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:29 ----------
arkadaslat eger motoru orjınal kullanıyorsanız< gaz teli debriyaj teli ni yaglayın.
cok sık tazzikli suyla yıkıyorsanız gidon göbegini ve teker göbeklerini yaglayın
onun harıcinde sadece anahtar takamını elinize alıp gördüğünüz civata vidaları sıkın gerisi önemli degil
cok arazi toza giriyorsaniz da arada hava filtrenize ters yönde hava verip temizleyin gerisi bos
çinli zaten gittiği yere kadar mantıgı en iyi mantıktır
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
23 Ocak 2013, 23:07
#2020
@cenkito, düşük hızda yada yüksek hızda hiç farketmiyor gazi bırakınca çok sert ve çok ani kesiliyor motor ve gaza basınca da gene yüksek yada düşük hızda farketmiyor motor atıyor kendini sert şekilde..(motorun yeni olduğundan sıkı olduğundan daha tam açılmadığından'da olabilir gibime geliyor) Yani gazi bırakınca yada bıraktıktan sonra gaza debriyaj'siz basınca bunlar oluyor. Subap ayarını bilen birine yaptıracağım. Birde bu motorda subap sesi hep çıkacak galiba. Ayar yapsan'da yapmasanda Internette oring'lere baktım ama çok para yahu :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
Söylediğiniz yerleri yarın açıp yağlayacağım. Bu yaptığımız yada yapacağımız şeyleri sonuçta japon'da olsa yapacaktık :D Motor motordur
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)