2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Asfaltta dişli lastik gerçekten tehlikeli. Kros lastiği için Tolga abinin dediği gibi pahalı olanları almak gerekmiyor. Sonuçta taş gibi lastik Bugün rialliden aradılar, ellerinde benim istediğim lastik kalmamış. İstersem başka desen verebilirlermiş. Babam da kabul etmemiş, şimdi istediğim lastiği başka bayiden göndericekler. Kargo parası iki katına çıkacak ama en azından benim istediğim lastik olur. Bugün öğle arasında arkadaş ve ben, iki motor altınkuma indik. Hava gerçekten mükemmel. İncecik ceketlerimizle bile terledik giderken. Çok rahat denize girilebilcek bi hava var burda Şu parçalar gelse de supermotoya çevirsem artık. Ha bi de arkadaşla şakalaşırken istemeden tek teker yaptım bikaç sefer daha deneyince 4-5 metre gidebildim. Gerçekten eğlenceliymiş
@Drumstar bana diyordun ama demekki tek teker videolar senden gelecek
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
o kadarda degil tolga ben daha o seviyelere gelmedim
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Videoluk kadar bişey yapamadım daha İlerde geliştirirsen neden olmasın ki. Ama ben de stoppie videosu isterim
birkaç gündür uğraşıyorum ve sonunda son sayfaya geldim. yaklaşık bir aydır max kullanıcısıyım, forumu okuyup motor hakkında bilgilenmek istedim. zor oldu ama faydalı oldu. benden daha yeni arkadaşlara anladığım kadarıyla okuduklarımı özetlemek istiyorum. yanlışım varsa düzeltin lütfen. yazdıklarım tolgacan,cenkito,drumstar,ocalh,serdarom gibi emekçilerden yaptığım alıntılardır. teşekkürü onlar hakediyor.
1.motor ilk alınırken de,sonrasında da civatalar kontrol edilmeli,iyice sıkıştırılmalıdır.
2. özellikle fren disk bağlantılarını,arka dişli vidalarını. zincir ve egzoz korumalığını periyodik kontrol etmek gerekir.
3.amartisör korumalığının vidaları uzun olabiliyor. kısaltmak gerekebilir. yoksa amartisörü çizer.
4.manevra kabiliyetini arttırmak için motorun grenajlarını törpülemek gerekebilir.
5.vidaları paslanmazlarıyla değiştirmek iyi olacaktır.
6.10ltden fazla benzin koymamalısınız.
7.far ayarı için 51. sayfayı okuyunuz.
8.karbüratör hava tahliye borusunun( herhalde adı böyle) kelepçesini iyice sıkın.motoru yıkadıktan sonra oraya sızıntı olabilir.
9.motoru tazyikli suyla yıkamayın.
10.ön çamurluk sıçratma olayı için 62. sayfayı okuyunuz.
şimdi de bunların altına kendi görüşlerimi eklemek istiyorum.
1.bize bu fiyata cross zevki yaşattığı için allah çinden razı olsun.(tüm eleştirilere rağmen bunu hak ediyorlar bence.)
2.motor dış görünüşüyle kesinlikle nazara gelebilen motor.(yaşadım)
3.mühendislik hataları gerçekten gülünç.( çamurluk ve far)
4.4000 civarında parası olan vede sıfır almak isteyenler için ideal bir motor.
5.sonuçta cross motor bu. nihayetinde üstünde hoplayıp, zıplanmak için alınmıştır. motora cross gibi davranmak lazım. çizilecek te düşecek te, yolda da kalacak. arıza da verecek. bence tüm bunlar zaten cross tanımının içinde var.
6.motora hakim olmak biraz zor geldi bana.(daha önce 2 yıllık cross geçmişim olmasına rağmen) motora yeni başlayanlar için uygun değil.
7. tolgacan,cenkito,drumstar,ocalh,serdarom ve daha birkaç kişi gerçekten takdiri hakediyor. hem forumdaki hareketlilikleri hem de motorları için düşündükleri süper.
8. ön çamurluk değişimi için pek seçenek bulamadım. yok mu hiç alternatifi
9.en kısa zamanda fotoğraf atacam bende.
10.sonuç; kask hayat kurtarır, motor candır, can.
Hayırlı olsun öncelikle. ancak bir maddenize katılmıyorum. Çamurluk ve farın aslında ayarı tamamen doğru, supermotoya göre ayarlanmışlar. Öne küçük tekerlek taktığınızda far, sinyaller çamurluk yerli yerine oturuyor. Bunlar dışında parasını hakeden bir motor. Kazasız belasız binmeniz dileğiyle..
valla sayfanın ilk gününden beri takip eden ve yazan biri olarak cıkarımlarınız yerinde.
@Drumstar ön çamurluk, süper moto ön lastik takılsa bile camur atabilir. bence tamamen görsellik ön plana alınmıs. ama far olayı küçük ön jantla çözülür, çünkü motorun ön kısmı yere yaklasacaktır
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
eywallah teşekkür ederim. o zaman şöyle mi desek tekerlekler yanliş seçim galiba. neyse bundan sonra artık tadını çıkarmak lazım.
@cenkito büyük miktarda azaltıcaktır ama çamuru. onun dışında gerçekten güzel motor. Bugün tepe aşağı giderken bile 120yi göremedim :( 110a yaklaştı kaldı. sizde de böyle mi?
tekerlek cross için doğru ama cross için çamurluk yanlıs secim. ön jant çapı küçüldüğünde arazide zorlanacaktır
valla ben eski haliyle 100-105 civarı gördüm o kadarda sıkıstırmadım hiç, zaten gerek de yok yüksek oldugu için rüzgardan çok fazla etkileniyor
ben motorun gücünü fazla etkilemesin diye orjınal 150lik balansörüyle toplamıstım ama bu kadar titresimin artacagı hesapta yoktu
tekrar 200 lük balansörle yeniden toplama kararı aldım
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
@ıbrahim tespitler'in çok doğru. Yalnız depoya on lira değil, yaklaşık 35 lira'dan (7 litre) fazla koyulmamalı. Birde manevra kabiliyeti için karenaj değil'de gidon'un altında sağlı sollu iki demiş parça var. Biraz traşlanması gerek. Ben hala daha traslamadım. Bu arada sende aynı fikirdeyim. Acemi adama tavsiye etmem bu motoru. Gücünden felan değil'de.. Yüksekliğinden dolayı.. @drumstar, bu motorda çok ama çok yavaş giderken ancak teker yapılır kendi tahminimce. Çünkü 15 km'yi felan geçince iş işten geçiyor. Bende bir aralar denedim ama sonra motoru kırarım diye korktum daha denemedin. Sen hangi yöntem ile denedin. Yoksa gazi açıp debriyaj'i bırakarak mi yaptın. Sakın öyle deneme iyi oluyor hemen kalkıyor ama çok sakat oluyor be kardeşim. Kafaya geçme an meselesi oluyor.
İbrahim aramıza hoşgeldin. Motorun hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
En kısa zamanda seninde paylaşımlarını bekliyoruz.
Birazcık oynama yaptım.
ben 120 km ibresine düz yolda çoğu kez geldim. 110 km her daim zaten eve giderken çevre yolunda görüyorum.
ben navigasyonla ölçüm yaptım. Bu motor 105 km hızla gidiyor. Düz yolda ise belli hızdan sonra 110 km son hız olarak gitmekte. buda yeterli Allah bereket versin
sonuçta cross motora biniyoruz.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Benim motor 1300 km'de. Düz yolda motor iyice ısınmışken 100'u görüyorum. Ama 85'den 100'e çıkması zaman alıyor.85'e rahat çıkıyor. Rampa aşağı bence'de 110'u geçmez. Motor rüzgar'dan müthiş etkileniyor. Bazen hızı azaltıp vites'i bile düşürüyorum. Kesinlikle o hızlarda gidilmemesi gereken motor. 80 ideal hız bence.
Beyler şimdi kaç km yaptınız ;
Benim mesajı editleyerek kendisini yazsın bakalım.
Tolga Can : 6500 km
Serdarom : 1300 km
Centiko :
Drumstar :
Halil :
Hakan :
ibrahim :
gezgin :
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
benim motor basınca 80-90 a soluksuz cıkıyordu, sonrada 100 ü görüyordu.ama son modifiyeden sonra daha yol yapmadım zaten tekrar söküp topluyacam
4500 km galiba emin değilim
1 mart"tan sonra hızla artısa gececek
---------- Post added at 19:21 ---------- Previous post was at 19:16 ----------
yok mu arttıran arkadaslar
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Benimde km teli kopuk. değiştirene kadar o km deyim. sayaç ne derse o
modifiyeden sonra senin sayaç sapıtır. ibre sayacın dışına çıkar gibi geliyor.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Yürüme hızında giderken birinci viteste gazlayıp debriyajı bıraktım, ilk kez denemem istemsiz oldu azcık benim 1450 anca oldu :( ehliyetsiz bu kadar oluyo Bizim ön dişli kaçtı arkadaşlar? az biraz büyütmek istiyorum da. bahsettiğim arkadaşta windys 125 var, geçenlerde zincir dişli değiştirdik. ama yanlış almışız. önü 2 diş büyük, arkayı 4 diş küçük almışız. motor hiiç çekmicek sandım ama gayet de yeterli gibi geldi. en azından az daha düşük devirde gidiyor. normalde ben geçerdim onu son hızda ama bu gün uzadı gitti.
Tolga Can : 6500 km
Serdarom : 1300 km
Centiko :
Drumstar :1453
Halil :
Hakan :
ibrahim :
gezgin :
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)