Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1801
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Tolga shallow demiş halil swallow dememiş ki neyse bende kendimi böle avutayım

    arkadaslar 210 cc projem bitti bu aksam motoru calıstırdım takarken ama bir civata kırdım debriyaj içinde 6lı olan baskı balatam şimdi 5li

    güç de dehset artıs oldu titresimde arttı ama olsun 2 . vitesde 3 vitesde gaza yüklenince neredeyse önü kalkıyor biraz gücü azaltmam gerekecek

    işaretli olan vidayı kırdım, çok sıktım içerde kırıldı

    mehmetmumtaz bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1802
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Tolga abinin de dediği gibi iman gücüyle sıkmamak gerek Video da isteriz ama asfaltta tek teker yaparken
    cenkito bunu beğendi.

  3. #1803
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tolga shallow demiş halil swallow dememiş ki neyse bende kendimi böle avutayım

    arkadaslar 210 cc projem bitti bu aksam motoru calıstırdım takarken ama bir civata kırdım debriyaj içinde 6lı olan baskı balatam şimdi 5li

    güç de dehset artıs oldu titresimde arttı ama olsun 2 . vitesde 3 vitesde gaza yüklenince neredeyse önü kalkıyor biraz gücü azaltmam gerekecek

    işaretli olan vidayı kırdım, çok sıktım içerde kırıldı

    http://img843.imageshack.us/img843/9579/debbbbb.jpg
    Abi bunun için diyorum havalı somun sıkma gerek diye sen elle sıkınca bi taraftan fazla kuvvet veriyosun civata kırılabiliyor görüldüğü gibi.
    cenkito bunu beğendi.

  4. #1804
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    valla iman gücüyle sıkınca mal da çinli olunca böyle sorunlar cıkabiliyor

    valla drumstar o dediğin zor hem arka lastik cross lastik cok kayıyor hemde ben o kadar usta değilim tekere kalkacak kadar

    ama araziye cıkınca resim video çeker atarım foruma

    ---------- Post added at 17:37 ---------- Previous post was at 17:30 ----------

    yapılan işlemler:
    200 lük balansörlü krank takıldı,
    200 lük 65.5 uzun silindir takıldı,
    karburatör yakıt hava ayarı yapıldı,
    geri dönüşüm iptal edildi,
    üst kapakta 3 civata yuvası yalama yapıldıgından tornacıda diş acılıp celik yay takıldı,
    ve en son da debriyaj göbek baskı vidası cok sıkmak suretiyle yuvada kırıldı 15-20 tl masraf daha acıldı

    motor blogu 2 kez şaseye sök tak sırasında belimi ağrıttım

    o kadar ...

    ama sonuc herseye degermiş. +kartel sansıman debriyaj yenilip yutuldu,bundan sonra servis yolu sadece yedek parça lazım oldukça tutulacak
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  5. #1805
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    O kadar uğraşmışken silindiri 69 ya da 70mm takmanın şansı yok muydu? bari 250cc olsun da yapılan masrafa deysin

  6. #1806
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    masraf sadece 250 lira civarı tuttu. kartel küçük daha fazla gücü kaldırmazdı birde kartel acıklıgı 70 mm, 65.5mm pistonun gömlek genişliği zaten 69 mm o ancak sıgıyor, balansörsüz 250 lik krank taksaydım o dedğin cc lere yaklasırdı ama ben balansörden vaz gecmek istemedim
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  7. #1807
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Masrafı çok değilmiş allahtan. Performansı 250cclik motorlara göre nasıl sizce?

  8. #1808
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    valla daha tam ayarlamalarım bitmedi ama kanuni cross 250 ile aynı hatta daha iyi diyebilirim
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  9. #1809

    Üyelik
    12 Ekim 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    2013 Cbf 150
    Hayırlı olsun hayırlı olsun ağabey Balansör demek titrememek değil miydi ya. Neden titreşim arttı ki yakıt'i da ölçün cem bey. Merak ettim ne kadar arttı diye.
    cenkito bunu beğendi.

  10. #1810
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Baya iyiymiş demek. Supermotoya çevirdikten sonra ön dişliyi değiştirip cc yükseltme işine girmek istiyorum da Bugün motoru çıkarıp yıkadım, 2 saat falan sürdü sanırım. Temizlik süngeri ve deterjanla heryerini çitiledim. Jantlar çok güzel oldu. Rialliye gıcık oldum hala kargoya vermediler parçaları. Son bir sorum olacak, egzostaki katalizörü çıkarıp geri dönüşü iptal etsek motor biraazcık da olsa güçlenir mi?

  11. #1811

    Üyelik
    05 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    XTREME MAX 250
    210 cc oluyor motorlarımız arkadaşlar
    [COLOR="#4B0082"][COLOR="#800080"][/COLOR]MOTORSİKLET = HAYATI RENKLİ YAŞAMAKTIR :)[/COLOR]

  12. #1812
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    ben egzosdaki katalizörü cıkartmadım sadece geri dönüşümü iptal ettim motorun yakıtına gelince eski karburatörle aynı üstündeki, sadece ayar yaptım
    fazla bir artıs beklemiyorum ki !!! eski hali dediğim gene 65.5 mm kısa silindirdi. 62 mm orjınal halini hatırlamıyorum

    ---------- Post added at 21:06 ---------- Previous post was at 21:04 ----------

    birde ankaradan @makseli arkadasımın yaptıgı katalizör iptal işlemi var o da motoru rahatlatır ama ben o işlemi yapmadım
    ayrıntılar arkadasımın blog undan

    http://rkstitanic200.blogspot.com/20...1_archive.html

    http://rkstitanic200.blogspot.com/20...1_archive.html
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  13. #1813
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Hacim formülünden 210cc çıkıyor ancak silindir kapağındaki hacmi de hesaba katmak lazım. Kafadan bi 230cc diyin siz ona

  14. #1814
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    o var sıkıstırma oranı var varda var ben silindiri de taslattım ince conta da taktım normalde olan 9:1 olan sıkıstırma oranı 12:1 filan oldu ondan motor yerinde durmuyor birde balansör olayında ayar gereklimiydi onu bilemiyorum
    titresimin sebebi o da olabilir eger ondan sa onun çözümüde kolay
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  15. #1815
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Balansörün takım yönü vardır büyük ihtimal. Balansörlü motorun krankını sökmedim hiç ne desem yalan olur. Çok fazla titreşim varsa büyük ihtimal bir problem vardır.

  16. #1816
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    sıkıstırmanın artmasındanda olabilir bu titresim neyse arastırıp onu da çözecem en kısa zamanda
    krank aynı sadece arada bir dişli daha var krankla balansörü baglayan ayar varsa o arada yapılmalı
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  17. #1817
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Sıkıştırmanın o kadar fark edeceğini sanmıyorum. Ayarına bakılması lazım herhalde

  18. #1818
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    dişli yazdıgım yerler dişlinin merkez milleri

    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  19. #1819
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı MAX.MAX.MAX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tolga bunu demeyecektin işte ceme hakaret ama bu
    Hakaret değil. Dost acı söyler

    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tolga shallow demiş halil swallow dememiş ki neyse bende kendimi böle avutayım
    Ben yanlış yazmışım aklıma asyalı bi kız geldi galiba Swallow doğrusu , Ucuz lastik ama yine de seni her türlü idare eder.
    Örnek vermeye kalkarsak, Harley davidson bot vardır. Orta halli bir bot vardır. Birde kara lastik ayakkabı vardır.
    Ama giyilir ve iş görür. Önemli olan burda iş görmesi, Biz mitas aldık da ne oldu. iki tane Swallow parası, oda asfaltta zamanla eriyor buda, bu devirde paran varsa
    kaliteye kaçacaksın yoksa uygun olanı alacaksın. Keşke bende Swallow alsaydım. mitasların dişleri asfalta erimesin diye artık binmiyorum bile
    Amma da pintiyim haaa
    cenkito bunu beğendi.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  20. #1820
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    beni 6 - 7 ay idare etsin yeter 70 lira = aylık 10 lira lastik parası
    bişey değil daha sonra daha kaliteli de alabilirim. ama benim makinaya bu haliyle o kadarda gitmeye bilir daha önce tuketirim gibime geliyor dişleri
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)