Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Haziran 2012, 10:08
#281
Modialin beyaz modeli yok diye biliyorum. CBF 150 de bile boya sıkıntısı yasayan vardı. Siyah boyanın altından mavi cıkmıştı.. Ama bu oyle bişi debil. Dogrudan boya soyuluyor ve beyaz plastik yuzeyi cıkıyor... Ayrıca ön camurlugu garantiden degiştirmek yerine bana usta öasrafını odesin ben gidip servisde iyi bir boya attıkayım. Degiştirilen parcanın boya kalitesi de aynı oplursa neye yarar...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Reklamlar
-
22 Haziran 2012, 10:46
#282
Her 100 motordan birinde belki boya sorunu olur. Sağında solunda ufak bir dökülme.
5 motoruz 5 inde de boya sorunu var. Çok kötü boya atmışlar. Parça değişse ne olur. Gelen de aynı bok olacak. Zaten boya dökülürse, Komple sanayide siyaha boyatırım.
Mondial yazılarını sökmeye yer arıyorum zaten. Üstüne monster çaktım ama komple mondialden arındırırım.
İş yerindeki bir motora sehpa takmıştık. Bizimkilere de sehpa olur mu diye düşünürken altına bir bakayım dedim.
Motorun altında 4 adet delik mevcut. sanırım bizimkilere de ayaklık takılıyor. Doğru ise ben sehpa (ikili ayaklık) alıp takacağım.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
22 Haziran 2012, 16:27
#283
arkadaslar merhaba
enver kardesim cok cok gecmiş olsun cana olacagına mala gelsin
bendeki durumlarda şöyle arkadaslar:
1-subab sesine care bulamadım, cok da sıkmak istemiyorum subap kesme vurma olmasın diye ama cırıldama var.
2-benimde ekzos ısı kalkanının vidaları bir hafta içinde düşmüştü, bende aynı vidalar ile saglama aldırdım,
3-boya konusun da bir sorun yasamadım belki sürekli musluk suyu ile yıkamamdan olabilir, basınclı suyla sadece 2-3 defa yıkandı
4-ilk bakım zamanında vites bos ışıgı takılı kalmıstı, servis düzeltti, şimdide ısık komple sonmüştü, servise gittim bu sefer soketi cıkmış. ilk sorun neden oldu bilmiyorum.
5-o alttaki baglantı yerleri benimde dikkatimi cekmişti, ben motor muhafaza takılır diye düşünmüştüm bir ara kalın sac dan muhafaza olayına girmeyi düşünüyorum
6-bagaj demiri gercekten güzel olmus en kısa zamanda bende yapıcam, ama bakalım ne zaman fırsat bulabilecem
7-Tolga, ben ilk bakıma ben sadece 12 TL yag parası vermiştim senden baya cok almıslar
yetkili servislere iyice gıcık olmaya basladım, ilgi sıfır bilgi ehhh idare eder ... vs
bir usta ile görüştüm (adana da ki apachi yarıslarına motor hazırlayan, iyi ve köklü bir usta)
motoru modifiye etmeyi düşümüyorum işcilik dahil 750 tl civarı kaba hesap yaptı, 50.000 km de garanti kullanırsın diyor, zaten orta halli bişey yaptıracam uç nokta degil, sonra rektefe olur sanırım
*200 lük silindir
*200 lük üst kapak
*200 lük itecekler
*200 lük balansörlü krank
*200 lük yag pompası
*200 lük ekzantrik
*200 lük conta takımı
vs...
ne lazımsa tam anlamıyla 200 cc olacak
bakalım nasıl olacak
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
22 Haziran 2012, 16:35
#284
merhaba crosscular ve cem abi .. Hadi inşallah istediğin performansı alırsın.. Yalnız sonra sıkıntı yaşama gibi bir durum olmaz inşallah ?
-
22 Haziran 2012, 17:20
#285
berk_cglr adlı üyeden alıntı
bence sizin mondialler aslında beyaz olan bir modeldir bizimkilerde alırken siyah olsun demişlerdir maaliyet artmasın diyede kalite düşük yapıldıysa ondan böle soyuluyor olabilir
Tam üstüne bastın bu motorlar beyazmış normalde motor tamircisi bir arkadaş dedi bana
-
22 Haziran 2012, 17:40
#286
C€m Kardeş;
Bende daha tanzikli su vurmadım. Bahçe hortumu ile yıkıyorum.
Alt koruma olayını Süpercross yapmadığım için gerek duymuyorum. Küçük dereden, orta derece tepelerden zıplıyoruz. Büyük taş kaya olan yerlere girmiyoruz.
O yüzden ayaklık (sehpa) takınca motoru park ettiğimde daha yüksek ve heybetli durur diye düşündüm.
Benim tekerde patladı ama iç lastik yenilendi. Eskisine yama yaptırıp yedek olarak aldım. 40 TL iç lastik olsa, 50 TL yağ ve bakım ücreti bizim buralarda aynı :(
200 cc olması sana kaç hp yada kw kazandıracak merak ettim.
Gezgin33 kardeşimizin topcase den yola çıkarak bende yapacağım. Ancak ben yanlarada çanta düşünüyorum. Enduro gibi olsun.
Hatta ön tarafa uzun cam düşünüyorum ama daha uygulama yolunda değiliz
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
24 Haziran 2012, 08:50
#287
Tolga valla ölçüm filan yapılmamıs ama sana su kadarını söyleyeyim 125 likten devşirme 200 cc motorda yaklasık 80kg luk sürücü debriyaj ve ara gaz vermeden 2 .vitesde gaza yüklendiğinde motor patinaja düşüyor
190 civarı da son hız diyorlar. dedim ya adamlar profesyonel olarak yarısıyorlar
---------- Post added at 07:50 ---------- Previous post was at 07:15 ----------
tcs adlı üyeden alıntı
benimde ön çamurluğun altındaki boya kalktı . Göstergenin oradakide ve bir süpriz daha ön amatîsörün siyah olan boyaları kalktı sarımsı renk çıkmaya başladı .
TCS yalnız degilsin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...88592367/detay
göz atarken bunu gördüm bu motorunda amortisörler sararmıs
sarımsı da cok sırıtmıyor dogrusu. göze pek batmıyor
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
24 Haziran 2012, 11:07
#288
-
24 Haziran 2012, 16:31
#289
-
24 Haziran 2012, 18:56
#290
-
24 Haziran 2012, 23:52
#291
-
25 Haziran 2012, 10:01
#292
-
25 Haziran 2012, 10:03
#293
Tolgacan ot biçme motorlarına yaglı benzin kullanılır. İki zamanlı oldugu için. Bizim motorlar yaglı benzinide yakar ama performans düser. Bujiler kurum yapar... Ben motoru alırken ekintasda iki tene vardı. Birini ben aşdım digerinin ön amartisorude anyı sekildeydi. Biri siyah digeri sarı idi. Durduk yere motoru neden soktunuz tolgacan onu anlamadım
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
25 Haziran 2012, 10:45
#294
Çim kesme makinasından benzin çekmedik be abicim.
Benzin petrol ofisinden alınmıştı. 95 oktan yağsız. üst yazıları okumadın mı ?
Motoru c.tesi yıkadım. Akşamı çalışmadı. Sonra buji ıslanmıştır diye düşündüm ama bujiyi anahtarım olmadığı için sökemedim.
Pazar günü bujiyi söktüm. Temizledim. buji deliğine hava bile vurduk. taktık çalışmadı. Acaba dedik benzinde mi sorun var. Yıkarken su mu aldı içine dedik.
Benzini boşalttık. Sonra yeni benzin aldık. koyduk yine olmadı. Sağını solunu söküp sorun nerde bulmaya çalıştık. Hemde hiç sökmemiştim. merak ettim. Nerde ne var diye
Olay bundan ibaret.... Ama serviste konulan yağdan memnun değilim. Kısa süre sonra arkadaşla ortaklaşa Castrol yağ alıp yağı bölüşeceğiz. Onun km doldurmasını bekliyorum. rodajda kendisi
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
25 Haziran 2012, 10:49
#295
Tolga zaten senin karburatör C resminde cok kirli gözüküyor o kadar yaglı kirli olmaması gerek.
motorun bogulması karburator hava rolanti yada iğne ayarından da olabilir, iyi anlayan birine baktırıver düzelir.
birde kelebek gene takılıyor olabilir onada kesin çözüm lazım
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
25 Haziran 2012, 11:08
#296
C resmindeki yer evet çok pis, silince çıkıyor. 500 km fark etmiştim. Ama yağdan, tozdandır diye düşünüp önemsemedim.
Hangi ayardan olabilir bilemiyorum ama çok kötü performans düşüklüğü var. Daha atak motordu sütçü beygiri gibi oldu.
Zaten yazdığım gibi bujiyi temizleyip yerine taktıktan sonra rolentide çalıştı ama gaz verince boğulup stop ediyordu.
Benzini değiştirdim yine rolentide çalışıyor ancak gaz verince boğulup stop ediyordu. Bizde keleğe baktım kapalı duruyor. elle hafif dokunduk aç kapa oldu.
Sonra verdik gazı çalışmaya başladı. ,Ancak performans düşüklüğünün bunla alakası yok. yağdan sonra oldu. Şimdi motor boğulmuyor ama performans kaybını hissediyorum. Kalkışlarda, tırmanışta
Tekrar bakıma servise gideceğim. Ancak arkadaş izinde olduğundan 15 gün full çalışmam gerek.
6 temmuzda izine olacağım. O zaman servise veririm. Hem yeni yağ alır gözümün önünde değiştirmelerini isterim. Bakarım nasıl bakım yapıyorlar diye.
Önereceğiniz buji var mıdır. Birde florasan ampul yapan varsa önerilere açığım :D
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
25 Haziran 2012, 12:05
#297
-
25 Haziran 2012, 12:29
#298
Korkuluk uyuyormu bari ?
Plakalıktan gelen ses kuyruğa çok yakın olmasından olabilir. Ben plakayı biraz eğdim. Ses kesildi sende aynısını bir denesene, başka sorun ise bilemem.
Benzin kokusu kaskı üstüne koyunca oluyor. Oda kaskın içi kokuyor. kötüüüü :( Kelebek yağlanır sorun değil. Bir vida tutuyor sadece, tekrar sökülebilir. Yağ alıp getirmeye üşendim sıcaktan
Çamur olayı gerçekten kötü, bende hafif yerler ıslakken kullandım. KAfamda kask yoktu. Benzinlikten eve 100 mt geldim ağzım burnum çamur oldu. güzel atıyor.
Frenler hissedilir derecede değil ne yazıkki sert basınca da kayıyor. Ben zaten ön ve arka birlikte kullanıyorum.
Bu arada motora çakmak soketi bakıyorum. 2 adet buldum hangisini alsam diye düşünüyorum.
1-http://www.marintekstore.com/?catId=43&pId=1118
2-http://www.tekneyatmalzemeleri.net/?urun-3321-CAKMAK-SOKETi-paslanmaz-celik-kaucuk-kapakcikli.html
Neden soket derseniz, hem telefonu şarj etmek için, hem şişme yatak şişirmek için, hemde tekere hava basmak için 300 psı minikomprosör aldım
13 TL hiç bir şey değil. Bozulsada pek koymaz sanırım. iş görsün yeter.
http://www.hepsiburada.com/liste/rot...77&SKU=OTROTA2
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
25 Haziran 2012, 12:39
#299
bence alacaksan ucuz olanı al aynı işi oda görürdenedin mi bari kompresörü 2001 yılında ben de buna benzer biseyi praktiker den almıstım lazım olunca baktım calısmıyor kaldırıp atmıstım. araba lastiğini şişirmeye gücü yetmemişti cunku
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
25 Haziran 2012, 12:46
#300
Benim için çakmaklık su geçirmez ve paslanmaz olsun yeter. Arkadaş bir yerden almıştı. Bende işe gelsin diye bekliyorum aynı modelden sipariş geçeceğim.
Cuma günü arabada komprosörü denemiştik. Güzel hava veriyor. Motor tekerini yada araba tekerini taş gibi yapmaz ama pompa ile aynı işi görür.
Gideceğin yere kadar sana hava sağlar. Bunda amaç pompa ile vücudu yormamak aga, sosyete hesabı benzinlikte yine basarız havayı
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)