Motoru ilk aldığımda 30 liralık benzin koydum. ve benzin bitince yedek depoya çevirdim mandalı ve 1 km bile götürmedi, buna ne diyorsunuz ? :D Toplamda iki kez aynı şey oldu .
Motoru ilk aldığımda 30 liralık benzin koydum. ve benzin bitince yedek depoya çevirdim mandalı ve 1 km bile götürmedi, buna ne diyorsunuz ? :D Toplamda iki kez aynı şey oldu .
Bu durum dogru. Motoru aldıgım gun depoyu fullemiştim. Dün aksam behce yolunda gaz yememeye başladı. Benzinin bittigi anlaşılıyor yani. Vanayı yedek cevirdim.10 km oldu bugun iş donusu tekrar fulleyecem. 278 km de yedege dustu. Yedek kac litre bilmiyorum ama 2 litreden az olmamalı diye tahmin ediyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/705/05062012585.jpg/][/URL]
Birkac foto da ben atayım dedim.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Antreman yapalım ki video da rezil olmayalım. Çok yakında Coming Soon...!!!
Valla ışıklarda benim motordan öhö öhö sesleri gelmeye başladı. Vanayı yedeğe çevirdim. Kökleme ile birlikte aşağı yukarı 15 km kadar gittim. Fazlada zorlamadan benzinlikten benzin aldım.
Benim motorda 276 km de yedeğe geçti. 25 km yedekle gitse. 100 km 3 lt yaktığı doğrulanıyor. Üstüne üstlük deli gibi kullanıyorum. O kadar rampa tepe çıktım.
Efendice düz yolda standart kullanımda 2.5 lt yakacağından eminim.
Dün Akşam benzinlikten 45 TL'ye 10.5 litre benzin aldım. Kapağını kapatınca benzin akmaya başladı. Benzin vanasındaki hortum yardımıyla 0.5 lt bir şişeyi benzin ile doldurdum.
Depo 10 lt geçmeyince taşma yapmıyor. İlk aldığımda 40 TL'ye 9 litre almıştım. km de 13 krş yakıyor. Gayet güzel bir rakam. O kadar da deli gibi kullandım.
Gezgin_33@ koruma demiri büyük değil mi ? birde diz kapaklarına doğru bakıyor. CB125 satarkende bu koruma demirlerinden veriyorlar. kimse beğenmiyor bu demiri ne hikmetse.
Sen memnun musun ? yoksa alacak başka bir demir mi bulamadın. Şu motora yakışacak küçük koruma demirlerinden bulsam hemen takacağım. Enduro tipi olsun diye cam baktım uyduramadım.
Far işini de çözdüm. Ama kalıcı bir çözüm değil. Far kafasını tutan üst ayakları sökerek vidaya yasladım. Ayaklar zamanla çatlama yapabilir yada kırılabilir.
O yüzden resimdede görüldüğü gibi A noktasının sol yanına yeni bir delik açarak biraz sola doğru kaydıracağım. yada extra iki tarafı delik küçük bir saç kullanacağım.
Daha basit ve sağlam bir yolla çözüm bulan var mı. Yoksa benim far mı sadece yukarı bakıyor
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Bu motorlara uygun orjınal koruma demiri yok. Cross lar için yapılan duz koruma demirinden takmadılar. Koruma demirine para vermeyince boyle oldu sanırım. Servisin ilk taktıgı sekilde cok dar olmuştu. Normal oturus pozisyonunda bile dizlerim koruma demirine degiyordu. Hatta ayagımı firen pedalına koyarken bile degiyordu. Kendim sokup biraz daha yanlara dogru actım. simdi fena degil. Aslında Cross için biraz kotu durdu ama benim için gorunus pek onemli degil. Onemli olan korunmak...
Far konusuna gelince benim farda yukarı bakıyordu. Ayarını sonuna kadar asagıya aldım suan aydınlatma yeterli. İki kişi olunca far yine yukarıya vuruyor ama sorun olacak kadar degil..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Bugün çağlayan mondial'de bu motorun üzerine oturdum, çok yüksek be abiler benim boyum 1.82 inanın iki ayağımın da ucuyla yere basıyorum. Motosiklete binerken ayağımı hiç yere sürüyerek gitmem neredeyse durur hızda ayaklarım peg'dedir ama arazide bata çıka gidilen yollarda dengenizini bi kaybettiniz mi ayağınız boşa giderse tepetaplak yerdesiniz. Cross'un mantığını ben mi yanlış anlıyorum dağa tepeye çıkıcaz da hiç mi durmamız gerekmeyecek, ters bi pozisyonda kalınca motoru nasıl devirmeden tutucaz ?
CB125 incelemesinde bu demiri yerden yere vurmuşlardı. Kaza anında diz kapaklarını parçalar diye. Çünkü dize dediğin gibi çok yakın. Neyse sağlık olsun.
Mondial Süper motoların koruma demiri çok güzel, 3 motora koruma demiri yapmışlar. Max de yok. Bu kadar da olmaz. Ama diğerlerinin koruma demirinden bulursam alıp takacağım.
Benim farın yukarı bakma sebebi motoru çökertmemden kaynaklı galiba, Mondial bunu hesababa katmamış. Üstün mühendislik harikası olmuş motor.
Neyse türk zekası ile halledeceğiz. Avrupalı olsa çoktan mahkemeye vermişti Motor sıcaklığı benim canımı çok sıkıyor. Alev alev yanıyor blok. Bu ne sıcaktır yaw
Beniö boyum 170 kardeş, nerdeyse pigme sayılırım.
Benim sadece bir ayak ucum yere değiyor. Yinede tepe dağ geziyorum. Hiç mi düşmedim. Düştüm bu pazar.
Tümseğe denk geldim. Yere 50 cm vardı. Mecbur motoru yan yatırdım. Ayağım yere değdi. Ama motoru tutmaya pazularım dayanamadı. Bende yere bıraktım.
Zevkli oluyor be düşüp kalkmak. Kirlenmek güzeldir.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Arkadaşlar bende yeni aldım. Bu ilk motorum daha önceden hiç motor tecrübem yoktu. Aklımda hep bir enduro model vardı ama fiyatı yüksek olduğu için hep hayalimde kalmıştı. Extreme Max ı görünce açıkçası şekline vuruldum aldım. Şu an için kullanımından genel olarak memnunum ama forumda da söylendiği gibi ufak tefek problemler var. Umarım firma bunlara çözümler sunar. onlar bize çözüm sunana kadar kendi başımızın çaresine bakacağız.
-Far bende de havaya havaya bakıyordu tamircide plastik malzemeden dikdötgen iki ayak yaptık, üzerine bir vida deliği birde uzun bir oyuk açtık, vida deliğinden farın ayağına vidalayarak sabitledim, diğer yatağı da gövdeye bağlayarak aşağı bakmasını sağladık, ama biraz fazla aşağıya bakıyor bu seferde, ona bir ayar daha çekmem lazım, sonuç idare eder, en azından önümü görüyorum,(yakın çekim resim almadım sonra paylaşırım)
-Ama şu çamur problemini çözecek yorumlara ihtiyaç var.Bu gün aklıma çamurluğu ters çevirmek geldi ama olmaz heralde.
-Birde araziye giderken yanımaza alacağımız techizat vs için çantaya ihtiyacım var, uygun bir çanta bulan varsa paylaşırsa sevinirim.
@duracell hayırlı uğurlu olsun. motorun far ayarına okadar uğraşmaya gerek yoktu. Ben motoru servise götùrdüğümde 5 dakikada ayarladı usta farı hîç bir aparat takmadan . Yani orjinal ayarı var diye tahmin ediyorum tekrar hayırlı olsun .
Duracell hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. bir kişinin daha eklenmesi beni çok sevindirdi. Arada bir foto paylaşında Max bölümü şenlensin yaw
Üst yazıda aynı sorunu resimli olarak bende paylaştım. Koltuğun altındaki kutu çok küçük sadece alyan takımı sığıyor. heybe çanta alayım dedim. iki yana uygun değil.
Arkadaşlarımın kappa çantaları var. Bizim arka koltuğun üstüne olacağından eminim. bana olur dediler ama takıp denemedim. denersemde sizinle hemen paylaşırım.
Bu sabah küçük bir aksilik yaşadım. Marşa 3-5 kez bastım almadı. Üstünde branda da vardı. hayırdır dedim zaten işe geç kaldım. Sakın beni bu halde bırakma dedim. içimden
Uyku sersemi etrafını bir dolandım. Millet acaba bir şey mi yaptı diye. Egzozdan içeri sıçan girdi de tıkadı mı acaba dedim. Senaryo çok tabiii
Ayaklık müşürünü iptal etmiştim. Servis onun çıkışını gizli kilit adı altında anahtarlı yaptı. Soketi çıkarınca motor çalışmıyor. Acaba o mu çıktı dedim. yok oda sağlam.
En son bujinin üzerine bastırdım. Tekrar denedim. çalıştı hay ben senin dedim mutlu son .
Extreme kullanıcıları gün içersinde yaşadıklarınız paylaşırsanız. güzel olur. Kullanıcı sayfası biraz pasif kalıyor yada ben çok online kalıyorum.
Kalın sağlıcakla
---------- Post added at 11:20 ---------- Previous post was at 11:15 ----------
Bu iki çantadan birini almayı düşünüyorum. Benden önce alıp deneyen olursa foto paylaşsın lütfen.
http://www.feyizoglu.com/Kappa-TKW-7...a_46732.html#0
http://www.feyizoglu.com/Depo-ustu-c...i_47061.html#0
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Bu motosiklete bayiide binince ilkokul 1. sınıf yazında bana alınan 24 jant 18 vites bisikletim aklıma geldi, orta demirin üzerine sünger kaplamıştık anca öyle iki ayağım yere değiyodu durunca
tcs, Tolga Can ve Gezgin 33 teşekkür ederim.
Geçende bende geldim moturun başına basıyorum basıyorum çalışmıyor. Marş dinamosunda sıkıntı yok sağlam vuruyor. Orasına burasına bakarken baktım ayaklıktaki müşür oksitlenmiş, takılı kalıyor, sonra sıcak suyla oksiti temizleyip, bir güzel yağladım şimdilik sıkıntı yok.
Servis akü tahliye borusunu tam müşürün yanına kadar uzatmış, aküden gelen tahliye suyu direk müşürü oksitlemiş. Çözüm borunun ucunu hafif uzaklaştırıldı.
Ayrıca geçen hafta çıktığım yaylada zevkle gezdim. Daha önceden bisikletle çıkardık ama canımızda çıkardı. Bu kadar zevkli olurmuymuş yaaaa.
Bu motorun iç lastikleri ne alemde ? Dış lastikleri yuanxing marka, çin malı olarak bile duyulmamış bişey, o çok önemli değil de, iç lastikleri sibob kesen oldu mu hiç ? benim mondial hyena'mın ön-arka orjinal iç lastikleri kısa sürede sibob kesti de Mondial umarım bu x-treme-max'da düzgün bir iç lastik kullanmıştır.
Merhaba arkadaşlar motor a 97 oktan benzin aldım yanlışlıkla 97 oktanın yanına durdum benzinci de bişey olmaz dedi sizce zararlı mı ? Zararlıysa bidaha almayacağım .
Hiç bir sey olmaz. 97 oktanı da rahatlıkla yakar. Kullanım klavuzunda yakıt cinsi yanlış hatırlamıyorsam 93 ile 97 oktan arasında bir deger vermişti.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Beyler hiç iç lastik patlatanınız var mı söylemediniz ? daha doğrusu sibob kesen var mı ?
hayır ben sibob kesme olayı ile karsılasmadım
daha tam anlamıyla araziye de cıkmadım belki cıkınca bişeyler olabilir
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)