arkadaşlar lifan 200 mü xtreme max mı sizce? zealsun 200crossumu sattım ikisinden birini düşünüyorum 4beygir fark var arada bide xtreme daha yakışıklı... birde lifanın gy5-gy6 arasındaki fark nedir bilen var mı acaba?
arkadaşlar lifan 200 mü xtreme max mı sizce? zealsun 200crossumu sattım ikisinden birini düşünüyorum 4beygir fark var arada bide xtreme daha yakışıklı... birde lifanın gy5-gy6 arasındaki fark nedir bilen var mı acaba?
şık durmuş :)
tip olarak xtereme max .güç olarak lifan ama ben gne olsa 2.el bi xtreme alrım daha yakışıklı güçlensin diosanda cenkito vs formdakiler cc yukselttiler 2. el temiz birtane alıp 400 tl daha koyarsın çok istersen aynı güce ulasır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
Bende bişe sorayım arkadaşlar. bu motordaki geri dönüş katalizörü veya egzozdaki euro 3 için konulan filtre mi ne var egzoz borusu içinde bu ikisinden birini iptal eden varmı.varsa 2 sinden birinin ne gibi etkileri var soyleyebilirmi. performansmı arttı dustumu .ses mi arttı vs tarzı.
ikisinide iptal ettim. geri dönüşüm önemsiz gibi ama egzos içindeki katalizörle ugrasmaya gerek yok
hem düşük devirde tork düşüyor hemde egzos bosuna kesilip biçiliyor. yuksek devirde ise rahatlama az da olsa var.
modifiye konusunda o fiyatlar rahatlıkla 600 ü gecti. birde bunlar benim kendi montajım sıfır işçilikle yani
duyduguma göre ustalardan 150-250 arası isteyeni var
bua arada benim motor bu haliyle lifanı hava da karada yer, dereceli egzantirik ve sanzımandada fark var
abi sen baya x treme max essekti at yaptın valla helal olsun :) bnde heveslendim cc yukseltmeye ama maliyet yuksek geldi .doru diosun ama malzemeler 450 500 tl tutuo .bde ustaya verirsen en aşa 150 de o 650 700 tl minimum. o yuzden bu şekil devam .artık seneye inşalah temiz bir kawa klx 250 alıcam
modifiyede sınır yoktur, ilerde param ve zamanım olursa state III modifiyeye gececem, 270 cc + ??? +??? vs vs planlar hazır
( baya külfetli olacak maddi acıdan ama sonuna kadar değecek buna eminim )
ama maddiyat ve onla ugrasacak saglık yok, bel fıtıgından istirahetteyim.
ben max dan vazgecmem. basit ve saglıklı bir yapısı var. tamiratı kolay, usta ve servis parası sıfır :queen:
parcası ucuz :) dahası sen sag ben selamet :)
bu arada orjınalıde o kadar kötü değil nede olsa 150 cc motor.
bence tek ve en buyuk dezavantajı ve benimde sevmediğim tek yanı max'ın agır olması :pr:
ahhh 20-25 kg daha hafif olsaymıs varya tadından yenmezmiş
270 cc lere çıkartırsan değişmene gerek kalmaz gerçekten.ama kawasaki kullandım daha kıvrak daha hafif ve duz yolda daha sağlam gidio bi hayranlık yaptı motor bende .ama işte yedek parçası fln çok pahalı .olmadı senın modifiye mantıklarına bizde giricez max e
Modifiye yaaa,,, mutluluk kaynağı :)
Kaç kg yav bu max ?? Kuru - dolu ??
Kuru ağırlığı 135 kg olarak belirtilmiş, benim motor kadar. Benim radyatör sıvısını da çıkartırsak sizinki benimkinden daha hafif :) (ama tabi 10 kg felan daha hafif olmalıydı bence de)
bu gun egzoz manifolt borusunu almış olduğum cam elyafıyla dolayıp.dışınada aliminyum bant doladım. onuda siyah ısıya dayanıklı mangal boyasıyla boyadım guzel oldu inş sıkıntı olmaz .o eski paslı görüntüsü kalktı .
yaptımda yapmasına esgzoz susturucusunu takmadan sadece manifolt borusu takılıyken bi çalıştırım dedim motoru .bi çalıştırdım bildiğin harley oldu patpatpat nasıl guzel sesi copper gibi hasta oldum .istemeyerek de olsa egzo susturucusunu bagladım tekrar .sesi gne eski hale döndü pırpı pır die .buna nasıl bişe yaparsak susturucu yokkenki gibi güzel torklu ses elde ederiz bilen varmı arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------
http://imageshack.com/a/img547/6564/zuea.jpg
motorun işlemden önceki hali üstünde kuzenim var.
yarında yeni resmini koyarım begenenler yapabilir.
arkadaslar bende motora bagaj yaptırmayı dusunuyorum. yaylaya kampa falan gidince tak cıkar bir bagaja ihtiyac olack. bagaj yeri yaptıranınız varmı acilen tevsiyelerinizi bekliyorum
önceki sayfaları okursanız en az 3-4 kişi yaptık, hemde cesit cesit
bende motorlara baktım hep bir sorun var gittim sıfır xtreme aldım yarın elimde forumu takip ediyordum zaten sürekli paslanmaz vida alıp değiştiricem hepsini birde loctite kullanıcam hepsine... stickerlarını sökmek ilk işim ayak müşürünü kaldırmak bide... zealsundan kalan elcik korumalarını takıcam motoruma başka öyle dikkat edip yapabileceğim birşey var mı?
hayırlı olsun
sadece kontrol et, gevseyen vidaları orta sert locktite ile sabitle.
tüm vidaları degişmene gerek yok.
bendekiler bir iki tanesi hariç halen orjınaller duruyor
sadece egzos korumasının vidalarını değiştir, alyanlı olanla degiştim ben
orjınaller düştü zaten
Eyvallah tavsiyeler icin:)
Geçenlerde motordan gelen ses nedeniyle tekrar motoru söktük. Biyel kolu boşluk yapmış. Yeni biyel kolutakıpyeni piston segmanla topladık bugün. Bütün sesler kesildi :)) çok meşakkatli de olsa rodajı iyi yapmayı düsünuyoruz. Sesif falan degisti çok canavar oldu motor :)
Arkadaşlar sizin ön çamurluk vida/cıvata yerlerinin, mümkünse fotosunu atarmısınız? stock ön çamurluğunuz süpermoto tipinde yanılıyormuyum?
Ayıp ettin valla,
28 Mayıs 2013 saat 23:25
17 Temmuz 2013 saat 09:56
03 Aralık 2013 saat 01:02
01 Ocak 2014 saat 03:52
19 Ocak 2014 saat 19:46
23 Ocak 2014 saat 23:38 'de ve her yeni post'ta, bu başlıkta idim:rendeer:, elden gelen, bilgi babında bildiklerim oldukça yazıyorum.
Sakın sen postlarını listeleme :queen: , sen gibi ordinaryus değiliz kardeşim:cat:.
estagfurullah ona ordınaryus demeyelimde az cenesi düşük diyelim :)
mujde :) az sonra foton geliyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------
carbon sizin sayfa ya attım ama bizde de olsun
ölçüleri kumpasın yeri zorda oldugundan (bulamadım :queen: ) yaklasık ölçüleri cetvelle aldım idare eder sanırım
http://i.hizliresim.com/wLNy0o.jpg
http://i.hizliresim.com/Krp3vm.jpg
http://i.hizliresim.com/e7dqZY.jpg
http://i.hizliresim.com/KPN0z5.jpg
Eline sağlık:cat: zahmet verdirdim, malesef yarım santim ve üzeri farklar var, deliksiz satılan modelden edinmem gerekecek.
Güzel olmuş ama :D
Arkadaslar benim bi sorunum var motoru topladim yaklasik 1 haftadirda biniyordum ama attigim resimdeki kapakdan yag kaciriyordu fazla onemsemedim ama birine sordum contasi yokdur dedi ve bende bugun onun yerine teflon bantla sariyim simdilik idare eder diye actim ve icindeki krank-biyel tarzindaki mekanizmayi yerinden oynattim buyuk ihtimal,tam emin olmadan takmaktan korktugum icin kapagini acmaya karar verdim.onuda motorun ustunden cikarmadan yapmaya calistim ama hic bi kipirdama olmadi,nasil acilir tekrar motoru indirmem gerekir mi nasi acarim naparim yardimlarinizi bekliyorum.http://i.hizliresim.com/eopBaR.jpg
http://i.hizliresim.com/wbpN0G.jpg
http://i.hizliresim.com/Knp1D5.jpg
üzgunum :pr:
sen silindir subab piyanolarını ve arkasındaki küçük pulu + itecekleri kartelin içine
ya düşürdün yada resimden göründüğü kadarıyla düşmek üzere
en iyi ihtimalle silindiri komple söküp saydıklarıma yukarıdan ulasmaya cıkartmaya calısacaksın
yoksa kartelin acılması içerdekileri cıkartman sonra tekrar toplaman gerekecek.
sanslıysan eger silindiri sökünce oradan asagıya bakıp saydıklarıma ulasıp cıkartırsın
http://i.hizliresim.com/xVNodB.jpg
sadece kaybolma riski olan bahsettiğim küçük pul, ötekiler buyuk oldugundan kartelde aralara giremez
ayrıca: motorun bence o küçük yerden değilde silindir kapak yada külbutör contasından yag kacırmıs
baksana silindirin her yeri yag,
http://i.hizliresim.com/Knpz1B.jpg
o söktüğün pim diyeyim onun üstünde de yag sızdırmazlıgı saglayan o-ring vardır
en iyi ihtimalle
kartel sökülmeden, silindir cıktıktan sonra sol manyeto kapağıda cıkartılıp egzantırık de yerinden cıkartılıp
o sekilde de o pul cıkartılabilir.
belkide blogu komple yerinden cıkartıp ters cevirmeylede cıkar yani insallah
çünkü egzantirik sentesi ince iştir
Tamda o kirmizi isaretli parcadan kaciriyodu cikardigimda dedigin gibi contasi yokdu bende ona benzer biseyle idareten yapiyim istedim ama baya sikintili is aldik basimiza.ben orayla ugrasirken sanki daha kucuk bi parca asagi dustu,simdi bu risklede calistirmak iyi olmaz musait zamanda ben aciyim dedigin seylere dikkat ederek tskkrler centiko
http://www.mondialyp.com/parts/main_...GRM1-12002-862
asagı düşen parca PIYANO CEKIC PULU yani 22 numara
birde parcacılara gidip 19 numaralı o-ring den alman lazım
motoru calıstırma zaten eksik parcayla çalıstırılmaz
1-arkaya arazi alastigi almayı dusunuyorum. ne alayım ne onerirsiniz. swallow 4.10 yada 4.60 dusunuyom. 4.60 motoru biraz zorlar mı yoksa cok fark etmez mi 4.10 ile ne dersiniz
2- ayrıca alt üst korumalı kıyafet alacagım yeni fiyatı 200+200 civarı olan 4 mevsim giyebilecegim hangi kıyafetleri onerirsiniz
valla arkadas üzerindeki orjınal enduro lastiği 4.60,
ben 4.10 swallow taktım gayette memnunum. cross lastik tede 4.60 takabilirsin ama
lastiğin dişleri kalın ve saglam oldugundan arazide zorlayınca patınaja zor düşer
yeri tutar.bu seferde dedğin gibi balataya cok yuk biner.
biz bu sayfayı max ları aldıgımız günden beri her turlu yasadıgımızı yazarak
sonrakiler okusun fikir alsın diye doldurduk. az zahmet edip bastan sona okursanız
hem lastikle ilgili bilgiye hemde daha coguna ulasabilirsiniz
takılı olan 4.10 swallow, yanında da orjınal 4.60 enduro lastik
http://imageshack.com/a/img89/211/dscf0495h.jpg
http://imageshack.com/a/img405/4792/dscf0493h.jpg
http://imageshack.com/a/img29/7440/dscf0496hc.jpg
alacagın yer konusunda da nerede fiyat iyi ise oradan alabilirsin.
www.camgoz.com.tr ye de bakabilirsin ben oradan almıstım
sagol cenkito 198 sayfa dilekolay okumakta kolay degil yani. biraz baktım ama bulamadım aradıgımı o yuzden sorayım dedim. anladıgım kadarıyla 4.10 cross ile 4.60 enduronun kalınlıgı asagı yukarı aynı oluyor. ama 4.60 cross olunca debriyaj balatasını sıyırma ihtimali oldukca yukseliyor. dikkatli kullanmak lazım 4.60 alınırsa o zaman.
hazır lastik muhabbeti açılmışken bana da bi asfalt lastiği önerebilirmisiniz acep:silent:
valla orjınalini seviyordum cadde de
daha iyisini ne yazıkki bilmiyorum
Abilerim,iyi akşamlar.. Motor 8 bin km'ye yaklaştı kitapçığa baktım hava filtresi temizliği vs yazıyor acaba dedim kendim yapabilir miyim fakat kendime dört dörtlük bir güvenim yok basit bir uygulama mı ? Tolga Can abi sanırım paylaşmıştı resimlerini fakat aradım aradım bulamadım. Yardım ederseniz çok memnun olurum :D
arkadaşlar motosiklete çanta demiri yaptırıcam istanbulda yaptıran varmı .varsa söyleyebilirmi yerini.ben bi iki yere sordum adamlar harleye fln malzeme yapıo çok yuksek fiyat çektiler.avrupa tarafında bilen varsa yardımcı olabilirmi
Merhaba.. Konu içerisinde bir çok farklı şekilde yapanlar var bende daha yeni yaptırdım fakat benim ki biraz daha farklı oldu. Bildiğiniz ferforje demirinden yan tutamaklara kaynattık baya sağlam oldu maliyet olarak 15 lira tuttu görüntü açısından da ekstrem bir bozukluk oluşmadı sizde öyle yaptırabilirsiniz isterseniz.