krank değişmeden en fazla 166 cc yapılabilir.
onun dısında orjınal 200cc ler 63.5 mm dir.
ama onlarında 65.5mm 67mm olan modifiye olanları mevcuttur.
kaba hesap
200 krankla
63.5mm:200 cc
65.5mm:210 cc
67.0mm:220 cc
olur.
siz üst kapak orjınal kalsın yanma odası kucuk olsun demişsiniz
bir nebze haklı olabilirsiniz ama 125 lik subablarda 200 den kucuk olacagından
emme anında silindire cok daha
az hava yakıt karısımı geleceginden güçde haliyle az olacaktır.
ama eskiye göre yinede güç farkı hissedelir sekilde artacaktır
200cc ile 250 cc krank arasında 3mm sıkıstırma farkı vardır.
biri 62 iken öteki 65mm dir
bana sorarsan balansörlü 200 takmak hem sorunsuz hemde cok daha kolay olacaktır
öteki soruna gelince 250 krankınm biel kolu 200 lik silindire göre olan kısa olanla değişirse
oluyor diye biliyorum
ama biel kolunu değişmekde epey ince ve zor iştir
bunlarda zamanında benim yaptıklarım
http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-83.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-85.html