Motosikleti almak henuz bayide kontrol ederken dikkatimi ceken yerler vardı.
1: Arka sag-sol lamblaına Firen lambasına giden elektirik baglantı yerleri sokurtler hemen alt kısımda acıkta yer alıyor. Arka tekerlegin attıgı su camur toprak ne olursa olsun hemen bu soketlere geliyor.
CÖZÜM: Yan kapaklar cıkartıldı. Kontuk cıkartıldı. Arkada buluna katgo baglantı demiri "YBR lerde de bulann demirin aynısı" cıkartıldı. Bunu altında arka kuyrugun devamı gibi olan ön camurluk diyelim. Onuda soktum. Elektirik soketlerini bu camurlugun altına, sasi baglantı tablası" Alttan baktıgınızda arka kuyrugun hemen onunde sasi de kaynaklı plat in uzerine aldım. Sonra tekrar tekrar topladım. Simdi oyle acıkta kablo falan yok. Arıza durumunda bakımı zor olacak biliyorum ama bu sekilde arıza vermesi uzun vadede olacak.
2: Arka firen merkezi cok acıkta. Arazide dusme esnasında darbe alabilir.
COZUM: Merkezin baglandıgı olate merkezin hemen onude uygun bir sekilde baska bir plate kaynatılabilir. Arazideki ilk düşmem sag tarafa oldu. Firen merkezi darbe almadı ama bu almayacak anlamına gelmez.
Son olarak arka dişlide hafif boşluk var. Dişliyi tutan dört adet baglantı vidalarını lokma takımı ile sıkmayı denedim. Bir tanesi hafif sıkıştı ama yinede akra dişli hafif boşluklu... Bakılacak. Sanırım baglantı vidaları hafif uzun geliyor ve sonuna kadar sıkıstıgı halde dişlide bosluk yapıyor.
Titresim konusunda Elbette bir CBF veya bir YBR rahatlıgı konforu yok ama oyle uzerinde durulmayacak bir titresimde yok. Asfalt yolda tiresim daha cok hissediliyor. Aynı hızda toprak yola cıkınca titresim daha az hissediliyor. 5 üzerinden 3 puan...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
Servislere dikkat:
İsim vermem dogru olmaz. Motoru aldıgım bayinin koruma demirini ücretsiz verdi. Yeni model YBR 125 in orjınal demiri. Bayinin servisinde koruma demiri baglantıları uygun sekilde kesildi tekrar kaynatıldı. (Kesme ve kaynak islemlerinin ne derecede oldugunu bilinmiyor servis bolumune giremiyorsun.) Fakat cıkan iş ortada. Koruma demirinin baglantısi kesilip uygun yere tekrar kaynatılmış. Bu işlem için istenen ucret ise 70 tl Dusunun artık Koruma demiri 50 tl. Demir userinde yapılan kesme, kaynak ve montajı 70 tl. Ayrıca koruma demiri ayagıda degiyor. Motor uzerinde rahat duramıyorsun. Ustanın soyledi şey ise. Sanayide bunu hafif cektirtirirsin biraz acılır sorun olmaz... Servisle önceden ucret konusunu hic konuşmadım. Ücretide ödemedim tabiki ilk gunden servisle kotu olduk. Sirket bilgisayarı oldugu için foto atamıyorum..... Yoksa tum bunları fotolarla anlatırdım.... Neyse...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Çok masraflı bir işmiş Bende geçmeli bir yeri vardır sandım. koltuğun altına takım koyarız diye düşünmüştüm. Arka çamurluğun altında yeri biliyorum ama koltuk altını da merak etmiştim. Sökmeye gerek yok. ön çamurluk pek kullanışlı değil galiba, hafif yerlerin nemli olduğu bi gün kısa mesafe bir yere gitmem gerekti. Suratıma hep çamur attı. Sanırım çamurluğa paspas benzeri bir uygulama yapacağım. olmadı yeni çamurluk alırım artık. Birazdan bayinin birine gideceğim. Elcik koruma, kask, full koruma bakacağım. Full korumalı resimlerimin devamı için yarına kadar sabredin Bir birinden ilginç ve sexy pozlar vereceğim Kalın sağlıcakla
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
gezgin_33 adana servisleri de farksız. bende kuba kb150 demirini 25 TL ye alıp demircide düzelttim ama henüz takmadım, arkadan araba carpması sonucu arka plakalık yani camurluk kırılmıstı, yedek parcayı alıp evde degişirken dediğin soketler benimde dikkatimi cekti. izola bantla güzelce sarıp arada biryere sıkıstırdım el altından cıktı yani, senin koruma demirini merak ettim dogrusu o fiyatın içine demirin ana fiyatını da itelemişlerdir yoksa servis hayrına iş yapmaz
tolga can senden de güzel resimlerini bekliyorum tabi gezgin senden de
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Ben zaten fotoğraf manyağı biriyim. Hele bi haftasonu turu yapayım. O zaman paylaşırım.
Şimdi size full korumalı bir resim, Kask, Body, Dizlik Dün aldım. C.tesi günü de elcik koruma ve silikon elcik taktırıyorum.
Mondial yazan yerleri kaplamacıda siyah renk ile kaplatacağım. Üzerine sticker çakarım artık.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Korumalar ve motor herşey uyum içinde süper olmuş, keyfini sürersiniz motorunuz hiç yolda bırakmaz inşallah. Kıskandım valla ya
Tolgacan Allah kaza bela vermesin insallah guzel foto olmuş. Bende fotoyu severim ama benim evde PC olmadıgı için siteye foto yukleme işi biraz zor oluyor. Yoksa simdiye kadar cok foto atardım.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
İnşallah. Teşekkür ederim. Kıskanma yaw, Allah daha iyisini nasip etsin.
Bu benim için foto sayılmaz. Cicilerimi göstereyim dedim Daha suda, çamurda, yerde yatarken fotoğraf paylaşacağız.
Sizlerden de ara ara foto bekliyorum. Beni yalnız bırakmayın.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Benim foto isi biraz zor. Ben hemen hergun kucuk caplı bir hoplama zıplama yapıyorum ama yalnız gittigim için foto cekecek kimse yok...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
Pazar gunku arazi turumda hafif camurlu bir yere girmiştim. Gordugum kadarı ile X-treme Max ın lastiklere camurda yetersiz kalıyor. Fakat kuru arazide geyet iyi. Ayrıca lastiklerin asfalt zemindeki parformansı da gayet iyi..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Bu motorda şuan nefret ettiğim tek şey far sorunu çok yukarı bakıyor. Servise gittim. Tamam dedi. Ancak bu seferde ileri düz bakıyor. Tüm arkadaşları kör ettim.
Şehir içinde şimdilik parkları yakarak geziyorum. Haftasonu demiri kesip tekrar dizayn edeceğim. Bu far işi böyle olmaz. Mondial'in yapacağı fara..... diyorum.
Aynen katılıyorum. İri taşların olduğu zeminde kullandım. Taşı toprağı birbirine katıyor. Çimende de güzel gidiyor. Amarsitörler şimdilik iyi, kullandıkça daha iyi olur inşallah.
2 kere dik rampa ve zorlu yollara soktum. nefesi açıldı. gerçi daha 200 km oldu. şehir içinde 60-80 km duruma göre kullanıyorum. kısa süreliğine bir bastım. 100 km gördü.
Biraz daha km yedikten sonra dik rampaları çıkmayı planlıyorum. Bakalım hakkını verecek mi ? Cross Gidon taktım. Progrip elcik ve korumaları taktırdım. Birazdaha güzel oldu
Bunlarda haftasonundan ;
Adapazarını ayaklar altına aldık. Manzaranın tadını çıkardık.
Orman içinde projeksiyon ile film keyfimiz şarj sorunu yüzünden yarım kaldı.
Ancak gece olunca şehrin ışıkları ve manzara filmi unutturdu. Süper bir ortamdı. Darısı sizlerin başına
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
En az 500km yapmadan ilk yağı değiştirmeden, fazla zorlu yollara sokmamanızı aşırı dur kalk yokuş çıkıp hararet yaptırmamanızı tavsiye ederim. Motorun ömründen ciddi yersiniz.
@gezgin_33 banada çabuk ısınıyo gibi geldi motor
Evet çabuk ısınıyor. GT250R egzoz çabuk ısınıyor. Geç soğuyor diye sövüyordum.
Mondial'de egzoz geç ısınıp. çabuk soğuyor. Ama blok fırın gibi cayır cayır yanıyor. Şortla kullanığım zaman bacakta daha süper hissediyorum.
Bacağımın üzerine düşürdüğüm gün ütü basmış gibi olurum herhalde
---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:29 ----------
40 TL benzin koydum. 225 km deyim. Daha yedeğe geçmedim. Eli kulağındadır.
Tepede hafif tümsek üstünde durdum. Ayaklar yere değmediğinden motoru yan yatırdım. Depo kapağından hiç benzin gelmedi. Bazı arkadaşlar akıyor demişti. Benim kapak sağlam galiba
Arkaya çanta takayım diyorum ama aparat yok sanırım. Kendimiz A takımı modunda halledeceğiz anlaşılan , Başka sorunları olan var mı ?
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Bu durumun farkındayım. Sıfır aldıgım CBF150 de neredeyse 3000 km kadar rodajdaymış gibi kullanımıştım. Simdilerde de aynını yapmaya calışıyorum. Motorun ısındıgını farkettigimde duruyorum. Bu motor rodaj bittikden sonra da boyle devam ederse 150-200 km lik yol bile gidilmez olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------
Benzin miktarını "TL olarak degil de Litre olarak yazarsanız daha belirleyici olur. Fiyatlar bölge bölge dagişiklik gosteriyor. Ayrıca benim depo kapagından da benzin atması kesildi. Servisde baktılar. Sanırım pompacı kapagı iyi kapatmamış. Bakalım tekrar doldurdugumda durum ne olacak.
Canta demiri için servisin gonderdigi bir yer 100 tl ye yaparım dedi. başka bir yer arayısındayım. 60-70 tl normal..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
9 litre benzin almıştım. Kapağa kadar doldurmak istemedim. 2 lt daha alırdı tahminimce. İş yerinden bir abimiz 11 lt aldı demişti.
260 km oldu daha silkeleme yapmadı. Ne zaman yedeğe geçeceğim merak ettim. Tahminimce 300 km de biter. Motoru zorladığım zamanlar oldu.
2 gün dere tepe zıpladım hopladım. Çoğu zamanda biraz zorladım. Abartacak kadar değil. Düz yolda da 3-5 kere limitleri zorladım.
Yoksa 50-60 km sabit hız ve düz yolda eve-git gel yapsam herhalde 400-500 arası bir yerde biterdi.
---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 10:37 ----------
Ana Depo - Yedek Depo kısmına kafam takıldı. Google'dan bir bakayım dedim. Herkes farklı bir yorum yapmış.
Bugüne kadar hiç yedek depo kullanmadım. Hep bitimine az kala ağzına kadar doldurdum. Yedeğe kadar kullanırım diyordum ama içimden bir ses sanki yedeği kullanıyorsun dedi.
Yukarı kısım Ana Depo - alt kısım yedek depo olmuyor muydu ? Benzin bitince musluğu aşağı çevirip yedekten kullanmıyor muyuz ? Bunca yıldır bildiğim her şey yalan mıydı
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
@tolga can yukarı ana depo aşağı yedek depo doğru yanlış olan bişey yok yani
Burda arkadaşın teki kafamızda soru işareti bıraktı. Tereddütte kaldık yaw
Birde benzinliklerde çok uzak, yedek depoya var diyipte yolda kalmakta var. Biliyorum ama işi garantiye alalım dedik
Google da bir arama yapayım dedim. Tam tersine o kadar çok yorum gördüm ki, insan bildiğini unutur yaa
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
şu videoları yükleyin artık daaa.. sesi duyalım gaza gelelim :D
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)