Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
9. sayfa BirinciBirinci ... 78910111959109 ... SonuncuSonuncu

Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #161
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorum 1250km civarında, titresim neredeyse yok gibi beni hiç rahatsız etmedi bugune kadar
    Hep kısa mesafelerde artcılı seyahet ettim sikayet eden olmadı daha
    uzun yolda nasıl olur bilemiyorum
    Şekil ve fiyat açısından mükemmel bir tercih, güle güle kullanın.
    cenkito bunu beğendi.
    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Motosikleti almak henuz bayide kontrol ederken dikkatimi ceken yerler vardı.
    1: Arka sag-sol lamblaına Firen lambasına giden elektirik baglantı yerleri sokurtler hemen alt kısımda acıkta yer alıyor. Arka tekerlegin attıgı su camur toprak ne olursa olsun hemen bu soketlere geliyor.
    CÖZÜM: Yan kapaklar cıkartıldı. Kontuk cıkartıldı. Arkada buluna katgo baglantı demiri "YBR lerde de bulann demirin aynısı" cıkartıldı. Bunu altında arka kuyrugun devamı gibi olan ön camurluk diyelim. Onuda soktum. Elektirik soketlerini bu camurlugun altına, sasi baglantı tablası" Alttan baktıgınızda arka kuyrugun hemen onunde sasi de kaynaklı plat in uzerine aldım. Sonra tekrar tekrar topladım. Simdi oyle acıkta kablo falan yok. Arıza durumunda bakımı zor olacak biliyorum ama bu sekilde arıza vermesi uzun vadede olacak.
    2: Arka firen merkezi cok acıkta. Arazide dusme esnasında darbe alabilir.
    COZUM: Merkezin baglandıgı olate merkezin hemen onude uygun bir sekilde baska bir plate kaynatılabilir. Arazideki ilk düşmem sag tarafa oldu. Firen merkezi darbe almadı ama bu almayacak anlamına gelmez.

    Son olarak arka dişlide hafif boşluk var. Dişliyi tutan dört adet baglantı vidalarını lokma takımı ile sıkmayı denedim. Bir tanesi hafif sıkıştı ama yinede akra dişli hafif boşluklu... Bakılacak. Sanırım baglantı vidaları hafif uzun geliyor ve sonuna kadar sıkıstıgı halde dişlide bosluk yapıyor.
    Titresim konusunda Elbette bir CBF veya bir YBR rahatlıgı konforu yok ama oyle uzerinde durulmayacak bir titresimde yok. Asfalt yolda tiresim daha cok hissediliyor. Aynı hızda toprak yola cıkınca titresim daha az hissediliyor. 5 üzerinden 3 puan...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------

    Servislere dikkat:
    İsim vermem dogru olmaz. Motoru aldıgım bayinin koruma demirini ücretsiz verdi. Yeni model YBR 125 in orjınal demiri. Bayinin servisinde koruma demiri baglantıları uygun sekilde kesildi tekrar kaynatıldı. (Kesme ve kaynak islemlerinin ne derecede oldugunu bilinmiyor servis bolumune giremiyorsun.) Fakat cıkan iş ortada. Koruma demirinin baglantısi kesilip uygun yere tekrar kaynatılmış. Bu işlem için istenen ucret ise 70 tl Dusunun artık Koruma demiri 50 tl. Demir userinde yapılan kesme, kaynak ve montajı 70 tl. Ayrıca koruma demiri ayagıda degiyor. Motor uzerinde rahat duramıyorsun. Ustanın soyledi şey ise. Sanayide bunu hafif cektirtirirsin biraz acılır sorun olmaz... Servisle önceden ucret konusunu hic konuşmadım. Ücretide ödemedim tabiki ilk gunden servisle kotu olduk. Sirket bilgisayarı oldugu için foto atamıyorum..... Yoksa tum bunları fotolarla anlatırdım.... Neyse...
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  3. #163
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikleti almak henuz bayide kontrol ederken dikkatimi ceken yerler vardı.
    1: Arka sag-sol lamblaına Firen lambasına giden elektirik baglantı yerleri sokurtler hemen alt kısımda acıkta yer alıyor. Arka tekerlegin attıgı su camur toprak ne olursa olsun hemen bu soketlere geliyor.
    CÖZÜM: Yan kapaklar cıkartıldı. Kontuk cıkartıldı. Arkada buluna katgo baglantı demiri "YBR lerde de bulann demirin aynısı" cıkartıldı. Bunu altında arka kuyrugun devamı gibi olan ön camurluk diyelim. Onuda soktum. Elektirik soketlerini bu camurlugun altına, sasi baglantı tablası" Alttan baktıgınızda arka kuyrugun hemen onunde sasi de kaynaklı plat in uzerine aldım. Sonra tekrar tekrar topladım. Simdi oyle acıkta kablo falan yok. Arıza durumunda bakımı zor olacak biliyorum ama bu sekilde arıza vermesi uzun vadede olacak.
    2: Arka firen merkezi cok acıkta. Arazide dusme esnasında darbe alabilir.
    COZUM: Merkezin baglandıgı olate merkezin hemen onude uygun bir sekilde baska bir plate kaynatılabilir. Arazideki ilk düşmem sag tarafa oldu. Firen merkezi darbe almadı ama bu almayacak anlamına gelmez.

    Son olarak arka dişlide hafif boşluk var. Dişliyi tutan dört adet baglantı vidalarını lokma takımı ile sıkmayı denedim. Bir tanesi hafif sıkıştı ama yinede akra dişli hafif boşluklu... Bakılacak. Sanırım baglantı vidaları hafif uzun geliyor ve sonuna kadar sıkıstıgı halde dişlide bosluk yapıyor.
    Titresim konusunda Elbette bir CBF veya bir YBR rahatlıgı konforu yok ama oyle uzerinde durulmayacak bir titresimde yok. Asfalt yolda tiresim daha cok hissediliyor. Aynı hızda toprak yola cıkınca titresim daha az hissediliyor. 5 üzerinden 3 puan...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------

    Servislere dikkat:
    İsim vermem dogru olmaz. Motoru aldıgım bayinin koruma demirini ücretsiz verdi. Yeni model YBR 125 in orjınal demiri. Bayinin servisinde koruma demiri baglantıları uygun sekilde kesildi tekrar kaynatıldı. (Kesme ve kaynak islemlerinin ne derecede oldugunu bilinmiyor servis bolumune giremiyorsun.) Fakat cıkan iş ortada. Koruma demirinin baglantısi kesilip uygun yere tekrar kaynatılmış. Bu işlem için istenen ucret ise 70 tl Dusunun artık Koruma demiri 50 tl. Demir userinde yapılan kesme, kaynak ve montajı 70 tl. Ayrıca koruma demiri ayagıda degiyor. Motor uzerinde rahat duramıyorsun. Ustanın soyledi şey ise. Sanayide bunu hafif cektirtirirsin biraz acılır sorun olmaz... Servisle önceden ucret konusunu hic konuşmadım. Ücretide ödemedim tabiki ilk gunden servisle kotu olduk. Sirket bilgisayarı oldugu için foto atamıyorum..... Yoksa tum bunları fotolarla anlatırdım.... Neyse...
    Sizin gibi motoru ile bu şekilde ilgilense herkes, çinliler yolda bırakıyor anlayışı epey azalır. Çok güzel-basit tespitlerde bulunmuş ve çözümünü yapmışsınız. Almış ve alacak olan arkadaşlara faydalı bilgiler
    #sürenadam

  4. #164
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle yan kapakları cıkartacaksın ikisini de ama cıkartırken dikllatli olman gerek en önünde ve en sonunda iki tane plastik tırnak var onları kırmamak için zaten orta alt kısımda da bir tek alyan baslı civata tutuyor kapakları, sonra koltugun orta kesiminde iki tarafta iki civata var onları cıkar altlarında beyaz koltuk plastiği olanlar civataları söktükten sonra koltugu geriye kaydırıp cıkartıyorsun

    uzun kısa far düğmesi sökülüp az bişey yaglanırsa sorun cözülür sanırım olmadı pecete ucuna sıva yag damlatıp kenar yollarını yaglayabilirsin
    yada servise baktırabilirsin
    Çok masraflı bir işmiş Bende geçmeli bir yeri vardır sandım. koltuğun altına takım koyarız diye düşünmüştüm. Arka çamurluğun altında yeri biliyorum ama koltuk altını da merak etmiştim. Sökmeye gerek yok. ön çamurluk pek kullanışlı değil galiba, hafif yerlerin nemli olduğu bi gün kısa mesafe bir yere gitmem gerekti. Suratıma hep çamur attı. Sanırım çamurluğa paspas benzeri bir uygulama yapacağım. olmadı yeni çamurluk alırım artık. Birazdan bayinin birine gideceğim. Elcik koruma, kask, full koruma bakacağım. Full korumalı resimlerimin devamı için yarına kadar sabredin Bir birinden ilginç ve sexy pozlar vereceğim Kalın sağlıcakla
    cenkito bunu beğendi.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  5. #165
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    gezgin_33 adana servisleri de farksız. bende kuba kb150 demirini 25 TL ye alıp demircide düzelttim ama henüz takmadım, arkadan araba carpması sonucu arka plakalık yani camurluk kırılmıstı, yedek parcayı alıp evde degişirken dediğin soketler benimde dikkatimi cekti. izola bantla güzelce sarıp arada biryere sıkıstırdım el altından cıktı yani, senin koruma demirini merak ettim dogrusu o fiyatın içine demirin ana fiyatını da itelemişlerdir yoksa servis hayrına iş yapmaz

    tolga can senden de güzel resimlerini bekliyorum tabi gezgin senden de
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  6. #166
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tolga can senden de güzel resimlerini bekliyorum tabi gezgin senden de
    Ben zaten fotoğraf manyağı biriyim. Hele bi haftasonu turu yapayım. O zaman paylaşırım.
    Şimdi size full korumalı bir resim, Kask, Body, Dizlik Dün aldım. C.tesi günü de elcik koruma ve silikon elcik taktırıyorum.
    Mondial yazan yerleri kaplamacıda siyah renk ile kaplatacağım. Üzerine sticker çakarım artık.

    cenkito bunu beğendi.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  7. #167
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Korumalar ve motor herşey uyum içinde süper olmuş, keyfini sürersiniz motorunuz hiç yolda bırakmaz inşallah. Kıskandım valla ya

  8. #168
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Tolgacan Allah kaza bela vermesin insallah guzel foto olmuş. Bende fotoyu severim ama benim evde PC olmadıgı için siteye foto yukleme işi biraz zor oluyor. Yoksa simdiye kadar cok foto atardım.
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  9. #169
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Korumalar ve motor herşey uyum içinde süper olmuş, keyfini sürersiniz motorunuz hiç yolda bırakmaz inşallah. Kıskandım valla ya
    İnşallah. Teşekkür ederim. Kıskanma yaw, Allah daha iyisini nasip etsin.

    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tolgacan Allah kaza bela vermesin insallah guzel foto olmuş. Bende fotoyu severim ama benim evde PC olmadıgı için siteye foto yukleme işi biraz zor oluyor. Yoksa simdiye kadar cok foto atardım.
    Bu benim için foto sayılmaz. Cicilerimi göstereyim dedim Daha suda, çamurda, yerde yatarken fotoğraf paylaşacağız.
    Sizlerden de ara ara foto bekliyorum. Beni yalnız bırakmayın.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  10. #170
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnşallah. Teşekkür ederim. Kıskanma yaw, Allah daha iyisini nasip etsin.



    Bu benim için foto sayılmaz. Cicilerimi göstereyim dedim Daha suda, çamurda, yerde yatarken fotoğraf paylaşacağız.
    Sizlerden de ara ara foto bekliyorum. Beni yalnız bırakmayın.
    Benim foto isi biraz zor. Ben hemen hergun kucuk caplı bir hoplama zıplama yapıyorum ama yalnız gittigim için foto cekecek kimse yok...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

    Pazar gunku arazi turumda hafif camurlu bir yere girmiştim. Gordugum kadarı ile X-treme Max ın lastiklere camurda yetersiz kalıyor. Fakat kuru arazide geyet iyi. Ayrıca lastiklerin asfalt zemindeki parformansı da gayet iyi..
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  11. #171
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]Pazar gunku arazi turumda hafif camurlu bir yere girmiştim. Gordugum kadarı ile X-treme Max ın lastiklere camurda yetersiz kalıyor. Fakat kuru arazide geyet iyi. Ayrıca lastiklerin asfalt zemindeki parformansı da gayet iyi..
    Bu motorda şuan nefret ettiğim tek şey far sorunu çok yukarı bakıyor. Servise gittim. Tamam dedi. Ancak bu seferde ileri düz bakıyor. Tüm arkadaşları kör ettim.
    Şehir içinde şimdilik parkları yakarak geziyorum. Haftasonu demiri kesip tekrar dizayn edeceğim. Bu far işi böyle olmaz. Mondial'in yapacağı fara..... diyorum.

    Aynen katılıyorum. İri taşların olduğu zeminde kullandım. Taşı toprağı birbirine katıyor. Çimende de güzel gidiyor. Amarsitörler şimdilik iyi, kullandıkça daha iyi olur inşallah.
    2 kere dik rampa ve zorlu yollara soktum. nefesi açıldı. gerçi daha 200 km oldu. şehir içinde 60-80 km duruma göre kullanıyorum. kısa süreliğine bir bastım. 100 km gördü.
    Biraz daha km yedikten sonra dik rampaları çıkmayı planlıyorum. Bakalım hakkını verecek mi ? Cross Gidon taktım. Progrip elcik ve korumaları taktırdım. Birazdaha güzel oldu



    Bunlarda haftasonundan ;
    Adapazarını ayaklar altına aldık. Manzaranın tadını çıkardık.
    Orman içinde projeksiyon ile film keyfimiz şarj sorunu yüzünden yarım kaldı.
    Ancak gece olunca şehrin ışıkları ve manzara filmi unutturdu. Süper bir ortamdı. Darısı sizlerin başına
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  12. #172
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorda şuan nefret ettiğim tek şey far sorunu çok yukarı bakıyor. Servise gittim. Tamam dedi. Ancak bu seferde ileri düz bakıyor. Tüm arkadaşları kör ettim.
    Şehir içinde şimdilik parkları yakarak geziyorum. Haftasonu demiri kesip tekrar dizayn edeceğim. Bu far işi böyle olmaz. Mondial'in yapacağı fara..... diyorum.

    Aynen katılıyorum. İri taşların olduğu zeminde kullandım. Taşı toprağı birbirine katıyor. Çimende de güzel gidiyor. Amarsitörler şimdilik iyi, kullandıkça daha iyi olur inşallah.
    2 kere dik rampa ve zorlu yollara soktum. nefesi açıldı. gerçi daha 200 km oldu. şehir içinde 60-80 km duruma göre kullanıyorum. kısa süreliğine bir bastım. 100 km gördü.
    Biraz daha km yedikten sonra dik rampaları çıkmayı planlıyorum. Bakalım hakkını verecek mi ? Cross Gidon taktım. Progrip elcik ve korumaları taktırdım. Birazdaha güzel oldu

    http://b1206.hizliresim.com/y/4/7fqk9.jpg

    Bunlarda haftasonundan ;
    Adapazarını ayaklar altına aldık. Manzaranın tadını çıkardık.
    Orman içinde projeksiyon ile film keyfimiz şarj sorunu yüzünden yarım kaldı.
    Ancak gece olunca şehrin ışıkları ve manzara filmi unutturdu. Süper bir ortamdı. Darısı sizlerin başına
    http://b1206.hizliresim.com/y/4/7fqwc.jpg
    Gidon guzel olmuş. Benim bahsetmek istedigim diger konu. Motor cok cabuk ısınıyor. Benimki de henuz 250 km olsu. 10-15 dk lık bir surus sonrasında motorun ısısını ayaklarında hissetmeye başlıyorum. Bu durum sisde de var mı.??
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  13. #173
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    En az 500km yapmadan ilk yağı değiştirmeden, fazla zorlu yollara sokmamanızı aşırı dur kalk yokuş çıkıp hararet yaptırmamanızı tavsiye ederim. Motorun ömründen ciddi yersiniz.

  14. #174

    Üyelik
    04 Şubat 2012
    @gezgin_33 banada çabuk ısınıyo gibi geldi motor

  15. #175
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidon guzel olmuş. Benim bahsetmek istedigim diger konu. Motor cok cabuk ısınıyor. Benimki de henuz 250 km olsu. 10-15 dk lık bir surus sonrasında motorun ısısını ayaklarında hissetmeye başlıyorum. Bu durum sisde de var mı.??
    Evet çabuk ısınıyor. GT250R egzoz çabuk ısınıyor. Geç soğuyor diye sövüyordum.
    Mondial'de egzoz geç ısınıp. çabuk soğuyor. Ama blok fırın gibi cayır cayır yanıyor. Şortla kullanığım zaman bacakta daha süper hissediyorum.
    Bacağımın üzerine düşürdüğüm gün ütü basmış gibi olurum herhalde

    ---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:29 ----------

    40 TL benzin koydum. 225 km deyim. Daha yedeğe geçmedim. Eli kulağındadır.
    Tepede hafif tümsek üstünde durdum. Ayaklar yere değmediğinden motoru yan yatırdım. Depo kapağından hiç benzin gelmedi. Bazı arkadaşlar akıyor demişti. Benim kapak sağlam galiba
    Arkaya çanta takayım diyorum ama aparat yok sanırım. Kendimiz A takımı modunda halledeceğiz anlaşılan , Başka sorunları olan var mı ?
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  16. #176
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En az 500km yapmadan ilk yağı değiştirmeden, fazla zorlu yollara sokmamanızı aşırı dur kalk yokuş çıkıp hararet yaptırmamanızı tavsiye ederim. Motorun ömründen ciddi yersiniz.
    Bu durumun farkındayım. Sıfır aldıgım CBF150 de neredeyse 3000 km kadar rodajdaymış gibi kullanımıştım. Simdilerde de aynını yapmaya calışıyorum. Motorun ısındıgını farkettigimde duruyorum. Bu motor rodaj bittikden sonra da boyle devam ederse 150-200 km lik yol bile gidilmez olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------

    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet çabuk ısınıyor. GT250R egzoz çabuk ısınıyor. Geç soğuyor diye sövüyordum.
    Mondial'de egzoz geç ısınıp. çabuk soğuyor. Ama blok fırın gibi cayır cayır yanıyor. Şortla kullanığım zaman bacakta daha süper hissediyorum.
    Bacağımın üzerine düşürdüğüm gün ütü basmış gibi olurum herhalde

    ---------- Post added at 17:35 ---------- Previous post was at 17:29 ----------

    40 TL benzin koydum. 225 km deyim. Daha yedeğe geçmedim. Eli kulağındadır.
    Tepede hafif tümsek üstünde durdum. Ayaklar yere değmediğinden motoru yan yatırdım. Depo kapağından hiç benzin gelmedi. Bazı arkadaşlar akıyor demişti. Benim kapak sağlam galiba
    Arkaya çanta takayım diyorum ama aparat yok sanırım. Kendimiz A takımı modunda halledeceğiz anlaşılan , Başka sorunları olan var mı ?
    Benzin miktarını "TL olarak degil de Litre olarak yazarsanız daha belirleyici olur. Fiyatlar bölge bölge dagişiklik gosteriyor. Ayrıca benim depo kapagından da benzin atması kesildi. Servisde baktılar. Sanırım pompacı kapagı iyi kapatmamış. Bakalım tekrar doldurdugumda durum ne olacak.
    Canta demiri için servisin gonderdigi bir yer 100 tl ye yaparım dedi. başka bir yer arayısındayım. 60-70 tl normal..
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  17. #177
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu durumun farkındayım. Sıfır aldıgım CBF150 de neredeyse 3000 km kadar rodajdaymış gibi kullanımıştım. Simdilerde de aynını yapmaya calışıyorum. Motorun ısındıgını farkettigimde duruyorum. Bu motor rodaj bittikden sonra da boyle devam ederse 150-200 km lik yol bile gidilmez olur. ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------
    Benzin miktarını "TL olarak degil de Litre olarak yazarsanız daha belirleyici olur. Fiyatlar bölge bölge dagişiklik gosteriyor. Ayrıca benim depo kapagından da benzin atması kesildi. Servisde baktılar. Sanırım pompacı kapagı iyi kapatmamış. Bakalım tekrar doldurdugumda durum ne olacak.
    Canta demiri için servisin gonderdigi bir yer 100 tl ye yaparım dedi. başka bir yer arayısındayım. 60-70 tl normal..
    9 litre benzin almıştım. Kapağa kadar doldurmak istemedim. 2 lt daha alırdı tahminimce. İş yerinden bir abimiz 11 lt aldı demişti.
    260 km oldu daha silkeleme yapmadı. Ne zaman yedeğe geçeceğim merak ettim. Tahminimce 300 km de biter. Motoru zorladığım zamanlar oldu.
    2 gün dere tepe zıpladım hopladım. Çoğu zamanda biraz zorladım. Abartacak kadar değil. Düz yolda da 3-5 kere limitleri zorladım.
    Yoksa 50-60 km sabit hız ve düz yolda eve-git gel yapsam herhalde 400-500 arası bir yerde biterdi.

    ---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 10:37 ----------

    Ana Depo - Yedek Depo kısmına kafam takıldı. Google'dan bir bakayım dedim. Herkes farklı bir yorum yapmış.
    Bugüne kadar hiç yedek depo kullanmadım. Hep bitimine az kala ağzına kadar doldurdum. Yedeğe kadar kullanırım diyordum ama içimden bir ses sanki yedeği kullanıyorsun dedi.
    Yukarı kısım Ana Depo - alt kısım yedek depo olmuyor muydu ? Benzin bitince musluğu aşağı çevirip yedekten kullanmıyor muyuz ? Bunca yıldır bildiğim her şey yalan mıydı

    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  18. #178

    Üyelik
    04 Şubat 2012
    @tolga can yukarı ana depo aşağı yedek depo doğru yanlış olan bişey yok yani

  19. #179
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı tcs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @tolga can yukarı ana depo aşağı yedek depo doğru yanlış olan bişey yok yani
    Burda arkadaşın teki kafamızda soru işareti bıraktı. Tereddütte kaldık yaw
    Birde benzinliklerde çok uzak, yedek depoya var diyipte yolda kalmakta var. Biliyorum ama işi garantiye alalım dedik
    Google da bir arama yapayım dedim. Tam tersine o kadar çok yorum gördüm ki, insan bildiğini unutur yaa
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  20. #180
    e_trkuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    aydın-ısparta-istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    şu videoları yükleyin artık daaa.. sesi duyalım gaza gelelim :D


9. sayfa BirinciBirinci ... 78910111959109 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)