Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Mayıs 2012, 14:03
#141
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Reklamlar
-
28 Mayıs 2012, 14:54
#142
Hafta sonu biraz arazi demenesi yaptım. Motor Bekledigimden daha torklu cıktı. İlk arazi ve ilk düşüsümü yaptıl. Arka Firen pedalı ve gidon hafif egildi. Ben motoru ekintaş dan aldım. Yeni model YBR 125in koruma demirini uydurup taktılar. Bu ragemen arazide ilk düşmemde arka firen pedalı hafif egildi. Pedalıda gidonu da kendim tekrar düzelttim. Fakat gidonu biraz daha duzeltmem gerekecek sanırım. İlk fırsatta foto ve video yuklemeye calışacam.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
28 Mayıs 2012, 15:13
#143
Nasıl düştün, nereye düştün de gidon ve pedal yamuldu.
Fren pedalı bu kadar kötü mü ? Bugün satın aldım. Bende artık haftasonu deneyeceğim.
İnşallah sağı solu dökülmez.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
29 Mayıs 2012, 12:54
#144
Toprak yıgının uzerinden gecerken gerektigi kadar hızlı degildim. atlama mesafeme gore yavas oldugum için ön teker uzerine dusus yaptım ve dengemi kaybedip gidon üzerinden saga dogru sagruldum. Motor da sag tarafa dogru dustu. Yavas bir dusus oldugunu soyleyemem.Daha yavas olupta atlamak yerine normal bir yamac inişi gibi olsaydı dusmeyecektim. Veya biraz daha hızlı olup iki teker uzerine yaterli bir atlama yapabilseydim... Malzeme kalite fena degil Boya kalitesi daha iyi olabilirdi.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
29 Mayıs 2012, 13:41
#145
evet boya kalitesi düşük biraz
-
29 Mayıs 2012, 15:56
#146
gezgin_33 adlı üyeden alıntı
Toprak yıgının uzerinden gecerken gerektigi kadar hızlı degildim. atlama mesafeme gore yavas oldugum için ön teker uzerine dusus yaptım ve dengemi kaybedip gidon üzerinden saga dogru sagruldum. Motor da sag tarafa dogru dustu. Yavas bir dusus oldugunu soyleyemem.Daha yavas olupta atlamak yerine normal bir yamac inişi gibi olsaydı dusmeyecektim. Veya biraz daha hızlı olup iki teker uzerine yaterli bir atlama yapabilseydim... Malzeme kalite fena degil Boya kalitesi daha iyi olabilirdi.
Anladım. Aranızda çamurluk değiştiren oldu mu arkadaşlar. Bi abimiz ağzım burnum çamur oldu. Çamurluk çok kötü dedi. değiştirenler ne tavsiye eder.
Kask, elçik koruma ve çamurluk alacağım. Bugüne özel ilk fotoğrafı. tüm işlemler bitti. iş yerime getirdim. inşallah haftasonu tepineceğiz.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
29 Mayıs 2012, 22:48
#147
bende x treme max almayı düşünüyorum fakat hic vitesli motor kullanmadım mondial 50 cc scooter kullandım 3 sene acaba zorluk ceker miyim kullanmada birde motorun sesi nasıl tatmin verici bi ses var mi
-
29 Mayıs 2012, 23:22
#148
yedek benzin deposu fazla götürmüyo pek güvenmeyin
-
30 Mayıs 2012, 13:58
#149
tcs adlı üyeden alıntı
yedek benzin deposu fazla götürmüyo pek güvenmeyin
Aynen katılıyorum. Yedek 30 km götürüyor.
Uzun kısa far düğmesi çok dandik. bazen içerde kalıyor.
Koltuk sökülüyor mu ? Bayiye sormadım. Sökmek için sağına soluna baktım ama açmak için ne yapmak gerekiyor.
Zorlayıpda elimde de kalsın istemem. Söken var mı arkadaşlar.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
30 Mayıs 2012, 16:03
#150
öncelikle yan kapakları cıkartacaksın ikisini de ama cıkartırken dikllatli olman gerek en önünde ve en sonunda iki tane plastik tırnak var onları kırmamak için zaten orta alt kısımda da bir tek alyan baslı civata tutuyor kapakları, sonra koltugun orta kesiminde iki tarafta iki civata var onları cıkar altlarında beyaz koltuk plastiği olanlar civataları söktükten sonra koltugu geriye kaydırıp cıkartıyorsun
uzun kısa far düğmesi sökülüp az bişey yaglanırsa sorun cözülür sanırım olmadı pecete ucuna sıva yag damlatıp kenar yollarını yaglayabilirsin
yada servise baktırabilirsin
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
30 Mayıs 2012, 16:08
#151
Yan kapakları sadece birer civata mı tutuyo ? titreşimden gevşer kapaklar düşer gider valla.
-
30 Mayıs 2012, 16:24
#152
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yan kapakları sadece birer civata mı tutuyo ? titreşimden gevşer kapaklar düşer gider valla.
Yahu 0'ı 3,5 olan bir motor işte, niye bukadar şaşırdınız?
-
30 Mayıs 2012, 16:35
#153
Syanur adlı üyeden alıntı
Yahu 0'ı 3,5 olan bir motor işte, niye bukadar şaşırdınız?
Valla benim motorun sıfırı 1.5 ama yan kapakları ikişer civata tutuyo ondan şaşırdım gerçi karenaj kalitesi berbat ötesi ama olsun.
-
30 Mayıs 2012, 16:40
#154
cross alacak olsam kesinlikle bu motoru alırdım tipi çok hoşuma gitti.
Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.
-
30 Mayıs 2012, 16:42
#155
Bence cross 200'lük altı arazide şişer sıkıntı verir, motor rahat ve serin çalışamaz sıklıkla subab ayarı ister.
-
30 Mayıs 2012, 16:51
#156
Arkadaşlar motorları eleştiriyoruz, eleştirilecek çok yanları var ancak unuttuğumuz TEMEL bir nokta var. Bu çinliler sayesinde insanlar çeşit çeşit motorlara binmeye, çeşitli tarzda sürüşleri gerçekleştirmeye başladı. Arazide takılmak çok kolay oldu artık. Bakın 3,500 TL ye 0 km motor alıyorsunuz. Ve diğer çinliler için de geçerli bu. Birazda bu açıdan değerlendirmek lazım. Eğer çinliler bu sektöre girmeseydi TR de motosiklet sektörü hala yerlerde sürünüyor olurdu emin olun. En basitinden bizim hiç yapamadığımız bir şeyi adamlar SÜRÜYLEN! yapıyorlar
Ben kubaya da çok kızıyordum, neden 6vitesli, su soğutmalı, 19kw! gücündeki modeli getirmediler diye. Ama kendilerine göre iyi bir tercih yaptılar ve daha güçsüz olan daha ucuz olan motoru getirip çok sayıda sattılar. Alan herkes de memnun. O fiyata o performans çok iyi diyorlar. Bugüne kadar kaç tane fiyat/performansı iyi japon gördünüz?? Belli bir fiyatın üzerinde belki evet, ama uygun fiyatlı motor seçeneğini bize sunduğu için Çinlilere nekadar teşekkür etsek azdır diyorum. Geriye sadece motorlara iyi bakmak, duyarlı kullanıcı olmak kalıyor...
Bunları öylesine yazdım, genel olarak yani. Kimseye laf attığım felan yok, yanlış anlaşılmasın
-
30 Mayıs 2012, 18:09
#157
Bende isterdim 15000 tl ye wr250 almayı ama eldeki imkanlarla alınabilecek en iyi tercih bu idi üstelik pesin fiyatına 12 taksit. ne yapsaydım elin hurdaya cıkmaya canı kalmamıs japon motorunu alıp ben mi ugrassaydım. ne olur arazide 5 mtre ucmamda düz giderim ama giderim, syanur arkadasın dediği gibi keyfime bakar gezerim ayaklarım yerden kesilmiş olur
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
30 Mayıs 2012, 18:37
#158
@syanur haklı japon motorların fiyatı çinliler varken böyleyse . Çinliler piyasada yokken düşünemiyorum ama kaliteli motorlar üretiyo keratalar :D
-
30 Mayıs 2012, 18:42
#159
Motorlarınız kaç km'ye geldi. Ayrıca titreşimde bir değişiklik oldu mu. Artçı konforu iyi gibi duruyor. Deneyen oldu mu hiç.
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
30 Mayıs 2012, 18:51
#160
motorum 1250km civarında, titresim neredeyse yok gibi beni hiç rahatsız etmedi bugune kadar
Hep kısa mesafelerde artcılı seyahet ettim sikayet eden olmadı daha
uzun yolda nasıl olur bilemiyorum
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)