valla berk bizim motorun kodunu bilmiyorum motorun üzerinde bir yerde yazar mı o numara?
valla berk bizim motorun kodunu bilmiyorum motorun üzerinde bir yerde yazar mı o numara?
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
@berk, hondacbr1100xx nikimle senle konuşmuştuk çok. Bu cross'dan supermoto'ya çevirme işini hatırlarsan. Ve bu motoru aldım. Çok yakışıklı geldi bana. Çok yüksek. Tam bir erkek duruşu var bu motorun.. Şu kadarını soyleyeyim supermoto işinden bile vaz geçtim. O kadar ki begendim bu motoru. Ben hiç yakından görmeden aldım motoru. Bu sitede'ki arkadaşların yüklediği fotolar ve tavsiyeleri ile hiç bilgim olmadan sipariş verdim. Hiç pişman değilim. Motor kısmı olarak fazla teknik bilgi veremem. Kısaca o kadar anlamam. Zaten arkadaşlar hiç üşenmeden yazıyorlar herşeyi sağolsunlar. Bana'da zamanında çok bilgi verdiler. Ama en az senin yuan kadar vardır. Eksiği yok fazlası bile vardır. Ha tabi ki eksik yanları ufak tefek sorunları var. Sayfaları baştan sona okursan motoru süren biri kadar bilgi alırsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------
Yıl sonu diye bizim burdan biri 3250'ye aldı. Normalde 3486. Belki daha'da düşürürler elden çıkarmak için. Sonuçta 2012 yılı bitiyor. Benim yaptığım gibi mondial'in sitesin'den tüm bayi bilgilerini telefonlarını alabilirsin. Boş zamanında ara sor. Üşenme. Ücretsiz kargo ile başka bir ilden ayağına bile yollarlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------
Bu arada orjinal gidon'u kullanan arkadaşlara sesleniyorum. Hiç beklemeyin cross gidon alın. Motora daha hakim hissedeceksiniz kendinizi. Sürüş rahatlığınız artar.ve motor bir o kadar daha güzel gözüküyor. Birde gidon süngeri aldım ben. Bir o kadar daha yakışıklı oldu buna inanın. Pahalı değil. 30 lira gidon 20 lira civarı sünger. Birde orjinal elcik'ler belki yumuşak ama üstünde'ki kabartma gibi duran yani çıkıntı gibi olan desen'ler meğer insanı ne rahatsız ediyormuş. Ben yüzeyi daha düz bir elcik aldım . Belki daha sert orjinal'den ama daha kullanışlı geldi bana. Elcik'i değişirseniz motoru elinizle daha sağlam kavrar gibi hissedersiniz. Tabi şahsi görüşüm bunlar. Sadece tavsiye
arada bi benzin raporu verin beyler . Kaç liralık aldınız kaç km gittiniz, yazın karşılaştırma yapıcam benim maxla :D
motor bluğunun üstünde de yazıyor sol tarafında ama ruhsatta motor no dediği numaraının içinde de var 162 ile başlıyor 6 haenli ilk 3 motorun kaç silindir ve kaçlık pistonu olduğu diğer 3 harfde valf sistemi
hmm hatırladım :D fiyatıda iyi yattı bayağa kafama hehe zati bi süpermotonuz eksik kalmış oda belki ben olabilirim bakalım canlı olarak da görmem lazım öle karar vericem
Merhaba Arkadaşlar sezon yoğunluğumdan dolayı çok fazla foruma katkıda bulunamıyorum ama forumu hergün kontrol edip okuyorum, kusuruma bakmazsınız artık (:
bu motora yapılacak herşeyi yaptırdım haa pardon bir tek eksantirik işi kaldı onada gerek varmı bilmiyorum
arka dişliyi 41 ön dişliyi 16 yaptım son hız olarak 110 km hıza çıktım(belki ibre bozuktur bilemeyeceğim) fakat kalkışlarda motorun zorlandığını hissettim kalktıktan sonrada tutabilene aşk olsun tabi
sonra arka dişliyi 50 yaptım(orjinal dişlisi) önede 17 taktım şuan motorum kalkıştada zıplayarak gidiyor 5. vitestede zıplayarak gidiyor ama son hızı artık ölçemeyeceğim çünkü gösterge panelim yok haa yapacağı hızı tahmin ederekten söylüyorum 100km (her şartta rampa yukarı aşağı farketmiyor artık)
motorlarınızı süpermoto ya çevirecek olursanız maliyeti en fazla 250 tl(ön çemberi 18 yapıp 2 adette enduro lastik alırsınız uygunundan alsana süpermoto)
Geçmiş olsun dilerlerinde bulunan arkadaşlarada teşekkür ederim. inşallah bu tür kazalar herkese nasip olur motorun üzerindeyken düşmekten çok çok daha iyidir cana gelen mala gesin (:
Gezi Planlarımız Ocak ayından sonra başlayacak kısmet olursa tripod'da aldım hoplarken zıplarken sabit kayıt yapabilmek için hadi hayırlısı bakalım..
ADANA Max bizi takip edin...
(:
Elcik korumanın çok faydasını göreceksin. Araziye çıkıyorsan elleri çok iyi koruyor. Düşme anında fren ve debriyaj manetlerinin de kırılmasını önlüyor.
Motoru 2 kere yumuşak zemine, 1 kerede beton zemine çok dik koyduğumdan arkamı döndüğüm anda düşme sesini duydum. Elcik korumalar olsama manetler kırılırdı.
Elcik korumada sinir olduğum durum. Kelepçeler aliminyum en fazla 3 darbe kaldırıyor. Ondan sonra çatlayıp kırılıyorlar. Ben kelepçeleri çelik yaptım. Arkadaşlar saolsun.
Max'e Cross gidon, Elcik koruma, Cross lastik taktın mı bir başka max oluyor. Birde imkan varsa aksesuar takmaya, kafa, sis farı vs gibi motor motorluktan çıkıyor
Bu motor her koşulda 0.16 krş yakıyor. 1. 2. vites aşırı yoğunluklu uzun süreli dağ gezilerinde köpek gibi bağırtırırsan 21 krş yakıyor. 8 saatlik - 2 saati mola - 150 km aşırı engebeli arazide.
her hafta sabit benzin aldım. ölçtüm biçtim. 1 hafta 50 km hızla gittim. 16 krş - 2. hafta 100 km hızla gittim 16 krş - 3. hafta sürekli gazladım. frenledim. şehir içi dur kalk 16 krş.
1 ayda şöyle deneme yaptım. kafama takıldığından motoru her park edişimde benzin vanasını kapattım. Acaba tahliye hortumundan akıyor mudur. kaçak var mıdır diye.
Vana açıkda kapalı da fark etmiyor. Şuan benim için tek sıkıntı alarm, kullansanda kullanmasanda akünün ömründen yiyor. Akü çok zayıfladı. Sürekli ayak ile çalıştırıyorum.
Nerde eskiden 1 marş ile çalıştırmalar. 3-5 kez pedal vurduktan sonra çalışıyor. Soğuk havalarda tabii , Sıcak havada 1 pedal ile çalışıyor.
25 TL bir akü alıp, alarmıda sökmeyi düşünüyorum. Ancak finansal olarak diplerdeyim. O yüzden kısa süreliğine kepenkleri indirip size şans tanıyorum
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
hmm güzel benim motorla aynı buda demek oluyor siz ne yaparsanı benim bloğada aynısını yapma şansım var demektİr hehe artık en yakından bu baslıgı takipdeyim birde şu motoru canlı olarak görüp bakarsam tamamdır
Isteyene orjinal gidon'u yollayabilirım. Yan düşme'den dolayı hafif eğik ama. Mondial'de 50 lira. Ben birşey istemiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------
Bu arada yeni fark ettim. Yeni gidon'da elcik koruma takmak için gidon'un en sağında ve solunda tıpa yok. Eski gidon'da ki tıpa'yi çıkarttım tornacıda. Yenisine çakacağız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
Buda eski gidon'da ki eğrilik.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
gösterge panelim hd çekimi
http://www.youtube.com/watch?v=QkZxe...ature=youtu.be
arkadaslar hem size gösterge panelimin hemde egzos sesinin videosu. susturucu borusu cıkarılmıs hali. bence ses iyi, ucuz bir uygulama ve kafa şişirmiyor...
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
çok güzel olmuş cenkito, sırıtmamış hiç şık durmuş .
Cem benim projemi çaldı. Gururuma yediremiyorum. Mahkemede hesaplaşacağız centikooooo
Güzel bir proje ile 1 adım öne geçmem lazım. Zaten bizden başka kimse kapışmıyor
kapışmanızda en azından bana sponsor olun. güneş enerjisi ile çalışan max yapayım
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
giden kota olsun tolgam :D
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Senin için kotanın tamamını harcarım. başa alır tekrar tekrar izlerim kardeşim.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
o proceler benim aklımda idi zaten ben hiç birsey araklamadım kimseden
sıra sende bakalım sen ne icat edecen :D
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Şaka yapıyorum hacı, ikimizinde kafası aynı çalışıyor zaten, sen benden hızlı davrandın. Ama ben bilirim bir adım öne geçmesini.
Önce pazarda biraz limon satıp, yeni proje için finansal yönden para bulmam gerek. ondan sonra ahanda size proje diyeceğim.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
@Tolga, tamam ışte eski gidon'da ki silindir aparatı çıkarıp yeni cross gidon'a takacağım
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Yeni gidon'da o aparat yok. Gerçi hiç olmasa bile sorun değil. 2 dakika'da yapılır torna'da. Sizin etrafınız'da işten anlayan eleman çok. Alet edevat çok. Kendiniz'de anlıyorsunuz hali ile. Projelerinizi ve sizi tebrik ediyorum bende ancak internetten aldığım ürünleri takıyorum. Görsel modifiye yarın elcik korumalarım geliyor. Çamurluk ve far koruması'da macun yedi. Yarın boyanabilir. Foto atarım. Far'in içini siyah'a boyama niyetim var yarın. Araba'lara felan yapıyorlar güzel duruyor. Bizim motora'da çok iyi gideceğini düşünüyorum. Çizilen egzoz koruma plastiğini'de karbon kaplarim dedi bi arkadaş. Yarın ola hayrola.
siz tork için neler yaptınız motora :D mesela piston vs değiştirdinizmi yada dişli deniyen oldumu
Slm arkadaşlar. Gercekten guzel projeler guzel yenilikler cıkıyor. Ben simdilik takipdeyim. Bir sure daha takipde kalacam. Zaten araziye falan cıkacak zaman bulamıyorum. Bu arada kendime yeni bir hobi buldum. Radyo kontrollu model arac. Artık aksamları arazide onunla takılıyorum. Meraklısına gercekten super bir hobby aracı...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)