Mondial size cross diye 6 yıldız 6 balata debriyaj takmış kıymetini bilin ha :cherry: Arazide sürekli tam gaz zorlamadıkça sıkıntı çıkmaz 150 cc yeter gibi.
Mondial size cross diye 6 yıldız 6 balata debriyaj takmış kıymetini bilin ha :cherry: Arazide sürekli tam gaz zorlamadıkça sıkıntı çıkmaz 150 cc yeter gibi.
Şehir dışında arazide böyle giyiniyorum. Şehir içinde ise bodyarmor yerine motosiklet montumu giyiyorum. Dizlik, eldiven ve kask her daim full koruma gezerim.
Burdaki arkadaşlarıda tekrardan uyarmak isterim. Mümkün olduğunca full giyinmeye bakın. Dizlik takmasanız bile bir motosiklet montu ve eldiven kesinlikle olmalı.
Eklem yerlerindeki yaralar çok can sıkıcı olur. Takmadığınıza serdar gibi bin pişman olursunuz. Çıplak gezin ama kaskı hiç çıkarmayın. Çıplak gezmek fena fikir değilmiş.:queen:
http://b1211.hizliresim.com/13/s/g7hbq.jpg
Merhaba sayın max ailem (:
motoru bugün motorcuya bıraktım yine (: debriyaj balatası ve debriyaj tası değişecek tasın küçük dişlisi 19 iken 21 olacak bakalım hızımıza etkisi olacakmı bunun için yaptırıyorum zaten
birde debriyaj balatası ölmeye başlamış. eeee arazide o kadar basarsam 1. viteste normaldir. 4300 km deyim şuan egzoza delip açmıştım bizim hanım sesten rahatsız olunca geri kapatmıştım ama baktım sessiz crossmu olur dedim geri açtım ilk fırsatta 1 yada 2 delik daha açacağım
haa bu arada süpermoto işi hala aklımda inanılmaz cezbediyor beni aşağıdaki fotoda asya rx modelinin hem cross hemde süpermoto versiyonu var düşüncelerinizi almak istiyorum bu konuda?
http://imageshack.us/a/img594/1030/20110222232756.jpg
kask candir, beyni olan korur!
motor benimde ilk motorum sayilir, kesinlikle ilk motor icin ideal.. biryerden baslamalisin, anca ondan sonra tam olarak ne istedigini kestirebilirsin..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------
valla tip olarak asya deli duruyor, forumda kullanicilari maalesef maxcilar kadar aktif degil dolayisi ile nedir ne degildir bi fikrim yoktur.
fakat takipteyim, max yetersiz geliyordu, bir sonraki bu asya olabilir.. cross modelini düsünüyorum ve yani sira bir cift sm jant ve lastik..
asya nın fotosunu görüntü itibari ile koydum motoru değiştirmek bigi bir niyetim yok zaten yani bizim motorun lastiklerini süpermoto gibi yaparsak asyanın görüntüsü gibi olacak bunu göstermek maksatı ile resimi koydum sitemize.
bu arada gidonu değiştirmiştim eski gidonla yenisi bi arada
http://imageshack.us/a/img839/5194/i...1021143646.jpg
burdada iniş yaparken nasıl girdiysem artık ağaç kökünün arasına girdi ön jant ve tek başıma olsaydım çıkaramazdım orda (:
http://imageshack.us/a/img20/3328/img20121026171301.jpg
hakan bizim orjınal gidon daha düz gözüküyor resme göre :silent:
agac köküne nerede denk geldiniz, ben eski baraja benzettim ama ?
Bizim orjinal gidonu dik tutarsan aradaki farkı görebilirsin Cem iki gidon arasındaki boşluğu giderirsen anlaşılıyor eğimi
yer olarak üniversitenin arkasındaki mezarlığın ordan üniversiteye girişi olarak adlandırabilirim (:
hakan spermotor benimden hoşuma gidiyoe bu konuyu araştıralım ideal ise yapalım bence araziye ayda bir cıkıyoruz zaten
Hakan motor öyle durunca kaç tane burgulu takla atabildin :P
Asya SM modeline bindim. Çok alçak ve kalın duruyor. Bodur kadın gibi tatlı ama çekici değil :queen:
Sürekli şehir içinde olan, Araziye çok nadir gidecek kişiler için uygun SM yapmak. Ben çoğu zaman arazide olduğum için SM şimdilik ters.
Biri elini taşın altına soksun. Ben onu takip ederim :cat:
ön jantı 18 yaparsak birde 140 genişliğinde 2 adet süpermoto lastikleri takarsak al sana süpermoto işte maliyet ise en fazla 250 tl
asyanın endurosu vardı bende onun jantlarını değiştirip iki adette cros lastik takarız maliyetide 190 tl olur demişti camgöz motor buna isninaden en fazla 250 tl dedim ama en kısa zamanda Halil yada Cem arkadaşımıza rica ederim camgöz den fiyat alırlar. benim zamanım yok malesef (:
Benim de aklımda vardı supermoto yapmak. Hatta 17" jant da bulmuştum. Lastik zaten kolay ama km göstergesi canımı sıktı. 21" çapındaki tekerleğe ayarlı olduğundan fazlasıyla sapıtacaktır bence. Ona bi çözüm bulunsa süper olur :)
Tolga düşmedim motordan yavaş iniş yapıyordum allahtan
şimdi gelelim motorumdaki son değişşiklikten sonraki tecrübelerime
debriyaj tasınıda 21 dişli olarak değiştirdik şuan arka dişli 41 ön dişli 16 vites aralığı epey uzadı amakalkışlarda helede arazide sıkıntı yapacak 5. vitese atmasanda olur (:
bende ön dişliyi 15 yada arka dişliyi 50 ön dişliyide 17 yapacağım bakalım hangisi kolayıma gelirse öyle yapacak ondan sonra tekrar tecrübelerimi paylaşırım sizinle
haa bu arada 1 de 4. vitese kadar inanılmaz güçlü çekiyor bilginize (:
Benim maddi imkanım olsa simdiya kadar coktan bitane Motoran FX bitanede Asya RX alıp test edecem. Begenmedigimi yarı fiyatına geri satacam.
Ben bugunlerde ATV ye kafayı takmış durumdayım. Ama ilk yazdıgım sebepden dolayı erteleniyor. Soyle 400 CC lik bi atv olsa tadından yenmez.
arkadaslar gösterge tasarımım(tasarım demek hata ama :queen: ) ve ilavelerimin bitmesine cok az kaldı. yarın tesisatı cekip montajı yapacam tabi yetistirebilirsem.
saglıcakla kalın max ailesi :)
Sabırsızlıkla bekliyorum dostum. Kolay Gelsin.
Gidon kargo'da geliyor. Gidon süngeri olarak acerbis var 25 lira. http://www.adamotorsiklet.com/detay.php?id=1072
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:21 ----------
http://www.motobakkal.com/?urun-5911.html Birde bu var renthal 15 lira. Para olarak fazla fark yok ama erken solmasın, kendini vermesin yeter
Serdar aradaki tek fark ; Reklam kokan hareketler. Acerbis yazısından dolayı pahalı. yoksa işlev aynı.
Haklısın tolga :) renthal siparişi verdim bende :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:03 ----------
@mengu, 50 lira isteyen bile var acerbis'e. 25 güya indirimli fiyatı :) ortalama çoğu yerde 40 lira. Biz 20 lira'yi hesap edecek adamiz. Altımızdaki olsa husqvarna belki hesap yapmayan bi tip olurduk.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Gerçi motor kaliteli diye kimse daha fazla para vermek zorunda değil oda ayrı mesele
Altında kaliteli motoru olan adam gruruna yediripte dandik sünger almaz. Üstünde illaki acerbis yada ktm yazması gerekir. Çünkü karizma denen bir şey var.
insanoğlu her zaman bir biri ile yarışır. Bu yumurtaya giderken başlar. ölene kadar devam eder. :cat:
Serdar kardeşim şu saat olayını burda tekrardan bir paylaşayım ki , diğer arkadaşlarında bilgisi olsun.
hem sende fikir sahibi olmuş olursun.
fiyatı : 5 TL , kronometre, saat, ay gün yıl ve alarm özelliklerine sahip.
Hafif yağmurlu havalarda bile kullandım. su geçirmedi. Ama geçirmez özelliğininde olduğunu sanmıyorum. sonuçta 5 TL lik bir saat. çok işi yarıyor.
Saatin kutu yuvası var. ister üstünde bırakırsınızz. isterseniz saaati yanınıza alırsınız.
Bu arada saati gidona montaj yapmıyorsunuz. Fren hidroliğinin kutusu var. onun üzerine yapıştırıyorsunuz. cuk diye oturuyor.
saatin tutma aparatının altında çift taraflı yapışkan band var. Ben alalı çok uzun zaman oldu. ne yağmurlar. ne çamurlar gördü. Lap diye düşeceğini zannetmiyorum. :cat:
http://www.hepsiburada.com/liste/dij...&SKU=OTM450006
http://d1211.hizliresim.com/13/x/gdb5c.jpg
http://d1211.hizliresim.com/13/x/gdb9l.jpg
http://d1211.hizliresim.com/13/x/gdb6f.jpg
http://d1211.hizliresim.com/13/x/gdbb6.jpg