2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
yaptım olacak. Dün akşam eve gitmedim. Kafa feneri ile soğukta dona dona montajını tamamladım. Ancak eve gidince huzur bulmadım
Video :
http://www.youtube.com/watch?v=lGCeg...ature=youtu.be
---------- Post added at 15:21 ---------- Previous post was at 14:00 ----------
Bu sabah yakından arkadaşlarla inceledik. sinyaller çok zayıf geldi. Beni de bi karamsarlık aldı. Sonra şöyle bi uzaktan bakayım dedim. Sinyaller mükemmel. Yakından bakmamak lazım
Video durdur ve devam et yöntemi ile kayıt altına aldım. internette yada video da sorun var sanmayın.
Sönük hali, farlar, sisler, sol sinyal ve sağ sinyal şeklinde çektim. iyi seyirler.
http://www.youtube.com/watch?v=jowxN...ature=youtu.be
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Belki Crossluktan apacheliğe geçiş oldu. Ancak aydınlatma farkı çok büyük, kalite farkı var. Led sinyallerde extrası. Benim hoşuma gitti.
Mondial bizim kadar uğraşsaydı. ne güzel motor üretirdi belli değil. Aslında üretici firmaların bu sitede bu işlerle meşgul 1-2 manyağı alıp kadrolu işçi yapması lazım
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Dimi adamım , kaçıncı yy girdik hala ucuz motor diye standart kalıp parçaları takıyorlar. Patronlar eski olunca fikirlerde eski oluyor.
Daha yaratıcı, daha orjinal, daha kışkırtıcı motosiklet dizayn etmeleri gerekir. Parçaları ver montaj hattına elemanlar sabah 8 akşam 8 birleştirip dursunlar.
Bugün süperlotoyu tutturayım bu sektöre geçip devrim yaratacağım
---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 18:27 ----------
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
ARKADAŞLAR ADANA EKİBİ OLARAK MOTORLARIMIZDA HEP YENİLİK YAPIYOR SON OLARAK HAKANLA ARKA DİŞİYİ 41 YAPMAYA KARAR VERDİK VE BUGÜN MONTAJINI YAPTIRDIM BEN ŞUAN MOTORUM 4 VİTES DE 110 YAPTIGINI GÖRDÜM ŞEHİR MERKEZİNDE 5 DÜŞÜNEMİYORUM ŞUAN FIRSATIM OLMADI BASMAYA ALT MOTORUMUDA DEGİŞTİRMİŞTİM BİLEN ARKADAŞLAR VARSA 200 CC YERLEŞTİRDİM XTREME MAX A
Dişliden değil, cc değişimindendir , yazarak bilgilendirdinizde ahh birde görsel bir şey elimizde olsa ne güzel olurdu.
Vites aralıkları ne kadar düştü. Çok mu kısa oldu. kaç mt de bir değiştiriyorsun. 40 mt de vites bitiyor mu
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
vites araları iki katına uzadı şuan şehir merkezinde ve caddelerde 5 vitesi hıc kullanmıyorum en fazla 4 vitesı kullanıyorum ama bir sorun var görenler nazar degiyor o gun bırşey oluyor
3 ile gittigin yerleri ve hızı suan 2 ile yapabılıyorum.
Arkadaşım da motoran250 ye 52 diş taktı. motor kalkarken kafa kaldırıyor diyor. 50 mt de vites kalmıyor diyor. Rodaj da olduğu için son hızı yapmadı.
Senin son hızı merak ettim. Düz bir yol bulunca dene bakalım ne olacak. Motoru aldığımdan beri hep petrol ofisinden benzin alırım. ibre 110 u geçmezdi.
Geçenlerde Shell den aldım. Motorda hissedilebilir şekilde serilik fark ettim. Düz yolda denedim ibre 120 yapıştı. ilginç
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Merhaba arkadaşlar foruma yeni kayıt oldum, ilk mesajımı buraya yazmamım sebebi yaklaşık 1-1,5 aydır fırsat buldukça sizleri,motorlarınız hakkındaki yorumlarınızı takip ediyorum.Daha önce motor sahibi olmadım pekte bilgim yoktu ama araştırmalarım ve sizin sayenizde bayağı bir bilgi edindim bunun için herkeze teşekkür ederim Sizlerden yeni başlayacak birine hangi cross modelini tavsiye edeceğinizi ve en önemlisi X-treme Max almayı düşünecek birine bir x-treme max kullanıcısı olarak motoru önerirmisiniz? önerip-önermeme sebepleriniz nelerdir? Yeterli olur aslında diye düşünüyorum ama sizin motorun gücü hakkında yazdıklarını okumuştumda acaba benim isteklerimi karşılarmı, mesela bu güçteki motorla arazide dik bir yokusu rahatlıkla cıkarmıyım? Boyum 1.80 kilom 65 kiloma göre biraz yapılıyım diyebilirim,135 kglık bu motoru dengede tutmam zor olurmu? inş alabilirsem motorun 0 ını Rodajda yeni baslayan biri olarak sanırım biraz sıkıntı çekeceğim gibi gözüküyor devir saatinin olmaması vites geçişlerinde acemi birine sizce çok sıkıntı yaratırmı? yaratırsa araştırmalarım sonunda bulduğum devir göstergeli ve max a göre biraz daha yüksek beygirli(sitesindeki bilgilere dayanarak söylüyorum) gördüğüm Lifan marka Lf200GY-6 model motor sizce nasıldır? lifan markası hakkında duyumlarınız nelerdir? biraz fazla soru sordum galiba arkadaşlar kusuruma bakmayın, cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.
Bayağıdır girmedim, kaza yaptım. Motor sağ tarafa düştü. Kırık olarak sadece on fren levyesi var. Diğer herşey derin çizikler...boyanın altındaki beyaz rengi gösterecek kadar derin ama :(... Far plastiği (43 lira) sağ sinyal (22 lira) sağ depo plastiği (32 lira) on sağ ayaklık düştü düşecek (15 lira) çamurluk (35 lira) gaz kolu (8 lira) on fren levye(5 lira) sele altı sağ karenaj (49 lira).. Toplamda 210 lira.. Ha birde ikinci düşmem olduğu için gidon gene eğrildi bu sefer iyice orta göbek'ten buruldu kesin değişmesi gerekiyor ona da 50 lira dersek eder 260 lira. Motorun gidişini etkileyecek hiçbirşey yok gidon dışında..yani hiçbirini değişmesem de olur.. Param olunca değişeceğim.. Bu arada kask olmasaydı çenem dağılmıştı.. Kasksiz 5 metre bile gitmeyin ne olur..
Geçmiş olsun kardeş. nasıl oldu kaza sende bir şey var mı?
Merhaba kardeşim hoşgeldin. Honda mı xtreme deseydin honda derdim. Ama lifan yerine mondial diyebilirim.
dik yokuşu çıkar. Ben 75 kg. arkadaşım 80 kg rampa çıktık. Banamısın demedi. Ben 75 kg kardeşim 100 kg şehir içinde 80-90 km hızla gittiğim oldu. motorda sıkıntı yok.
Motorun sesinden zamanla anlarsın. Zaten rodaj da iken efendi efendi kullanacaksın. Ondan sonra bassanda sorun yok. 2. vitesi çok bastım. yok 5. vites yerine hep 3. vites ile gittim.
Sorun yok. km 16 krş yakar. 1.2. vites saatlerce gitmediğin sürece 16 krş. Test edildi. Onaylandı. Bu motorun tasarruf modu yok. hep 16 krş yakıyor. senin için geçiş motoru olur.
Ucuzdur. Başlangıç ve parçalamak için ideal motordur. işi kaptıktan sonra daha iyi bir motor alabilirsin. Belkide sana fazla bile gelir. Denemeden bilemezsin.
Geçmiş olsun kardeşim. sende bir şey var mı ? Allah beterinden saklasın.
Fazla masraf çıkmamış. Gidonu ve sağ depo plastiğini değiştir gerisini sonra da yaptırırsın. O kadar önemli değil.
Ben 3 mt den motoru kendimi de 5 mt kadar fırlattım. Sırt üstü yapıştım. Motorda bir tek arka çanta vardı o kırılmıştı. Geriye hiç bir şey olmadı. Motor düzgün düştü. bende
Cross motor bu, motoru kurtarmaya hiç bir zaman çalışmayın. tepe yerlerde hemen yan yatırın. yok kırılır yok yamulur kurtarmaya çalışmayın. Atın gitsin. size zarar gelmesin
Amerika - Dakota dan sipariş ettiğim mohawk sonunda geldi. Cross kaskıma yarım yaptım. ilk resimdeki gibi tam yapmak isterdim.
Ancak tam ortada vida vardı. vidayı da sökmek istemedim. Racing kaskıma sizce hangisini yapmalıyım. Can sıkıntısı insanı böyle salakça şeyler yapmaya zorluyor işte
Buda en son yapıştırılmış hali, mahallenin horozu olduk
Şimdi gelelim anketlere sizce hangisi- Cross gibi yarım mı ? sağdaki gibi mi ?
Şeytan şeklinde mi olsa, buda güzel durdu.
yoksa boynuz mu yapmalıyım. ?
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Şeytan gibi olan çok güzel olmuş bence o Kros kaskta da güzel durmuş
Geçmiş olsun kardeş motor elbet hallolur,sana birşey olmamıştır inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------
Hoşbulduk kardeş, söylediklerine göre sanırım başlangıç için fazlasıyla yeticek gibi gözüküyor hem burada 2 adet servisi var,servisten ziyada iyi bir usta bulsam daha iyi olur sanırım yakıtıda iyiymiş, en iyisi dediğin gibi hayırlısıyla alırsam deneyip göreceğim. bilgilendirdiğin için teşekkür ederim
Cümleten sağolun arkadaşlar. Ellerimin üstü birde diz kapagimin şu yuvarlak oynayan kısmı soyuldu.soyuk olması bile çok etkiliyor ayağımı kaldırıp motora binemiyorum . Tam koruma cidden şart. Hele hele kask olmadan sakın hareket etmeyin. Şu resim herşeyi anlatır galiba
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------
kask olmasa çene gitmişti..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)