Aynen, motorda hafiflik çok önemli, bizim arkadaşlar motordan ne söksek diye düşünüyorlar. Bende ne taksam diye düşünüyorum. :queen:
Aynen, motorda hafiflik çok önemli, bizim arkadaşlar motordan ne söksek diye düşünüyorlar. Bende ne taksam diye düşünüyorum. :queen:
valla ben takıcaklarımı taktım araziye çıkarken arka kuyruk taki plakalığı sinyalleri taşıma demirini sökücem zaten seksi iyice seksi yapıcam dekolte yapıcam
öncelikle merhaba herkese iyi forumlar bu motordan alıp bnd artık cross alemine girmek istiyorum 8 senedir motor kullanıyorum önceden honda beat yamaha ybr son 2 aydırda mondial uag kullanıyorum uagyi satıp bu motordan almaya nietlendim hem arazi fln yaparım diyom hemde şehir içinde binek olarak kullanırım diyom motor nasıl önce onu sorayım çünki şehir içinde kimde motoru görüpte durdurup sorduysam motoru satıyım sna fln demeye başladılar bnd şüpelendim bu yüzden zaten alırsam 0 almıyı düşünüyorum 2.el kesinlek düşünmüyorum bu yüzden sizdencaz yardım bekliyorum motorun herhangibi sıkıntısı varmıda millet böyle hemen satmaya çalışıyo
formun başlarını okursan netip sıkıntıları olduğu yazıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------
benim hatırladım sıkıntılar farın ayarı amartisörlerin renginin değişmesi dökülen bazı civatalar bir ara benimde gözüm kesmişti motoru ama x treme enduro 250 lik aldım
enduro biraz tuzlu geliyo işte
2 side enduro biri ithal biri mondial :)
x treme enduro 250 likler tuzlu geliyo işte bna sonuç biri 8 milyar sıfırı biri 3 buçuk milyar
valla bende çok çok düşündüm hatta kle 500 alıcaktım 2.el xtreme 410 km 6000 ne filan aldım 1 kere problem yarattı dahada ondan sonra birşey yaratmadı max kulanıcıları ile iyi bir alış veriş yapki motorun ne gibi kronikleri var öğren mesela bundan önceki motorum ut 150 idi mondialin yine enduro modeli bundan daha güçlü idi hala gidiyor kendileri
Kronik problem olarak sayılabilecek bişey görmedim ben daha. Sürüş karakteristikleri biraz değişik sadece. Traktör gibi motosiklet denebilir. Yağını suyunu eksik etmediğiniz sürece bir problem yaratmaz. Fiyatına göre gayet iyi diyebiliriz motor için. Ben almanızı öneririm. :mrgreen: Merak ettiğiniz kısımları cevaplarız isterseniz.
Mondial de Amasitör boyası iyi değil. Rengi soluyor. Far yukarı bakıyor. bunlarda yapılmayacak şeyler değil. Amasitörleri sağlam boyayabilirsin. Far'a da 2 civata atarsın olur biter.
Egzoz koruma vidası küçük ve saç vida, onların yerine de metrik 2 adet vida taktın mı iş bitti. Öyle abartılacak bir masraf veya sana zorluk çıkaracak bir durum yok.
Satanların çoğu tarz değişikliği yada 250 cc almak için satıyordur. Tadını alan daha fazla tork ve güç istiyor. Şahsen üstüne koyacak param olsa bende yükseltirim.
Ama şimdilik her işimi görüyor. işten eve, evden işe gidiyorum. haftasonlarıda dağ tepe geziyorum. km de 16 krş yakıyor. 50 TL = 300 km daha ne olsun.
Hangi motoru alırsan al ufak tefek bakıp gerektiriyor. 2.el alırsan ucuza almış olursun. Birde acımadan binersin daha çok zevk alırsın. satarken zarar etmezsin.
boyu fln biraz yüksel bi o kafamı kurcalıyo işte sonuçta yaptığı yolun çoğunu dağda değil yolda yapcak bide bn motorun dış görünüşünden çok yaptığı işleve bnim işime ne kdar yarıyacağına bna verdiği zevke bakıyom yani boyası çıkmış fln pek önemsemiyom bn ısınma sorunu fln varmı yani dağa çıksam 3-4 saat kapamadan dolaşma imkanım fln varmı
Biraz yüksek. Ancak alıştıktan sonra çok zevkli gelmeye başlıyor. Hiçbir sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum çünkü TolgaCan abimi motorun canını çıkarana kadar denedi arazide, bir sorun olsa yazardı heralde :)
ha bide granajı tazikli suyla yıkamıyacaksın :)
yola fln gitsem mesela yolda sorun çıkartırmı sizce yol dediğim karabükteyim bn ankaraya fln gitsem 300 km yol gitgel 600 fln bi sorun çıkartırmı öyle yolda? yani bn honda beatla günde 500 km yol yapıyodum banamısın demiyodu scooter bile
Yok bi sorun çıkarmaz ama 90-100 gitmez bence. Çok yüksek devir çeviriyo orjinal dişlilerle. Ortalama 80km/h hızla isteğini heryere gidersin bence :)
tmm o zaman bide karabükte bu forumda takılan x-treme max kullanıcısı varsa motorunu inceleme fln izin vercek biri varsa bna ulaşsın lütfen tam bi fikrim olsun almadan önce
Ön çamurluk altında bazı boyalar dökülüyor. Oda hiç sorun değil. Zaten paso toprak çamur doluyor. Kafa arkasında boya atması var. Sprey boyayı vur geç.
grenajda bir sorun yok. istersen saatlerce tanzikli su ile yıka, boya atan başka hiç bir yeri yok.
Uzun yol olarak eskişehire gittim. 200 km. 100 km de durduk. Bazı arkadaşlar benzin aldı. 15 dk içinde tekrar yola çıktık.
Hızım genel olarak 100 km idi. Işıklarda durmalar kalkmalar oldu. Bu motor hava soğutmalı, 300 km yol yapacaksan, ister 100 km de bir ister 150 km de bir mola verirsin. 15-30 dk vücudu dinlendirirsin.
Öğlen 12:00 dan Akşam 20:00 kadar arazide gezmedik yer bırakmadım. Toplamda 15 dk dan 4 mola verdik. Motoru 1.2. viteslerde bağırta bağırta, tabire caizse anasını belledim.
Benden başka burda kullanıcı olarak 20 krş yaktıran çıkmamıştır. Ne motor şişti, Ne arıza verdi. Her motor gibi yolculuk öncesi kontrollerini yapacaksın. yoldan geldikten sonra da ertesi gün yine bi kontrol yapacaksın. Bu her motora mahsus bir durumdur. Motora bakarsan o da seni istediğin yere götürür. :cat:
ii o zaman ya iice niyetlendim bu motora ya bakalim
tolga can evde senin adın polyanamı şimdi tekrardan okudumda her dedğime bir vida at boya geç toprakla kapa filan :) oldu olucak gitmiyorsa ittir filan diyeceksin :D ondan korkuyorum
mondial max hertürlü alinir ali, niyetlediysen gözünü kirpmadan al derim!
dikkat edecegin seyleri arkadaslar paylasti zaten, son kurusuna kadar 3500 lirayi hak eden bir alet..