Para'yi kredi kartına mondial'in kendi sitesi üzerinden çektiler. Yani para'yi ödediğime dair bir kağıt bile yok elimde. Müşteri hizmetlerini aradım ama mesai dışı diye 'telefon bırak biz size ulaşalım' dedi telesekreter.
ve tolga beklenen resimler sonun da geldi. mondial x treme max görünümlü zongshen 200..
oda 65.5 silindir modifiyesiyle oldu 230 cc
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
cem kardeşim çok ciğerli makineye benziyor kimin bu motor
halil in modifiye x treme i nasıl güzel hami
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Beyler selam,
ben motorun lastiklerini supermoto lastikleri ile değiştirmek istiyorum. Maximum ön ve arka da hangi ebatlarda lastik bakmam gerekir? Bilen abilerimiz yardımcı olursa sevinirim.
güzelmiş valla kac basıyor abiii bu
rodajın bitmesine 300 km var bir kere bastım ondada 115 gördüm bıraktım
Bizim motorlara zam gelsin istiyorum artık : )
Serdarom arkadaşım bayinin iş güzarlığı olabilir öteve kdv falan yatırması gerekiyor onları geciktiriyo olabilir...
Modifiye çok hoş olmuşşa benziyor 80kmrin üstünde sarsıntı çokmu denemek isterdim uzun yol için güzel bir çözüm olabilir...
Muayene zamanı gelince ne yapacaksınız motor blok numarası degişti sanırsam sıfır alıp ruhsatamı işlettiniz, tüm işlemleri öğrenmek isterim gerek değişen parcalar izlenen yol gerekse resmi işlemler...
Super motoyo cevirmek istiyorsan bence yapman gereken en mantıklı secim piyasada en yaygin bulunan en uygun fiyatlı SM lastiklerini takabilecegin jant bulup yonuna devam etmen yoksa her seferinde problem yaşarsın...
arkadasım orjınal motor da aynen duruyor, ruhsata işletme olayını henüz araştırmadık. fazla ugrastıracak birsey ise muayene zamanı orjınal blok takılıp muayeneye gidecek sonra yine zongshen alt takım takılacak
titresim eskiye nazaran var. takılan alt motor balansörsüz çünkü
ama alınan güç ve haz o titreşimi hissettirmiyor.
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Motosikletin yeni motoru çok şugar olmuş , Gaza basınca teker kalkıyor mu Kıskandım. Çatladım. Motorun sağına soluna nazar boncuğu tak.
Yeni tekerler başıma dert oldu. Motor yükseldiğinden ayaklık kısa kalıyor. Yana fazlası ile yatıyor. Zemine güvenerekten 2 kere motoru düşürdüm. Arkamı bir döndüm pat motor yerde.
Benimde durduk yere arka sağ sinyal bozuldu. Ledler sağlam. Sol tarafın kablosu ile yer değiştiriyorum. yanıyor. Tesisatta bir sorun var galiba.
Ön sinyalden ek kablo çekeceğim yada c.tesi soyup kabloyu yenileyeceğim. Seçenek çok.
---------- Post added at 12:29 ---------- Previous post was at 11:55 ----------
Bizimkileri süpermotoya çevirmek için 250cc nin jantlarını soran oldu mu ? Ön ve Arka takım fiyat nedir acaba ?
Bu arada ön tekeri büyük yapmaya gerek yok sonuçta süpermoto : Sitedeki ölçülere bakınca 250 cc nin aralığı daha geniş galiba arka tekere 140 yazılmış.
Ön : 110-70-17 Arka : 140-70-17
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Sabah mars'a vurdum ama almadı. Yokuş aşağı vurdurdum çalıştı. tamirci'ye gittim.akü boşaldı dedi : s şarj'a koydu akü'yu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------
Zehir gibi şarj ediyor ama boşalmış dedi. Gene boşalırsa konjektor'den dir dedi.gece far düğmesini kapatmadan motoru kapattım ama ondan değildir herhalde
Mehmetmümtaz@ bi saat şarj oldu akü ama gene marş ile çalışmadı. 'gıv' ediyor kalıyor ayakla çalıştırdım.bakalım gece 12 iş çıkışı çalışır mi. Çalışmazsa servise bildireceğim. Artık garantiye girer mi girmez mi bilinmez. Fatura'yi bile daha vermedi gevşek adam. Pazartesi'ye kadar müsade. Gene kesmezse şikayet edeceğim. Memleketimin adamı diye sabır ediyorum. Kesin vergilerini yatırmadi o yüzden kesmiyor fatura.
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)