Selam beyler, hava filtresinin ne zaman değişmesi lazım ? 1300 km oldu değiştiren var mı ?
Selam beyler, hava filtresinin ne zaman değişmesi lazım ? 1300 km oldu değiştiren var mı ?
Bu ayar yeri nerde fotolasana, bende bir el atayım bakayım düzelecek mi ? durduğun yerde ani gazlarda her daim stop garanti.
Kalktıktan sonra ani gazlarda zaten zıplıyor motor. Hava filtresine en son 1 bin km de bi hava tuttum. yağ değişti. motor ogün bugündür aktif durumda.
3.450 km geldim servisi unuttum. Gidip bi yağ değişimi yaptırsam iyi olacak.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
sağol gezgin usta, ben ozaman hava ayarına ve hava filitresine bakıyım
bizim burda motoru aldığım yerdeki ustalara götürdüm motoru ama ayarlamadılar veya anlamadılar
ben aslında hava ayarını kedim yapmak istiyorum !!!
ben 2 hafta önce ön dişliyi 1 diş yükseltim T15 idi T16 yaptım ve son hız 8 km/h arttı, tabiki hafif bir güç düşmesi oldu ama yine aynı eyimli arazileri çıkabiliyorum, sadece 5 vitesde 90 dan 100 çıkmam biraz zorlaştı
arkadaşlar bu motoru nasıl güçlendirebiliriz tabiki silindirleri değiştirmeden, bunun mutlaka bir çözümü olması lazım ??
Çözüm dişlileri değiştirerek olur. Ama hem hızda hemde tork da artış yapman imkansız.
Ya hızı düşürüp, rampaları çıkışta kuvvetlendirirsin. Yada hızı yükseltip, kalkışları kağnı gibi yaparsın.
ikisi için silindir değiştirmek şart yada motoru satar 250cc alırsın. Kesin çözüm olur
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
iyi günler arkadaşlar kanuni kross 150 ile bu motor arasında kaldım alırsam 0 alıcam vede üstonde modifikasyonlar yapıcam supermoto tarzına çeviricem ancak sizden rica etsem bu motorun sizce eksi yanlarını ve artıları birde genel anlamda alırsam nelerde sorun yapar gibi bir bigi verme şansınız varmı son olarak tork ve son hız nedir bunlarda önemli sonuçta supermoto tarzı sehir içi kullanılıcak vede birazda olsa ön kaldırma vs gibi şeyleri yapmasını isterim tabi ki trafiğe kapalı yerlerde olucak
Son hız ibrede 110 km, Navigasyonda ise 95 km olarak gözükmektedir.
- Far ayarı bozuk (yukarı bakıyor)
- Karbüratör sorunu var. durduğun yerde boşta ani gazlarda motor boğuluyor. Hafif hareket halinde iken ani gazlarda fırlıyor. durmalarda ani gaz stop garanti
- Motor kısmı sıcak, yazın biraz sıkıntı. Motor koruma demiri vidaları dandik değiştirmek gerekir.
- 10 lt den fazla benzin koyduğun zaman taşma yapıyor. 10 lt = 40 TL = 300 km - km de 13\16 krş garanti
- Ön çamurluk altı ve kafanın arkasındaki bölge boyası kötü, araç yıkamadaki tanzikli su boyayı söküyor. Beyaz astar ortaya çıkıyor.
- Amasitörlerdeki siyah boya dandik zamanla sarı rengi alıyor.
Bakarsan bağ, bakmazsan dağ olan bir motor. Fiyatına göre en iyi cross motor. Görüntüsü güzel
Süper moto olur mu dersen olabilir ama ben bu hali ile daha çok seviyorum.
1-36 sayfaya kadar bir incelersen belki içinde yer eder, sende aramıza katılırsın.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
cevap için çok sağol ara ara takip ettiğim başlıklardan biri zaten ama çok güzel yazmışsın herşeyini çok sağol
Tolga senin dedigin yakıt degerlerine subap ayarı yaptırmadan once ulasıyordum ama simdilerde 250 km de yedege düştü. Tekrar sbap ayarlarıa bakıtacam galiba.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
En son uzun yol eskişehir festivaline gittim. 500 km gidiş-geliş (Şehiriçi gezi) = 80 TL yakıt yaktım. ibrede 110 km ibre yapışık gittim geldim. hiç affetmedim.
Bende şehiriçinde genelde 260-270 km iken yedeğe düşüyorum. Ama hızım her daim 80-100 km arası, dayanamıyorum. Gaza basıyorum.
3 gün 60-70 km ile sabit hızda gidip hem tasarruf hemde ölçüm yapmak istedim ama yemedi. 4. gün yine 100 km hızla kaptırdım.
Yarın bende servise gideceğim. Adam akıllı bir ayar çeksinler bakalım.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
arkadaşlar subap ayrı kaç bin km de yaptırılır ve sizin motorda ne gibi faydaları oldu, biraz anlatırsanız sevinirim
ve egzozu değiştirerek motoru biraz daha rahatlatabilirmiyiz, fazla bir beklentim yok zaten ama biraz daha serileşirse yeter bana
Merhaba arkadaşlar . Güzel paylaşımlarınız neticesinde 3 ay önce x trem 150 yi bir kez olsun gözle görmeden şehir dışından aldım . Oldukca tok bir motor . Atlama zıplama hiç çekinmeden elimden geldiğince yapıyorum . Patikalardan yukarı hiç kesilmeden fırlıyor . Çinli olduğunu unuttum o derece yani . 3000 km ye getirdim daha hiç bi yerinden arıza vermedi . Verecek gibide durmuyo heveslisi arkadaşlara tavsiyem olur .
Merhaba Hasan kardeş, hoşgeldin. Motorun hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
Evet Arkadaşlar; Cumartesi günü arkadaşlarımla kamp yaptık. Balık tuttuk. Bolca eğlendik.
Bi ara nasıl gaza geldiysem. Gezgin33 müthiş zıplamalarından esinlenerek daha iyisini yapabilirim diyerekten kendime gaz verdim.
Gazı almamda çevredeki ailelerinde etkisi büyüktü. Hay gaza gelmez olaydım. Motorun yarısına kadar uzamış sazlık alanın içine girdim.
Toprak yumuşak olduğu için motor batar düşüncesi ile 60-70 km hıza kadar çıktım. Tabii göstergeye bakmak yerine çıkacağım rampaya baktım.
Rampanın sonuna geldiğimde şöyle bir duygu yaşadım. Sanki boşluktaydım. Yok la harbi boşluktaydım. Motor 90 derece dik. Gökyüzüne doğru gidiyorum.
Sağlam havada durdum. Önce arka teker yere düştü. 1-2 metre dik şekilde gittikten sonra da ön teker yere indi. Şükür refleksler sağlam. Bana basit bir atlayış gibi geldi ama uçtuğumu resmen hissettim. Sonra bana mı öyle geldi acaba dedim. Sonra ailelerden biri adamı gördün mü resmen uçtu aq diyince yok be harbi uçmuşum dedim. Arkadaşlarımın yanına gittim.
Büyük sessizlik var. Bende görmemişlerdir sandım. Anlatıyorum. Demezler mi oğlum sen manyak mısın. Bildiğin dik gökyüzüne doğru gittin len dediler. Anladım ki
Redbull X fighter adapazarına gelmiş , ilk ve son action atlayışımı videoya alamadığım için çok üzgünüm ama tekrar denemek içinde şeytan çok pis dürtüyor.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Tolga Atlamak zıplamak cok zorun degil. Önemli olan dogru bir inis yapmak. Emin ol ben Hakan ile yaptıgımız geziledekinden daha küçük atlayışlarda düştügüm olmuştur. Hatta Sag aynayı boyle bir atlayısta kırdım..... Atlayacagın tebenin sonunda arka tekerden darbe yersen arka teker diklir ve ön teker üzerine düşüş yaparsın. Boyle bir durumda düşme olasılıgın daha yuksektir. Keyifli ucuşlar.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Bende hep uzak yerlere gittiğim için düşüpte motoru orda arızalı olarak bırakmak istemiyorum.
Hatta motorun yanına gidiş sebebim arkadaşım tekeri patlamış. Benim motorun çakmaklığından yararlanarak komprosör ile onun tekeri şişirdik.
Sonra akü biraz şarj etsin diye tur atayım. Hemde ağaç gölge bir yere park edeyim istedim. Günün adamı oldum. Oanı ölümsüzleştirmek isterdim. En az 10 sene hava atardım
Bu arada benim motorun 2.000 km bakımını kaçırmıştım. Festival gezisi ve turlardan sonra 3.500 km olmuştu.
Servis 2.000 de neden gelmedin diye fırça attı :D , Motordan 250 gr yağ çıktı. Hemen 1 LT yağ koyduk. Voger 10-40w
Bu yağdan ne zaman koysak motorun performansı önce düşüyor sonra tekrar yükseliyor. Eksildikçe motor kendine geliyor galiba
castrol koymaya niyetim vardı. artık 6.000 km de koyarız. Servis ücreti : 50 TL bayıldık.
Yapılanlar : Yağ değişimi, hava filtresi temizliği, zincir temizliği, sağ sol vidaların kontrolü, debriyaj ayarı, Balata kontrolü, Ön ve arka teker hava kontrolü ve şişirilmesi
6.000 ve sonrasını artık kendim yapmak istiyorum ama garanti dışı olmasın diye de çekiniyorum.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Alın bakalım bendende bir kaç foto foruma fazla takılamıyorum(yorum olarak) ama her daim takip ediyorum arkadaşlar dünkü gezimizde harika geçti Cem, İhsan ve ben gezinin sonuna doğru ÇEMK(çukurova enduro motosiklet klübü) ekibine rastladık biraz gösteri yaptılar biz kendimizi uçuyor sanıyorduk adamlara kafamızı kaldırıp bakıyoruz((: foto çekmek aklıma gelmedi hay allah...
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
By ocalh at 2012-09-17
Şimdilik bu kadar arkadaşlar
(:
Çamurun içinde kaybolan kimin motoru senin mi ibrahimin motor mu ?
iyi kirletmişsiniz motorları fazlada zorlamayın. Saplanıp kalmasın motor, sonra çıkmaz
Bende haftasonu sağlam uçtum. En alttaki resme 1 mt daha ekleyip motoru dik pozisyonda hayal edin. imkasız değil başardım. Taklaya ramak kalmıştı
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
selam arkadaslar, bende uzun arayis sonunda Xtreme MAX'a karar kildim ve yaz tatilim boyunca tepe tepe kullandim.
3 haftada 1500 km (%80 arazi/%20 asfalt) sonrasi izlenimlerim sunlar:
• Ön far ayari kaynak/düzenegi yamultma disinda ayarlamak mümkün degil
• Motor cok atik, kisa bir sürede 80 km/h yi rahatca görüyorsunuz, 5 saniye filan
• Sifir aldiginizda özellikle vidalari cokca kontrol edin (bende arka fren vidasi düstü)
• Yakit / Menzil / Masraf orani kabaca 10 Litre / 300 km / 40 lira
• Kask kesinlikle can'dir - Beyini olan korur!
• Eldiven sart! Özellikle el korumalari yoksa ve araziye giriliyorsa.
• Saglam ayakkabi cok önemli, özellikle boyunuz tam kurtarmiyorsa. Arazide yapisi itibari ile durmalar oluyor ve tasa basip bilek burkmalar, ayak kaymalari, düsmeye neden olabiliyor.
• 4'lü flasör eksik
• Oldukca cok isiniyor motor, her nekadar sogutma sorunu yasamamis olsamda yanmalara dikkat (uzun pantolon - cross pantolonu tavsiye olunur)
Slm Forza, şu nickler yerine ad soyad yada sadece adınızı kullansanız ne güzel olurdu.
Motorun hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Bilmediğimiz bir açıklama yapsaydın çok süper olurdu.
Ön tarafta motorun sağ kısmında egzoz koruma kapağının vidalarına dikkat et. Çok dandik vidalar hemen değiştir. Yoksa koruma kapağın düşer.
Senden de bol bol foto bekliyoruz. Takla atarken, hoplarken zıplarken
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Merhaba Tolga CAN İbrahim aramızda yoktu Cem, İhsan(motoru yamaha) ve ben. çamura saplanan iki motorda benim cihaz
ben bu cihazı bu yollar için aldım ve hakkını fazlası ile veriyor Allah razı olsun ÇİNlilerde ((:
Uçma taktiğini öğrendim ÇEMK grubundaki abiler saolsun tiyo verdi sizinlede paylaşayım
rampanın ucuna geldiğinizde gazı kesmeyin sabit gazla girin rampaya hatta verebiliyorsanız biraz daha gaz verin dediler. uyguladım ve sonuç harika önceki zıplamalarımda ön tekeri önce düşürüyordum yere, şimdi ise iki teker aynı düşüyor yere(10 zıplamamdan 8 böyle oldu diyebilirim)
(:
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)