piston çapının yarısını mı aldın tam mı.bide mm cinsinden olacak değerler.cm olsada küsürlerden belli olurda işte mm tam çıkar
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------
sol ön amörtisör keçesi yağ kaçırıyordu,öncelikle 1 çift 37 50 11 keçeyi motokaçardan (20 tl ) aldım,sonra keçe çakmak için sealdriver denen ecnebi işi edevatı yapmak için 40 lık denen pvc temiz su borusundan,15 cm kestirdim, dış çapı yaklaşık 50mm .bizim keçeyi çakmak için 49.5mm dış .39-40mm iç çaplı sürücü lazım.tornacıda içi 38mm yaptırmıştım dar geldi,zımparalamak zorunda kaldım içini.
http://<a href="http://hizliresim.co...oL.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...Z8.jpg</a></a>
motoru askıya alıyoruz veya artık nasıl uygun görürseniz
http://i.hizliresim.com/BMLOjV.jpg
sonra söktüğüm kolları fotolardaki açtım
üstte 21 olması lazım civata var onu söküyoruz yavaşça.
http://<a href="http://hizliresim.co...YV.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...0E.jpg</a></a>
bu videoda ayrılar mevcut
https://www.youtube.com/watch?v=A9q0...ature=youtu.be
bizimki ile birebir aynı ,eklemek istediğim şey bendekinde çizik vardı ,oto sanayide boya malzemesi satanlardan 1200 ve 2000 numara zımpara alıp çiziği yok etmem oldu,çizik tırnakla kontrol edince çok değiyorsa o adam olmayabilir denemek lazım.bendeki çizik azdı.
http://<a href="http://hizliresim.co...Pj.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...Or.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...Dl.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...Eo.jpg</a></a>
takma sırası
http://<a href="http://hizliresim.co...B0.jpg</a></a>
keçeyi takmadan önce korumak için saklama poşeti
http://<a href="http://hizliresim.co...nM.jpg</a></a>
düzgün çalışabilmek için askı
http://<a href="http://hizliresim.co...E7.jpg</a></a>
pulu oturtuyoruz
http://<a href="http://hizliresim.co...y2.jpg</a></a>
sıra keçede
http://<a href="http://hizliresim.co...32.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...46.jpg</a></a>
toz keçesini de takmadan önce imkan varsa silikon gres sürüyoruz,yoksa normal sürmeyin amaç gevremesini engellemek ve sızdırmazlığı arttırmak av bayileri ve dalgıç malzemesi satanlarda mevcut sanayide ne olduğunu bile bilen yok.fazla sürmenize gerek yok biraz ıslatın yeter...
http://<a href="http://hizliresim.co...38.jpg</a></a>
http://<a href="http://hizliresim.co...GM.jpg</a></a>
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
son olarak geri toplarken içerdeki pistonu iple bağlayıp üstünden yayı salıyoruz.(kovanların dip kısmında alyan anahtarla sökülen civata vardı civatayı sökmeme rağmen piston çıkmadı o yüzden fotolarda yok ben de öyle bıraktım sökmeye çalışmadım )ip bağlamassak içeri gidiyor getirmek için ters çevirmek lazım .yaydan sonra boruyu salıyoruz bu kısmı iki kişi yaparsa daha kolay olur,tek biraz zorlandım ,ipi çekerken yayı sıkıştırıp piston tepesi yukarda iken sabitleme pulunu takmamız gerekiyor.videoda yazdıklarım daha iyi anlaşılır fot çekemedim o kısımda,yağı da 200ml koydum ,motul 10w medium fork oil yazandandı.sert bir parkurda denedim çok daha esnek oldu ,sertliğinden şikayet edenler 200ml tavsiye ederim saygılar
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
http://<a href="http://hizliresim.co...Go.jpg</a></a>
bunlarda son halleri sağlam olanın sadece yağı değişti,geri takarkende mesnetteki sabitleme civatalarını aşırı sıkmayın lokma değil de yıldız kullanın.özellikle alttaki ikili olanı ardışık olarak sıkın yani birini komple sıkıp diğerine geçmeyin ,yarım tur birini yarım tur birini sıkarak komplike daralma olsun yoksa kırılabilir yada çatlayabilir.