Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6361
    13yolcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda 600F

    çoklu resim yükle


    resim yuklemek


    Alıntı CompanERROR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bişiler yazın resim atın halay çekin looow
    Arkadaşlarla yaptığımız geziden kareler, gezi raporu olarakda paylaşıcam resimleri yükledikten sonra
    CompanERROR ve Tolga Can bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6362
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Alıntı 13yolcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://s9.postimg.org/kmm2o82dr/22_IMG_0093.jpg
    çoklu resim yükle

    http://s14.postimg.org/emf2m4029/54_IMG_0255.jpg
    resim yuklemek




    Arkadaşlarla yaptığımız geziden kareler, gezi raporu olarakda paylaşıcam resimleri yükledikten sonra
    Beklemedeyim
    Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var

  3. #6363
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    "mondial x treme max
    cross motor patlak arka amortisör
    test ve anlama,

    eger ki bu sekil yuklenip bırakınca
    kendi kendine salınma devam ediyorsa
    patlamıstır"



    https://www.youtube.com/watch?v=4gbuZFtdUOQ
    Carbondioxid, serdar8787 ve azygos bunu beğendiler.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  4. #6364
    serdar8787 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2013
    Şehir
    Nevşehir
    Motosikleti
    X-Treme Max 220 modifiye
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "mondial x treme max
    cross motor patlak arka amortisör
    test ve anlama,

    eger ki bu sekil yuklenip bırakınca
    kendi kendine salınma devam ediyorsa
    patlamıstır"

    https://www.youtube.com/watch?v=4gbuZFtdUOQ

    https://www.youtube.com/watch?v=4gbuZFtdUOQ
    cem ustam benim arka amortisorde aynı seninki gibi yaylaniyor ama senin videoda her basıp elini cektiginde bir ses geliyor o neyki. amortisorun gıcırdamasimi aceba

  5. #6365

    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    EKipmanımı Nerdeyse tamamladım. Sayenizde güzelde lastik aldık şuanlık herşeyden memnunum

    AttilaXtreme ve cenkito bunu beğendiler.

  6. #6366

    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    cenkito bunu beğendi.

  7. #6367

    Üyelik
    15 Ekim 2014
    arkadaslar benim max 10-15 dk sürüs sonrası rolantiye bırakınca 10-15sn sonra stop ediyor veya motor sıcakken 5.viteste 3000devir giderken gaz kapatıp tekrar gaz açınca iki kez pat pat diye ses gelerek tekliyor.devir alınca normal sekilde gaz yiyor.bujiyi değistik ama sorun devam ediyor.sizce problem nedir?

    birde yağ değişim zamanım geldi.suan Castrol 4T 10w-40 kullanıyorum.yaz ayları için hangi yağı önerirsiniz?

  8. #6368
    Mehmet Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    Alıntı by*cambaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar benim max 10-15 dk sürüs sonrası rolantiye bırakınca 10-15sn sonra stop ediyor veya motor sıcakken 5.viteste 3000devir giderken gaz kapatıp tekrar gaz açınca iki kez pat pat diye ses gelerek tekliyor.devir alınca normal sekilde gaz yiyor.bujiyi değistik ama sorun devam ediyor.sizce problem nedir?

    birde yağ değişim zamanım geldi.suan Castrol 4T 10w-40 kullanıyorum.yaz ayları için hangi yağı önerirsiniz?
    Benim motorum boş viteste ani gaz verdiğimde, bazende ışıklarda beklerken stop ediyordu ve rolantide hafif düzensizlik vardı. 1993 model klr600 kullanan bir tanıdığıma götürdüm hava yakıt vidasından ayar yaparak sorunu halletti. Yağ konusuna gelirsek bizim motorlar hava soğutmalı ve yazın sıkışık trafikte çok ısındığı oluyor. Motosiklet.netten araştırdığımda hava soğutmalılar için yazın 10-50 veya 15-50 önerdiklerini gördüm. Herkeze kazasız belasız sürüşler.

  9. #6369
    azygos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2012
    Şehir
    NoLand
    Motosikleti
    CB250R-Pulsar 200NS-MondialX-treme150
    selam arkadaşlar.
    tam bir senedir ve 5 bin küsur km'dir xtreme max sahibiyim.
    uzun zamandır da iş ve özel hayatın yoğunluğundan aktif olamıyordum forumda. güneşli günler ile beraber ben de geri döndüm
    atılgan'ımı kısaca AT'ımı çok seviyorum. almama vesile olan herkese teşekkür ederim.
    ancak şu sıralar ufak bir sıkıntım var;
    ön amortisör grubundan geldiğini tahmin ettiğim bir ses var iki gündür.
    öncesinde gün içinde 3-4 saat ara ile gidiş-geliş olmak üzere toplam 250 km'lik bir yol yapmıştım.
    kuş ciklemesi gibi cikleme ... ön düzenin hareketi ile yani tarif edecek olursam ön frenleme ya da arnavut kaldırımlı yolda seyrederken oluşan ileri geri amortisör hareketi ile oluyor.
    bu gıcırtımsı cikleme nedendir, başıma iş açar mı?
    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    hazır bir şeyler karalamışken yaptığımız yolun fotoğraflarını atmamak olmaz
    Doğu Avrupa Enduro Şampiyonası, Kastamonu-Azdavay
































































    Clearidas, Carbondioxid, cenkito ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    ''Beş yaş insanın en olgun çağıdır; sonra çürüme başlar.'' Alper Canıgüz

  10. #6370
    13yolcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda 600F
    Alıntı azygos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar.
    tam bir senedir ve 5 bin küsur km'dir xtreme max sahibiyim.
    uzun zamandır da iş ve özel hayatın yoğunluğundan aktif olamıyordum forumda. güneşli günler ile beraber ben de geri döndüm
    atılgan'ımı kısaca AT'ımı çok seviyorum. almama vesile olan herkese teşekkür ederim.
    ancak şu sıralar ufak bir sıkıntım var;
    ön amortisör grubundan geldiğini tahmin ettiğim bir ses var iki gündür.
    öncesinde gün içinde 3-4 saat ara ile gidiş-geliş olmak üzere toplam 250 km'lik bir yol yapmıştım.
    kuş ciklemesi gibi cikleme ... ön düzenin hareketi ile yani tarif edecek olursam ön frenleme ya da arnavut kaldırımlı yolda seyrederken oluşan ileri geri amortisör hareketi ile oluyor.
    bu gıcırtımsı cikleme nedendir, başıma iş açar mı?
    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    hazır bir şeyler karalamışken yaptığımız yolun fotoğraflarını atmamak olmaz
    Doğu Avrupa Enduro Şampiyonası, Kastamonu-Azdavay
    Ön teker grubundan benimde aynı şekilde kuş sesi gibi cikleme geldi ara ara kesildi çözemedim balatadan geliyodur taştır tozdur dedim ama 2-3 gün sonra bi baktım km ve hız göstergesi çalışmıyor. teli falan kontrol ettim ama problem km dişlisindeymiş dişli sıyrıla sıyrıla yemiş bitirmiş sesde ordan geliyormuş seninde böyle bişi olabilir belki.

  11. #6371

    Üyelik
    20 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul Çekmeköy
    Motosikleti
    Xtreme Max 150
    Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar bende dün itibariyle aranıza katıldım.
    Forumda emeği yorumu olan herkese çok teşekkürler motoru almamda çok yardımcı oldunuz.

    Çekmeköy İstanbul da ikamet ediyorum. Günlük ortalama 40 - 50 km kullanıcam asfaltta
    vakit buldukçada çevrede şile taraflarında orman gezileri yapmayı planlıyorum . Çevredeki arkadaşlarla gezilere katılmayı isterim.

    Herkes motoruyla ilgili hem görsel hem teknik birçok oynama yapmış. Ama forum 320 sayfa çalışmalarda hep parça parça
    bazıları detay içermiyor. Birebir yardımcı olacak yada yakın çevrede usta tavsiyesi verebilirseniz sevinirim.

    Başlıca yapmak istediğim değişiklikler

    Ayna değişimi
    CC yükseltme
    Lastikler bitince super moto lastiği takmak

  12. #6372
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı hasim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar bende dün itibariyle aranıza katıldım.
    Forumda emeği yorumu olan herkese çok teşekkürler motoru almamda çok yardımcı oldunuz.

    Çekmeköy İstanbul da ikamet ediyorum. Günlük ortalama 40 - 50 km kullanıcam asfaltta
    vakit buldukçada çevrede şile taraflarında orman gezileri yapmayı planlıyorum . Çevredeki arkadaşlarla gezilere katılmayı isterim.

    Herkes motoruyla ilgili hem görsel hem teknik birçok oynama yapmış. Ama forum 320 sayfa çalışmalarda hep parça parça
    bazıları detay içermiyor. Birebir yardımcı olacak yada yakın çevrede usta tavsiyesi verebilirseniz sevinirim.

    Başlıca yapmak istediğim değişiklikler

    Ayna değişimi
    CC yükseltme
    Lastikler bitince super moto lastiği takmak
    Hayirli olsun.
    Sordugunuz her sorunun ayrintili cevabi bu baslikta mevcuttur

  13. #6373

    Üyelik
    06 Mayıs 2015
    Ayna, koruma demiri, arka çanta demiri (yan çantalık demirleride dahil olabilir) zincir koruma plastiği, kuyruk satan??? yada önerdiğiniz site? İkinci elde olabilir

  14. #6374

    Üyelik
    15 Ekim 2014
    arkadaslar bugun dikkatsizliğim ile stop haldeki max ımı olduğu yerde sağ tarafa düşürdüm.ilk olarak gidon yere vurdu.sonra ayna kırıldı.motoru yerden gidon tam sağ yapmış şekilde kaldırdım.biraz takıntılı bir insanım.motoru kaldırıp bir tur attım.sanki eskisi gibi dengede gitmiyor.eğilen yamulan birsey görünmüyor.psikolojik olarak mı böyle hissettim anlamadım.normal sartlarda olduğu yerde yere düşen motorda en kötü ihtimal ile ne olabilir?gidon yamulabilir ama mesnet veya göbek bilyası gevsemesi vs vs. böyle seyler olur mu? tsk

    birde gidon yamulmuş ise sürüste nasıl bir etki yapar?

  15. #6375
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    bugun arkadasım motorumu düşürdü.
    ve cross gidonum yamuldu
    orjınal cok daha fazla egilirdi tahminimce.
    yan yatma ile gidon egilebiliyor
    bilya rulmana bişey olmaz .
    gidonu iyi kontrol et bence

  16. #6376
    Volteria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Motosikleti
    X Treme Max 150
    ilk motorum olduğu için tecrübelerimden de yararlanamıyorum olmadığı için :D
    aceba çok mu ısınıyor yoksa bu normal bir ısınma mı bilmiyorum ama motorum ve egzoz cok sıcak veriyor.
    ayrıca motorum su an 2450km de debriyaj ve vites geçişlerim de iyice kalitesizleşti. ve 1000km önce çok iyi oldugunu düşündüğüm frenlerim şu an beni tatmin etmiyor yada biraz tecrübesizliğimi atmış oldugum için daha sert sürüyorum bilmiyourm ama durumlar bu
    100km sonra bakıma girecegim ama ustayı değiştriemk istiyorum

  17. #6377
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Evimizin yeni gelini oğlumun Max'ı bugün geldi efenim
    cenkito, Clearidas ve Tolga Can bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  18. #6378
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evimizin yeni gelini oğlumun Max'ı bugün geldi efenim
    http://i.hizliresim.com/JYQadj.jpg
    hayırlı olsun attila abim
    allah kaza bela vermesin
    AttilaXtreme bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  19. #6379
    erhan_karagoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    Şehir
    sivas/merkez
    Motosikleti
    mondial xtreme SÜPERMOTO / ENDURO
    Alıntı porsche911tt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Krank değilmeden 174cc olur 67 pistonla. Hesabı hacim:piston yarı çapınınkaresi x pi (yani 3.14) x krankın silindir içindeki salınım uzunluğu yani h v(hacim) :rkare x pi x yükseklik(h)
    67 piston için :33.5x33.5x3.14x49.5=174cc 49.5 orjinal krankın uzunluğu krank değişmeden sonuç bu, krankı da çok büyük alırdan biel kolu silindire değer 200lük krank alınmalı, aslında krankın biel kolu pernosu biraz merkezden dışa alınınca yolu uzamış oluyor, hazır 200lük krank biraz daha ağır tabi
    Bn carpıyom marpıyom gene çıkaramadım 174 ü nasıl hesaplanıyor acaba ben mi yanlış yapıyorumm kendi motoruma bore kit alacağım sizin yoldan gideyim dedim denklemi yapamadım sayıların belli olmasına rahmen

  20. #6380
    porsche911tt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Beyşehir
    Motosikleti
    ramzey qm200
    piston çapının yarısını mı aldın tam mı.bide mm cinsinden olacak değerler.cm olsada küsürlerden belli olurda işte mm tam çıkar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------

    sol ön amörtisör keçesi yağ kaçırıyordu,öncelikle 1 çift 37 50 11 keçeyi motokaçardan (20 tl ) aldım,sonra keçe çakmak için sealdriver denen ecnebi işi edevatı yapmak için 40 lık denen pvc temiz su borusundan,15 cm kestirdim, dış çapı yaklaşık 50mm .bizim keçeyi çakmak için 49.5mm dış .39-40mm iç çaplı sürücü lazım.tornacıda içi 38mm yaptırmıştım dar geldi,zımparalamak zorunda kaldım içini.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

    motoru askıya alıyoruz veya artık nasıl uygun görürseniz




    sonra söktüğüm kolları fotolardaki açtım

    üstte 21 olması lazım civata var onu söküyoruz yavaşça.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    bu videoda ayrılar mevcut





    bizimki ile birebir aynı ,eklemek istediğim şey bendekinde çizik vardı ,oto sanayide boya malzemesi satanlardan 1200 ve 2000 numara zımpara alıp çiziği yok etmem oldu,çizik tırnakla kontrol edince çok değiyorsa o adam olmayabilir denemek lazım.bendeki çizik azdı.

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]



    takma sırası

    [IMG][/IMG]

    keçeyi takmadan önce korumak için saklama poşeti

    [IMG][/IMG]

    düzgün çalışabilmek için askı

    [IMG][/IMG]

    pulu oturtuyoruz

    [IMG][/IMG]

    sıra keçede

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    toz keçesini de takmadan önce imkan varsa silikon gres sürüyoruz,yoksa normal sürmeyin amaç gevremesini engellemek ve sızdırmazlığı arttırmak av bayileri ve dalgıç malzemesi satanlarda mevcut sanayide ne olduğunu bile bilen yok.fazla sürmenize gerek yok biraz ıslatın yeter...

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

    son olarak geri toplarken içerdeki pistonu iple bağlayıp üstünden yayı salıyoruz.(kovanların dip kısmında alyan anahtarla sökülen civata vardı civatayı sökmeme rağmen piston çıkmadı o yüzden fotolarda yok ben de öyle bıraktım sökmeye çalışmadım )ip bağlamassak içeri gidiyor getirmek için ters çevirmek lazım .yaydan sonra boruyu salıyoruz bu kısmı iki kişi yaparsa daha kolay olur,tek biraz zorlandım ,ipi çekerken yayı sıkıştırıp piston tepesi yukarda iken sabitleme pulunu takmamız gerekiyor.videoda yazdıklarım daha iyi anlaşılır fot çekemedim o kısımda,yağı da 200ml koydum ,motul 10w medium fork oil yazandandı.sert bir parkurda denedim çok daha esnek oldu ,sertliğinden şikayet edenler 200ml tavsiye ederim saygılar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

    [IMG][/IMG]

    bunlarda son halleri sağlam olanın sadece yağı değişti,geri takarkende mesnetteki sabitleme civatalarını aşırı sıkmayın lokma değil de yıldız kullanın.özellikle alttaki ikili olanı ardışık olarak sıkın yani birini komple sıkıp diğerine geçmeyin ,yarım tur birini yarım tur birini sıkarak komplike daralma olsun yoksa kırılabilir yada çatlayabilir.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)