Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Nisan 2015, 18:09
#6161
ekicimert adlı üyeden alıntı
cem hocam senin görüşünde çok önemli, eğer ilerde izleme imkanı olan bi yerden izlersen görüşlerini yazarsan sevinirim.
motoru böylece satayım mı yoksa yaptırıp bineyim mi kararsızım.. bi alternatifde modifiye yapabilecek bi usta bulup modifiye yaptırmak..
bence hiçbir sorun yok saniyelerdeki seslerde için rahat olsun
o cuklamanın sebebi ise motor gaz kestiğinde stop eder gibi olup direkten dönüp calısmaya devam ediyor
az rolantiyi arttırdıgında muhtemelen gececektir.önce bunu dene.
olmazsa karburatör kirlenmiş de olabilir temizlet.
bu arada manifolt yırtık deniyor, demişsin onun içinde
motor calısırken sabit gaz acıkken, elinle karburatörü oynat, aynı anda
manifolta deodarant yada sinek ilacı vs (yanıcı gaz)sık
motor sesi değişiyor, devir oynuyorsa manifoltta sorun vardır.
yanlız dikkat et: sıktıgın gaz dönüp hava filtresinden girerse de aynı etkiyi verir, ama anlık değil tabi,
acık alanda mumkunse sessiz ortamda yap
bujı ye dikkat et kıvılcımı dısarı atarsa sıktıgın gaz alev alabilir
tehlikeli olabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------
serdar8787 adlı üyeden alıntı
yok ustam ben sadece bel açısından değil yani genel olarak kış bitiyorya onun için sordum binmeye başladınmı diye
jant tellerini sen unutmamışsın ama ben unutmuştum valla
neyse ben şu kutuyu bi arayımda paylaşırım
bişeyler daha sormuştum ama herhalde cevap yazmayı unuttun
senin arka yay da benimki gibi çok yaylanıyormu... ben 2 kişi çok binerim motora ondan mı aceba, yani tek parnağımla koltuğa bastığımda 4 veya 5 cm iniyor
birde düşük devirde 3 den 4 veya 4 den 5 attığımda debraj çok kaçırıyor ara gazı verir gibi, 2 kişi olunca daha çok belli oluyor, resmen 1 veya 2 saniye sonra tam gaza geliyor, balataları geçen yazın sonuna doğru değiştirmiştim... bukadar çabuk bitmemesi gerekirdi
önerebileceğin bi debraj balatası varmı, piyasada en kaliteli olanı nasıl anlarız
ben zamanında cok kalıteki almıstım ama motoru zorlamıyorum diye cıkarttım evde duruyor, ilk günkü gibiler
ben zamanında honda servisinden almıstım
suan ustunde ask marka normal balata var kac ay oldu sorunsuz kullanıyorum.
arka yay olayında benim arka yay bu hafta içi mefta oldu, amortisör patladı,
motorun arkasına vurunca sallanıyor, seninde patlamıs olabilir.
kış olayında ise ben yaz kıs,yagmur camur biniyorum motora
(zamanıanda karda buzda bile binmişliğim var) ondan dolayı bana kıs sezonu yok
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reklamlar
-
09 Nisan 2015, 18:30
#6162
Serdar kardes, ozelden mesaj atip numarani istemistim, pazar gunu halaogluyla urgupe geliyoruz musaitsen cayini icelim diye. Ya ben atamadim ya da sen gormedin diye tekrar yaziyorum. Musait degilsen rahatsiz etmeyelim.
-
09 Nisan 2015, 18:33
#6163
serdar:
aldıgım yer burası değil, gidip parcacıdan almıstım, 6 tane olarak
ama urun bu temsili
http://denizmotortr.com/u-cg_125150_..._ask-7721.html
-
09 Nisan 2015, 19:42
#6164
brburak adlı üyeden alıntı
Serdar kardes, ozelden mesaj atip numarani istemistim, pazar gunu halaogluyla urgupe geliyoruz musaitsen cayini icelim diye. Ya ben atamadim ya da sen gormedin diye tekrar yaziyorum. Musait degilsen rahatsiz etmeyelim.
kusura bakma mesajları görmemişim, numaramı mesaj olarak attım buyurun gelin sevinirim hem çay içmiş oluruz...tanışmış oluruz
cenkito adlı üyeden alıntı
tamam cem kardeş sağol
ben bu balataları taksam dahi iyi olmazmı, bunlar 250cc balataları yani illaki daha dayanıklı olması lazım, bi bakarmısın olurmu aceba
http://www.sahinmotorsiklet.com/inde...product_id=547
ve bu amortisörlerin patlak olduğunu nasıl anlıyacaz, benimki baya yaylanıyor, değiştirsekmi aceba, yaylarda çok pahalı...
150 ut nin amortisör olurmu aceba veya başka bir crosun yayı
-
09 Nisan 2015, 20:52
#6165
motorun arkasi ustunde adam yokken
lingir lingir oynuyorsa muhtemelem patlaktir
yerine uyar diyebilecegim model yok,
emin olmadan olur demem bilirsin,
250balatasi uyarsa olabilir ancak daha uzun omurlu olacagini sanmam.
arka gobek disk dislin geldimi
onlar birebir uydumu.
-
09 Nisan 2015, 23:12
#6166
cenkito adlı üyeden alıntı
motorun arkasi ustunde adam yokken
lingir lingir oynuyorsa muhtemelem patlaktir
yerine uyar diyebilecegim model yok,
emin olmadan olur demem bilirsin,
250balatasi uyarsa olabilir ancak daha uzun omurlu olacagini sanmam.
arka gobek disk dislin geldimi
onlar birebir uydumu.
lingir lingir derken tam anlamadım, boşluk var gibi mi ?
sadece çok yaylanıyor, bi ara video çeker koyarım ozaman daha iyi anlarsın
250cc balataların resimlerden uyacağını anlamamız mümkün değilmi ?
arka göbek dişli disk tam uyumlu, dün disk ve dişli çivatalarını aldım
sadece çember ve miller eksik ama sarı çember arıyorum bulamadım, bulmasıda zor gibi gözüküyor
geniş cember arıyorum... yanlış hatırlamıyorsam 5.20/18 oluyor geniş çemberler, piyasadaki cemberler 1.40 veya 1.60.. ve sadece 5.20 chrom cemberler var
eğer geniş sarı çember bulamazsam boyama işine girecem ama bu kez biraz daha profesionel... önce zımpara, astar, 2 kat boya, 2 kat sprey vernik... inşallah istediğim darbe sağlamlığına ulaşırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------
bizim balatalar 12 dişli mi yoksa 8 mi
-
10 Nisan 2015, 00:21
#6167
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
10 Nisan 2015, 14:35
#6168
cenkito adlı üyeden alıntı
tamam sağol cem
-
10 Nisan 2015, 15:56
#6169
Mardin İl Temsilcisi
Bu egzos borusu yazın bizi :D neyse
-
10 Nisan 2015, 16:21
#6170
CompanERROR adlı üyeden alıntı
Bu egzos borusu yazın bizi :D neyse
ben adana da sorun yasamadım egzosdan, bence sen de orada yasamazsın
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
10 Nisan 2015, 18:35
#6171
-
10 Nisan 2015, 20:55
#6172
arkadaşalar sizin forumu en baştan okuyorum şu an 70. sayfadayım ve devam edeceğim ancak kafamı kurcalayan bir şey var. siz bu aletin motorunu büyütme işini çözdünüz 170cc var, 200cc var 210 var 250 bile var. iyi kötü 70. sayfaya kadar birleyler okudum.
merak ettiğim şu: 200cc nin üzerinde büyütme için üst kapak ve krankta değişim yapıyorsunuz ki bu durumda motor numarasının basılı olduğı parça değişiyor mu?
eğer değişiyorsa muayene de hatta bir çevirmede sıkıntı olmadı mı? değişmiyorsa zaten sorun yok...
-
11 Nisan 2015, 15:19
#6173
sdirer adlı üyeden alıntı
arkadaşalar sizin forumu en baştan okuyorum şu an 70. sayfadayım ve devam edeceğim ancak kafamı kurcalayan bir şey var. siz bu aletin motorunu büyütme işini çözdünüz 170cc var, 200cc var 210 var 250 bile var. iyi kötü 70. sayfaya kadar birleyler okudum.
merak ettiğim şu: 200cc nin üzerinde büyütme için üst kapak ve krankta değişim yapıyorsunuz ki bu durumda motor numarasının basılı olduğı parça değişiyor mu?
eğer değişiyorsa muayene de hatta bir çevirmede sıkıntı olmadı mı? değişmiyorsa zaten sorun yok...
motor numarası aşağıda şanzumanda yani karterin en altında yazıyor, ve alt kısmı şimdiye kadar yanliş hatırlamıyorsam 1 veya 2 kişi değiştirdi, 220cc ye kadar karteri değiştirmeye gerek yok
silindirin üstünde yanında altında motor haçmi numarası göremedim, cem usta daha iyi bilir ona sormak lazım ama normalde muayenede silindir hacmine bakan olmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------
cem ustam... subap ayarı konusunda aklıma takılan önemli bir konu var
zamanında senin mondialden aldığın subap aralıkları emme 0.06 egzoz 0.07
fakat bu ayar 150cc için verilmiş
bizim motorlar 200cc geçiyor ve silindir kapağı 200cc nin üstünde
yani 200cc için bir ayar yapmak gerekmezmi, mesela zonshen 200 fabrika verilerini ayarlarsak ne olur ?
ve benim sentilde en düşük olan 0.05 - 0.10.... bunlarda çok ince kağıt gibi... gerçektende bukadar ince mi olması gerekiyor yoksa 0.60 olanı mı kullanmamız lazım oda biraz kalın
-
11 Nisan 2015, 16:04
#6174
ikisinide siki gecme
0,10 mm ayarla gec
az sesli oluyor ama bence sorunsuz ve iyi
oluyor, ben o sekil yapiyorum
0,60 mm cok asiri fazla
performansi birak,motor calismayabilir de.
-
11 Nisan 2015, 16:54
#6175
cenkito adlı üyeden alıntı
ikisinide siki gecme
0,10 mm ayarla gec
az sesli oluyor ama bence sorunsuz ve iyi
oluyor, ben o sekil yapiyorum
0,60 mm cok asiri fazla
performansi birak,motor calismayabilir de.
tamam cem kardeş sağol sıkı geçme 0.10 yapıyorum ozaman... peki zongshen 200cc olanlar hani ayarı yapıyorlar
-
11 Nisan 2015, 17:03
#6176
imternette
0,04mm 0,05mm yazisinada,
0,05mm 0,06mm yazisinada denk geldim
cg200 ve 250 icin
ama denemedim
gerek de gormedim
-
11 Nisan 2015, 22:18
#6177
tamam ustam sağol yarın dediğin gibi 0.10 ile sıkı geçme yapacam
bu arada senin 2013 de bi arkadaşla eksantrik bademi konusunu okudum
eksantrik bademi işine girsem mi bilemedim ama sence nasıl bir performans aldın 31 olandan, tork arttı ama hız düştü diyordun... daha ayrıntılı anlatırsan sevinirim
-
11 Nisan 2015, 22:30
#6178
Mardin İl Temsilcisi
Arkadaşlar az önce kaza geçirdim. Şimdi hastaneden çıkacam ama motorun debriyaj maneti hatırladığım kadar kırılmış ve yere bir sıvı dökülmesi olmuştu gidon yamulnustu. Gidip alıyim mi sorun olur mu kararsızim. Sol kolun dirsegini şardilar. Çok oynatamiyor um.
-
11 Nisan 2015, 22:40
#6179
cenkito adlı üyeden alıntı
imternette
0,04mm 0,05mm yazisinada,
0,05mm 0,06mm yazisinada denk geldim
cg200 ve 250 icin
ama denemedim
gerek de gormedim
Şu değerleri ne şekilde kullanacaz , nasıl bir metodu var ölçmek için , gidipp bunları ... var , adamlara ısrarla inç olmasın diye sordum yok 0.mm dediler , acaib bişe.
Bir süperman lazım bu konuyu izah etmeye cenkitom açıkla kurban olam, deli ettiler beni.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------
CompanERROR adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar az önce kaza geçirdim. Şimdi hastaneden çıkacam ama motorun debriyaj maneti hatırladığım kadar kırılmış ve yere bir sıvı dökülmesi olmuştu gidon yamulnustu. Gidip alıyim mi sorun olur mu kararsızim. Sol kolun dirsegini şardilar. Çok oynatamiyor um.
Gemiş olsun.
-
11 Nisan 2015, 22:41
#6180
CompanERROR adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar az önce kaza geçirdim. Şimdi hastaneden çıkacam ama motorun debriyaj maneti hatırladığım kadar kırılmış ve yere bir sıvı dökülmesi olmuştu gidon yamulnustu. Gidip alıyim mi sorun olur mu kararsızim. Sol kolun dirsegini şardilar. Çok oynatamiyor um.
geçmiş olsun kardeşim inşallah fazla bişey yoktur sende, nasıl oldu kaza ???
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Şu değerleri ne şekilde kullanacaz , nasıl bir metodu var ölçmek için , gidipp bunları ... var , adamlara ısrarla inç olmasın diye sordum yok 0.mm dediler , acaib bişe.
Bir süperman lazım bu konuyu izah etmeye cenkitom açıkla kurban olam, deli ettiler beni.
cemin son verdiği değerler cg 200 ve 250cc için
cem ustam sana ayrıntılı anlatsın konuyu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)