Cem abi kuba cat cross u inceledin mi hiç ? Arkadaş cross alıcak Xtreme ile Cat arasındayız. Cat i yakından gördük güzelde bayide xtreme yok göremiyoruz malesef ve adam kubanın daha iyi kaçtığını ve daha iyi yol tutuşu olduğunu söyledi.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...cat-cross.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3339263
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
cünkü elinde hazırda o var onu satmak istiyor.
ha bunu söylememdeki neden cat e kötü demek için değil ama 2 sinide aynı anda kullanmayan birisi bu yorumu yapmamalı
max ımı alıp modifiye edip kullanmaya baslıyalı yaklasık 11.000 km oldu halen cok memnunum
bugun periyodik bakım harici ilk masrafımı yaptım.
evet arkadaslar az da düşman sevindireyim
debriyaj balatasından süphelendiğim için ameliyata aldım. ve kısmen haklı oldugumu gördüm.
önceden yanık-kararmıs diye yetkili servisle papaz olmama sebeb debriyaj sacları halen cok iyi durumda idi.
modifiye cg motorlarda en sık rastlanan 3000-5000 km balata bitirme olayı da yoktu
baslarda beni takip edenler bilir ,zamanında bir dünya para verip orjınal hondadan aldıgım balatalarda gıcır gıcırdı.
fakat debriyaj üst baskısını eritmişim onunda yedegi (8,5 lira) elimde oldugundan sorunsuzca hallettim.
belimden dolayı fazla motora binmediğimden motordaki orjınal saclarla honda balatalarıda cıkarttım,
mondial balata ve parcacıdan aldıgım yeni aynı ebatlı sacları taktım. şimdilik hersey yolunda.
birde parcacıdan aldıgım 2 liralık debriyaj halatını yeniledim. iç-dıs 2 lira
koyu renkliler orjınal üstünden cıkanlar.
acık renkli olanlar servisin aynı diye direttiği fakat 4-5 balatalı göbeklerin, bizim debriyaj göbegine kalın gelen saclar
almıstım daha iade etmedim bir ara veririm
buda debriyaj baskısının incelen üst kısmı, asagı ile yaklasık aynı kalınlıkta oluyor genelde
yaklasık 1.5-2mm erime-asınma mevcuttu, üstteki resimde içten cok daha net anlasılıyor.
buda orjınal saclarla honda balataları ,erimiş üst göbek ve yedek alt göbekle birlikteki hali. evde istirahatte
üstündeki sıfır balatalar bitince geri bunları takarım.
yag değişimini yeni yaptıgım için aynı yagı geri koydum,
sıfır balatalar yaklasık 3 aydır evde yagda beklediğinden onları extradan yaglamadım.
günün masraf toplamı
10,5 lira
buda sıfır satılan debriyaj göbek resmi, alıntı.
alt üst kısımların kalınlıkları daha net anlasılıyor
saglıcakla kalın . . .
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
maşallah kazasız belasız cem abi, bende üniversiteyi halledebilirsem wr 125x pulsar 200 gibi birşeyler düşünüyorum enduro hevesim pek kalmadı arazide tek takılmakla bir yere kadarmış bunu iyice anladım, tabi şuan ondan daha önemli bir durum var az çok asfaltta sürüyorum beni her sürüşümde tedirgin eden lastikler. süpermoto fikrini düşünüyorum hoşumada gitti ama ondada ön 18 olunca km sayacı sıkıntısı oluyordu
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot...ros-super.html
blogdaki süpermotonun lastiklerde baya güzel birşeye benziyor araştırdım ve buldum fiyatıda çok güzelmiş
http://www.motolastik.com/avon-120-8...-am26-pmu27626
yine yattı benim fikirler
bu arada gelip uzun uzun yazıp kafa şişiriyorum gibi geliyor bana kusuruma bakmayın
sagolasın.
bence sen SM mi bosver, avon tek lastik fiyatı o yazan.
attila abi yada dalangıc gibi bir çift sava tak o fiyata, yoluna bak. madem orjınallerden o kadar tedirginsin.
bu arada belimden dolayı bir yıldır araziye gitmememe ragmen (yakında da gitme olasılıgımda yok) ben arka cross lastiği bile değişmedim
o sekil asvaltta dolanıyorum
orjınal arka lastik sıfır olarak evde yatıyor
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
merabalar bir sorum olacaktı ben aslında mayıs yada haziran ayında drift almayı düşünüyorum ancak x treme max modelide hep aklımın bir köşesinde acaba bu modelin şehir içi kullanımı nasıldır bilgi verebilirmisiniz ben alacak olsamda arazide kullanacağım pek söylenemez,birde boyum 173 cm rahat kullanabilir miyim.
erken emekli etmişin abi lastiği istemeyerekte olsa dişli lastikten vazgeçeceğim gibi görünüyor. biraz araştırdım en iyi seçenek mc24 gibi, fakat mc30ların üzerinde NYLON yazıyor bazı noktalarda, mc24 ile ilgili önceki sayfalara göz atıyorum olumlu yorum yapılmış. mc24dede yazıyormu bu NYLON nedir ne değildir acaba o dişli lastikle ıslak zemınde,vırajda orjınalıne gore nasılki performansı?
dişli lastik ,orjınalden fazla kayma meyilinde. ama dikkat ederek kullanınca sorun olmuyor
ilk baslarda , bir defa yagmurda,sıfır asvaltta, asırı sert frende arka plakamı okudum baskada tehlike atlatmadım
kullandıkca alısıyor insan, nede olsa enduro cross kullanıyorum diyip risk almıyorum, virajlara fazla yatmıyorum
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
bende yatmıyorum virajda, bazı virajlardan kastımda böyle bir köşe :D haftalar önce hafiften yağmur yağmıştı acaba birşey olurmu diye düşündüm 500 metre sonra bu kırmızı noktada yavaş(10-15km)olmama rağmen asfaltı kucakladım motor 3-5 metre kaydı. ogünden sonra bir tedirginlik başladı bende
geçenlerde gaziemir işbankası önünde gördüğüm max. mc24müş lastiklerde yahu sırf mendereste en az 2-3 max var ama hepsi saklanıyor sanki..
ön frene basmıs olma ihtimalin varmı?
yoksa o hızlarda ön lastik kaymadıkca,yolu bırakmadıkca bişey olması cok zor
var cem abi epey oldu hatırlayamıyorum ne yaptığımı belkide ön frene basıp tam bırakamadan hafif gaz verdiysem aa acemilik işte neyseki arkadan önden gelen olmadı herhalde biçerlerdi.
http://www.motosiklet.net/forum/kaza...-bir-kaza.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------
bir bayiye gidin oturun ikisinede bakın şehir içi kullanım içinse bence drift alın derim tabi karar sizin..
ibrahiminde dediği gibi sadece sehir içi kullanacaksanız, arazi cross sevginiz yoksa drift alın.
zaten stabilize yolda koy yollarında vs drift de gider, ama cakır cukurda cok zorlarsanız drift cok daha erken dagılabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
evet arkadaslar sonunda arka lastiğimi orjınalle değişmeye karar verdim
ama daha iyi yol tutus için değil
zaten araziye cıkmıyorum bari dişli lastik asvaltta eriyip bitmesin, ziyan olmasın diye
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
mondial 150 x-treme max'i yeni keşfettim.kanım çarçabuk ısındı. 1,90 üzeri boyunda kullanıcı için iyi bir başlangıç motoru olacağını düşünebilir miyiz?
(çinli olması da biraz korkutucu gerçi ama bütçe dar olmasa biz de biliyoruz yamahayı hondayı.)
Uzun boyluların bir numaralı ilacıdır
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot...usunen_19.html
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
çok pis aklıma yattı yahu. iki gündür bunu düşünüyorum. şansım yaver giderse yazın bu işe adım atarım sanıyorum.
dün değirmendere malta şelalesini bulmak için yola çıktım bulamadım ama epey gezdim zamana dikkat etmedim karanlığa kaldım aydınlatma berbat arazide uzunu açtım fakat anayolda göz alır diye kapamak zorunda kaldım (göz alırmı o kadar parlakmıdırki) sıkıntılı bir eve dönüş oldu. birde karşımdan uzunları açmış gelen arada selektör yapan, benim kornamı selektörümü tınmayan birine denk geldim tam oldu
mondialin facebok sayfasındaki ürün değerlendirme garajı haberine sitemli yorum yaptım
belli ki adamların zoruna gitti , cevap yazamadılar ve benim yazdıgımı sildiler.
ama baska paylasımlardaki dandik seylere verecek cvp buluyorlar
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
İyi akşamlar. Benim motorumla ilgili bir sıkıntım var. Yardımcı olabilecek birisi olduğunu düşündüğüm için buraya yazma gereği hissettim. Motorumu 3 hafta önce 2. El aldım. Benden önceki motorun sahibi zaten arkadaşımdı motora çiçek gibi bakıyordu. 12600 km'de. Motor yağını yeni değiştirdim. Sorunum şu. Benzin musluğu ana depodayken motor çok zor çalışıyor. Çalıştıktan sonra da birkaç saniye sonra stop ediyor. Yedek depoya alığımda düzeliyor. Elektrik aksamında sorun olduğunu düşünmüyorum farlar yanıyor ve marş butonu çalışıyor. Sorunun ana depodaki benzin hortumunda pislik olduğunu düşünüyorum fakat sizlerin de yorumunu almak istiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)