Valla süper bi ben çıkamadım araziye ya : )
Cross yapacak adam yok bizim arkadaşlarda hep ybr tarzı motorlar falan var .
Benim çevremdeki adamlarda dragstar, fazer, vstorm, racer200, cbf150 vb. vardı. Baktık bunlar motoru değiştirmeyecek. Bizde arkadaş çevremizi değiştirdik :queen:
Cross işi zevkli ama sert yerlere girince işin rengi değişiyor. Ne kadar sert olursa motorda o kadar çizikli oluyor. :P Normalde motoruna gözü gibi bakan biriyimdir.
Ancak Cross benim huyumu suyumu değiştirdi. Ya istiklal Ya ölüm diyorum :bounce:
kros işi tamam süper, kanımda da var aslında ama supermoto daha bi keyifli bence :) hem motorun kitapçığında da motoru supermoto olarak göstermişler :cherry: far da ondan yukarı bakıyo zaten :queen: şuna bi tane 17" jant bulaydık iyiydi :D
Emin misin supermoto olarak geçtiğine. Bence ne lastik ne jant ne benzin deposu nede sele olarak supermoto ile ilgisi yok. Hem Süpermotoların far'i 2. Kata mi vuruyor bunun gibi :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
Benim'de başta niyetim cross'dan sm'ye çevirmek idi ama bu kasa çok yakışıklı geldi şimdilik dokunmayacağım.birde maddi sıkıntı olunca hepten vazgeçtim. Cevirdin mi de bu adamlar gibi yapacaksın. Ömür billah daha dokunmayacaksın makine'ye.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------
http://www.google.com/imgres?imgurl=...9QEwAA&start=1
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
http://www.google.com/imgres?imgurl=...onda+supermoto
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------
İlki kawasaki klx 450 diğeri honda crf 450
Bu motora teknik uygunluk onayı veren makine mühendisi Battal Koca bey'in Tüv'ün far ayarı standartlarından haberi varmıdır acaba ?
http://www.facebook.com/battal.koca.77
Kendisine burdan ulaşıp sorularınızı sorabilirsiniz :cherry:
Bizim köyde de iki üç tane cross motoru olan var ama araziye cıkan yok sayılır..
cross motorla başlamak çok iyi bi seçim oldu benim içinnn...
ben ona facebook dan söyleyeceğimi biliyorum. Mühendis olduğuna pişman edeyim adamı.
max de yorum yazıyorsun ama hemen faceden siliyorlar. Ne yapsın cevap veremeyip küçük düşünce tek çaresi msj silmek.
Bu motor orjinalinde SM değil. Uygun jant bulursak benzer. Motoru test ettim hakkını yememek lazım. her türlü gidiyor. Biraz daha tork olaydı iyiydi :mrgreen:
Arkadaşlar 350 km'de bakıma mi girilir. Adama akü bozuldu dedim. Getir hemde bakım yaparız dedi. Sadece yağ ücreti alacakmış 30 lira.
sizdede aynımı arkadaşlar kross yapıp yıkayıp yağlayınca boş vites müşürü kafayı yıyor...
350 km bakıma girilmez. İbn* aküyü değiştirsin. Ben 1.000 ve 3.500 km bakımlarına soktum. arada atlama yaptım. :P 6.000 bakımı var.
Sen biraz daha gazla, 1.000 km yap, adama götür, yağıda değiştirsin. Baştan aşağıya kontrolü yapsın. eline 30 TL ver motoru da al çık dükkandan :cat:
@tolga, Evet öyle yapacağım. Daha makine yerine oturmadı. Subap ayarı için bile çok erken daha. Şimdi'de subap ayarı yaparım ama motor rodaj'da. Yapsam bile gene ayar bozulacak kalıcı olmayacak. Bugün honda xr 600 ile 2 motor biraz gezdik. Benim 3. vites gittiğim yerde adam teker'de gidiyor. Resmen toprağı söküyor :) çok ısrar etti teker denemesi yap öğrenmeye çalış. Cross motor aldın artık atla zıpla felan. Ama daha yeni diye kıyamıyorum :(
Benim 4. ayım,
1. ay gözüm gibi baktım. 3 günde bir yıkadım.
2. ay aydan aya yıkamaya ve ufak tefek gir çıklara başladım
3. ay ormana tepelere girmeye başladım. hafif zorladım.
4. ay benle birlikte mezara mı götüreceğim dedim ve motorun en son sınırını denedim. 2 elcik koruma kırık. Bugün 2 parçasını yaptık. Kelepçeler kaldı. yakında yapar burdan yayınlarım.
Motocross bot bakan oldu mu hiç. en ucuz 250 TL ye bulabildim ama dandirik bi marka.
Gerçi internette fiyatlar 400 TL den aşağıya değil. Yabancı sitelerde 200 TL sıfır bot. Uzun sürmesi ve elimde patlama ihtimalinden dolayı biraz düşünme aşamasındayım
bulan varsa bilgisini alalım. bi zahmet
Ben gene'de 500 km olmadan teker meker yokuş denemeyeyim. Ne olur ne olmaz. Tamam belki parçası çok ucuz. Mondialyp.com'dan seç sipariş ver.. Ama stress'i ustalığı derken..gerçi kışta geldi. Rodaj'i bitirememekten korkuyorum :) günde ortalama 25-30 geziyorum. Yeterli değil hani. Ilk motorum olsa idi daha çok gezerdim. Yada motoru olan 2-3 kişi olsa belki günde 50 km yapılır. Ama tek başına sarmıyor ki..ben daha bir kez yıkadım. Sonra anladım ki aşırı çamur yoksa yıkamaya gerek yok. Hem zahmetli hemde gereksiz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
@hamzaşimşek, benim motor'u daha bir kez yıkadım ve yağmur'da yemedi sayılır ama kuru iken bile bazen boşta gösteriyor ama debriyaj'i bırakınca stop ediyor. Boşta olmamasına rağmen ışık yanıyor. O yüzden ben debriyaj'i çok ağır ağır bırakarak tepkiyi ölçüyorum ve öyle iniyorum motordan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
Motorunun kilometre'si ilerlemiş arkadaşlar'da da acaba yapıyor mu böyle.
Motor iyice kirlenmeden, toprak çamur pislik olmadan yıkama, N boş ışığının vites de iken yanmaması lazım. ışık bağlantısında bir sorun olabilir.
Yada motor N algılamıyor. Ona bi ayar çekmeleri lazım. GT250R vardı bende Debriyaj müşürü arızalı olduğundan boş lambası yanmıyordu. Boşta olsa bile motor çalışmıyordu. Dijitalin kötü yanı
Ama mondialde başka sebepten dolayı olabilir. Bu konuda hiç bir bilgim yok. Başıma da hiç gelmedi. 5.000 km belki 2 kez N boş lambası yanarken çalıştırmaya kalktım. Motor hafif fırlayıp stop etti. vites de kalmış. Onun haricinde daha hiç başıma gelmedi. Ben tek başıma her gün işe git gel 25 km yapıyorum. Haftasonları en düşük 100 km en yüksek 300 km de gezi yapıyoruz. :P
Motorum 200km oldu bugün. Bi yağına bakayım dedim, iyi ki de bakmışım. Resmen su çıktı içinden :sunny: ben de vitesler neden sert diyodum. Kaymak gibi oldu şimdi :cat: Önceki sayfada şimdi kim olduğunu anımsayamadığım bir abimiz supermoto jantlarından bahsetmişti. Onun son durumu ne oldu acaba? Mondialin kendi sitesinden de yedek parça fiyatı alamadım :( Üzücü oldu benim için
@drumstar nasıl su gibi oldu ya ? Hemde 200 km'de ? Benimki'de 350 km'de ve benimkinin'de vites geçişleri sert. Özellikle vites küçültürken sert. Hemde bayağı sert.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------
Belki abartı gelecek ama bazen parmak uçlarımla yaptığım normal hafif dokunuş yetmiyor. Bastırmak zorunda kalıyorum hafif'ten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
Yedek parça listesini mondial.com.tr'den değil de mondialyp.com'dan bak. Ben extreme için oraya bakmıştım fiyatlar ne alem'de diye. Özellikle alt motor kısmının çoğu vardı fiyatıyla birlikte. Bazı parça'lar listede var ama fiyatı yazmıyor idi. Fiyatlar da bana gayet uygun gelmişti.
Motorun içinde gelen yağ dandik ötesi. Büyük ihtimal seninki de öyle olmuştur. Elin anahtar tutuyosa bunun için hiç servise gitme. Haberleri bile olmasın :D sonra mırın kırın yapıyolar garanti konusunda. 1 litre yağ alıp değiştirmek en garantisi. Evet yedek parçaları var ama bana ön jant lazım onlar yok :(
Benim akü bozuldu onu değişmeye gideyim hemen peşine degisecegim yağı. Şimdi degisirsem belki çakar dava'yi. Birde 1000 km'de giderim bakıma artık. Hangi marka yağ aldın? Birde ne kadar ücret verdin? Servis 30 tl alıyor ve hangi marka koyuyor bilmiyorum.
Kendi atölyemde değiştirdim yağı. castrol 20w40 olması lazım yağın. 30 tl aslında normal bir değer. Çünkü 1 litre yağ 22 23tl civarında. Yağı değiştirmeden öne söyleyin servise yağı kendim almak istiyorum diye. O size ne kadar almanız gerektiğini söyler. Markasını kendiniz seçersiniz. 5-10 tl de değiştirmesi için verirsiniz herkes mutlu olur :)
Eğer servis'te castrol koyuyorsa benim almama gerek yok yağı. Oda 30 lira istiyor sonuçta. Ama tabi koyar mi castrol ayrı mesele. Birde hep tartışılır 10'40 mı 20'40 mı diye. Neden 20'40 tercih ettin
Castrol koyacağını hiç sanmıyorum. Çünkü onlar tenekeyle alıyolar yağı. Bizim buralar sıcak olur. Kış gelmez nerdeyse, ondan kalın seçtim yağı. Daha rahat oluyo böyle
@tolga; bot alacaksan mutlaka motorda kullanip dene, bende cross bot aldim 150 euro verdim - simdi ise cuvalin icinde damda duruyor :) motora göre cok kaba geldi botlar. (http://www.louis.de/_30e5983d7d2a646...rtnr_gr=202485)
N durumu konusunda söyle diyeyim - su an ER-6 kullaniyorum ve bunda da bosa gecmeme sorunu yapiyor, bundan dolayi N de olsa veya olmasa herürlü motoru calistirirken debriyaji cekiyorum ve N ye getirdigimde debriyaji yavasca birakiyorum - kavriyorsa gecmemistir :)
N işi artık bende alışkanlık yaptı. Durmama yakın boşa alıyorum. Yavaş yavaş bırakıyorum. Baktım hala lobun altında duruyor. Ters takla atıp motordan iniyorum :bounce:
350 TL para çok değil mi ? Başka sitelerde 250 TL ye var. Ebay yada aliexpress den baksaydın. Ben ebaydan alayım diyorum ama sıkarsa kime satacağız.
illaki alan çıkar ama zararda yapmak istemem. Arkadaşım bundan bir tane kendine ve eşine aldı. En son paraya kıyıp bir tane de ben alacağım.
http://www.motomaxonlineshop.com/Uru...T-pmu1159.html
arkadaslar sürekli N yanıyor yada yanmıyorsa vites gösterge müşüri ön dişli kapagının altında ben sökmedim ama cıkartıp temizleyip tekrar takabilirsiniz.
bizim motorlarda debriyaj müşüri de mevcut, vitesteyken yani N yanmıyorken motor marş basmaz, ayaklık acıkken ise mars basar fakat buji atesleme yapmaz daha önce bu kanularla ilgili mesajlar vardı bilginize
Yağmur tam bir işkence bu motor'da. Çamurluk sanki özellikle suratıma çamur atsın diye tasarlandı. Far ışığı gece iyi gösteriyor yağmur suyunun değirmen gibi ahenk ile yukarı tam sürat hizasında döndüğünü :) çamurluk 2 cm daha kısa olsa idi ayva'yi yemiştim .yahu adam biraz daha kullanışlı birşey takar be. Kesinlikle binmeyeceğim kötü havalar'da. Vites geçişleri özellikle vites küçültme gün geçtikçe işkence oluyor. Sanki içinde yağ yok motorun. Ilk aldığım gün daha iyi idi. Sanki içinde.ki yağı 2 sene hiç değişmedim. Sanki içinde su var. Araya bayram girdi bizim fatura işi hala rafta duruyor. Akü olmadığı için stop ettiği yerlerde motordan inmeden kol vurduğum için kalça ile bacağın birleştiğ kemiğim ağırmaya başladı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:22 ----------
Arkadaşlar prosedürü iyi bilen var mi. Ayın 3'un de motorun parasını çektirdik. 8'in de motor geldi. Bugün ayın 25'i yani nerdeyse 20 gündür faturami vermiyorlar. Motoru geri verebilir miyim? Verirsem paramı'mi geri alırım yoksa borcu mu silerler ?
Adamları biraz sıkıştırırsan yeni akü takarlar. Nerden bulup takacaklarını sen kafana takma onlar düşünsün. Aküm nerde kardeşim de.
Çamur atmasına ben alıştım. Zaten kötü havalarda yağmurluk giydiğim için hiç umrumda olmuyor. Vites geçişleri rahat olması lazım.
Sadece durduğun yerde iken 1. vitesden N boşa alman biraz zor oluyor. sen yoksa 2 yada 3. vites de durup boşa almaya mı çalışıyorsun. Durmana 1 mt kala 1. vitese kadar düşür.
Ayaklık pasdan ara ara sıkışabiliyor. Ayak marş pedalını sprey zincir yağı yada ona benzer bir şey ile yağlarsan çok yumuşak oluyor.
Motor artık 0 km değil. O yüzden geri alsalar bile 2. el olarak alırlar. Yani motor artık senin. O yüzden faturayı bekleyeceksin.
Bugün bitirdiğim sis farlarım. en sonunda kavuşmak nasip oldu. Darısı diğer arkadaşların başına, Far ölü olduğundan sis farları ilaç gibi geldi. bakalım beğenecek misiniz.
Gece görüntüsünü de çekip koyarım. Zaten gece mesafesi için ayar yapmam lazım. Milletin gözünü kör edipde küfür yemeyelim :P
http://d1210.hizliresim.com/12/t/f8tuh.jpg
http://d1210.hizliresim.com/12/t/f8tup.jpg
http://d1210.hizliresim.com/12/t/f8tvf.jpg
Bu da ayarsız aydınlatmanın arkadan görünüşü, farları biraz aşağıya eğdim. 20 mt ilersini rahat gösteriyor. ilk 10 mt de çok net. önceden 2-3 mt sadece far gösteriyordu.
yukarı kaldırdığım zaman çok uzun oluyor. aşırı göz alıyor. Yukardan yer ayarlayana kadar şimdilik böyle idare edeceğiz.
http://c1210.hizliresim.com/12/t/f90u5.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/t/f90us.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/t/f90wr.jpg
tüm arkadaşların kurban bayramını kutlarım mutlu sağlıklı nice bayramlar dilerim
tolga abi gecen bende yaptım..
3x1 power led den..
2 sini daha önce farın altına koydum..
geçen günde koruma demirine hem düz yanan hemde çakarlı yaptım..sis farı tasına yerleştirdim..
4 farlı çakar sistemi var..
http://b1210.hizliresim.com/12/t/f93wx.jpg
http://b1210.hizliresim.com/12/t/f93xk.jpg
hem maliyeti ucuz hemde çok yararlı..
bu arada motora yaptıklarını dikkatle takip ediyorum
Ümit ellerine sağlık. Çok güzel olmuş. Keşke bizim çamurluklarda bu kadar aşağıda olsaydı. kafa altına çok yakışmış. beğendim. :thumleft:
Koruma demiri de güzel, malesef bizde o da yok :pale: Mecbur amasitörlere taktım. Ben çakar olmasından ziyade aydınlatmasını istiyorum.
iş çıkışında zifiri karanlık yerden gidiyorum. Bizim farlar pek ışık vermediğinden bu sis farları çok işe yaradı. yukarı kaldırıp, Daha ileri aydınlatmasını isterdim ama bu seferde karşıdan gelenin gözünü çok alır. ben bile takarken kör olacaktım. Motorun kafasını değiştirmeyi düşünüyorum. Eğer istediğim kafayı bulursam. Sis farlarını sinyallerin olduğu yere takacağım. :cat:
abi o sis farını tutturdugun yerin yukarsında 2 vida var..araya bi kısa lama koyup büküp sisleri oraya monte edebilirsin aslında..
yüksekte olması daha iyi aydınlatır..
hem okadar çık ışık karşıdan göz almaz..
@tolga; karşıdan gelenin gözünü almamasına dikkat etmek lazım tabii ki, fakat karşıdan gelen oldugunda zaten uzunları kapattığın gibi bu ek farlarıda kapatırsın biter.
Senin ön far harbi çok ayarsizmiş, yaklaşık 40m'lik aydınlatma olması gerek aslında. Fabrika ayarı kısalar uzun far gibi geliyor :) biraz ileriyi aydınlatacak sekilde ayar yapılmıyor mu senin "fasulye" delik düzeneğin ile :))
Önce o dediğini yapmak için üşenmemek ve doğru parça ile karşılaşmak gerek. Elcik koruma kelepçelerini tamamladıktan sonra lama işine de el atacağız. ;)
O gördüğün beyaz ışık sis farlarının, bizim kafanın kısa ve uzunları iş yapmıyor. fasulye parça kestirmek için önce adamların müsait olması gerek.
Fırsat buldukça motora 3-5 iş çıkartıyoruz onlarda yapıyor. her şey sıra ile, kırdığım elcik koruma kelepçeleri daha bitmedi. sis farları için anahtar yapacağım. Aç kapa, ihtiyaç duydukça yakarım. şimdilik anahtar olmadığından farı açtığım zaman sislerde açılıyor.
Buda haftasonu buluşmasından 3-5 kare ;
http://c1210.hizliresim.com/12/x/fdvhp.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/x/fdvl3.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/x/fdvf4.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/x/fdvgf.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/x/fdvjq.jpg
http://c1210.hizliresim.com/12/x/fdvkd.jpg
Herkese hayırlı pazartesi sendromu diliyorum :P Bayram boyunca kimse bir etkinlik yapmadı mı ?
Valla ben c.tesi - pazar hariç hafta içi hergün bayram seyram kıyamet de kopsa çalışmak zorundayım. Şu bayram tatilinden faydalanabilseydim.
Neler yapacaktım neler ama kısmet olmadı... !!! :pale: Ufak tefek de olsa etkinlik yada küçük gezi resimlerini sabırsızlıkla bekliyorum.
Pazar günü motorda kum ve çamur kaplıydı. 29 ekimde fabrikada olduğumdan motoru bir güzel yıkayım dedim.
Yıkadıktan sonra farkına vardım. kelepçe gevşemiş ve plastik boru yerinden çıkmış. Motor rolentide çalışıyor ama gaz verince stop ediyor.
bujiye de çok su tuttum. buji anahtarım olmadığından söküp hava vuramadım. bugün söküp bakacağım. gerçi ateşleme yapıyor. büyük ihtimal karbüratöre su kaçtı.
Karbüratörün altındaki vidayı söküp kalan bi kaç damla benzini tahliye edeceğim. inşallah kalan su çıkar. baya da bi bol su ile yıkamıştım. :pr:
http://c1210.hizliresim.com/12/y/ffrmk.jpg
Bu Aralar Aynı Sorun Bendede Var Tolga :)
Mesela 2 İle Gidiyorum Vitesi 3 E Attığımda Önce Motor Gaz Yemiyor 1 2 Silkeliyor Sonra Düzeliyor
Bu Düz Yolda Sorun Yapmıyor Ama 2 İle Kaptırıyorum Rampayı Ve Aniden Gaz Kesintisi Yapıyo Kendiliğinden
Dedim Sıkıntı Benzindemi Komple Benzini Boşalttım
Depoya 1 Lt Gaz Yağı 2 Avuç Kum Attım Çalkala Koçum Çalkala:D
1 Saat Filan Bu İşlemi Yaptım Depoyu Güzelce Temizleyip Kuruladım
Sonra Benzin Vanasını Söktüm Vananın En Altı Açılıyor Açtım Piiiii İçi Komple Küf Çamur Artık Ne Derseniz Dolu
Benzinle Onu Temizledim Vanaya Bağlı Olan Filtreyi Temizledim Karbiratörü Söktüm Temizledim
İlk Etapta Karbiratöre Giren Gaz Telini Tam Takamadım (Cahillik ) Sonra Taktım
Ardından Hava Filtresini Temizledim Yağı Değiştirdim
Depoya Yeni Benzin Koydum Çalıştı Ama Sorun Yene Devam Ediyor
Karbiratördeki N İşaretini Tam Ortaya Getirdiğimde Sorun Ortadan Kalkıyor Ama Aşa İndirdiğimde
Her Vites Yükseltişimde Ve İlk Çalıştırmalarda Ara Ara Silkeleyip Boğulup Gaz Yemiyor
3-5 Metrede Toparlıyor Tekrar Çözemedim Olayı
Komple Bakıma Sokmak Gerek
Arkadaşın XT 600 Motorundan Çıkma Amörtisörün Yayını Söktüm
Onu Filan Taktırayı Düşünüyorum Bu Amortisör Öldürecek Beni
Hala Milim Yumuşama Yok Ve Geçen Arazide Plakayı Düşürdüm Bulamadım
Artık Yenisi Çıkacak
Ben bir kere rampadan geri geri gelip motoru yan düşürmüştüm. O saatten sonra sadece arazide 2. vites ve 3.vites ile giderken ufak tefek çukurlara girip çıkmaya başladığımda motor silkelenmeye başlıyor. Sonra düzlüğe çıkınca motor düzeliyor. Son 2 haftadır çok sinir olduğum bir durum. Sanki stop edecekmiş gibi oluyor. Sende bayağı bi parçalamışsın motoru, o sorunun sebebini bulursan bizi de bilgilendir. Çocukluğumda babamla çok motor parçaladım ama dışı görsellik hariç mekanizma kısmı ile hiç mi hiç ilgilenmedim. şimdi çok ama çok pişmanım :pr:
Benim arka yay halen daha sert olduğu için kuyruk çok havada fotoda görülen A kısmındaki kelepçe gevşemiş. Ordan sızan su karbiratöre girmiş. Cross çu abimiz bugün gelip B kısmındaki vidayı gevşetip karbüratörde kalan benzini tahliye etti. 2 çay kaşığı deterjan aktı. motor şimdi çalışıyor. Neyse bunu da öğrenmiş olduk. :cat: Arazide o silkeleme olayına çözüm bulmak lazım.
Acaba neyden dolayı bunu yaşıyoruz. :sunny:
Birde benim buji anahtarım yoktu. internnetten bunu aldım. Biraz daha kullanışlı gözüktü.
http://www.hepsiburada.com/liste/21-...&SKU=OTM571180
http://c1210.hizliresim.com/12/y/fftwm.jpg
Ben Herşeyi Denedim Nerdeyse Ama Çalışırken Bile Stop Ediyordu
Arazidede Aynı Olay Silkeleme Stop Etme Filan
3.Vitesle Oldugun Yerde Durup
Geri Dönmek İstediğimde Ya Gaz Yemiyor Yada Stop Ediyor (Düz Yolda)
Bu 2.Vites İçinde Geçerliydi
Az Önce Oturdum Motorun Başına Yaktım Bir Sigara Orda Sorunyok Burda Yok Yok Yok Yok
Gözüme Buji İlişti Bujiyi Aldım Bu Hale Getirdim :D
Gittim Arazide Yokuşta Denedim Sanırım Benim Sorun Çözüldü
Ne Gaz Kesme Nede Silkeleme Kalmadı
Yokuşta 3 Ten İkiye Düştümde Önce Motor Gaz Yemiyordu
Stop Edecek Gibi Oluyordu Bazende Stop Ediyordu
Ama Şimdi O Sorunda Kalmadı
http://c1210.hizliresim.com/12/y/ffzky.jpg
Sağlam Bir Buji Bağlantı Kablosuyla İridyum Buji Almak Lazım
3. vitesde durduğun yerden kalkmaya kalkarsan yada dönmeye bu motor her türlü stop eder.
Köstebek yuvası diye tabir ettiğimiz yolda aşırı hızlı giderken peş peşe seri halde çukurlara denk gelince motor boğulur gibi oluyordu.
Bizde az önce bi kaç arkadaşla sohbet ediyorduk. Çoğunluk elektrik tesisatından dolayıdır diye ortak karar verdi.
Sende olayı çözmüşsün. Dün akşam rolentide çalıştırırken bi kulak dayamıştım. duyulacak seviyede çat çat diye ses veriyordu.
Bende senin gibi buji kafasını değiştireyim. Belki benimde sorun çözülür. Bujiyi 2 ay önce ngk ile değiştirmiştim.
Buji kafası yaptığın parça doğalgaz borusu galiba, buji çok açıkta değil mi ? ben genelde su içine çok fazla gir çık yapıyorum. En azından diğerinde koruma vardı.