Selam gencler gormeyeli bayagi bi kalabaliklasmis burasi cok guzel olmus aklinda motor almak olan varsa benimkini verebilirim malum istanbula okumaya gidiyoruz motoru buyutmek gerek motoru biliyosunizdur zaten katıksız 250cc supermoto
Selam gencler gormeyeli bayagi bi kalabaliklasmis burasi cok guzel olmus aklinda motor almak olan varsa benimkini verebilirim malum istanbula okumaya gidiyoruz motoru buyutmek gerek motoru biliyosunizdur zaten katıksız 250cc supermoto
mondial x-treme max-cg modifiye dosyası
iyi olmustur umarım
eklemeler aklıma geldikce ilave edilecektir
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot...1_archive.html
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Yakıt Çok Fazla
Merhaba dostlar epeydir yazmıyorum. Motosikletimi istediğim şekilde yaptım performansı baya arttı. 65.5 piston atıldı dişli v.s. oranları hem arazi hem de asfaltta optimum olacak şekilde ayarlandı. Yanlız bu yakıt olayında bir düzen tutturamadık gitti. Motosikletim 3litre benzinle 40km yapıyor şehir içinde. Şehir dediysem de Mersin / Tarsus yani pek dur kalk veya trafik yok. Arazide ise 35km yi geçmiyor. Ölçümler GPS ile sabit ölçümdür. Karbüratör japon ve en kalitelisinden. Ustaya gidiyorum iğne ayarı yapıyor ilk 50-100km iyi sonra yine yakıt artıyor. Sorun nedir acaba. Boğulma stop etme performans düşüşü yok. Ama buji kararmış çıkıyor genelde. Yani zengin karışım var bir şekilde ama ne hikmetse giderilemiyor. 600cc ler bile bu kadar yakmıyor. Çıldırıcam :( başka bir arkadaşa gitmek de istemiyorum ustamı seviyorum ama napıcaz bilemedim. Sanırım başka birine ayarlatıp tekrar ölçücem. Fikri olan varsa memnun olurum. Saygılar
İngilizce Öğretmeni Mehmet ORHAN www.mehmetorhan.net
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
ben kendim evde yaptıgım için işçilik ödemedim, yaklasık olarak zamanında 450-500 lira gibi bir meblaya denk geldi.
ama baya bir yalama olan vida yerleri ve vida yuvalarına tornacıda celik helikol taktırmamda dahil (serefsizler tanesine 15-20 lira aldılar)
ben 2 sene önce bu işleri yaptım, bugun olsa en kaliteli parcalarla sıfır işçilikle yine yaklasık aynı tutara mal oluyor.
(daha sonralarda gerekli malzemeyi alıp(celik helikol ve klavuz... vs vs) yalama olan yuvalarıda kendim yapmayıda ögrendim o ayrı mesele )
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
beyler sanırım motoru satıyorum , çok yakın bi arkadaşım niyetlendi, maxımı ona verip sanırım bi cbr250 alacağım fakat buluşma yaparsanız yine maxla gelirim heralde
ek olarak krank,balansör ve egzantirik sentelerini de ilave ettim
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot...1_archive.html
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Motordan anladığınızdan kendinizin motoru modifiye etmeniz daha düşük maliyete yol açmış. Ustalara götürsek 750-1000 tl den aşağıya yapmazlar herhalde. Burdaki bir arkadaşımızda 200cc ye yükselmişti geçenlerde 750-800 tl gibi bir masraf tutmuştu. Ustalar genelde afedersiniz kazıklamaya kalkıyor. Geçen kuba superlight 200 ün elcik topuzunu elciğe tutturan plastik parçayı tornacıda yaptırdım vida vs 30 tl tuttu yazık yani. Yavaştan yavaştan kendimiz yapmayı öğrenicez bunları
Hadi bakalım yaz bitmeden biraz daha yol yapalım yarın Bodrum-Burdur/ gölhisar gidiş geliş baraja doğru 600 km, o tarafta max kullanan varsa çay çorba güzel olur
Çok teşekkür ederim bilgi için. Eski karbüratörü deniyelim bakalım. Bugün mevcut haliyle başka bir ustaya götürdüm. Eğer hala olmazsa sizin çözümü deneyeceğim. Merak ettim 850km uzun yolda tek sefer mi yoksa 1 ay gibi bir sürede parça parça yapılmış bir kilometre midir? Ben de motoru ilk aldığımda yakıt 100km/4lt şeklindeydi.
İngilizce Öğretmeni Mehmet ORHAN www.mehmetorhan.net
1 ay gibi bir sürede, sehir içi , uzun yol ve arazi karması olarak trip metrede 850 km de iken
toplamda 26 litre civarında benzin sarfiyatı ile hesapladıgım degerdir.
modifiye halde iken eger karburatörünüz sheng wey pz30 vs ise zengin karısım olması dogaldır.
benim gördüğüm, gaz pistonu iğne konumu 2 den asagıda ise karısım normale binmiyor,
rolanti beslemesi ile gaz verme arasında düzensizlikler oluyor
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Bugün motoru söktüğümüzde sorunun eksantrik taşlamasından olduğunu gördük. Kam tam ayarlanmamıştı yani motosiklet aldığı benzinin yarısını kusuyor tam yakamadan atıyordu. Tekrardan eksantrik üzerinde işlem yapılacak. Bu sefer litrede 25-30 km garantisi veriyor usta. (Modifiyeyi yapan ustadan farklı bir usta) Karbüratörde sorun yokmuş tahmin ettiğim gibi.
Tavsiyelerin için çok teşekkür ederim Cenkito. Biraz yol yaptıktan sonra sonucu sizinle tekrar buradan paylaşacağım. Saygılar
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:55 ----------
Bu arada bir iki foto ile biraz renk katmak isterim. Geçtiğimiz 1 yıl boyunca pek uslu durmadım. Tarsus / Adana / Mersin civarında bulunan arkadaşları Tarsus'un güzellikleriyle tanıştırmak için bekliyorum.
İngilizce Öğretmeni Mehmet ORHAN www.mehmetorhan.net
Çok güzel fotoğraflar motoru nasıl okadar alçalttınız ? Benmi yanlış görüyorum yada boyunuz çok uzunda çekim hilesimi ?
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)