buralar baya senlenmiş yoklugumda
iyisiniz iyi :cat:
buda bizden olsun,
1 MAX 2 MAXCI (dalangıc ve ben)
bodrum bulusmamız
http://i.hizliresim.com/vY1yXr.jpg
http://i.hizliresim.com/1jQ7V5.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------
kartburatör hava ayarına baktır.
birde jıkle kelebegine bak takılı kalmıs olmasın,
hava filtre hortumunu cıkartıp o sekilde kontrol et.
oda orta seviyede takılı kaldı ise dediklerinmi yapar
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------
muhtemelen kulbutör kapagındaki gözlem vidasından yag cıkısını alıp,
yag seviye kontrol yerinden geri vermiş.
yagı sogutmak için azda olsa fayda saglar ama
bence uzun vadede hiç saglıklı bir uygulama değil.
kulbutordeki yag basıncının düşmesi subablara gidecek yagıda azaltacaktır
asınma ve ısınma artacaktır
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------
seninde sorunun cevabını vermiş oldum
gy6 kiti daha saglıklı duruyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------
orjınal jant 21-1.4
sen tutarda 1.40 19 lastik takmak istiyorsun ki ön masa ya sıgmaz
arkaya bile 120-130 ancak sıgıyor
orjınal göbekle kullanacaksan mevcut cemberle aynı tel sayılı olanından bakmalısın
ama tel uzunlukları bir muamma olacak. uygun boyda elbet vardır ama nasıl bulursun
hangi modelle uyumlu olur onu bilemem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------
h4 araba ampulu 55-60W hem far tasını cok ısıtabilir, eritebilir
hemde akunu fazla zorlayabilir.
km teli olayını yeni duydum, yorum yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------
bence mevcut güç 5 te ust devir yapmaya yetmiyor.
karburatörü değişsende durum değişmeyebilir.
ustanda kesin yedek karburatör vardır.
önce onu taksın bir dene, bosu bosuna masraf yapma