Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Ağustos 2014, 15:29
#5201
grubunuz cok iyi imiş,
adana da bizim grup zamanında 3 max dı, daha kalabalıgını görmemiştim
sahsen bizdede halen sadece bende max var, öteki arkadaslar baya bir motor değiştirdi
Reklamlar
-
23 Ağustos 2014, 15:33
#5202
Sağol abicim. Meğer hepimizde enduro ruhu varmış. Geç fark ettik biraz ama harekete geçip motorları almamız çok uzun sürmedi Vazgeçebileceğimizide hiç sanmıyorum
-
23 Ağustos 2014, 15:40
#5203
Parliament adlı üyeden alıntı
Resimler on numara olmuş. Allah nazardan saklasın sizleri.
Kuyruktan ne şikayetin var onu anlamadım?
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
23 Ağustos 2014, 15:54
#5204
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Resimler on numara olmuş. Allah nazardan saklasın sizleri.
Kuyruktan ne şikayetin var onu anlamadım?
Çok teşekkür ederim abicim. Sanırım kuyruğu tutan dillerden birisi kırık aşırı sallanıyor. Bir kaç kerede lastikle temas etti kasiste hoplarken. Kırıldı ucu değişmesi gerekiyor inşallah gelecek kuyrukta bunun gibi sallanır vaziyette gelmez. Stop lambasıyla üst grenajın mesafesine bakarsanız anlayabilirsiniz.
-
23 Ağustos 2014, 16:11
#5205
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
23 Ağustos 2014, 16:12
#5206
kuyruk denilen parca genelde arkadaki siyah grenajdır.
sizin arka camurluk kırılmıs anlasılan.
her zaman dedim, gene söyleyeyim,
arkadaki plaka aydınlatması bir işe yaramıyor fuzuli agırlık yapıp arka camurlugu gereksiz zorluyor ve ses yaptırıyor.
ilk önce onu cıkartıp kenara atın
-
23 Ağustos 2014, 17:20
#5207
cenkito adlı üyeden alıntı
kuyruk denilen parca genelde arkadaki siyah grenajdır.
sizin arka camurluk kırılmıs anlasılan.
her zaman dedim, gene söyleyeyim,
arkadaki plaka aydınlatması bir işe yaramıyor fuzuli agırlık yapıp arka camurlugu gereksiz zorluyor ve ses yaptırıyor.
ilk önce onu cıkartıp kenara atın
Evet abi haklısın çamurluk daha uygun oluyor
Sanırım kuyruğun altından silme profil getirip çamurluğu ittirmesini sağlıycam.
Birde lastiklerim epey hırpalandı internette lastiğin üzerindeki numaralarla arıyorum ama bi lastik bulamadım daha farklı bi kodlamı aramam gerekiyor?
-
23 Ağustos 2014, 18:41
#5208
Parliament adlı üyeden alıntı
Evet abi haklısın çamurluk daha uygun oluyor
Sanırım kuyruğun altından silme profil getirip çamurluğu ittirmesini sağlıycam.
Birde lastiklerim epey hırpalandı internette lastiğin üzerindeki numaralarla arıyorum ama bi lastik bulamadım daha farklı bi kodlamı aramam gerekiyor?
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot.ch/2014_06_01_archive.html
Bu linkde atilla abi Savanın lastiklerinden aldığını söylemiş okursan yararlı olucaktır
-
23 Ağustos 2014, 19:20
#5209
TRaKYaLeee adlı üyeden alıntı
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot.ch/2014_06_01_archive.html
Bu linkde atilla abi Savanın lastiklerinden aldığını söylemiş okursan yararlı olucaktır
Abi okudum ama ben biraz daha uygun fiyatlı swallow gibi falan düşünüyorum. ama nasıl arayacağımı bilmediğim için bulamadım
-
23 Ağustos 2014, 20:01
#5210
Parliament adlı üyeden alıntı
Abi okudum ama ben biraz daha uygun fiyatlı swallow gibi falan düşünüyorum. ama nasıl arayacağımı bilmediğim için bulamadım
O zaman motolastik.com var orayı arayarak bilgi alabilirsin.Bende Altın Elbiseli Adamdan duydum Güzel site ama Extream Max için uygun lastik aratmadım hiç
-
23 Ağustos 2014, 21:08
#5211
Parliament adlı üyeden alıntı
Abi okudum ama ben biraz daha uygun fiyatlı swallow gibi falan düşünüyorum. ama nasıl arayacağımı bilmediğim için bulamadım
Abicim sahibindende bile var. Google "swallow lastik" yazdın mı ulaşırsın. Bulunduğun kentte ki motor lastiği satıcılarıda sipariş verirsen getirtirler herhalde. En uygun ve iyisi swallow sanırım.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...58483213/detay
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
23 Ağustos 2014, 21:53
#5212
AttilaXtreme adlı üyeden alıntı
Anlatamadım derdimi bu ilanı gördüm ama abi araştırmak istiyorum. lastiğin üzerindeki numaraları yazıyorum hiç bişey çıkmıyor yada alakasız şeyler çıkıyor. direk atlamadan belki daha uygun bişeyler bulurum diye araştırayım dedim. olmadı :D
-
23 Ağustos 2014, 22:10
#5213
Maşallah neler olmuş burda böyle parliament fotoğraflar gerçekten çok güzel bravo yalnız kaldık bodrumda böyle gruplar görünce farından bir damla göz yaşı süzülüyor benim karabatağında :/ bende can sıkıntısından bütün Stikerleri söktüm tertemiz siyaha boyatıp bikac Stiker ile hareklendircem ortalığı, asfalt lastiği işi yalan oldu Sava cacık çıktı merkezi aradım ya gelicek geldi geliyor derken telefonlar açılmaz oldu , sağ da sol da Sava mc 24 ön arka takım bulan gören olursa bi el etsin lütfen :/
-
23 Ağustos 2014, 22:22
#5214
2 gün önce sıfır X-treme max alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Rodajda olduğu için vitesler çok sert ve 2 de giderken boşa düşüyor ne kadar sonra normale döner ?
-
23 Ağustos 2014, 22:36
#5215
Parliament adlı üyeden alıntı
Abi okudum ama ben biraz daha uygun fiyatlı swallow gibi falan düşünüyorum. ama nasıl arayacağımı bilmediğim için bulamadım
camgoz.com da bakabilirsin
swallowlara
öne 3.00- 21 inc arkayada 4.10 18inc iyi oluyor
swallowun 4.60 ı max a kalın geliyor yorabilir.
bende 4.10 var
ama sunuda söylemem lazım bu lastikler orjınallerden cok daha fazla KAYAR, arazi tipi oldugundan
http://www.camgoz.com.tr/asp/listgro...let%20ve%20ATV
dalangıç adlı üyeden alıntı
Maşallah neler olmuş burda böyle
parliament fotoğraflar gerçekten çok güzel bravo
yalnız kaldık bodrumda böyle gruplar görünce farından bir damla göz yaşı süzülüyor benim karabatağında :/ bende can sıkıntısından bütün Stikerleri söktüm tertemiz siyaha boyatıp bikac Stiker ile hareklendircem ortalığı, asfalt lastiği işi yalan oldu Sava cacık çıktı merkezi aradım ya gelicek geldi geliyor derken telefonlar açılmaz oldu , sağ da sol da Sava mc 24 ön arka takım bulan gören olursa bi el etsin lütfen :/
gelecem insallah yanına
2 max cı 1 max olacak ama neyse
Mehmet Turan adlı üyeden alıntı
http://i.hizliresim.com/rYD3Bm.jpg 2 gün önce sıfır X-treme max alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Rodajda olduğu için vitesler çok sert ve 2 de giderken boşa düşüyor ne kadar sonra normale döner ?
hayırlı olsun .
öncelikle vitesi tam oturtmuyorsunuzdur muhtemelen.
normal değil atması.
ilk iş iyi bir mineral motor yagı ile motor yagını tamamlayın
motor dik konumda iken yan camın yarısına kadar gelecek sekilde oldugundan emin olun.
sonrasında tel ayarını kontrol edin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------
Parliament adlı üyeden alıntı
Evet abi haklısın çamurluk daha uygun oluyor
Sanırım kuyruğun altından silme profil getirip çamurluğu ittirmesini sağlıycam.
Birde lastiklerim epey hırpalandı internette lastiğin üzerindeki numaralarla arıyorum ama bi lastik bulamadım daha farklı bi kodlamı aramam gerekiyor?
hatta tam adı arka çamurluk kuyrugu imiş
2 numaralı parca
http://mondialyp.com/parts/main_page...GRA1-12006-862
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
23 Ağustos 2014, 23:18
#5216
Mehmet Turan adlı üyeden alıntı
http://i.hizliresim.com/rYD3Bm.jpg 2 gün önce sıfır X-treme max alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Rodajda olduğu için vitesler çok sert ve 2 de giderken boşa düşüyor ne kadar sonra normale döner ?
Hayırlı olsun kazasız belasız kullan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
Cem Abi Blogda CG Modifiye Yazıyor Uzun zamandır ne zaman Yaptırıcaksın ? :D
-
23 Ağustos 2014, 23:26
#5217
TRaKYaLeee adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kazasız belasız kullan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
Cem Abi Blogda CG Modifiye Yazıyor Uzun zamandır ne zaman Yaptırıcaksın ? :D
ben yaptırmayacagım ,
hali hazırda zaten benim makinayı kendim yaptım o haliyle kullanıyorum.
1.5 yıl oluyor yaklasık 10.000 km dir sorunsuz kullanıyorum
bloga yazı ekleyecektim, ama bir turlu zaman bulamıyorum,
derleyip aktarmaya, bir cok resim vs vs var onlarda oynama yapıp anlasılır vaziyette bloga ilave edeceğim.
bu işle ilgili kafalarda soru işareti kalmasın diye
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
23 Ağustos 2014, 23:29
#5218
cenkito adlı üyeden alıntı
ben yaptırmayacagım ,
hali hazırda zaten benim makinayı kendim yaptım o haliyle kullanıyorum.
1.5 yıl oluyor yaklasık 10.000 km dir sorunsuz kullanıyorum
bloga yazı ekleyecektim, ama bir turlu zaman bulamıyorum,
derleyip aktarmaya, bir cok resim vs vs var onlarda oynama yapıp anlasılır vaziyette bloga ilave edeceğim.
bu işle ilgili kafalarda soru işareti kalmasın diye
Abi Bende Merakla Bekliyorum Çünkü Zaman Geçtikçe 150 cc Yetmiyecek Motorun hacmini arttırmak gerekicek. bu işi yapan birinin tecrübesini okumak Benim ve benim gibi düşünenler için iyi olur Sabırsızlıkla yazını bekliyorum
-
23 Ağustos 2014, 23:33
#5219
TRaKYaLeee adlı üyeden alıntı
Abi Bende Merakla Bekliyorum Çünkü Zaman Geçtikçe 150 cc Yetmiyecek Motorun hacmini arttırmak gerekicek. bu işi yapan birinin tecrübesini okumak Benim ve benim gibi düşünenler için iyi olur Sabırsızlıkla yazını bekliyorum
sen önce bir al hayırlısıyla,
3-5 ay kullan iyice alıs kendi limitlerini ögren sonrası sonradan gelir.
benim max suan benden cok ötede. benim kabiliyetimden cesaretimden önde
bana cok fazlasıyla yetiyor.
masraf gidiyor, iyi bir usta da lazım, ama herseye degiyor
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
24 Ağustos 2014, 00:00
#5220
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)