Manevra sınırlama olayında sayfa 19'da erenbaris arkadas yukardaki sekilde çözüme gitmiş.
Forza@ evet aynen 1. Viteste çalışmıyor. Yani hiç elektrik gitmiyor. Ayaklık açıkken marş vurur ama çalışmaz. Bu öyle değil. Hiç tepki yok. Marş vurmuyor. Arka'dan gelen sesi çözemedim. Giderken arkaya dönüp bakıyorum ama tespit yapamadım henüz. Ama senin de dediğin yerleri kontrol ederim. Sende ki ses onlardan mi kaynaklanıyordu.
Tam motor almak için aydın merkeze gitmeye hazırlanırken babam arayıp motorun gelmiş seni bekliyolar dedi, ben de bi hışımla çıkıp servise gittim. sağolsunlar kutusunu bile açmamışlar ben gelmeden :) İnce ince, yavaş yavaş topladım motorumu kendi ellerimle :) aldım geldim eve ama tahmin ettiğimden daha yüksek çıktı :) ilk dönüşte böyle bi azcık gidiyo gibi oldu ama tuttum :queen: şimdi de çektim atölyeye sabah olmasını bekliyo :) hadi bi de foto atayım
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...02202045_n.jpg
Hayırlı olsun kardeş. Bende pazartesi aldım ama üstüne ilk binen bi aptal kurye oldu. Tuttu motoru deniyor aklınca. Bi on metre gitti geldi. Güya ilk kez sıfır motor aldık ama binen başkası oldu. Para'yi kredi kartına çektirmese idim hemen orda kapora'yi yakar vazgecerdım motoru almaktan. Ama fazla abartmaya gerek yok dedim. Allah kaza bela vermesin.
o kadardan bişey olmaz bence :) teşekkür ederim size de hayırlı olsun :)
Merhaba;
Forumda çok aktif değilim çünkü mondial beni çıldırttı! :pr:
Ön Grenajdan (far tarafı) ses geliyor.
Zincirden ses geliyor, usta yağladı gevşekliği aldı yinede olmadı artık en son boşveer böyle bin bişey olmaz alışcaksın böyle sorunlara dedi.
VE BUGUN SON OLARAK : Su bizim üzerinde durduğumuz jant telleri var ya hani çok sağlam olması gereken tellerr. 1 i degil 5 i değil 8-9 tanesi dokunsam uçacak, okadar gevşek.(ön teler) Ben bu motorun canını çıkarmıyorum crossta kullanmıyorum. Nedir bu sıkıntı be abiler :D
sorularıma geçeyim: akord(t) ayarını usta 30 tl ye yaparım dedı, iyimidir? (Mondial servisi)
Birde grenajdaki mondial yazısını nasıl sökerim. Kırmız ıolan bölümün değilde sadece yazının sökülmesini istiyorum?
Bildiğiniz iyi bir usta varmı burda?
Ayrıca antalyada başka xtreme ci varsa görüşmek isterim.
@drumstar; hayırlı olsun! kaza görmeden kullanmak nasip olur inşallah.. motorun sıfır halini görürken kendi motorumun hali aklıma geldi.. ne tırsmıştım valla ne yalan söyleyim.. sırf websitesinden ve fotolardan görüp beğenip almıştım, ilk canlı gördüğümde tırsıtım - yüksek! büyük! siyah! korkunç! vs. :)
500km filan sürdü alışmam, sonra döktürmeye (!) başladım, hem kullanım açısından hemde vida açısından.. tolga şimdi kesin kafa sallayacak fakat aman gözünü seveyim - ki @honda sanada geçerli - sürüş öncesi ve sonrası hayati önem aksamlarını kontrol edin; özellikle lastiklerin sağlamlığnı - çivi tiken yırtık vs. - ve fren aksamını - patlak, sıvı kaçırma, aksamların vidalarını bilhassa diskin üzerinde bulunan balata aksamını. Forumda iki kullanıcının başına geldiği için - bir defasında ön fren balata aksamın bir vidası düşmüstü ve zor araziden sadece arka fren ile idare etmek zorunda kalmıştı - kendi başıma ise arka fren balata aksamın vidası düşmesiyle devre dışı kalmıştı.
@honda arkadan gelen ses bahsettiğim gibi o düzeneğin gevşemesinden geliyordu (fren, arka sinyal ve plakayı tutan arka aksamın muhtemelen vidaların düşmesinden veya gevşemesinden) lastik ile sarmalayıp tutturmuştum ve ses kesilmişti..
başka gelen bir ses ise özellikle iniş aşaıya gaz vermeden yaptığım sürüşlerde zincirin gevşek olmasından dolayı maşaya çarpmasından kaynaklanıyordu.
@Tolga Abi su megafon olayını merak ettim. Kullanabliyomusun, motora kolay monte ediliyormu? ve nerden bulablirim. Tabiikidebenimde amacım trafikte yapmak değil bunu :)
Forza@ akşam üstü dikkatimi çekti arka frene basınca arka fren mekanizması sağa doğru birkaç milim kıpırdıyor. Herhalde gevşek biraz. Neyse hepsini yarın yapacağım inşallah
Plaka yoksa tek tek deneyeceksin. Vidaları sıkacaksın. Normalde plaka takılan çamurluk ile plaka bir birine yakın olduğu için giderken çarpıyor. Plakayı biraz esnetince ses gidiyor.
Sinyal erimez korkma, bizde de yakın. 4.000 km 4 ay oldu erimedi. Sana başka hiç bir şey olmaz. Genelde sıfır olduğu için vites geçişleri bunu yapar. Bence vites zamanla oturur. Ondan sonra vitesde de çalışır. Ayaklık müşürünü iptal edin. Motor çalışırken hem ısınır. Hemde sen üstünü başını korumaları giyersin.
Hepsiburada.com dan 3 farklı siren ve hapörlör özelliği ile aldım. 25 Tl tuttu. Sol taraftaki depo korumasının hemen altına sığıyor. Fotolarda görmüşsünüzdür.
Sesleri ve hapörleri ilk başta güzeldi ama ondan sonra benim hoplama ve zıplamalarından sonra sesde gidip gelmeler oldu. Milletin bol olduğu yerde garip garip sesler çıkardığından bende çinde öğrendiğim bir topuk darbesi ile yaşamına son verdim. Artık hayatta değil. Araziye hardcore takılmayacaksan ve trafikte kulllanmayacaksan eğlencesine al. Ama yasak burdan söyleyeyim.
başına iş alırsın. Biri gelir polisin olduğu yerde düğmeye basar. Ben trafikte kullanmıyorum desende anlamazlar alırlar motoru, yapıştırırlar cezayı :D
Bende motoru çok sert kullanıyorum ama akord ayarı ilk kurulumdan beri hiç yaptırmadım. Sadece bir kere zincirim attı. Onu da kendim hallettim.
Şu an için tüm vidalar yerinde bir aksilik de yok. Hatta zorlarken göt üstü bile düştüm ama motor hala sağlam :P
Drumstar@ motorun tekrar hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Benim ki de bir zamanlar böyle ışıl ışıldı :P
Hondacbr1100xx@ Aslında hata sendeymiş. Binme kardeşim dese binemezdi. Bende öyle şeylere o dk larda çok sinir olurum. Parayı ben verdim ben bineceğim.
Aslında kafa yorulacak bir şey değil. 10 mt yada 1 km gitse ne olur. Gitmese ne olur. Asıl düşseydi mesele olurdu. Sende hayrını gör.
Bence 30 tl kord ayarı için fazla. hele bunu servis yapacaksa ucretsiz bakımda yapmalı. Daha olmassa al eline kucuk bir anahtar yavas yavas kendin yap konol ederekten. Her tel için gevsekliginin yarısını al. Yani iki tur cevirince sıkısıyor ise sen bir tur cevir. Diger bir tur icinde karşısındakini cevir. Bir telin iki karşılıgı var.
1 Sago sola yalpa yapmaması için hemen yanındaki tel.
2 Zıplama yapmaması için cemberin tam karşısındaki tel. Bunaları kontrol ederek yavas yavas sıkıstır. Hiç bir sorun olmaz....Bir ara Bemin arka jantı butun telleri saz teli gibi gevsemişti. Kendim hallettim.
30 TL gerçekten çok. Bizim burda servis 50 TL alıyor.
Yağ değişimi (1 LT yağ), Hava filtresi temizliği, Zincir temizleme ve yağlama, Vidaların kontrolü, Jant kontrolü, Lastik hava kontrolü, A.Z ye her şeyi kontrol ediyor.
Gezgin33 dediği gibi kendin yap daha iyi, Ben mekanik arıza çıkarsa diye servise gidiyorum. Gerçi her gittiğimde motora bir ilave oluyor. Adam da şaşırıyor :P
Arkadaşlar dün akşam 23:00 a kadar uğraşıp sis farlaımın montajını bitirdim benim çok hoşuma gitti birde ön dişliyi tekrardan 16'yı(orjinal dişli) taktım..(:
http://imageshack.us/a/img802/6200/i...1011085452.jpg
Aşağıdaki fotoda açma kapama düğmesi kırmızı daire içerisinde olan diğer beyaz görünen mavi daire içerisindekide flaşör devresi
http://imageshack.us/a/img826/2950/111nbv.jpg
Aşağıdaki resimde kırmızı daire içerisindekiler sinyal lambası olarak kafa grenajına yapıştırdım renk ise gün ışığı rengi hafif sarı yani
bu şerit ledi sis farının etrafına yapıştıracaktım ama kısa sürede uçlarından geri atacağı için grenaja yapıştırmak zorunda kaldım
http://imageshack.us/a/img694/9126/222te.jpg
yorumlarınızı bekliyorum NASIL OLMUŞ?
Benden önce davranmışsın hakan ;
Dün akşamda benim takımlar bitmişti. Ama arkadaş benden önce davranıp kendi motoruna takmış.
Benim takımların işine bugün bitecek. İnşallah bugün montajını yaparım. Yoksa o da yarına sarkacak.
Ben Amasitörlerdeki kedi gözünü çıkarım. Oraya montajlamayı düşünüyordum. Ancak kafa yanında da güzel durduğunu gördüm.
Alien predatör gibi olmuş :P , Ledler biraz işi bozmuş. Bence sade hali daha güzel. Ben sisleri fara bağlamayı düşünüyorum. Gece gündüz her daim yansın. :cat:
Sİnyal lambası çok önemli önündeki-yanındaki vatandaş senin nereye döneceğini görmesi lazım. ledler benimde hoşuma gitmedi ama daha iyi bir yer bulana kadar şimdilik böyle kalacak
sis lambanın elektriğini direk aküden aldım far ile beraber yanarsa hoş olmaz diye düşündüm biri sarı biri beyaz (: ama far ampülünüde beyaz yaparsan güzel olabilir osramın nigth blue serisi ampülü var bir bak istersen buna. benim flaşör devresi 4-5 farklı şekilde yakıyor sisleri video çeker burada paylaşırım inşallah (:
Sen sinyalleri sökmüşsün bak, ben bunlara dikkat etmedim. Sende haklısın. Amasitörlere bağlasan güzel durur. Biz 2 motorda öyle yaptık.
Sarı beyazdan çok bana yolu göstersin yeter. iş çıkışı çok karanlık sapa yerlerden gidiyorum. Birde karşıdan araba gelince görüşüm iyice azalıyor.
Helede iyi aile çocuğu uzunları yakmışsa tamamen kör oluyorum. O yüzden benim işimi görsünde. isterse rengarenk olsun hiç önemi yok :P
Guzel calışma olmuş. Elleriine saglık.
Arkadaşlar fatihin sis lambaları çok hoş olmuş ve çakarlarıda muhteşem yanıyor biraz önce denedik ben çok begendım en kısa zamanda bende yaptıracam aynısından bu arada motoruma 200 cc zongshen kople alt motor aldım ve montajını yaptırdım 65,5 piston atıldı motorum şu anda sıfır ve 230 cc oldu rodaj süresinde 500 km boyunca fazla zorlamıcam ama motoru zapt edemiyorum tork çok fazla bunu fark ettım mondial görümünlü zongshen 230 cc motorum var artık
bu işlam bana 1.300 tl mal oldu
@ocalh o yamaha amblemini nerden aldın güzel durmuş : )
yeni 150 max sahibi arkadaşa hayırlı olsun diyorum...
1-2 haftadır ugruyamıyordum kusura bakmayın, cross almamı tavsiye eden arkadaşlara çok teşekkür ederim...
dün motor alırsam gideceğim dediğim Samsa Çavuş türbesine gidip dua ettikten sonra şu toprak yolu takip edip kaybolayım dediğim yolda atlam zıplama çamura saplanma toprak yol teçrübesini yaşıyarak yaklaşık 60 km yol yaptım çok güzel bir teçrübe oldu benim için bir baraj gölünün üstünde yol bitti bisikletcilikten gelen huyumla geldiğim yoldan geri dönmiyerek tarlaların içinden geçerek kendi yolumu çizdim biraz ileride balık tutan dedelerle biraz sohbet edip en kısa yolu öğrenip evime sağ salim döndüm...
Çok hoş güzel bir duygu bu sizlerle paylaşmak istedim bu tarz motorla yol bitmemesi çok güzel, şehirler arası yolda 50kmle giderken rüzgar korkutsada toprak yolda yolunu bilen katıra binmek kadar güvenli geldi bana :)
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphoto...14915775_n.jpg
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphoto...99870198_n.jpg
Halil Fatih kim? ben hakan karıştırdın(:
Arkadaşlar Halilin motorunu dün akşam test ettim benim motor silindir ve üst kapak farklı ve önceki halinden %50 daha güçlü Halilin motoru benim motordan şuanki halinden yani %50 daha güçlü kıyaslamayı yapın artık ve şuan rodajdaki hali bu 500 km den sonra nasıl olur tahmin edemiyorum inanın (: ben kullanırkan çok keyif aldım
---------- Post added at 09:43 ---------- Previous post was at 09:40 ----------
Adana Camgöz motordan aldım depo grenajlarındaki büyük arka kuyruk ve kafa grenajındakiler ufak ve orjinal amblemler fiyatı tanesi 2 tl
Yeni motor alanlar ve alacak olanlar hayırlı olsun bu motordan pişman olmayacaksınız garanti ediyorum (: gücü tatmin etmeyebilir bi müddet sonra ama 220 tl civarında masraf yapılırsa mevcut gücü %50 arttırırsınız bilginize..
Hayırlı olsun kardeşim. Kullanırken oluşan güzellikleri ve aksilikleri bizimle de paylaş olur mu ?
hatta şu motorun bir fotoğrafını paylaşırsan çok güzel olur. 1.300 TL de çok para olmuş yawww :(
Hamza manzarası güzel yerlerde görmek isteriz maxi :P , Bol bol fotoğraf çek. bizimlede paylaş. Gözümüz gönlümüz açılsın.
Motordan zevk almana sevindim. Fazla hardcore takılma, benim gibi çakılırsın. Ufak ufak zevk almaya bak. Çanak yavaş yavaş düzeliyor.
yeni tekerleri c.tesi kumda pazar günüde yaylada deneyeceğim. Burdan foto ve video paylaşımı yaparım.
Bu arada motoru arkadan alçaltan oldu mu hiç. yaydan. indirebiliyor muyuz. Ben ön amasitörlerden 5 cm çökertmiştim ama yeni teker takınca yine uzadı.
Yüksek motoru bir yandan seviyorum ama yolda olmadık yerlere denk gelince sorun oluyor. Bir yandan da süper moto yapasım geliyor. hem yere yakın hemde sportif olur diyorum.
Ama lastikleri yeni aldım. Herhalde biraz öldürene kadar binerim. Boşa zırt pırt masraf yapmamak lazım. arada yeni tekerimle çok aksiyon yaşıyorum. heyecanlı oluyor.
yaya çizgileri ve yoldaki tırtıklara girdikçe göt sağa sola atıyor. İnşallah bir gün kafa üstü inmeyiz. Aralardan geçerken.
teşekkürler genelde birileri yoksa yanımda pek fotoğraf cekmem ama sırf sizlerle paylaşmak amaçlı çekiyorum artık güzelde oluyordur işallah, pek sert kullanmıyorum ama toprak yol gördümmü dalıyorum patika falan, yolumdanda geri dönmeyince güzel anlar kalıyor geriye :)
bu motor dağda bayırda tanımak zor çok değişiyor çok güzel...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
birde şunu paylaşmak isterim tabiki zevkler tartışılmaz ama bu motor sade halinde daha güzel bence ben sade haha doğal ve karizma buluyorum, sis fari gercekten bir fonksiyona hizmet ediyosa buna bişey denmez ama bu motor için yapılacak modifikasyon çigerden olmalı yani gücü yükseltmek sanki bu makinenin tek modifikasyonu gibi duruyor...
Belkide yakından görsem fikrim değişir bende takabilirim ama bu hali daha iyi...
Sade hali evet daha güzel, Zaten cross motorda fazlalık her zaman sökülür. Ağırlık yapmasın diye.
Ama ışık lazım arkadaş, bu motorun aydınlatması çok kötü, ben işten 20:00 da çıkıyorum. Yol güzergahımda adam gibi aydınlatma yok. tın tın giden biri de değilim.
öyle olsa ekobis alırdım. Karşıdan biri gelince yol görüşü düşüyor. Hele birde karşıdan denyo uzunları yakıyorsa hepten bom bok oluyor.
Benim arka çanta demirleri de zırh gibi motoru sağlam düşürdüm ama hiç bir şey olmadı. O olmasaydı. Egzoz yamulur. yan kapaklarda kesin kırılırdı.
http://d1210.hizliresim.com/12/d/dvmnw.jpg
http://d1210.hizliresim.com/12/d/dvpls.jpg
http://d1210.hizliresim.com/12/d/dvpm3.jpg
Arkadaşlar ben hondacbr1100xx. Bu yeni üyeliğim. Motosiklet'im 100 km oldu. Havalar'dan fazla kullanamıyorum. Dün arka kuyruk kısmın'dan gelen sesi kesmek için tüm cıvataları sıktım. Ufak bir ses geliyor gene ama çözemedim nedenini. Ayaklık müşürünü iptal ettim. Bu arada arkada.ki sesi keseyim derken motorda'ki tüm cıvataları sıktım. Iyi ki de sıktım. Arka dişli'de ki 5 vida'dan 2'si ni elimle çevirecek kadar boldu. Diğerleri'de eh ışte idi. Genel olarak şu plastik korumalar zincir koruması sinyaller ve bilimum bayağı bir cıvata çok gevşek idi. Zincir'i biraz gevşettim çok sıkı idi. Sıra geldi şu gidon'da ki takozu torpi yapmaya. Manevra'yi çok ama çok kısıtlıyor. Torpi kesinlikle şart.
hakan dostum birazda fatih ol 1300 tl verınce hafıza böyle oluyor borcu ödeyim ALLAHIN izniyle hayata geri dönecem bugun bıraz araziye cıktım zorlamadım motoru şuan çamurlu yarın yıkayıp resim çeker atarım nete :)
Serdar@ zincirin boşluğunu çok almasaydın. üstüne binince ağırlığından yine gerilecek. Bu sefer koparırsın.2 cm gevşek olsun. Sağlam tozup gezdikten sonra sen yine sağına soluna bir bak.
Ayaklık müşürünü iptal etmen iyi olmuş. Ayaklık müşürünün çıkışını ters bağlayarak gizli anahtar yaptık. Soketten çıkardığım zaman motosiklet hiç çalışmıyor.
Halil@ şu motorun fotosunu acayip merak ediyorum. 1 dk performans videosuda paylaşsaydın süper olurdu. Şöyle tozu toprağı atarken.
motora da fazla abanma arıza açarsa kalan hafıza da gider. az para değil :P
Tolga@ çok gergin idi gevşetme gevşettim.zincir resmen dümdüz duruyordu. Ama 2 cm boşluk yok. Daha az var.arka maşa'da çizgi ile gösterilen yer 7. Çizgi'de duruyor işaret çizgisi. Aslında haklısın. Oturunca'da geriliyor. Yarın gene bakacağım oturarak.
Bu arada 20 lira ile 120 km gittim ve bitti benzin. Ortalama 16.5 kuruş'a tekamül ediyor. Ve ilk 120 kilometrem idi bu.normal mi acaba? Motor açılınca düşer mi biraz yakıt ? Bu gece de zam geliyor bu arada
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------
Subap vurması yeni olduğundan midir ? Bayağı kulağa geliyor. Ilk 1000 km'mi subap ayarı gerekiyordu?
Serdar 16 krş normal, benim ki 4250 km de ve hala aynı krş yakıyorum. 40 TL ye dolan depo gerçi şimdi 50 TL doluyor. Senin vücut ağırlığın ile o zincir biraz daha gerilecek.
Eğer çok gergin yaparsan zinciri koparırsın. hafta sonu demedim. Yine harıl harıl çalıştım. hakan benden önce sis farlarını takınca başka bir iş yapmaya karar verdim.
Önce ibrahim için acerbis ön çamurlukları yüklüyorum. Turuncu olan süpermoto çamurluğu beyaz olan ise cross çamurluğudur.fiyatları da yazman isterdim ama unuttum. üç rakamlıydı :P
Evet şimdiden bi günde rahat dur be kardeşim dediğinizi duyar gibiyim ama arge için dünyaya gelmişiz kardeşim biz ne yapalım. Bitmedi devamı gelecek. Coming Soon :queen:
http://b1210.hizliresim.com/12/f/dx6cg.jpg
http://a1210.hizliresim.com/12/f/dx6d9.jpg
Arka tekeri bildiğiniz gibi değiştirmiştim. Bugün ön tekeri acord yaptırım onu da değiştirdim. Motorun şekli şemali değişti.
http://a1210.hizliresim.com/12/f/dx6dz.jpg
http://a1210.hizliresim.com/12/f/dx6fd.jpg
Geçenlerde bildiğiniz gibi totomun üstüne düşmüştüm. Kappa çantam fırlayıp gitmişti.
Bugün firmada beyin fırtınası yaparak çantayı tamir ettik. Eskisinden daha sağlam olmadı ama en azından alt tablaya 70 TL vermek zorunda kalmadım.
http://a1210.hizliresim.com/12/f/dx6gz.jpg
http://a1210.hizliresim.com/12/f/dx6js.jpg
Daha önceleri derede gezerken kayalara çarptığımı hatırladım. Motor elimde kalmadan karter koruma yapayım dedim.
Bakalım sizin hoşunuza gidecek mi ?
http://a1210.hizliresim.com/12/f/dx6qn.jpg
http://a1210.hizliresim.com/12/f/dx6r5.jpg
30 tl benzin aldım 98 km de yedeğe düştü. benim motor içiyo resmen benzini
Tcs@ ben yolda kalma riskini göze alarak ilk günden beri yedekte kullanıyordum. 20 lira ile tam 120 km'ye geldim ve Allah'tan tam istasyonun önünden geçerken titremeye başladı motor ve hemen benzin aldım. 60'ı hiç geçmedim . Artci ile toplamda 20 km ancak gittim. Ve yokuşa toplam'da 5 km bile vurmadım ve eski tabirle 165 bin lira yaktı. Senin 30 tl'ye 180 km yapman lazım. Bildiğim kadarı ile fazla dur kalk yapmak,düşük viteste hızlı gitmek ve yüksek viteste normal'den yavaş gitmek, artci ile fazla kullanmak, ve kontağı fazla açıp kapatmak fazla sarfiyat yapar. Özellikle çok kısa işler için motor'dan indiğinizde kontağı kapatmayın işinizi halledip geri binin. Her kontak kapatıp açma'da rölanti'de çalışırken 3 dakika'da yaktığı benzini yakıyor diye biliyorum. O yüzden 3 dakika'dan kısa süren işlerde ben kapatmiyorum. Benzin bitince tekrar deneyin yakıt bence. Gene bu şekil olursa bir çaresine bakın.
@serdarom trafikte çok dur kalk ve çok vites değiştiriyorum doğru . Ama fazla bağırtmıyorum, zorlamıyorum valla kafamı karıştırdı iyice bu benzin işi
Bugün 1955 bmw r45 ile 2 motor biraz tur attık. Mecburiyetten 80'e çıkmak zorunda kaldım yer yer. Daha 150 km'de inşallah bir zararı olmamıştır.hesapta hiç geçmeyecektim 60'ı rodaj bitene kadar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------
Pardon r45 değil r50
Geçen Sefer 140/80/18 Metzeler MCE 6 Days Extreme Arka Lastiği
Motoru Yorduğu İçin Çıkartmıştım Ve Sadece 5-10 Km Civarı Kullandım
Bu Gün Tekrar Taktım Ve Hem Taşlı Kumlu Arazide Ve Asvalt Yolda Denedim
Arazi Tutuşu Mükemmel
Asvaltda Fena Sayılmaz Frenlemede Aşırı Kayma Atma Yapmıyor
Hafif Islak Asvaltda Dahi Yol Tutuşu Mükemmel Geldi Bana
Dişlilerinden Dolayı Baya Bir Titreşim Bekliyordum Asvalda Ama O Kadarda Titreşim Yapmadı
http://b1210.hizliresim.com/12/h/dz6rq.jpg
Kalkışlarda Biraz Yavaşlatıyor Çekişte Ve Hızda Bir Düşüş Görmedim :)
Kendime Güvene Bilsem Virajlarda Biraz Denicektim Lastiği :)
Ne Kadar Yan Yatmada Yol Tutuşu Sağlıyor Diye
Gerçi Güvenim Olsa Daha Trafik Vızır Vızır
Düşmeye Tasalanmamda Gider Bir Aracın Altına Girerim :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Birde Tekerlekler Nerdeyse Eşit Oldu Sayılır Yükseklik Bakımından
http://a1210.hizliresim.com/12/h/dz7mu.jpg
Tolga Sanırım Sen Arka Amörtisörü 5 Cm Kısalttırmıştın
Ben Servise Götürdüğümde Usta Bu Ayarlamalı Amörtisör Dil Dedi
Ya Bunlar Her Xtreme Max A Ayrı Amörtisörmü Taktı Kafam Karıştı
Gerçi Yaparlarmı Yaparlar :)
Bizim Buralara 1 Aya Varmaz Kış Gelir Kar Yağar
Serviste Biraz Rahatlar Aynı Gün Bitirirler Motorun İşini
O Zaman Arka Amörtisörü Değiştirmeyi Düşünüyorum
Esneme Payı Hala İlk Günki Gibi Kasis Ve Çukurlarda Atacak Beni Üstünden
54 Kilo Olduğum İçin Sanırım Motor Beni Hissetmiyomu Ne
2-3 Cm Esneme Anca Yapıyor Desem Yeri Ama Artı İle İyi Oluyo Cıs Cıs :)
Bu Ön Amörtisör İçinde Geçerli Artık Ön Amörtisöründe Ayarı Yok Derseler Şaşırmam :)
Motor Herhangi Bir Kasis Yada Çukura Girdiğinde Arka Tekerlek Yalpalama Yapıyor Gibi Oluyor
Bütün Jant Tellerini Kontrol Ettim Ön-Arka Hepsi Sağlam Ve Gevşeme Yok
O Kadar Yavaş Geçsem Dahi Aynı OLayı Yapıyor
Bilyelerdede Dağılma Vs Yok
Aklıma Acaba Ön Amörtisörün Biri Patlak Olabilirmi Kuşkusu Girdi
Söktüm Ön Tekerleği Amörtisörler Sağlam
Son İhtimal Akort Ayarı Kaldı Artık Ondandır Diyorum
Serviste Ustaya Götürdüm Adam Bindi Denedi Geldi Bişi Yok Diyor Ya
Adam Gibi Usta Yokki Götürüp Gösterim
Motoru ön amasitörlerden aşağıya doğru çökerttim. Arka da sadece koltuk altında bir yay var. Oda çöker mi bilmiyorum ama çöktürmem lazım.
yeni lastiklerle tekrar yükseldi. yere basmak bazı yerlerde zor oluyor. ön arka keşke 17 jant olsaydı. Cross teker yapar öyle binerdim tam benlik olurdu.
Sende fazla takma bence psikolojik olarak sorun yaratma kafanda o kadar da üstüne gitme. Rahatsız edecek bir sorun yoksa bin keyfini çıkar.
Ben dişli bu tekerlerle asfalta iyice alıştım. bugün toplamda 100 km 80-100 arası bastım durdum. Yoldaki yarıklara da alıştım.
Durma konusunda sakatlık var. Asfaltı tam kavrayamadığı için zıplayarak duruyor. O yüzden ileriyi görerek basmakta yarar var.
Sahibinden'de satılık ilanlara baktım'da.. Adamın biri '10 liraya 100 km gider' bir diğeri ise 'yakıtta çok cimri' yazmış. Benim motor 16.5 kuruş yakıyor. Hangimiz doğru demeyeceğim. Çünkü onlar yalan konuşuyor. Bu arada satılık olan 19 extreme max var. Yarısından çoğu bu sayfaya yazan arkadaşlar :) anlaşıldı 150 cc tatmin etmiyor :)
Benim motor benzin canavarı valla : ) 10 tl 100 km gitmesi pek mantıklı değil hele bizim motorlar için mümkün değil .
Arkadaşlar bu motorların ortalama yakıt tüketimi 20 tl ye 100-120 km dahasını beklemeyin
150 cc zayıf geliyor ise 120 tl ye silindir atın %50 performans artışı alırsınız son hızı tatmin etmeyebilir ama torkk olarak %50 artış var
ben ileriki zamanlarda krank içinede el atacağım çünkü motorumu çooooook seviyoom (:
Tolga Benim için neden ön camurluk yukledin anlamadım. Ayrıca calışmaların guzel olmuş..
Tek sorun kartel korumayı bizzat sase yi delerek motajlamıssın. Saseyi zayıflatmasın...