80 le 90 la 10 dakika aralıksız yol gittim plakanın sağ alt köşe eğildi sizde de oluyo mu?
80 le 90 la 10 dakika aralıksız yol gittim plakanın sağ alt köşe eğildi sizde de oluyo mu?
S.A Arkadaşlar Motor Bana Biraz Yüksek Geliyor
Parmak Uçlarım Anca Değiyor Yere Motoru Biraz İnceledim
Resimde İşaretlediğim Yerleri Biraz Gevşetip
Üzerine Kendim Binip Vidaları Geri Sıksak
Doğru Olurmu Sizce varmı Bilgisi Olan Bir Arkadaş
Amörtisörü İyice İnceledim Ama Sanırım Amörtisörün Bir Ayarı Yok
Sanırım Bu Alçaltma Esneme Ayarını Buralardan yapıyoruz
Doğrumudur Acaba..?
dostum bende hiç öle bişey olmadı
---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:37 ----------
orası arka maşa baglantı somunu orayla oynamanı pek tavsiye etmem
tolga kardesimin ve benim de yaptıgım gibi ön masa kepcelerinden motoru 3-5 cm alcaltabilirsin
kırmızı ile işaretli yere bakarsan daha net anlarsın
hem ön far da yakını daha iyi gösteriyor,
bir taşla iki max yani
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Bilgilendirmen İçin Teşekkürler cenkito
Peki Bu Ön Amörtisörlerin 2 Sinide Aynı Orantida İndirdiğinden Emin Olmak İçin
Ne Yapmam Gerek Metre Vs Gibi Bişiyle Her 2 Amörtisörün Ölçüsünü Alsam Sağlıklı Olurmu.?
Yada Siz Nasıl Yaptınız Acaba
Beyler selam. Başlığın bütün sayfalarını okudum. Uzun süredir hesaplı bir motor arıyordum, sanırım Mondial xtreme max bunun için iyi bir seçim olacak. Hem öğrenme hem eğlenme için almayı düşünüyorum. Motor olayına çok hakim değilim. Bu yüzden aklıma takılan bazı şeyler var. Motorsikletin rengini değiştirebiliyor muyuz? Bence beyaz olsa daha yakışıklı olur. Bu zor bir süreç mi? Genelde İstanbul içi kullanacağımdan dolayı arka lastiği cross modelden farklı bir modelle değiştirebilir miyiz? Biraz super moto tarzı olabilir böylelikle. Ayrıca bu modellerde grenaja modifiye rahat yapılabiliyor mu? Yani gidon değiştirmekten elcik korumalığı eklemekten ziyade arka yan plastikler değiştirilebilir mi? Sesi değiştirmek için siz neler yaptınız?
biz amortisörleri ayarlarken kumpas kullandık hatta ben de eve bir tane aldım çin malı ama iş görür 10TL ye aldım. milimetrik hesaplarda kumpas kullanmak en ideal ölçü aletidir
http://www.otobil.net/blog/genel/kumpas-okuma/
kumpasla iç çap dış çap ve derinlik ölçümü yapabilirsin
---------- Post added at 09:42 ---------- Previous post was at 09:36 ----------
rengi değiştirebilirsin ama trafikte ruhsata da işletmen lazım, o iş nasıl olur, uğraştırır mı bilemem, ama yapabilirsin
lastikler sıradan bir cross dan cok daha iyi asfalt tutuşuna sahip bence gerek görmezsin, acemiyim diyorsun ya bu motorun yüksekliği sana sorun yaratabilir, birde yan rüzgarlardan fazla etkileniyor.
gidon elçik degiştirmek kolay iş ama arka yan granajları uyumlu olan parca bulabilirsen neden olmasın yada sanayide paraya kıyıp tekrar dökümde yaptırta bilirsin. ama astarı yüzünü gecebilir.
ses olayına ben henüz girmedim ama sesi ekzoz dan ayarlatabilirsin
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Merhaba Hakan ;
Arka ve yan çanta demirleri el yapımı : 300 TL
Arka çanta cox : 75 TL
Kappa yan çantalar : 270 TL
Toplamda : 650 TL ye geldi. içim yandı diyebilirim
Centiko gereken tüm cevapları vermiş arkadaşlar.
Motoru siyahtan beyaz geçir bakalım güzel olursa bizde yaparız :D Değişiklik olur.
Tekerler Crossdan çok enduro tekeri oyüzden değiştirmene gerek yok. Yol tutuşu çok iyidir.
Grenajları değiştiremezsin. Değiştirme amacın ne anlamış değilim. Bütün motorlar orjinal grenaja sahiptir. Yok ben radikal olacam ve yaparım diyorsan.
Sabırsızlıkla o fotoğrafları bekliyorum. Egzoz için egzozcuya gidip güzel susturucu aparatlı tak sök şeklinde hem şehirde hem ormanlık alanda kullanmak için yaptırabilirsin.
Bizim burda egzoz maliyeti 200 TL ve çok güzel yapıyorlar.
C.tesi - Pazar gezilerimiz :
http://www.motosiklet.net/forum/etki...si-gezisi.html
http://www.motosiklet.net/forum/etki...si-gezisi.html
Bunlarda max ile ilgili bir kaç poz
Son olarak da grubumuz Sakamoto üyelerinden bir kaçı ile özel bir poz
Gezileri merak edip, takip etmek isteyenler www.sakamoto.tk bize ulaşabilir.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Ruhsata İşlettiğin Taktirde Bir Sorun Çıkmaz Zor Bir Süreç Değil
Ben Küçük Bi Kasabada Olduğum İçin Motoru Aldığım Bayiye Rica Minnet
Faturayı Hemen Kestirtmedim Bunun Nedenide Motora Ruhsat Plaka Çıkartmadan Önce
Beyaza Boyatmak Ve Tek Masraf Yapmak
Aldığım Bayiye Sordum Ruhsat Çıkartmadan Önce İstediğin Renge Boyat Git Öyle Ruhsatı Çıkart Sorun Olmaz Dedi
Zaten Şuan Yan Plastikteki Bütün Yazı Ve Yapıştırmaları Çıkarttım Tam Karakız Oldu
BRL43@
Peki ne renk yapacaksın. Hiç etiketsiz boyanmış hali ile foto çekde. bizde nasıl oluyor görelim. Yakışırsa bizde farklı renklere boyarız.
Arkadaşlar ;
Artçı taşıyan ve artçısından egzoz çok sıcak diye şikayet alan oldu mu ? çözüm olarak bir şey düşünen var mı ?
Ben kız arkadaşımı 100 km bir yolculuğa çıkardım. kızın totosu yandı. Çok sıcak diyip durdu. İnsanı rahatsız eden bir sıcaklığı varmış.
Hadi biz alıştık bacakların pişmesine de arka yolcu içinde aynı sorun olduğunu bilmiyordum.
Birde egzoz değiştiren olursa, elindeki orjinal egzozu satın alabilirim. ÖM bekliyorum. anlaşırız ;)
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
tolga yan çantalarına talibim satıyorsan ÖM bekliyorum
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Repsol olacak yani, bak şimdi iyice meraklandım. Acaba nasıl olacak. umarım yakışır. paylaşmayı unutma. hatta kademe kademe paylaş. Söküldü. ilk boya ikinci boya gibi.
severim biz takip işlerini :D
Motorun tozunu dolarla alan biriyim kardeş, Kappa çantaları hiç satar mıyım. Gezilerde yatak niyetine kullanıyorum.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Tamam Paylaşırım )
Kenardaki Marka Ve Kırmızı Süslemeleri Çıkartınca Böyle Bişi Oldu XD
Arkadaşlar dün itibari ile x-treme max ımı almış bulunmaktayım ve çoooook mutluyum
alır almaz bazı oynamalar yaptım
-ön düzeli aşağı çektim Tolganın yaptığı gibi
-egsoz sıcaklık korumasının vidalarını iyice sıktım(nerdeyse düşecekti yani servis çok iyi teslim etti ya bana (
-direksiyorun ayarını yaptım baya aşağıdaydı
-aynalar berbat bişe kesinlikle değişmesi gerekiyor
-anlamadığım bir çekme var motorda sağa doğru bakacam artık belki arka jantla oynasam düzelir (:
-motor hakikaten çok yüksek millete yukarıdan baktırıyor çok hoşuma gitti (:
-farı biraz öne eğmeye çalıştım ama yinede extra delem -parça atma gibi işlem gerektiriyor havayı aydınlatıyor çünkü (:
-performansı beni çok şaşırttı tabi yüklenmiyorum motora ama yinede çekişinden memnunum daha 35 km de 2 defa mersine git gel yaparsam rodaj tamamdır (:
-elciklere sünger elcik geçireceğim avucumun içini çok rahatsız ediyor çünkü
-titreşim koltukta hissetmiyorsun ama ayaklarda hafif titreme yapıyor
-egsozun sıcaklığı yaz ayında ciddi rahatsız(kışın mükemmel olur) ediyor helede ışıklarda durduğun zaman. buna bir çare bulmak lazım bakacağız artık
-lastiklerin yer tutuşu çok iyi yumuşacık lastikleri var.
-arka fren harika tutuyor fakat ön fren için aynı şeyi söyleyemeyeceğim sanırsam balataların alışması lazım disk'e
Çok yazdım farkındayım ama bu max ile kısa tecrübelerimi sizinle paylaşmak istedim.
Sonuç olarak max tan çooooook memnunum şimdilik (:
- Egzoz vidaları saç vida, alyan vida ile değiştir benim gibi. ara arada kontrol et derim.
- Çokda indirme ondan sonra amasitör korumaları çamurluğa vurur. Zıplama meraklısı birisiysen.
- Aynar gerçekten sınırlı, minibüscülerin cama taktığı yuvarlak küçük camlardan alıp takmayı düşünüyorum. geniş açı için.
- Racing kullanan arkadaşlarla yanyana gelince güzel oluyor. Arabalara bile tepeden bakıyorsun.
- Far işi alçaltmalarda sıkıntı araya aparat yapacaksın. hafif öne bakacak.
- Gazı 2 kez hızlı bir şekilde çevirirseniz motor boğulup stop ediyor. biraz daha yavaş şekilde sona kadar çevirirseniz çekişi fena sayılmaz.
- Titreşim 100 km kadar gidince beni uyuşturdu. elde avuçta karıncalaşma oldu. kısa mesafelerde hissetmiyorsun.
- motor sıcaklığı için hiç bir çare yok. ayağına yakın tutmayacaksın. sıcak havalarda çok can sıkıcı bir durum.
- Egzoz çıkışı da artçı için sıkıntılı oda sıcaktan rahatsız oluyor. Ben hiç artçı almam ama geçenlerde kız gezdireyim dedim. başımın etini yedi ayağım yandı diye. çok sıcakmış..
- Lastiklerdeki koruma mumuna dikkat et. belli bir kilometreden sonra eriyor. O zamana kadar hafif ıslak zeminlerde kayma ihtimalin var.
Benimde duygu ve düşüncelerim bu kadar
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Renk değiştirme olayı düşündüğümden daha meşâkatlıymış. Olmadı stickerla birşeyler yapılabilir. Scooter kullanmışlığım var, vitesli konusunda acemiyim evet. 174cm boyum 74 te kilom var.rengi değiştirebilirsin ama trafikte ruhsata da işletmen lazım, o iş nasıl olur, uğraştırır mı bilemem, ama yapabilirsin
lastikler sıradan bir cross dan cok daha iyi asfalt tutuşuna sahip bence gerek görmezsin, acemiyim diyorsun ya bu motorun yüksekliği sana sorun yaratabilir, birde yan rüzgarlardan fazla etkileniyor.
gidon elçik degiştirmek kolay iş ama arka yan granajları uyumlu olan parca bulabilirsen neden olmasın yada sanayide paraya kıyıp tekrar dökümde yaptırta bilirsin. ama astarı yüzünü gecebilir.
ses olayına ben henüz girmedim ama sesi ekzoz dan ayarlatabilirsin
Lastik olayında merak ettiğim asıl şey şu, yani saçma olabilir belki ama, cidden pek bilmediğim için sorucam, xtreme max'in arka lastiğini değiştirmek istediğimizde mutlaka 4.60-18 lastik mi takabiliriz? Daha az dişsiz ve geniş lastik takılamaz mı?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)