Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mayıs 2014, 13:47
#4501
selamlar foruma.max e arazi lastikleriyle asvaltta artık dişleri eridi zaten kayıo virajda fln guven vermio insana hiç. bnde asvalta dönmeye karar verdim yol lastiği alıcam arkadaşlar bi lastikbeğendim ön arka takım crf nin yol lastiği linki atıcam
takımı 300 lira ama aklıma bişe takıldı arka lastik 120/80-18 1 cm alcak olcak .motorun önü zaten yüksek arka1 cm daha düşünce arkada artcı falan varken armpada vs kalkışlarda cok fark olurmu kafama takıldı .
olmadı mtasın var oda 300 tl onu arka ölcüsüde 110/90-18 ama daha ince savadan.
sizce hangisi almak makbul olur.
sava :http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-inter-moto-dan-crf-250-l-enduro-lastik-takimi-156355614/detay
mitas:http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-honda-crf-250l-yol-lastikleri-kampanyali-takimi-375-126885323/detay
Reklamlar
-
13 Mayıs 2014, 14:07
#4502
azygos adlı üyeden alıntı
uçtuk düştük gezdik derken sana hoşgeldin demeyi unutmuşum yahu , hoşgelmişsin parliament
benim de sitemde bir x-treme max kullanıcısı var, bir de aynı gün beraber satın aldığımız discovery'de var. benim de 3 kişilik bir ekibim var yani. tabii bu abilerim benden deneyimli olduklarından henüz onların sikletinde değilim. hızlıca pişip yanlarında sürebilecek hale gelmek için bol bol güvenli sürüş modunda pratik yapıyorum.
özetle ; hoşgeldin
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:41 ----------
amman , tam iyileşmeden başlama uçmalara, hem seni hemde motorunu biliyoruz hepimiz
sen bize lazımsın.
yine de arada senden yeni fotoğraflar fena olmuyo, koruma demirli ne bileyim , çadırın içinde haliyle falan da görelim mesela motorunu. öyle bi sene yatırmaya mı aldın onları
ne bi senesi, motoru aldım alalı 2 senedir evde yatıyorlar sahibinden sıfır konumdalar
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------
corpsecorpse adlı üyeden alıntı
selamlar foruma.max e arazi lastikleriyle asvaltta artık dişleri eridi zaten kayıo virajda fln guven vermio insana hiç. bnde asvalta dönmeye karar verdim yol lastiği alıcam arkadaşlar bi lastikbeğendim ön arka takım crf nin yol lastiği linki atıcam
takımı 300 lira ama aklıma bişe takıldı arka lastik 120/80-18 1 cm alcak olcak .motorun önü zaten yüksek arka1 cm daha düşünce arkada artcı falan varken armpada vs kalkışlarda cok fark olurmu kafama takıldı .
olmadı mtasın var oda 300 tl onu arka ölcüsüde 110/90-18 ama daha ince savadan.
sizce hangisi almak makbul olur.
sava :http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-inter-moto-dan-crf-250-l-enduro-lastik-takimi-156355614/detay
mitas:http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-honda-crf-250l-yol-lastikleri-kampanyali-takimi-375-126885323/detay
bence ikiside olur, arkaya 80 olanı alırsan rahatsız ederse seni olmadı ön masayı 1cm idirirsin
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
13 Mayıs 2014, 18:54
#4503
ön masa nasıl indiriliyor cem abi.
cenkito adlı üyeden alıntı
ne bi senesi, motoru aldım alalı 2 senedir evde yatıyorlar
sahibinden sıfır konumdalar
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------
bence ikiside olur, arkaya 80 olanı alırsan rahatsız ederse seni olmadı ön masayı 1cm idirirsin
-
13 Mayıs 2014, 19:12
#4504
corpsecorpse adlı üyeden alıntı
ön masa nasıl indiriliyor cem abi.
bogachan sen eski kullanıcısın az baksaydın sayfalara. ayagı yere değmeyenler için o kadar yazdık çizdik
ön amortisör baglantı vidalarını gevsetip amortisörleri yukarı kaydıracaksın.
bu işlem amortisör esneme aralıgını kısaltacaktır.
fazla indiripde ön masayı asırı kapanacak sekilde atlama zıplama yaparsan
ön lastik camurluga içten sürtebilir, aşırı asagı indirdiğinde ön lastiği kitleyip
takla attırabilir.
ek olarak : benim motorda yaklasık 1,5-2 cm kadar asagıda
ben ilk aldıgım zamanlarda arazide ayaklarım tam yere bassın diye indirmiştim.
bu da benim max
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
13 Mayıs 2014, 19:27
#4505
valla abi hergün takip edioruz 1 yıldır .nası gözden kaçırmışım anlamadım ben hemen bu işlemi apıyım 2 cm fln bakalım fark olcakmı
cenkito adlı üyeden alıntı
bogachan sen eski kullanıcısın az baksaydın sayfalara. ayagı yere değmeyenler için o kadar yazdık çizdik
ön amortisör baglantı vidalarını gevsetip amortisörleri yukarı kaydıracaksın.
bu işlem amortisör esneme aralıgını kısaltacaktır.
fazla indiripde ön masayı asırı kapanacak sekilde atlama zıplama yaparsan
ön lastik camurluga içten sürtebilir, aşırı asagı indirdiğinde ön lastiği kitleyip
takla attırabilir.
http://imageshack.com/a/img443/1443/motonn.jpg
ek olarak : benim motorda yaklasık 1,5-2 cm kadar asagıda
ben ilk aldıgım zamanlarda arazide ayaklarım tam yere bassın diye indirmiştim.
bu da benim max
http://i.hizliresim.com/LPOOMz.jpg
-
13 Mayıs 2014, 19:50
#4506
corpsecorpse adlı üyeden alıntı
valla abi hergün takip edioruz 1 yıldır .nası gözden kaçırmışım anlamadım
ben hemen bu işlemi apıyım 2 cm fln bakalım fark olcakmı
gevsettğin vidaları tekrar sıkarken dikkatli ol, asırı sıkma,
kelepcemi kırmıstı benim yaptırdıgım usta bozması
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
13 Mayıs 2014, 21:27
#4507
dikkat ederim abi sağol.
bide şu lastiği buldum asvalt yuzde 70 yuzde 30 arazi. ama ebat 130 bizim motora sığarmı .motoruda daha şekilli gösterir.
cenkito adlı üyeden alıntı
-
13 Mayıs 2014, 22:36
#4508
-
14 Mayıs 2014, 01:55
#4509
bu resim güzelmiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------
arkadaslar,
forumun bir baska baslıgından(savaskayan abimizden), korumaların önemi ile ilgili cok güzel bir video.
burayada tasımak istedim.
http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-s...rganpreise.htm
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
14 Mayıs 2014, 16:24
#4510
-
14 Mayıs 2014, 16:30
#4511
bende elimden geldiğince, bilgim dahilinde yardım etmeye calısıyorum
resim 10 numara bu arada
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
14 Mayıs 2014, 17:04
#4512
arkadaşlar mr 250 destro 2. seri kullanan bilen varmı nasıl motosiklet alınırmı .bitane 20 binde buldum temiz gözüküo.sahibide sıkıntısız dedi.takas yapmayı duşunuoruz.artık surekli asvaltta kullandığım için mantıklı gelio destro.sizce yapılırmı max le takas.sıkıntı çıkarırmı bize.bilen varmı?
-
14 Mayıs 2014, 17:06
#4513
corpsecorpse adlı üyeden alıntı
arkadaşlar mr 250 destro 2. seri kullanan bilen varmı nasıl motosiklet alınırmı .bitane 20 binde buldum temiz gözüküo.sahibide sıkıntısız dedi.takas yapmayı duşunuoruz.artık surekli asvaltta kullandığım için mantıklı gelio destro.sizce yapılırmı max le takas.sıkıntı çıkarırmı bize.bilen varmı?
benden yorum yok, o motoru hiç bilmiyorum
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
14 Mayıs 2014, 23:59
#4514
cenkito adlı üyeden alıntı
arka amortisörde de sorun varsa arkada atma savrulma cok daha fazla olur, yol tutus iyice kötüleşir.
birde üzülerek sunu söylemek isterim ki
ön jant capını kuculttugun için göstergede gördüğün hız gercek hızın değil.
hız ölçme mekanızması 21 ön lastiğe ayarlı ön lastiği ne kadar küçültürsen kadran o kadar fazla gösterir.
lastik et kalınlıgını hesaba katmazsak jant cevresi :
2*pi*r(yarıcap)= 2* 3.14 * (21*2.54)cm = 335cm
den =2*.3.14* (18*2.54) cm = 287cm ye
eski hesaba göre 29850 tur dönünce 100 km yol almıs olacakken yeni halince 85 km yapacak
yani km mesafe göstergen 100 km olunca aslında 85 km yol almıs olacaksın ...vs vs vs
yaklasık 100de 15 fazla gösterecek birde standart sapması var,
fazla gösterme konusunda onuda ekleyince sen düşün aslında kac km hızla gittiğini.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
arkadaslar ben sürücülüğümle hiçbir zaman övünmem.
trafiğin ne olacagı belli olmaz ama olabildiğimce dikkatli olmaya calısırım.
ama teknik konularda azda olsa bilgim vardır ve o noktalarda iddialıyımdır.
3500-4000 liralık 150 cc bir çinliden asırı beklenti içine girmeniz sizi üzer.
her daim hava ve yol kosullarına göre , motorunuzun limitlerine ve o anki haline (lastik,zincir,bakım vs)
kullanın. ben 7500-8000 km dir arka cross lastikle %99 asfaltta kullanmaktayım.
yol ve trafik akısına görede 75-80 km hızın altına nadir inerim,
dün deneme amaclı bir gazladım 120 de bıraktım.
asırı yagısta 1-2 kere frende arkayı kaydırmam haricinde hiçbir riskli durumum olmadı.
Allahdan ondada bişey olmadı.kurtardım.
her daim dikkatli olun ve trafiği okuyarak motorunuzu sürün.
hep aklımda derseniz, kendinizi ve motorunuzu tanırsanız daha güvenli kullanmıs olursunuz.
hepinize kazasız belasız bir hayat dilerim
yok abi o sıkıntı degil benim yok 120 yaptım yok 130 yaptımla isim gucum yok km telim kopuk zaten 2 aydır gostergeye baktıgım yok
-
15 Mayıs 2014, 00:09
#4515
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
15 Mayıs 2014, 01:25
#4516
ya bartın'da x-treme max patlaması var galiba, bugün kros giysi,ls2 kros kask ,şort üstü dizlik ve sırt çantası ile birini daha gördüm. o sırada eşimle bizim siteden çıkıyorduk bizim atılganla . ya diğer bloktaki max'lı arkadaş ya da yeni biri daha katıldı aramıza diye düşündüm.
eğer komşum ise plakasını ezber etmediğim için ondan özür dilerim.
eğer komşum ise gördüğüm, baya boylu poslu olan bünyesini kamufle edip kendisini tanımamı engelleyen max'ın heybetindendir.(max sahibi komşum kapılara sığmaz heybetli bir saygıdeğer abimizdir) biz de üzerinde pigme gibi durmasak bari
iki gün önce ilk amasra'ya gittim, çantamı sağ elcik üzerine taktım park edince kaskı çıkartırken, mondial yazısı kapandı. pek bi ilgi topladı motor, iki gencin aralarında ''kawa abi duruşa baksana'' , '' yok abi kesin xt'lerden, ama oynanmış, sesi duymadın mı ! '' diye tartışarak boyunlarını çevire çevire yanımdan geçmeleri çok keyif verdi.
hemen çantayı çektim, yazıyı okuyunca ''hass.. lan! , mondi nası motor yapmış'' dedi biri. gönlümü bi daha fethetti atılgan.
bugün yine amasra'daydık ancak bu sefer buradaki madene yakın olmak için gittik. soma'ya gidemedik bari amacına ulaşsın motosiklet sahibi olmamız. biz gönlümüzün olduğu yere gidebilmek için motosiklet sahibi olduk ve gönlümüz madenlerde iki gündür... bir maden yetkilisi ile bile tanıştık, üzüntümüzü ve umutlarımızı paylaştık.
-
16 Mayıs 2014, 18:41
#4517
Abiler motorun gösterge panelinde göremedim size sormak istedim. Xtreme max 150 de benzin göstergesi var mı?
-
16 Mayıs 2014, 19:16
#4518
deprogadias adlı üyeden alıntı
Abiler motorun gösterge panelinde göremedim size sormak istedim. Xtreme max 150 de benzin göstergesi var mı?
sadece hız göstergesi var, birde vites bos lambası
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
16 Mayıs 2014, 20:08
#4519
-
16 Mayıs 2014, 20:15
#4520
azygos adlı üyeden alıntı
nasıl yeni hali daha rahat olmadı mı?
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)