Bugün yaptırdım dediğin gibi kısa devre yapmış, sigorta patlamış allahtan komple yanmamış kablolar .
Bugün yaptırdım dediğin gibi kısa devre yapmış, sigorta patlamış allahtan komple yanmamış kablolar .
Selamün Aleyküm Arkadaşlar Bende Arkadaşımın Israrları Sonucu Aranıza Katıldım
İlk Debriyajlı Motor Deneyimim Bu Motoru Alarak İyimi Ettim Bilmiyorum
Kilom 54 Motora Binince Amortisörlerde Bi Değişme Olmuyor
Sanırım Haffi Geliyorum Motora Kullandıgım Yol Asvalt
Lakin Dagılmış Bir Asvalt Mıcırlı Bir Yol Arka Teker Çabuk Savrulacak Gibime Geliyo
Korkumdan 20 Yi Geçmiyorum Şimdi Arkadaşlar Arka Tekerin Havasını Biraz İndirsem Faydası Olurmu Sizce.?
Birde Karbiratör Düğmesi Var 3 Aşama En Alt Orta En Üst Bunun Durması Gereken Yer hangisi
Kusura Bakmayın Baya Baya Acemiyim Motorda Elimde Kullanım Klavuzuda Yok
Pdf Vs Gibi İndirebileceğim Biryerde Bulamadım
Sizden Ricam Bilgisi Olan Arkadaşlardan Sorularıma Yanıt Almak
Şimdiden teşekkürler
Yazı yazmıştım ama çıkmamış. neyse sorun çözüldüğüne göre ortada vahim bir durum yok. sigorta işini görmüş.
Artık tam sökmeden sağını solunu sıkıştırmazsın. Korna, alarm, vs . extra bir şey takacağım zaman araya sigorta at yeter.
Geçmiş olsun.
Öncelikle hoşgeldin BRL adını da bilseydik iyi olurdu.
kilon 54 ama boyun ne ? boy 170 den çok kısaysan zor olur. 170 - 70 kg ağırlığım var. Ortalığı yıkıyorum.
mıcırlı yolda her motor sağ sol yapar. Cross da bu daha da zevk verir. Acemi olduğun için gözün korkmuş.
ilerleyen zamanlarda atlayacak zıplayacak yerler ararsın. Dere tepe sana dar gelir.
Motorun lastik havasını hiç bir zaman indirme, servisin verdiği değerlerde kalmak zorunda. taşa gelince jant yamulur. Lastik yolada tutunmaz. Sakın haaa diyorum.
kışın motoru ısıtmak için 3 kademe var. şuan için en altta olması lazım. yukarı veya ortaya almana gerek yok.
Kullanma kılavuzunda zaten bi bok yazmıyor. o yüzden bakmana da gerek yok. Acemi adamın zaten kılavuz hiç bir işine yaramaz.
Benzin göstergesi yukarı bakıyorsa full depodur. benzin bitince mandalı aşağıya çevir. yedek benzine geçer. o da seni 30-50 km arası idare eder. benzinliğe kadar gidersin.
40 TL 10 lt den fazla benzin alma taşma yapar. 40 TL ile 300 km gidersin. far ayarı biraz dandik ayarlasan iyi olur. karşıdan gelen söver. arkasında durduğun araba söver.
Kısaca far gökyüzüne bakıyor. Motoru biraz daha alçattırabilirsin 5 cm kadar. boyun uzun sa gerek yok.
Çamurluğun altındaki boya dandik. Tanzikli suda dökülüyor haberin olsun. panik yapma. Amasitörlerde renk atacak biraz bakır sonra sarı olacak şimdiden - leri bil yeter.
kafana takılan bir şey olursa sor. yardımcı olmaya çalışırız. Motorunda hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
sağol tolga can çok salakça bişey yaptım işte bilmediğim yere elimi soktum bastırdım. bi baktım dumanlar çıktı birdaha tövbe :\
Teşekkürler Tolga Can Kardeş Bilgilerin İçin İsmim Birol
Boyun 1.77 Peki Bu 5 Cm Kısaltma Meselesi Nasıl Olucak
Pratik Bişiyse Yapim Yok Amörtisör Kesilecek Vs Başka Bişiyse Ustaya Götürim
Son Olarakda Şuan Amörtisörler Bayağı Ser Önde-Arkada Zamanla Yumuşarmı
( Mıcırlı Yolda Kaza Geçirmiştim O Gün Bugün Tırsarım )
Tolgacan lastik havasını indirne demiş aslında bende indir demiyorum ama mumkun olam en alt sınırda tut astik havasını. Taslık kayalık yerde tutunmasın iyi oluyor.... Arkadaslar bugun 250cc crooss lara baktım. Göröuşsünüzdür birde baslık actım. Mesai bitişi eve koye geldim. Birde ne goreyim koyde ilk cbf alan agabimizin birisi motoran fx 250 almış. Benim motoru gorunce biraz dusunmustu croos alsammı diye. Motoru denedim hakikaten guzel. Kasa biraz daha porf croos tipine yakın mondi biraz daha enduro tarzına yakın. Aradaki100cc fark cok cabuk belli oluyor toprakda gazladıgın zaman 5-6m patide devam ediyor... Abimiz cok guclu oldugunu ve zorlandıgını soyledi hatta bana takasda onerdi. Benim motoru 3500 tl ye sayıyor ustune de3000 tl istiyor motor daha 220 km de benim motor 1200 km oldu... Amma velakin bemim 3000 liram yok 3ay da sure verdi ama malesef yine yok...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Birol Kardeşim;
Servis amasitörlerden 5 cm düşürür. alıştığın zaman tekrar yükseltir.
Kesme, doğrama, biçme yok. Zaten boyunda uzun bence kısaltmaya da gerek yok.
Zamanla yumuşar, gerçi benim öndeki amasitörlerden nefret ediyorum. Sert bir yerden zıplayarak geçince tak diye ses geliyor. Kötü çok kötü
Zamanla mıcırlara alışırsın dikkatli gidince sorun olmaz. Korkuların üzerine gidersen motordan daha çok zevk alırsın.
Taşlık kayalık yerde nasıl tutunmasın ?
Ben derede lastikler yüzünden bazı yerleri geçemedim bile 1 vites abanıyorum. ibre 40 geliyor. Su kaynıyor teker taşı atlamıyor. Enduro lastik Cross için ideal değil.
Dağ, taş, derelerden rahat rahat geçmek istiyorsan Lastikleri Cross lastiği ile değiştireceksin. Yok bana düz yolda gitsin. Hafif zorlu yerlerden giderim dersen değiştirme.
XF 250 Süpercross modunda bol bol kullandım.
1. vites kısa aralığı çok kısa 2. ve 3. vites ise çok kuvvetli sağlam pati çekiyor.
biz arka kuyruğu kestik. çok uzundu ve sallanıyordu. Tekelerin dişleri ise çok uzun ve kalın. Düz yolda sakatlık yaratıyor yüksek hızlarda, arazide ise güzel.
Egzoz performans egzoz taktık. tok ve güzel ses veriyor.
XV 250 modeli asıl enduroya çok benziyor. benim daha çok hoşuma gitti. ikisinin arasında sadece bu farklar var.
Motoranda vites göstergesi var. Benzin Göstergesi var. Devir saati var.
XF250 modeli : 7500 d/d 14 kW / 19 HP - 132 Kg. -11 lt
XV250 modeli : 7500 d/d 11,5 kW / 15.6 HP - 117 kg. - 12 lt
Ben olsam kafa kafaya takasa girerdim , iki modelinde Özellikleri aynı olupta fiyatları 5.000 TL olsaydı. Kesinlikle XV 250 modelini alırdım. Görüntü olarak hoşuma gitti. Bu arada motorun altındaki korumalığa dikkatinizi çekerim. Çok işe yarıyor. Bizimki çok çıplak dızlak be kardeşim. Bende alta koruma yaptırıyorum.
Asya 250 de çok güzel bir motor, su soğutmalı ve 5.800 TL değerinde. Boy olarak daha yüksek bilginiz olsun.
Bunlarda benim görüşüm.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Dün Kappa K21 yan çanta siparişi vermiştim. Bugün öğlen elime geçti. Biraz hayal kırıklığı yaşadım. Ayrıntılı bilgi olmayışı ve bendeki bilgi eksizliği de beni olumsuz etkiledi.
Çanta içinden aparat çıkar sandım. ancak onun yerine hava çıktı. çantalar geniş. güzel. ve kaliteli gibi eski kullandığım bez heybelerden çok iyi
diğer başka yan çantalarla kıyaslama şansım tabii ki yok. o kadar internnette araştırma yaptım. hızlı çözüm bulamadım. sanırım c.tesi sanayiye gidip tekrar kaynak yaptıracağım.
tatilden bir günü daha böyle yiyeceğiz anlaşılan.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ti-var-mi.html
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
evet arkadaslar uzun aradan sonra yine ben
gecen ön düzeni alcaltması için bir usta bozmasına gittim adam kelepcemi patlattı
birde pişkin pişkin yenisini al gel ben takarım diyor. mondial stoklarında bu parca yok
ben de piyasa da ararken zongshen gy 200 lerin ki ile aynı oldugunu görüp aldım mondialden daha ucuza
tek eksiği boyası onuda bu aksam hallederim
---------- Post added at 21:10 ---------- Previous post was at 21:05 ----------
bunlarda port bagaj demiri montaj calısmalarım
buda son hali
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Üst platin stokta olmaz mı ? yok artık mondial ... sürümü çok olmayan motorların parçalarını hiç bulundurmuyolar fabrikada bile yok, o tarz motorlarda garanti de hikaye bence çünkü bi sorun çıkınca en az 1 ay bekletirler. Periyodik bakıma para harcamak israf.
servisi sildim zaten yapacaklarından daha iyisini ve itinalısını ben de yapıyorum merak etmesinler
söz konusu parca 3 numaralı parca gidon bağlantı zamazingosu
---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:19 ----------
birazda nostakji yapayım dedimm
[COLOR="Silver"]
---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:31 ----------
[/COLOR
http://tr.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=3079643
(Rota için ALİCAN abime teşekkürler)
buda gecen pazar yaptıgımız gezinin Çamlıyayla -bolkar daglar- belemedik-Adana rotası tabi ben tamamlamadım lastiği yarılan bir abimle erken adana ya dönüş yaptım iyiki de yapmısım parkurun son tarafı cok daha sertmiş
---------- Post added at 21:44 ---------- Previous post was at 21:36 ----------
biraz da o günden resimlerrrrr
yaklasık 2900 metre tabi o rakımda benim kara kız soluksuz kaldı
halil abinin makina
gruptaki ilk lastik patlamasında ki doga manzaraları
---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:44 ----------
Bu da ilk 1000 km hatırası
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Selam lastik indirilmesi ile ilgili bir şey yazmışsınız kesinlikle cantın içinde denge çubuğu yada kayışı gibi bir zaba zingo yoksa indirmeyin sibobu yırtarsınız yolda kalırsınız yama olmaz direk içlastik değişimine gider tecrübe ile sabittir torklu aletler olduğu için dışlastik sabit kalıyor içlastik dönüyor böyleleikle cant sibobu yırtıyor lastik inik olunca + inik lastiğin zararları viraj alırken kaydırı fazla şişik olmadığından yandaki dişliler yana açılmaz dönüşlerde yana yatığını zaman yanağa denk gelir tutunmaz ve arkadaşında deği gibi kasislerde cant zarar görür en güzeli amortisörlerin sağlamsa önerilenden 2 3 bar daha fazla hava basmak toprak yada araziye çıkacaksanda normal havasına getirmek en makulü yanlız bu motorun beğenmediğim yanları oldu bikere bundan önceki ut 150 gibi torklu ve ve hp li ve fiyat olarak ondan pahalı malzeme olarakta nerdeyse ut bile daha iyi diye bileceğim durumlar amortisörlerin renk değiştirmesi hoş gelmedi 9.5 hp olucağına 8.5 hp yakıt tüketimi normal geldi şuanda bende 250x treme var oda takiribi 100 km 15 tl yakıyor motoru zarar görmesinde diğerleri boş işler kazasız belasız kullanın
Centiko fotolar guzel paylaşım için tesekkürler. Tolgacan yan cata demirleri biraz daha motora yakın olsaymış daha guzel olacak. Yan cantalar cok yanda. Kapatanildigin kadar kapartır. Motor guzel olmuşş..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Centiko resimler müthiş. bizim ekip ramazandan dolayı yatışta. valla canım çok pis çekti. Lastik patlamaları kötü olmuş.
Yan çantalar çok uzak olunca olmaz. bu haldeyken bile çok kabarık. Demirleri yaklaştırabildiğimiz kadar yaklaştırdık.
Bugün 11<.00 de sanayide başladık. 16:00 iş bitti. işin bitmiş halini sizlerle paylaşıyorum.
Usta yan çanta için tutuculara delik açıyor.
Çırak çapakları alıyor.
Usta erkek işine karışma diyip beni kovuyor. zaten kaynak işinde bir tutuşum vardı sormayın.
her kaynakta kıvılcımlardan tırsım bıraktıp, adamın gözü döndü
Tutacak ve çanta çontaları
Buda çantaların bitmiş hali arkadaşlar. vatana millete hayırlı uğurlu olsun.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
S.A Arkadaşlar Motora Xenon Far Takim Diyorum Biraz Araştırdım
Kimisi Tesisatı Yakmış Vs Sorunlarla Karşılaşmış
1 2 Arkadaşım Philips Beyaz Far Önerdi
Sizce Olurmu .?
Olursada Bu Philips Beyaz Farın Bizim Motora Göre Olanını Nerden Alabilirim
Malum Daha Çaylak Bir Motorcuyum Pek Bilgim Yok
Bu Konuda Yardımcı Olabilecek Arkadaş Varmı Acaba
Tolga can cantalar guzel olmuş. vatana millete ve sana hayıtlı olsun. sana bahsettigim yayla gezisine gittik. Fakat cok fazla foto yok. Motoran hoşuma gitti Yamahacılar gelmedi. İki motoran ve ben gittik. Bizde de bir lastik patlama ve hafif bir kaza yaşadık. benim sag ayna dusmelere dayanamadı artık. Motoru aldıgım gunden buyana 5 kez dustum hepsi de sag tarafa oldu.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Tesisat yakabilme olanağı mevcut. Çoğu serviste bu işe yanaşmaz.
35-35 w - kısa uzun özelliği olan beyaz ampul alabilirsin. Ancak bu seferde görsellik olarak beyaz verir. Ancak aydınlatma o kadar iyi olmaz.
Bende bir ara niyetlendim ama vazgeçtim. 35-35w T4 Ampul aldım. taktım. zaten 2 kere patladı. O yüzden masrafa girmedim. 2.5 TL fiyatı.
Önceki motorum GT250R de zenon far vardı. güzel aydınlatıyordu. ancak açılışda titreme yapıyordu. uzunlarıda zenon yapacaktım. Usta bana el sürmem dedi.
Çevremdeki çoğu kişi de tesisat yakmış. Şans işi sen istersen dene :D Yanarsa bizde yapmayız. Deneme yanılma yöntemi
Geçmiş olsun dostum.
Fotoları sabırsızlıkla bekliyorum. Aynaları bu tür aktivitelerde sökmenizi tavsiye ediyorum. Çünkü düştüğünde ilk gidecek şeyler aynalar.
Ben her türlü riske girdiğim yerde ilk iş aynaları söküyorum. ne olur ne olmaz. ayna harici bir sorun var mı ?
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Mersin dedeli yaylası. Rakım 1850 karaman il sınırı.
Uploaded with ImageShack.us
Arkadaslar benden önce cıkmışlar. Hangedigi yaylasında yakaladım.
Gece yok aldığımız için foto yok. Sabah ilk ışıklar
Uploaded with ImageShack.us
Telefon çeken tepeye çıktık. Önce motoran mustafa abi. Tepede görünüyor
Uploaded with ImageShack.us
Arkasından ben çıktım.
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------
Tepeden yoruk yurdunun gorunusu
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
Yayladaki tarihi kemer yapı.
Uploaded with ImageShack.us
Fotoları telden yukluyorum sarzım bitiyo. Fazla foto yok ama kalanını daha sonra
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
gezgin33 fotolar güzel, paylaşım için teşekkürler.
bizim motorları farklı mekanlarda görmek zevkli oluyor beyaa :D temiz havaya doymuşsundur artık. çokda sıcak oluyordur. gecede buz gibi oluyordur. tahminlerim doğru mudur. Hiç yaylaya çıkmış adam değilim. hep orman hep göl kenarı, diğer fotolarıda sabırsızlıkla bekliyorum.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)