kaclik ne taktin inlari soruyorum birde top speed denedinmi hic
kaclik ne taktin inlari soruyorum birde top speed denedinmi hic
ben
itecekli , balansörlü cg tip blok
200 lük 65.5 silindir-piston ( 200cc olması için 63.5 mm olmalı 65.5 olunca 210 cc oluyo) (67mm de piyasada var)
karteli oymadan en geniş 67piston takılıyor.
çünkü gömlek deliği 70mm
200 lük silindir kapak
200lük balansörlü krank (62.2mm stronk)
ben arazide kullandıgımdan fazla ddişlilerle oynamadım ama tork neredeyse iki kat arttı
top-speed de denemedim
ama önceleri 90-100 le motor nefesi k.cından alırken
son haliyle 100-110 da titresim bile rahatsız etmiyor
vaay iyimis peki kaca patladi
silindir piston 70
krank 125
silindir kapak 150
civarı
birde 200 lük itecek ve silindir saplaması (toplamı 15 lira)
cok ucuzmus bana 250 lilik ust kapaga 180 silindir pistona 160 dedi kranki sormadim daha
250 olunca geniş kartel muhabbeti oluyo
onlar pahalı
benim dediklerim standart blok için
ve bayagıda ucuz 250 olana göre
http://www.camgoz.com.tr/asp/brand/6...difiye-Urunler
yaklasık fiyatlara buradan bakabilirsin tam fiyat için tlf acmanı öneririm
ama bu dediklerim itecekli cg modeller için senin egzantirikliye uymaz
fiyatlar ucmus bu arada ben görmeyeli
aynen birde benim motor sanirim genis kartelli orjinal 63 luk piston var ama bilemedim haha
200 lüklerin hepsi zaten orjınalde 63 pistonlu oluyor.
önemli olan karteldeki gömlek yeri
onu nasil anlayabilirim sokucem yakinda motoru ona gore arastiriyim
söküp piston deliğini ölçeceksin
70 den buyuk ise geniş karteldir yoksa normaldir.
en fazla 67mm piston takabilirsin
MAX cılar neredesinizzzzzzzzzzzzz.
fotolar videolar nerede. az hareket cok bereket
(ben servis dısıyım )
İki kişi (95 kg zayıf olanı :D ) ile 130 hem de tık demeden. Tek kişi 140i ama sonrasında motorun yüksekliği korkutuyor. Benim motor gittikçe rahatlamaya başladı çok daha iyi gidiyor. Krank değiştiğinden çevirebildiği devir sayısı 3te 1 azaldı sanırım. yakıtı da 4.5 5 lt arasında değişiyor (gazlayarak)
3 4 hafta önceden bu yana 3 4 tane güzel tur yaptık. tabi daha yeni olduğumuz için her turda farklı sorunlarla karşılaştık. Allah büyüktür dedik hep bi çaresini bulduk evimize dönebildik turlardan bir kaç fotoğrafla olayı neşelendirelim;
bu karı bulduk spin atmadan olmaz
dağlara karşı horon
soldaki gugultaş denilen doğal oluşum sağda ibrahim
ibrahim
ibrahim ve yusuf
ben
ve gelelim verdiğiiz hasarlara
-lastikleri michlein AC10 lara değiştirince 1 kez debrijay balatası sıyırdı.
-bir kez motoru boşta çalıştırmadan yıkadığım için motor soğudu tekrar çalıştırmamadık. bizde acemice sadece marşa vurarak çalıştırdık sonrada bobini yaktık. 2. vitese alıp arkadan itince çalıştırmayı denemeliymişiz
-son olarak dişli lastiklerle arkadaşı ıslatma denemesinde ön kalktı devrildim ve motorun son hali
daha birçok resim ve videolar var. devamı gelecek inşallah
motorun hakkını vermişsin
İyi Günler Lastikler Ne Marka Kaç Kaç Detaylı Bilgi Verirmisiniz ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------
Arkadaşlar Salı Günü Bende Alıyorum Bi Sorum olucak Bu Stickerlı Olan Parçalar Kırıldığında Yeni Aldığımız Plastik Stickerlimi Geliyor Hiç Kırıp Yeni Parça Alan Yokmu
Piston 70 mm krankın strok mesafesi 65 yanlış hatırlamıyorsam. Ayrıca krank kartere girsin diye rulman yatakları yeniden yapıldı sonra silindir sığsın diye karter yuvası da genişletildi. Kapak aynı kapak ancak aşırı yüksek bir sıkıştırma olduğu için çift bakır contayla kapattık. Çok rahat oldu. İlk başta daha fazla gidiyordu ama aşırı zorluyordu motoru. Upgrade işi iyi hoş ama aşırı zahmetli ve masraf yapmak gerekiyor. Sadece masraf da yetmiyor çok fazla el işçiliğinin harcanması gerek. En basitinden yağ pompasıyla bir haftadan fazla uğraştık ayar tutturabilmek için.
o zaman çentikonun yaptığı en rahat olan delme kesme olmadan en büyük neyse onu takarak :D
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)