Hadi gözünüz aydın
Hadi gözünüz aydın
inan o sekil bile yok aklımda, yedek jant lastik alsam dahi hard cross lastik alıp kenarda onları bekletirim.
cadde , sehir beni sıkıyor, ben dogada huzur bulanlardanım.
hem arazide düşsem dahi tek sorumlusu benim.sorun yok. ama caddede: yok araba sıkıstırdı, yok önüne malın teki atladı vs vs adamın basını belaya sokar bu işler
supermoto bende düşünmem, fakat şu anda mevcut max'e bu renk seçeneği eklenirse bence fena olmaz gibi
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Bu fotoyu görmemle ilgim birden Xtreme Max'a kaydı Önceden de düşünüyordum da supermoto jant lastik almak ayriyetten çok tuzluya gelecek es geçmek zorunda kalıyordum. Bu model Xtreme Maxla yakın fiyatta satışa sunulursa gelecek yaza almayı düşünebilirim Bunu alırsam da cross olanı içimde kalır
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
bu model geldiğinde ilk alıcısı ben olucam büyük ihtimalle ne zaman çıkıyo ocak ayının sonuna doğru falan çıkarmı acaba ?
arkadaşlar gönlümde ki motor mondial max. 2. el bir tane alayım cbr250 min yanında kalsın arada kışda kıyamette cbr250 yi çıkartamadığım zaman cross la kendimi dağa taşa vurayım diyorum ama arkadaşlar 2. ele maşallah bayi 0 ından fazla fiyat isteyenler var. sıfırı 3450 hatta peşin verirsen 3150 ye veren bayi var ama arkadaş 3000-4000 tl fiyat çekiyor. varsa hatay çevresinde mantıklı fiyat isteyen ayın 22 sine kadar ilgilenirim...
max' in fiyatı 3730 olmuş ama sadece o değil, genel olarak bütün modeller zamlanmış.
http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1298
Gavurun tohumları bi sene daha erken çıkaramamış mı supermotoyu O kadar uğraştım sm yapıcam diye Haaa ayrıca gelmişken söyleyeyim. Ege civarının nerdeyse tamamını araştırdım. 200lük krank silindir dedikleri nane anca 175 cc oluyor. Bu da bana yetmeeez. Ben ne yaptım? Ta antepten parça getirttim. Buralarda nerdeyse hiç bulunmayan 70mm piston, 65mm strok mesafesi olan krank. Ayrıca balansörü de çıkardık. Şuan yap pompasıyla uğraşıyoruz onu da ayarladık mı bu iş tamamdır! tam olarak, hiçbir yuvarlama yapmadan motorum 250,02 cc olmuş diyebilirim artık to be continued..
1---> 70 mm pistonun etegini nasıl 70mm lik kartel yuvasına sokmayı düşünüyorsun
2---> 200 lük krankın stroku 62.2 mm dir oda
65.5 mm silindir pistonla 209 cc yapar
67.5 mm silindir pistonla 219 cc yapar.
balansörü iptal ettikten sonra zaten 250 lilik krank takılabiliyor.
yag pompasıylada bosuna ugrasma yukselen silindire rahatlıkla yag basıyor
video yu bugün çektik nasıl arkadaşlar sizce?
http://www.youtube.com/watch?v=Atd4Ek6itCg&feature=youtu.be
Ben 70 mm silindir ve 65 mm krank kullandım. Bugün Aydın merkezde motor bloğumun krank rulman yatakları tornalandı. silindirin girmesi için de toplamda 3,5 4 mm'lik bir genişleme olması gerekiyor. Onu da freze yardımıyla yapacağız. Tek sorun krankın yan kısımları yani rulmanların takıldığı yer orjinaline göre biraz kısa. Bu da yağ hunisini takarken ufak tefek oynama yapmamızı gerektiriyor. Silindir, silindir kapağı ve saplamalar da elden geçecek. Tam olarak uyumlu değiller ancak az biraz freze işiyle verimli hale getirebiliyoruz. Balansörü zaten iptal edecektim bence gereksiz bir ağırlık. Ayrıca bu kadar açmışken vites tamburunu da daha rahat vites geçişi olsun diye yumuşatmayı düşünüyoruz. Ek olarak bizim motorlarda vites sensörü var. Yani ufak bir devre yardımıyla vites göstergesi yapabiliriz Önümüzdeki hafta içerisinde motorum toplanmış olur, o zaman size performansın nasıl arttığı konusunda resim ve video gönderirim Görüşürüz
Cenkito abi aynen senin dediğin gibi mondial bizim motorlarda dişli ile yap basan sistemi kullanmış. Yani fazlasıyla güçlü, boşuna masraf yapmaya gerek yok
yanlız iyi güzel hos da sen karteli silindir etegi için genişlettiğinde saplama yerlerinin oturdugu alt kısım incelecek ve dayanımı azalacak.
+ krank rulmanlarını değişseydin orjınalleri kullansaydın benim gibi, hiç kartelde rulman yerini acmayla ugrasmazdın.
balansörlü krankın sag tarafı normallerden uzun, saplamaların zaten uzunları var orjınallerle uzunları değiştirmen yeterli.
üst kapagada işlem yapsanda olur yapmasanda.
gösterge konusunda da ben zaten müşir var demiştim ve bende zaten yapmıstım
neyse bitir işlemleride nasıl olacak görelim
"dişli ile yap basan sistemi"demişsin birde burada ne demek istediğini anlamadım
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)