Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3661
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    abdullah kardesim

    62.2 mm stroklu krank
    65.5mm silindir piston.
    200cc üst kapak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3662
    egekocasoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir
    zincirin surekli uzama sebebini motorun surekli yaylaniyo olmasindan dolayi diye dusunuyorum zinciri bugun gerdirttim ses gitti fakat amortisore cozum bulamadim sabah acicam arka amotisoru neyine bakicam nerden anlicam yada neresini sikicam?

  3. #3663

    Üyelik
    22 Mart 2011
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    Kanuni bs 100
    herkese günaydın, arkadaşlar bu motorun vites araları kısamı, hız-devir kombinasyonu 150cc bi commuterden farklı mı?

  4. #3664
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı egekocasoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincirin surekli uzama sebebini motorun surekli yaylaniyo olmasindan dolayi diye dusunuyorum zinciri bugun gerdirttim ses gitti fakat amortisore cozum bulamadim sabah acicam arka amotisoru neyine bakicam nerden anlicam yada neresini sikicam?

    arka süspansiyonu sıkıstırp bırakınca yavas geri gelmesi lazım, eger sıkısıp gevserken cok hızlı ise
    amortisör patlamıstır. oda kullanımda sürekli yaylanma yapar.

    Alıntı suatt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese günaydın, arkadaşlar bu motorun vites araları kısamı, hız-devir kombinasyonu 150cc bi commuterden farklı mı?
    tabi farklı öncelikle arka dişli orjınal 50 diş.
    ama sanzıman yani vites dişlileri cogu cg ile aynı sayılır.
    arka dişliyi küçük takıp aynı performansı alırım diye düşünme
    o zamanda zincirle sorun yasarsın. cross arka masası normallerden farklı dişli küçülünce zincir masaya sürter
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  5. #3665

    Üyelik
    22 Mart 2011
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    Kanuni bs 100
    anladım dostum, yani arka dişliyi büyük tutarak motorun çekişini arttırmışlar ama aynı oranda hız düşmüş, aynı süratle yanyana giden bir commuterden daha devirli çalışıyor motor. o zaman onların 2. vitesle çıktığı rampaları max 3. vitesle çıkar diyebiliriz hemen hemen yaza doğru kısmetse bende aranıza katılabilirim max alarak zaten sürati sevmem. gezmektir amacım her yere gidebilmek, girip çıkabilmek. dişlilerle oynamam zaten en fazla arkaya bi dişli lastik takarım.

  6. #3666
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    aynen öle cekişi cok kuvvetli. onların iki de cıktıgı yere max düşük devir dörtle bile cıkar zorlanmadan
    tabi o kadarda zorlamaya gerek yok. nede olsa 150 cc motor. üst limitlerine yakın kullanılmazsa
    max baya uzun süre problemsiz olarak götürür

  7. #3667

    Üyelik
    22 Mart 2011
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    Kanuni bs 100
    peki arkada cross lastik varken asfaltta çok fazla sorun yaşadınız mı, mesela bu tip bir lastik takmayı düşünüyorum desenleri falan hoşuma gidiyor, asfalt zeminde sorun yaşarmıyım?
    http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1200/4-60-18-TT-DESEN-344-CROSS-IC-LASTIKLI

  8. #3668
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    ben o lastiğin 4.10 x18 olanını kullanıyorum.

    ilk baslarda alısana kadar rahatsız ediyor sonra alısıyorsun

    ama gezmeye devam ediyor.

    bu desen daha iyi diyor kullananlar ama daha pahalı, daha az gezme yapıyormus

    http://www.camgoz.com.tr/asp/product...LLI-110-100-18

    swallow alacaksanda 4.10 al 4.60 motora geniş gelir yorar, zorlar

  9. #3669
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Parayı bi bulayım 2. motorum Cros olucak mondialde listemde ilk sırada, 1. tabi ki Cruiser

    Ama buna karşın tecrübe kazanmak için commuterle başlıycam... :(
    cenkito bunu beğendi.
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  10. #3670
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    boyunuz müsaitse direk max ile de baslayabilirsiniz, torku yuksek hızı düşük oldugundan ögrenme sırasında daha az tehlike arz eder

  11. #3671

    Üyelik
    22 Mart 2011
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    Kanuni bs 100
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben o lastiğin 4.10 x18 olanını kullanıyorum.

    ilk baslarda alısana kadar rahatsız ediyor sonra alısıyorsun

    ama gezmeye devam ediyor.

    bu desen daha iyi diyor kullananlar ama daha pahalı, daha az gezme yapıyormus

    http://www.camgoz.com.tr/asp/product...LLI-110-100-18

    swallow alacaksanda 4.10 al 4.60 motora geniş gelir yorar, zorlar
    orjinal lastiği 4.60 olunca bende direkt 4.60 lara bakıyordum ama eğer dediğiniz gibi motorun çekişini çalışmasını rahatlatacaksa 4.10 takarım
    gezme yapması problem değil zaten hız yapmam 50-60 arasıdır genelde seyir süratim, asfaltta fazla titreşim yaratmasın yeter bana.

  12. #3672
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    zaten 4.10 nu takınca orjınalinin kalınlıgına yakın oldugunu göreceksin.cok az ince olabilir.

    dişli lastik asfaltta titresim de yapar üstündeki orjınale göre

  13. #3673
    demirutku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Aralık 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250r
    yeni alan arkadaşa hayırlı olsun, aynı kaskı alıcaktım bende fakat L si yoktu :/

    bu arada lastiklere kaç hava basıyosunuz?

  14. #3674
    egekocasoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir
    patlayan amotisor yapilabilirmi yoksa illa degistirmek mi lazim? birde silindirim reflekteye girdi ama motor hala daha ilk bastaki gibi gitmiyor gibi geliyo yag kacagida yok artik niye bilmiyorum sonunda 200cc yapicam o olucak
    Just Ride..

  15. #3675
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı demirutku adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni alan arkadaşa hayırlı olsun, aynı kaskı alıcaktım bende fakat L si yoktu :/

    bu arada lastiklere kaç hava basıyosunuz?
    ben 28 yada 30 olarak kullanıyorum

    Alıntı egekocasoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    patlayan amotisor yapilabilirmi yoksa illa degistirmek mi lazim? birde silindirim reflekteye girdi ama motor hala daha ilk bastaki gibi gitmiyor gibi geliyo yag kacagida yok artik niye bilmiyorum sonunda 200cc yapicam o olucak
    silindiri rektefe ettireceginize hazır satılan 166 cc silindir alsaydınız keske.
    65.5mm lik.
    korkarım amortisörüde değişmek gerekecek, ama siz genede sökünce araba amartisörü satan anlayan bir bayiye yada tamircisine gösterin derim.
    patlak oldugu kesinleşsin diye.

    motorun ilk bastaki gibi gitmemesi sadece silindirden değil, hava filtresi ve karburatördende kaynaklı olabilir
    demirutku bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  16. #3676
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boyunuz müsaitse direk max ile de baslayabilirsiniz, torku yuksek hızı düşük oldugundan ögrenme sırasında daha az tehlike arz eder
    Eğer benim için söylediysen boy 1.82, kilo şu an için 86 (rejimdeyimde ) Ankarada şehir içi ulaşımda kullanıcağım için uygun olacağını sanmıyorum.. hiç cross kullanan görmedim..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  17. #3677
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer benim için söylediysen boy 1.82, kilo şu an için 86 (rejimdeyimde ) Ankarada şehir içi ulaşımda kullanıcağım için uygun olacağını sanmıyorum.. hiç cross kullanan görmedim..
    ayagın yere tam basarmı diye sordum boy olayını.
    ankara sehir içinde orjınal lastiklerle istediğin gibi dans edersin maxla.sorun cıkmaz.
    cinnahdan saracan yukarılara, görevli yoksada dalacan atakule botanik parkına al sana offroad
    Orkun709 bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  18. #3678

    Üyelik
    07 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer benim için söylediysen boy 1.82, kilo şu an için 86 (rejimdeyimde ) Ankarada şehir içi ulaşımda kullanıcağım için uygun olacağını sanmıyorum.. hiç cross kullanan görmedim..
    Bende Ankara'da yaşıyorum ve nisan sonu gibi alacağım Max'ımı aslında Ankara için uygun bi motosiklet. Oturuş yüksek olduğu için fark edilmeni kolaylaştırır malum bazı yollarımızıda bilirsin yokuşlarımızla beraber torku 150cc bir alet için

    çok güçlü olduğundan hiç sıkıntı olmaz. Hatta belki ikimizde kavuşunca maxlarımıza diğer Ankara'dakilerle bir buluşma bile ayarlayabiliriz
    cenkito bunu beğendi.

  19. #3679
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayagın yere tam basarmı diye sordum boy olayını.
    ankara sehir içinde orjınal lastiklerle istediğin gibi dans edersin maxla.sorun cıkmaz.
    cinnahdan saracan yukarılara, görevli yoksada dalacan atakule botanik parkına al sana offroad

    Alıntı Orkun709 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende Ankara'da yaşıyorum ve nisan sonu gibi alacağım Max'ımı aslında Ankara için uygun bi motosiklet. Oturuş yüksek olduğu için fark edilmeni kolaylaştırır malum bazı yollarımızıda bilirsin yokuşlarımızla beraber torku 150cc bir alet için

    çok güçlü olduğundan hiç sıkıntı olmaz. Hatta belki ikimizde kavuşunca maxlarımıza diğer Ankara'dakilerle bir buluşma bile ayarlayabiliriz

    Aslında Cub düşündüm ekonomik olması açısından ama üstünde biraz iri kaldım ve Yokuşlarda problem yaşayacağım için vazgeçtim..
    Tork u yüksek bir motosiklet lazım ama Cross pek görmediğim için Salcano wolf le ilgileniyorum.. Ama Crosslara bakmaktanda kendimi alamıyorum Ulusa gittiğimde birde xtreme max a binip deneyeyim bakalım oturuş pozisyonum nasıl olacak..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  20. #3680
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    SM ciler müjde size

    mondial max sm 2014 de satısta

    mevcut maxlarınızıda bunun parcalarıyla kolayca SM e cevirebilirsiniz



Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)