Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Ekim 2013, 21:48
#3561
ocalh adlı üyeden alıntı
Kardeşim ön kaldırma işlerine girişmeye çalışıyorum ama hoplama zıplama daha kolayıma geliyor ama en kısa zamanda çalışmalarım başlayacak ön kaldırma ile hatta km lerce gitmeyi planlıyorum (:
güvenli teker için bana göre başlangıçta 1.(mümkünse full koruma ama yoksa bel sırt destekli mont, kask ,dizlik-- en önemlisi sırt , bel ve baş) motoru iyi tanımak lazım gaz açınca tepkisini bilecek kadar alışkanlık gerek .bilmeden kimsenin gazına gelmeyin. bazı motorların gaz fren halatları teker yapınca takılı kalır ona dikkat edin kontrol etmeden denemeyin.zordur ama tekere kalkınca eliniz debriyajda olsun ve ayağınız arka frende(bu da zordur) 2.kesinlikle ısınmadan(kültür fizik veya arazide 1-2 km yol yaparak) yapmayın çok faydası olacak göreceksiniz. 3.sürücü konumu; ilk alıştırmalarda depoya yakın oturun arkaya gitmezsiniz .(kıç sürtünmesi fazla olan bi pantolon kullanın)alıştıkça arkaya uzanabilirsiniz ama düşmeden öğrenmek nerdeyse imkansız .4.kundura vs ile kesinlikle denemeyin mümkünse korumalı sağlam tabanlı (tırtıklı)bot giyin 5. yer ile teması en çok olan lastikle yapmanız başarılı olmanızı sağlar(Şamrelli lastiği çok indirmeyin sibop keser) asfaltta başlamayın mümkünse sert çim bulun stabilize risklidir, sert kum hariç.acele etmeyin yavaş yavaş başlayın şimdilik bu kadar .
[IMG][/IMG]
Reklamlar
-
03 Ekim 2013, 01:48
#3562
Mondial 100 cup arka demirini kaynattır yarında o resimleri atarım
-
03 Ekim 2013, 02:00
#3563
Ben 12 lik hidrolik boru'dan kendim yaptım çok zahmetli bir iş değil açıkçası yan çanta da bağlamayacaksan. Sanırım maliyeti biraz fazla oluyor yaptırınca. Bu konuda 100'lü sayfalarda bi yerde resmi var.
-
03 Ekim 2013, 22:23
#3564
xtermeciler hidrolik debriyaj halati deneyen var bilgisi olan paylasabilirmi motosikletin amortisrlerinden memnunmusunuz surasi imkanlar dahilinde boyle yapilsa daha iyi olurdu dediginiz taraflari var mi
-
03 Ekim 2013, 23:24
#3565
hidrolik debriyaj halatı ne oluyor ki? hidrolik debriyaj gördüm KTM lerde ama halat olayını anlamadım
arka amortisör sert, ön amortisörde atlama sonucu ön lasttik önce yere inerse küt diye vurabiliyor,
dengeli inişlerde yada düz yolda sorun yok.
motor gücü yetersiz kalabiliyor, onuda imkanlar dahilinde hallettim zaten
---------- Post added at 22:24 ---------- Previous post was at 21:44 ----------
arastırdım şimdik olabilir aslında güzelde olur ama tr de nerede bulacagız
ebay da 40 dolar + kargo olarak mevcut
-
03 Ekim 2013, 23:42
#3566
Hyosung. 250 icin varmis ama sahibindende mi ne gormustum. Gormek lazim ne kadar cekiyor hemen birakiyor mu ezbere almak pek saglikli olmuyor bazen
---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:39 ----------
Birde xtreme de gidon baglanti civatalarinda darbe emici vibrasyon engellemek icin lastik mevcutmu acaba
-
03 Ekim 2013, 23:51
#3567
-
04 Ekim 2013, 02:19
#3568
Urun kaliteye benziyor cinli olsa hazneyi pet siseden yaparlardi
Dedigim kaucuk ust mesnetle gidon baglanti civatalarinin biraraya geldigi yerde mesnetin iletecegi titresimi gidona vermiyor ayrica esnekligi sayesinde dustugunuzde gidon kirilmasi veya baglanti kirilmasi olmuyor xl 185 te varcok faydasini gordum sonradan yapilabilecek birsey foto bulursam eklerim
-
04 Ekim 2013, 02:32
#3569
anlamadım gözümde canlanmadı valla, resim olsa iyi olur gercekten
-
04 Ekim 2013, 03:05
#3570
bulacam birazdan
---------- Post added 04-10-2013 at 00:02 ---------- Previous post was 03-10-2013 at 23:51 ----------
---------- Post added at 00:05 ---------- Previous post was at 00:02 ----------
-
04 Ekim 2013, 11:11
#3571
max da yok hocam böle bişey, görmedim daha önce
ama iyi bişeye benziyor
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
04 Ekim 2013, 13:00
#3572
vibrasyona etkisi var güzel ama çinlilerde tek parça sanırım
---------- Post added at 10:00 ---------- Previous post was at 09:56 ----------
ön süpansiyonu nasıl geliştirebiliriz acaba biraz kısa gibi
-
04 Ekim 2013, 15:31
#3573
bir arkadas yag ilave edip bira daha serrtlesmesini kararlı hale gelmesini sagladı,
içindeki yayın değişmesi yada komple değişim dısında pek bişey gelmiyor aklıma
-
04 Ekim 2013, 17:21
#3574
cg 125 service manual link
http://http://www.carlsalter.com/download.asp?p=818
---------- Post added at 14:21 ---------- Previous post was at 14:19 ----------
[IMG][/IMG]
-
04 Ekim 2013, 17:45
#3575
ben bunu paylasmanı anlamadım en son ön amortisörden bahsediyorduk sanırım
sekmanların dizilişi ile ilgili ise paylasımın bazı kaynaklarda da 120 derece olarak veriliyor iki acık nokta arasındaki açı
-
05 Ekim 2013, 06:59
#3576
Beyler 32 lt çantaya bu kask sığar mı ?
-
05 Ekim 2013, 10:11
#3577
cenkito adlı üyeden alıntı
ben bunu paylasmanı anlamadım
en son ön amortisörden bahsediyorduk sanırım
sekmanların dizilişi ile ilgili ise paylasımın bazı kaynaklarda da 120 derece olarak veriliyor iki acık nokta arasındaki açı
Biraaz daldan dala atladim dogru manuali teknik veriler hemen hemen ayni oldugu icin paylastim suspansiyona fazla yapacak yok sanirim degismek haricinde daha motoru almadim neler paylastim sanirim motorszluk basima vurdu
-
05 Ekim 2013, 10:22
#3578
Arkadaslar oncelikle merhaba yeni uye olabildim yogun is temposu sebebiyle.. 6 aydır max'mla beraberim birsure kadar cok memnundum fakat uzun yolda motoru zorlamam sebebiyle krank degisti ve ondan sonra motorumun performansı dustu gereksiz masraf yapmak istemedigim icin motoru modifiye etmeyi dusunuyorum ve daha sonra gorsel olarak degistirmeye baslicam sizinlede paylasmak istiyorum. Oncelikle motoru yukseltmeyi dusunuyorum bu konuda yardımcı olabilicek arkadaslar var mı ? (fiyat olarak) Kendim yapmayi dusunuyorum herseyini cunku hic bir motorcuya guvenmiyorum dogru duzgun is yapmiyorlar. Cevaplarinizi bekliyorum
-
05 Ekim 2013, 11:48
#3579
egekocasoy adlı üyeden alıntı
Arkadaslar oncelikle merhaba yeni uye olabildim yogun is temposu sebebiyle.. 6 aydır max'mla beraberim birsure kadar cok memnundum fakat uzun yolda motoru zorlamam sebebiyle krank degisti ve ondan sonra motorumun performansı dustu gereksiz masraf yapmak istemedigim icin motoru modifiye etmeyi dusunuyorum ve daha sonra gorsel olarak degistirmeye baslicam sizinlede paylasmak istiyorum. Oncelikle motoru yukseltmeyi dusunuyorum bu konuda yardımcı olabilicek arkadaslar var mı ? (fiyat olarak) Kendim yapmayi dusunuyorum herseyini cunku hic bir motorcuya guvenmiyorum dogru duzgun is yapmiyorlar. Cevaplarinizi bekliyorum
parcalar 400 500lira tutar maximum
porsche911tt adlı üyeden alıntı
Biraaz daldan dala atladim dogru manuali teknik veriler hemen hemen ayni oldugu icin paylastim suspansiyona fazla yapacak yok sanirim degismek haricinde daha motoru almadim neler paylastim sanirim motorszluk basima vurdu
dediğiniz gibi alınca sizi düşünemiyorum
-
05 Ekim 2013, 12:14
#3580
egekocasoy adlı üyeden alıntı
Arkadaslar oncelikle merhaba yeni uye olabildim yogun is temposu sebebiyle.. 6 aydır max'mla beraberim birsure kadar cok memnundum fakat uzun yolda motoru zorlamam sebebiyle krank degisti ve ondan sonra motorumun performansı dustu gereksiz masraf yapmak istemedigim icin motoru modifiye etmeyi dusunuyorum ve daha sonra gorsel olarak degistirmeye baslicam sizinlede paylasmak istiyorum. Oncelikle motoru yukseltmeyi dusunuyorum bu konuda yardımcı olabilicek arkadaslar var mı ? (fiyat olarak) Kendim yapmayi dusunuyorum herseyini cunku hic bir motorcuya guvenmiyorum dogru duzgun is yapmiyorlar. Cevaplarinizi bekliyorum
yağsızlık görmüş motorun geçmiş olsun başka türlü krank bozmana imkan yok.cenkito arkadaşımız modifiyede çok başarılı yardım edeceğini umuyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)