Arka lastik fotosu. http://img26.imageshack.us/img26/4174/28062012821.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img406.imageshack.us/img406/9787/28062012822.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Arka lastik fotosu. http://img26.imageshack.us/img26/4174/28062012821.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img406.imageshack.us/img406/9787/28062012822.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Betonda bu lastik ile henuz nedemedim ama orjınal lastigi ile biraz gazladıgında atıyordu. Betonda atması normaldir aslında... Lastigin Asfat tutusuda gayet iyi. CBF150 kadar viraj kabiliyeti var. Bu lastikler ile viraja daha rahat girebiliyorum. Ayrıca ses de daha az...
Arkadaslar Orjınal lastik ile benim duro lastik arasındaki farkı daha iyi gorebilmemiz için biriniz her iki lastik goruntusunu tek karede paylaşabilirmi. Fark oldugu belli olculerdende anlaşılıyor ama yinede ikisinin aynı karede gormek iyi olur sanırım...
Motorlarınız güzel, Allah kaza bela vermesin
Tolga bey, sizi eleştirmeden geçemiycem yanlız :wiinkk: Motoru yerden yere vuruyorsunuz. Hiç adil şekilde yargılandığını düşünmüyorum motorunuzun :) Sanırım motor için ödediğiniz parayı unuttunuz... Ben çinliler hakkındaki fikirlerimi büyük ölçüde değiştirdim. Bu fiyata bize motor sundukları için minnettar olmamız gerektiğini düşünüyorum. Değil motor üreten, değil motosiklet yedek parçalarını üreten, geçtim yedek parçalarını, orjinallerin çıkmalarını bile üretemeyen ve hatta var olan yedek parçaları yurt dışından getirtip stocklarında bulunduramayan esnaf-tüccarların olduğu bir ülkede bulunduğumuzu bir düşünün. Çin de ise belkide bizim nüfusumuzdan fazla kişi sadece bu sektörde çalışıyordur. Adamların nasıl bir üretim kapasitesine sahip olduklarını düşünemiyorum. Gel gelelim biz de bu motorları almak zorunda değiliz, bunlar japon ve italyan markaların yanında bize alternatif olarak sunulmaktadır. Biz tüketim toplumlarının en önde gidenlerinden biriyiz. Şimdi bu motorları bu paralara alabildiğimize sevinmeli miyiz yoksa sağı solu sararıyor, vidası dökülüyor diye isyan mı etmeliyiz? Kaldı ki bukadar para ödediğiniz bir aletten beklentileriniz nedir :silent: Astarlı 1. kalite bir boya mı? 1. sınıf vida ve aksesuarlar mı? Yoksa tazyikli su ile yıkandığında(hem motoru tazyikli suyla yıkıyorsunuz hem şikayet ediyorsunuz:jocolor:) açıkta duran buji ve sinyallere su kaçmaması mı?(buna dayanabilecek kaç motor var biliyor musunuz?). Kaldı ki bundan birkaç yıl önce böyle yakışıklı çinliler de gelmiyordu, yoktu. Bu durum da saydıklarımın cabası. Bence hayata daha mantıklı bakın, ozaman bindiğiniz aletten daha çok keyif alacaksınız :cat:
Epeydir bu başlığı takip ediyorum. Paylaşımlarınız da çok güzel. Resimler, kıyaslamalar, detaylı bilgiler vs, vs,. Devamını dilerim :rendeer:
syanur haklı kesinlikle benimse bu motorda eleştirebileceğim tek nokta 8,5 hp olması ki bundan önce çıkardıkları ut 150 9,5 hp grenaj olarak sanırım ut den iyidir tazikli suda ut nin boyaları açılmıyor o başka ama gördğüm kadarı ile full plastik grenaj olayıda yok aletin 150 sınıfında cross için iyi bir fiyat. 2 tane max +1000 tl veririsen japon olarak wr125 alırsın canavar gibi gel görki wr bir arıza verirse 3 haneli rakkamları düşün max te en azından en fazla motor içinde çıkacak problemler dışında en fazla 2 haneli rakkam ödersin hem motorun ilk 1000 1500 de kronik sorunlarını bulursun çözersin tek söyliyeceğim şeyler şunlar kontağı çevirdinmi çalışıyoru farları çalışıyormu frenler problem çıkartıyormu motor gazı verdimi gidiyormu eğer böyle ise verdiğin rakkamı hak ediyor yakışıda iktisatlı ise hiç sesinizi çıkartmayın 1500 km ye kadar aracın vidalarını kontrol edin değişmesi gerekenleri değiştirin derim
Umarım istediğin gibi olmuştur.
http://g1206.hizliresim.com/y/w/8w3zp.jpg
Haci eleştirmeden önce tüm yorumlarımı okumanı tavsiye ederim.
Motorun kötü yerleri varsa görmezden gelip motorumu övmem. Binerim ama kötüysede övmem. Başkasının da aynı hatayı yapmasını istemem.
Kötü işçilik varsa düzeltecekler. musluk suyundan gelen sert sudan bahsediyorum. Araba yıkama makinasının tanzikli suyu olsa hiç boya bırakmaz.
Amositörler ise kötü, renkleri soluyor. En azından biraz dayansa motor yol yapmaya başlar başlamaz herkesde renk atmış. Benimkinin biri siyah biri bakır. resimlere bak.
ikisi birden bakır olsa gam yemem. para veriyorsam hemen dökülsün istemem. Ufak kusur kadı kızında da olur. Kenbo125 4 sene çinliye bindim. Canını çıkardım. Ruhu çıkmadı.
çinlidir tamam. Çeşit çeşit gelsin ama elde kalacak kadar da çok kötü gelmesin. Kaliteden ödün vermemek lazım. Sonuçta bu paraları sokaktan toplamıyoruz.
Onun haricinde zaten duygu düşüncelerim aynı, motor bu parayı hak ediyor daha ucuz cross yok. Dağ tepe dere gidiyor. Çok aşırı kötü olsaydı çokdan elden çıkartırdım.
Sevgi ve saygılarımla arkadaşlar. :cat:
---------- Post added at 13:29 ---------- Previous post was at 13:03 ----------
500 km kısa ampul patladı. 100 de uzunlar patladı. Egzoz vidaları düştü. Boyalar söküldü. Amositörlerin rengi soldu.
Farlar yukarı bakıyor. Alçaltınca oldu. Ancak bunu mühendis akıl edemiyor mu ? Sinyallere su kaçtı buhu yaptı. Kelebek sıkıştı kaldı.
Serviste yağ değişti. Bakıma girdi. Motorun performansı düştü. Gerçi servisten şüpheliyim.
şimdi ben bu yaşıma kadar imza altında görebilirsiniz hiç mi motora binmedim. hiç mi motor yıkamadım. Bunlar beni kızdırır ama hayata küstürmez.
Aşağıdaki resimde de görüldüğü gibi nefret edip satacak olsam bu kadar da kötülemem. Çakarım birine gider. Ama köpeğim bitliyse bitli der yıkarım :P
http://b1206.hizliresim.com/y/w/8w5un.jpg
Yapılan Masraflar :
Cross Gidon takıldı. 40 TL
Acerbis gidon sünger : 35 TL
Progrip Elcik 50 TL
Elcik Koruma Acerbis 50
Monster Stciker 50 TL
Jant Stciker : 25 TL
Yedek Lastik : 30 TL
Alarm : 45 TL
Zincir : 30 TL
Giysiler :
Body Armor : 175 TL
Kask : 175 TL
Eldiven : 50 TL
jersey : 75 TL
Dizlik : 40 TL
Alıncak olanlar :
Öne cam takılacak
Arkalık Demir - Topcase çanta
Yan demirler - Yan çantalar
2 teker de cross lastik olacak
Size göre yerin dibine sokuyor olabilirim. Ancak bana göre - leri bunlar . ve herkesin bilmesi gerek.
Yoksa ben motorumu her şeye rağmen seviyorum ve yorumlarda bol bol görebilirsiniz. Aksi takdirde bu kadar masraf yapılır mı ?
Evet istegidim gibi olmuş. Tesekkürler. Orjınal ile arasında bayagı fark var. Birde duro nun basma yuzeyi biraz daha oval duruyor sanki. Onjınal yere basma yuzeyi daha geniş geldi bana. Merak edenler için Fotodaki lastik ölçleri
Croos: 4.10-18
Orjınal: 4.60-18
Tamam canım, - leri ile sürün motorunuzu bişey demedik :) Bir seviyorum, bir soğuyorum diyorsunuz. Güle güle kullanın.
Cross lastiklerin asfalt performansı daha iyi ise güzel bir değişim olmuş. Çekiş felan değişti demişsiniz... İyi tercih bence
Bugune kadar kullandıgım ilke Croos motor. Önceleri bu croos lastikleri ile asfaltda nasıl gidiyorlar diyo dusunmuyor degildim. Fakat croos ların asfalt kabiliyeti oyle gorundugu veya dusunuldugu kadar kotu olmadıgını gordum. Cekişin artma sebebi ise daha ince lastik kullanıyorsun. Kalın lastik motoru daha fazla zorluyor. Hepsi bu. Herzaman dedigim gibi "Verdigim parayı hak eden bi makina.
tip olarak bu kadar güzel motoru 11 bg yapsa ölcekmi anlamış değilim,motorun tipi hoşuma gitti ama bu teknik verilerle almaya cesaret edemem doğrusu...
tolgahan motorunun şuanki hali çok güzel görünüyor güle güle kullan...
Adam etmeye çalışıyoruz. Teşekkür ederim. Devamı gelecek :P
Diş sayısı sık ve fazla gibi, ancak dişlerin uzunluğu aynı, biraz daha uzun olsa daha iyi tutunur gibi geldi.
Arkadaşın motoran 250 de tekerlerin dişi nerdeyse bendekinin 2 katı gibi duruyor. ben öyle uzun dişi olan teker almayı planlıyorum.
şimdi kendisi izinde yoksa motorları yan yana getirir. Tekerlerin fotolarını çekerdim. :(
http://g1206.hizliresim.com/y/w/8wddx.jpg
http://g1206.hizliresim.com/y/w/8wdg5.jpg
valla ampul patlatıyorsa ki bu titrşimden yada voltajdan kaynaklanıyordurki ben 7 senedir benim ut nin arka far problemini çözememiştim bu problemi çözebilirsen iyi ama bu amarisörlerin neden koyulaştığını bir şekilde öğrenmen lazım çünki bildiğim kadarı ile yanlızca sende var böyle bir problem
Amörtisorlerin renkleri oyle. Ben yamaha bayisinden aldım. İki tane vardı. Birisi aynen soylendigi bir taraf siyah iken diger taraf sarı idi. Ben her iki tarafı da siyah olanı olanı aldım. Yani bunların bazıları fabrika cıkışlı sarı oluyor... Suan benim amortisorlerin renginde sorun yok.
Benimde CBF150 ön far ampulu cok sık patlıyordu... Bir defasında uzunda kısa da patlamış. Park lambası ile adanadan mersine dönmekk zorunda kalmıştım. Tarsus a kadar yolda karşılaştıgım trafik polisine eskortluk yapıyormus gibi önun onunden gitmiştim. Tabi memura durumu anlatarak..
Sararma bende değil iki kişide var. hatta çamurluk altındaki boyanın çamur gibi akması herkesde var. Biz bu sorunları aştık ama canımızda sıkıldı. :farao:
Far sorunu herkesde var. Sorunlar zaten 1-16 kadr sayfa içinde mevcut :P sorunlar önemli değil bizim için önemli olan nasıl çözdüğümüz :cat:
İki amatisörde sarı olursa benim için sorun yok. yeterki bir başka biri başka olmasın. Zaten bu tür şeyler pek önemli değil.
Cadde için motor almadık. Dağ taş dere tepe alıp zıplamak için aldık. Çamura düşmeye motoru kırıp dökmeye doyacağız. :wiinkk:
Millet nerdesiniz yaw, hiç foto paylaşımı yok. Hadi ben full mesaideyim. Sizde mi öylesiniz. Biraz foto paylaşın. :cat:
Akyazıda bir tane var. merkezden de 2 tane ara ara akyazıya gidiyor :P Bir sonrakine bende gideceğim :mrgreen:
Çay ve derelerde çok zevkli oluyor. Memlekete kesin dönüş yap sen :cat:
@tolga can motorun çok hoş olmuş o mondial yazısını bende bişeyle kapatmak istiyorum .