Bu kaskı almayı düşünüyorum nasıl tavsiye eder misiniz. Ayrıca kask kilidini kullanacam uygun mudur.
MX433 MAGNUM
TANITIM VİDEOSU
Bu kaskı almayı düşünüyorum nasıl tavsiye eder misiniz. Ayrıca kask kilidini kullanacam uygun mudur.
MX433 MAGNUM
TANITIM VİDEOSU
ölçüm yapan ben değilim, serdar8787 yazmıstı onu
ama tekrar ölçüm yapmak lazım
ben modifiyeden sonra yakıt olcümü hiç yapmadım ama adanaya dönünce aklımda
bende ölçüm yapıcam
---------- Post added at 08:31 ---------- Previous post was at 08:27 ----------
bende aynı kaskı kullanıyorum aksam karanlıkta farla kullanımda cam kapalı iken camın alt kısmında parlama olabiliyor
ama cam acıkken mukemmel bence.
fakat bahsettiğiniz kask klidini hiç kullanmadım ben
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Hoşgeldin Serkan, Umarım istediğin motora tez zamanda kavuşursun.
Çek, senet ile zaten faiz ödeyeceksin. Bankadan kredi çeksen ona da faiz ödeyeceksin.
Ne yaparsan yap, sonunda faiz vereceksin. Nakit alırsan ucuza kapatırsın. Tabii senin imkanlarına bağlı olarak belkide bir sonraki sezon bineceksin.
Ben olsam öyle yaparım. Kafan rahat olur. Tek derdin benzin parası olur. Diğer türlü hem taksit, hem gezi tozu parası, hem bakım derken çok masraf çıkar.
Genelde işten tam çıktığımda benzinim bitiyor. Ev 11 km, ertesi günde işe git gel yedek kullanıyorum. 33 km de alıyorum. Bazen sınırlarımı zorlayıp bir kere daha işe gidiyorum.
Ancak aynı şekilde dönmüyorum. hemen benzin alıyorum. 50 km yapmadım. Tahminimce 40-50 km arası fıs yapar yolda kalır. Ancak 35-40 km hep yapıyorum. Benim ki tahmin.
Yaz spor okulunda güreş ile ilgilendim. Fazlası ile minder ile haşır neşir oldum. Fırsatım olsa, korumalı kıyafetlerle pehlivan ile ense çekerken bir resim isteyecektim.
Çok matrak olurdu. En azından bu seneye damgamızı vururduk
O motoru sadece devler değil. Benim gibi 1.68 lik hobitlerde kullanabilir. Ön amasitörlerden 5 cm motor çöküyor . bilginiz olsun.1.80 boyum olsa dokunmam bile yüksek kalsın.
O kadar da ağır bir motosiklet değil. Ben şehir içinde bu boyla çok rahat manevralar yapıyorum. Hatta tozunu atıyorum yolun. Araziye çıkınca asfalt size kolay gelir.
Şimdilik acemilik çekiyorsunuz. Arazide dengeyi tutturunca çok rahat motor. tadı o zaman çıkıyor. Sele alçak dereden geçmek çok eğlenceli, deniz kumu ve karda sürüşü saymıyorum bile.
Bende aynı kaskı kullanıyorum. Big gopro takılı
Arazide çok güzel kask, sağlam kask, kafamı sağlam 2 kere yere çaktım. hücreler hala canlı, 3 kişi aynı kaskı iş yerinde kullanıyoruz.
Tek sorun uzun yolda, asfalt yolda 90 km üzerine çıkınca kafanı sağa sola fazla oynatamıyorsun. Ön Şapkası rüzgardan dolayı etkilenip kafanı zorunlu olarak döndürüyor.
Biraz can sıkıcı oluyor. Ben 2 kask kullanıyorum. Araziye Giderken Ls2 Advanture , Çarşı pazar, uzun yol için Ls2 racer, uzun yol ile işim olmaz. şehir içinde hız yapmam, rüzgarlı havalarda zaten 80 km aşmam diyorsan bu kaskı şiddetle al derim. Kask kilidi olarak bisiklet kilidi al 10 TL ye, işini her türlü görür. ince tel şeklindeki kilitlere para verme, anahtarlı bisiklet kilidi al.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
s.a arkadaşlar başka bir marka motor almak için kredi çektim fakat x treme benim aklımı karıştırıyor tarz olarak super moto ve naked istiyorum bu iki modelde benim için uygun sahibindeni gezerken bi ilan gördüm ve 2 katı daha çok istemeye başladım max'ı çünkü adam istediğim gibi yapmış ama bi endişem ve korkum var motorun yüksek oldugunu biliyorum yakından gördüm boyum 1,70 ve ilk motorum olucak vitesli tecrübem yok bu motoru alıp yüksekliğini düşürebilirmiyiz en azından ayağım tam taban yere basıcak kıvama gelebilirmi ve benim hatalarımı affedebilecekmi masraflarını karşılaya bilcekmiyim yardımcı olursanız onumuzdeki hafta alıcam motoru sonra pişman olmak istemiyorum yardımlarınızı bilgilerinizi bekliyorum
(Ahmet arif turan= yaş:21)
aklımı başımdan alan x treme max modelide şu bende böyle yapmayı istiyorum :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-supermoto-ve-cross-birarada-130352560/detay
arka yayı kestirebilirsin, ön tarafıda masadan indirirsin, sonun olmaz
arka yayı uzattıran arkadasım oldu sende kısalt o zaman arka biraz daha çöker
motor cok agresif değil hata kabul eder, yürür aksam sorun cıkarmaz belki krarsan grenaj almak için bekleyebilirsin
ama bekleme olmayabilir de emin değilim. alt takım köylü cglerle aynı yedek parcası zibil gibi yani
sonuc olarak bu max seni asla üzmez
Sayın centiko bilgilendirmeniz için çok teşekür ederim bu arka yay kısaltma ( kestirme ) işlemi motora extra bi zararı olurmu yada ben üstüdeyken rahatsız edermi iş,ev + gezi için kulanıcam super motoya çevirmek istiyorum yani benim için - leri ne olabilir ?
motoruda köylü motoruyla aynımı acaba ? bizim motorlar başka hangi modellerde kullanıldı
Ohoo herkes aynı kaskı kullanıyomuş yav tamam bende bunu kullanacam. Önce gidip şu flaşör işini çözeyim.
Peki mont olarak tam teşekküllü mü önerirsiniz. Aklımda şu var ama transparan bölgeler biraz utanç verici
CROSS GİYSİ
yayı kestirmenizin motora zararı olmaz , daha sonra arka amortisörü komple yenileseniz dahi 80lira civarı fiyatı
http://mondialyp.com/img.php?STOK_KODU=SA14.02C01.860
yayın görüntüsü bu
sıkısık kısımdan kesim yapmak bence daha iyi olur yayın arası acık bölümünden keserseniz kalan bölüm cok sert olur
bak yeni aklıma geldi kanuni cross 150 ye de bakabilirsin
o caddeye daha uygun hem sele yüksekliği de max dan baya alcak
resmi mozilla acmıyor explorer da sorun yok bilgine
o modeli biliyorum ama x treme daha agresiv ve çekici gönderdiğiniz link hatalı bu işlemi yapan başka arkadaşınız oldumu yada x treme kullanan arkadaşlar böyle bir işlem gerçekleştiridimi ve amortisör fiyatının 80 tl olması ayrı bi sevindirici haber
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
resmi açtım baktım tam boyutlarını bilmediğim için ortalama bi ölçü hesabı yapamadım sizce kaç cm oynar yükseklik ? ön amortisörüde düşürsem ?
itecekli balansörlü cg motor
özelliklerine bak silindir cap stroku 62mm ye 49,5mm olan motorların cogu aynı.
kanuni cross 150 de de aynı motor var.
mondial 150mg king, mondial 125 MG Deluxe de de bizim kinin ince silindirlisi var sanzıman aynı
kanuni terry vs vs
---------- Post added at 12:41 ---------- Previous post was at 12:36 ----------
ben olsam sehir içi için tam korumalı normal mont alırdım.
arazide atlama zorlama yapmayacaksan normal mont, bu koruma caddeden ziyade düşük hızda arazi düşmeleri için daha koruyucudur.
bende de o tarz var 4riders marka, ama cadde de deri mont giyiyorum
ölçü buradan olmaz onu bir amortisörcüye gidip konusman lazım ön masa zaten 3-4 cm rakatlıkla alcalır ama arka yayı ne kadar yapabilirler bilemiycem ustasına sormak lazım, bak yada daha kısa olan cbf amortisörü filan da takabilirsin. onun içinde arka amortisörü söküp parcacılara bakman montaj yerleri aynı olan bişey bulman gerek
max ı ilk görüşte begendim daha önce canlısını görmemiştim,
bende zaten bayiye cross 150 almaya gidip max alıp cıkmıstım
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
işin içine zahmet girince soğuyorum ilk motor olucak yaa zahmetsiz sualsiz binip gitsem ne güzel olurdu
arkadaslar bu kadar paraya da ancak bu kadar oluyor ki yapacaklarınız sonrasında bile öteki muadillerinden cok ucuza geliyor
ben motoru modifiye edip 210cc ye cıkarttım komple krank, silindir üst kapak değiştim toplam 600liraya yakın parca parası verdim.
motor 3500+600 geldi 4100 e bana.
en ucuz 200lük motor 5500 civarı,
memnunmusun derseniz zehir zemberek oldu gariban max daha ne yapsın
bravo gerçekten bende makina teknikeriyim ilgi alanıma giriyor gerçekten ama o kadqar işimin içindede uğraşmak istemiyorum rüzgarı hisetmek daha çok hoşuma gidiyor bende ilan gösterdiğim gibi dönüştürücem bunlarda ne kadar tutar acaba hiç bilmiyorum bindik bi alamete gidiyorum .......
benim yaptıklarımıda sayfa 85 de paylasmıstım o zaman
http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-85.html
Teşekkürler Tolga abi heralde dediğin gibi yapacam faizli olmasındansa nakit biriktirebilirim
Ayrıca yukarıda bi motorsiklet paylaşmışlar sahibinden.com dan mükemmel olmuş motor çok hoşuma gitti bende otar cross%supermoto melezi yapabilirim alınca :D
Selamun aleykum arkadaşlar Adım Burak Kocaelinde oturuyorum yazılarınızı baştan sona neredeyse okudum diyebilirim . Kısmet olursa bende bir mondial x treme max almayı düşünüyorum küçüklüğümden beri cross ve supermotorlara hayranım daha önce hiç vitesli motorum olmadı yaşım 23 , 1.75 boy ve 70 kiloyum . Daha önce kanuni bobcat 150 scooterım vardı yaklaşık 700 km kadar yol tecrübem var . Asıl cross olarak yamaha wr 125 x veya honda crf 250 L almayı düşünüyorum ama ne yazıkki o kadar param olmadığı için mondial max'a yönelmiş durumdayım şu anda . bayiye gidip canlı olarakda gördüm üzerine oturduğumda ayaklarımın yarısı havadaydı topuklarım deymiyordu yere . sizce bu motoru alırsam kullanmakta zorluk çeker miyim vitesli motor tecrübem yok sayılır bir iki defa cbf kullandım vites öğrenmek için o yüzden az çok teknik olarak nasıl çalıştığını biliyorum . motoru yüzde 50 şehir içi yüzde 50 de arazide kullanmayı düşünüyorum . yazılarını okuduğum için az çok arızalarını veya kusurlarını biliyorum diyelim egzoz borusunun bacağa yakın olması far ayarının olmaması boyasının kalitesiz olduğunu vs vs şehir içinde atik bir makine midir max arkadaşlar yani devamlı dur kalk yapabilir miyiz zorlanmadan ? biliyorum çok şey yazdım o yüzden kusuruma bakmayın . Allah herkese kazasız belasız sürüşler nasip etsin
Forumun teknik ve mekanik bilgi işlem sorumlusu Adanın gözbebeği Cemdir. Pilotumuz Hakan yakında kalkışa geçecek. O zaman forum daha da canlanır.
Ben görsel görüntülerden ve şık diye cevap vermelerden sorumluyum.
Al sana 1.68 lik adamın görüntüsü, sadece ön amasitörden 5 cm çökertildi. arka yay ile oynanmadı.
ilandaki süper moto değil. Yol tekeri, Süper moto yapmak için jant ebatlarını da küçültmek gerekir. Şekil A Örnek B
Arazi kıyafeti caddede giyilmez. Cem in dediği gibi düşük hızlarda kayaya, çıkıntılı yerlere düşerken darbeden sizi korumak için tasarlanmıştır.
Yolda hızdan dolayı kopar gider yada koruma padleri döner. Yol kıyafetide arazide çok terletir. Rahat haraket imkanı sağlamaz. ya ikisini de alırsın.
Yada hangisi ağır basıyorsa ve çok kullanıyorsan onu alırsın. şekil A Örnek B
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
tam zamanında yetiştin tolgacan yetişemiyordum arkadaslara sen devral azıcık
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)