Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Haziran 2012, 16:30
#301
@tolgacan resimde C de gösterdiğin yerde benimde aynı leke var . Servisteki usta bu amartisörlere silah boyası atmışlar dedi zamanla komple sarı rengini alır dedi . Tabi ne kadar sarı rengini alsada artık sönük olur yani boya yaptırmamız şart . Bende motordan memnunum ama bir daha ki motorum çin li olmayacak
Reklamlar
-
25 Haziran 2012, 16:52
#302
Bakır yada sarı olması dokunmaz. En azından ikiside aynı anda sararsın kardeşim
Bir çok motorda ufak tefek hatalar olur dokunmaz. Ulan her yerinden bir sorun çıkıyor. Uğraşmasını sevene zevklide, üşengeç adam için sinir bozucu.
Zaten çocukluğum tamir işiyle geçti. Bozulsa bırakıp gidecek karakterdeyim. Ki zaten c.tesi bıraktım gittim.
Neyse zaten yap boz öğreniyoruz. Kendi kendime moral veriyorum. Bizim Ampullerin arkası 3 dişli mi yoksa yuvarlak mı bakan oldu mu acaba ?
h4 ampul almak istiyorum.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
25 Haziran 2012, 17:19
#303
tolga sen koruma demirini sormussun ama ben cvp vermemişim uymuyor tabiki de demir kaynattırdım altına kestim biçtim idare eder oldu takmadan resmini cekerim. herhalde önümüzdeki hafta sonu ancak zaman bulurum o zamana kadar orjınal halıyle binmeye devammmm
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
25 Haziran 2012, 17:32
#304
cenkito adlı üyeden alıntı
tolga sen koruma demirini sormussun ama ben cvp vermemişim
uymuyor tabiki de demir kaynattırdım altına kestim biçtim idare eder oldu takmadan resmini cekerim. herhalde önümüzdeki hafta sonu ancak zaman bulurum o zamana kadar orjınal halıyle binmeye devammmm
Taktıktan sonra önden ve yan cepheden çekersen iyi olur. Nasıl duruyor görmüş oluruz. Acelemiz yok. bekleriz
Zaten bende yatıştayım. Motora yapmak istediğim ve yapabileceğim o kadar çok şey var ki, sıcaktan ve işten dolayı hiç yapasım gelmiyor.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
26 Haziran 2012, 20:41
#305
-
27 Haziran 2012, 08:27
#306
Dun modial de haber geldi ön camurluk hakkıda. Cevap: Malesef ön camurlugu garinti kapsamından degiştirmemiz mumkun degil oldu. Bende iyi bir usta düşünürken, mersin motosiklet senliginde 4 yıl once tesadufen gosterilerini izledigim Nuri usta ile karşklaştım. Kendisi profesyonel crosscudur. Nuri usranın yanına ugradım. Yapılan işlem.
1:Yag degişimi. 15-50 shell
2: Zincir yaglandi genel bir ayarlar yapıldı. Ustanı motor hakkındaki gorusleri
1: Croos için fazla agır.
2: Arka lastik cok kalın motoru cok yorar sanzuman dişlisine zarar verir.... Arla lastik. 4.10 ..18. Ebadında Duro marla ile degişti. Hakikaten motor kalkışlarda ve arazide rahatladı.
3:Ayaklık biraz kısaltıldı motor cok dik duruyordu. Şimdi iyi oldu.
4: Ayaklıktaki stop musuru iptal edildi ayaklık acık olsa da calkşıyor.
Ustanın gorusu gelen olarak iyi dengesi tipi guzel. Motor gucu yeterli. Lastik degişince arazide daha iyi oldu..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
27 Haziran 2012, 11:00
#307
Neden 15-50 merak ettim. Yaz ayındayız diye mi ?
Evet Cross için motorumuz çok ağır. Ben kawasakiye bindim. Tüy gibi, Bende diyorum adamın tekerleri rampada kesiliyor havada kalabiliyor. Bende niye hemen düşüyor.
Ayaklık dik durduğu için ben seviyorum. Ayaklık müşürünü ben ilk gün iptal ettirdim. Giyinirken motor ısınıyor diğer türlü üstünde ısıtmak gerekiyordu.
Arka lastik evet çok kalın, Dişleri uzun lastik alırsan, tutunuşuda daha da süper olur. Biraz kendime geleyim bende tekeri değiştireceğim.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
27 Haziran 2012, 11:06
#308
Ben tum bu işlemler için 100 tl ödedim. 15 tl Yag. 75 tl Arka lastik. Kalanı ustam sagolsun. Usta motora bakarken 2 saat icinde en az 10 defa yaklasan kulu yarışlarına davet aldı.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
27 Haziran 2012, 11:19
#309
Yağ değişince motorda performans değişikliği oldu mu ? hız ve atiklik olarak gerçi senin lastik de değişti aradaki farkı biraz zor anlarsın.
Bizim motorlar için 15-50 uygun mu acaba ? Benimde kısa far patladı. internetten beyaz florasan h4 ampul bakıyorum.
2 gün önce alarm satın almıştım. Bugün elime geçecek ama yağmur nedeniyle daha sonra montajını yaparım.
Yeni tekerin fotoğraflarını bi ara paylaş dostum.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
27 Haziran 2012, 11:23
#310
Bu fotoyu cekerken sadece guzel kareler yakalamaya calışıyordum. Nuri usta ile tanışmışlıgım bile yoktu. Simdi ise servis ustam oldu. Fotoda tarihlerde gorunuyo. Bende ozamanlar CBF150 vardı. İçimde ise Cross atesi. Motorlarla cıktıkları yerden normal bir sekilde yuruyerek cıkılamıyor. Motor kesilip yarıyolda duserse motorun yanına yukarıdan inebiliyorsun.
İkinci fotoda karşıda gorulen izler KTM nin izleri digerleri arkadaşlar oralara vurmuyorlardı. uzun rampa plunca cıkamıyorlardı.
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/26/1001162s.jpg/][/URL]
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
27 Haziran 2012, 15:05
#311
Bende 1-2 kare paylaşayım.
Yamaha XT 600 R - Motoran 250 VF - Xtreme Max
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
27 Haziran 2012, 15:31
#312
Yag degişimi ile Lastik degişimini aynı anda yaptırmadım. Sabah yag degişimini yaptım. Ögleden sonra lastik degişimi. Yag degişiminden sonra performans da fazla degişiklik olmadı fakat motorun sesinde ve vites gecislerinde rahatlık oldu. Motordan cıkan yag cok inceydi. Sanki 10 numara gibi. lastik degişiminden sonra motor arazide cok daha atik oldu. Kalın lastiklerle motor ve baglı olarak sanzuman dişlileri cok zorluyor. Sanzuman dagıtabilir..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
27 Haziran 2012, 16:22
#313
Bende yağı değiştirdim ama performans düştü. Gözle görülür şekilde. 85 geçmiyor diyen arkadaşların durumundayım.
80 km kadar hızlı çıkıyor. hatta 3 viteste 80 görebiliyorum. ama 85 den sonra 100 kadar çok yavaş çıkıyor. Senden çıkan yağı bize mi koydular ne yaptılar :D
Orjinal lastiklerimiz mi şanzuman dağıtır diyorsun. Şu senin arazide atik haraketlerinin bir videosunu izlesek süper olurdu.
Arkadaş ile internetten video kameralı gözlük aldık. Çekim yapmak için, gelsin bakalım performans güzel olursa tavsiye edeceğim.
---------- Post added at 15:22 ---------- Previous post was at 15:20 ----------
Hemen bi foto daha koyalım. Demir atları soğuturken :p
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
27 Haziran 2012, 17:44
#314
Video kamerali gozluk hakkında enkısa zamanda bilgi bekliyorum Umarin kullanıslı bisey olur. Ama onunla ceklen videolarda arka lastigi yani arazideki durumunu yine goremeyiz. Cırmalama tırmanma yaparken ikinci bir kişinin cektigi video en ideali olur.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
27 Haziran 2012, 17:52
#315
-
27 Haziran 2012, 18:05
#316
Fazlalıkdan kastın camurlukdaki stop lambasını saran etekler ise oynamamanı tavsiye ederim. Stop lambasına su alması kolaylaşır.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
27 Haziran 2012, 18:09
#317
gezgin_33 arka lastiğini merak ettim dogrusu ? resmini yüklemem mümkün mü? ben de arkaya tasıyıcı demir aldım bir kac motorcu gezdim senin demir ellerinde yoktu ben de uyducagım bir model aldım ama daha yapmadım yaparken bende resimleri eklerim
---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:07 ----------
fazlalıktan kastım plaka lambası ve altındakı demir plakayı dirak camurlugun plastiğine takıcam
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
27 Haziran 2012, 18:19
#318
Aslında seninle aramız yakın bi ara kısmet olursa buluşup biraz dolaşabiliriz. Mesela ortak nokta tursus olabilir. Ayrıca Tarsusda cross parkuru da var. Sonra tanıdıgım tarsuslu bi Kanuni yetkili servis ustası var. oda usta croscudur. Ben onunla da haberleşirim. Guzel bir croos gunlugu yaparız kısmet olursa..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
27 Haziran 2012, 19:51
#319
İnşallah gözlük yarın elimize geçer.76 dk. 4 gb hafıza kartı veriyorlar.
http://urun.gittigidiyor.com/elektro...o-056-57695110
Yarın gelsin videosunu ve görüşlerimi sizle paylaşırım. Bizim için ideal gibi ama görecez bakalım. Ne kadar kaliteli ne kadar dandik.
Geçmiş olsun Haci; ne ara kaza yaptın. hiç yazmıyorsun. sende bir şey var mı ?
Benimde aynalar hoşuma gitmiyor. Görüş açısı çok dar. Her an değiştirebilirim.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
27 Haziran 2012, 23:48
#320
iyi aksamlar X -TREME MAX 150 hakkında bilgi almak istiyorum. Bu motoru alıp suan kullanan bir kisi varsa düz yolda son hız olarak ne kadar gördüğünü öğrenmek istiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)