11.000 km ye yaklastı km .
ben hiç bir zaman pişmanlık duymadım.
Cem abi kuba cat cross u inceledin mi hiç ? Arkadaş cross alıcak Xtreme ile Cat arasındayız. Cat i yakından gördük güzelde bayide xtreme yok göremiyoruz malesef ve adam kubanın daha iyi kaçtığını ve daha iyi yol tutuşu olduğunu söyledi.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...cat-cross.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3339263
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
cünkü elinde hazırda o var onu satmak istiyor.
ha bunu söylememdeki neden cat e kötü demek için değil ama 2 sinide aynı anda kullanmayan birisi bu yorumu yapmamalı
max ımı alıp modifiye edip kullanmaya baslıyalı yaklasık 11.000 km oldu halen cok memnunum
bugun periyodik bakım harici ilk masrafımı yaptım.
evet arkadaslar az da düşman sevindireyim :queen:
debriyaj balatasından süphelendiğim için ameliyata aldım. ve kısmen haklı oldugumu gördüm.
önceden yanık-kararmıs diye yetkili servisle papaz olmama sebeb debriyaj sacları halen cok iyi durumda idi.
modifiye cg motorlarda en sık rastlanan 3000-5000 km balata bitirme olayı da yoktu
baslarda beni takip edenler bilir ,zamanında bir dünya para verip orjınal hondadan aldıgım balatalarda gıcır gıcırdı.
fakat debriyaj üst baskısını eritmişim :) onunda yedegi (8,5 lira) elimde oldugundan sorunsuzca hallettim.
belimden dolayı fazla motora binmediğimden motordaki orjınal saclarla honda balatalarıda cıkarttım,
mondial balata ve parcacıdan aldıgım yeni aynı ebatlı sacları taktım. şimdilik hersey yolunda.
birde parcacıdan aldıgım 2 liralık debriyaj halatını yeniledim. iç-dıs 2 lira :queen:
koyu renkliler orjınal üstünden cıkanlar.
acık renkli olanlar servisin aynı diye direttiği fakat 4-5 balatalı göbeklerin, bizim debriyaj göbegine kalın gelen saclar
almıstım daha iade etmedim bir ara veririm
http://i.hizliresim.com/Dk1bEZ.jpg
http://i.hizliresim.com/m8bydY.jpg
buda debriyaj baskısının incelen üst kısmı, asagı ile yaklasık aynı kalınlıkta oluyor genelde
http://i.hizliresim.com/EELdbv.jpg
http://i.hizliresim.com/jYMOL9.jpg
yaklasık 1.5-2mm erime-asınma mevcuttu, üstteki resimde içten cok daha net anlasılıyor.
buda orjınal saclarla honda balataları ,erimiş üst göbek ve yedek alt göbekle birlikteki hali. evde istirahatte :)
http://i.hizliresim.com/2Qd3yL.jpg
üstündeki sıfır balatalar bitince geri bunları takarım.
yag değişimini yeni yaptıgım için aynı yagı geri koydum,
sıfır balatalar yaklasık 3 aydır evde yagda beklediğinden onları extradan yaglamadım.
günün masraf toplamı
10,5 lira :)
buda sıfır satılan debriyaj göbek resmi, alıntı.
alt üst kısımların kalınlıkları daha net anlasılıyor
http://imagizer.imageshack.us/a/img9...3052500240.jpg
saglıcakla kalın . . .
maşallah kazasız belasız cem abi, bende üniversiteyi halledebilirsem wr 125x pulsar 200 gibi birşeyler düşünüyorum enduro hevesim pek kalmadı arazide tek takılmakla bir yere kadarmış bunu iyice anladım, tabi şuan ondan daha önemli bir durum var az çok asfaltta sürüyorum beni her sürüşümde tedirgin eden lastikler. süpermoto fikrini düşünüyorum hoşumada gitti ama ondada ön 18 olunca km sayacı sıkıntısı oluyordu
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot...ros-super.html
blogdaki süpermotonun lastiklerde baya güzel birşeye benziyor araştırdım ve buldum fiyatıda çok güzelmiş :cherry:
http://www.motolastik.com/avon-120-8...-am26-pmu27626
yine yattı benim fikirler :queen:
bu arada gelip uzun uzun yazıp kafa şişiriyorum gibi geliyor bana kusuruma bakmayın :)
sagolasın.
bence sen SM mi bosver, avon tek lastik fiyatı o yazan.
attila abi yada dalangıc gibi bir çift sava tak o fiyata, yoluna bak. madem orjınallerden o kadar tedirginsin.
bu arada belimden dolayı bir yıldır araziye gitmememe ragmen (yakında da gitme olasılıgımda yok) ben arka cross lastiği bile değişmedim
o sekil asvaltta dolanıyorum :silent:
orjınal arka lastik sıfır olarak evde yatıyor :)
merabalar bir sorum olacaktı ben aslında mayıs yada haziran ayında drift almayı düşünüyorum ancak x treme max modelide hep aklımın bir köşesinde acaba bu modelin şehir içi kullanımı nasıldır bilgi verebilirmisiniz ben alacak olsamda arazide kullanacağım pek söylenemez,birde boyum 173 cm rahat kullanabilir miyim.
erken emekli etmişin abi lastiği :) istemeyerekte olsa dişli lastikten vazgeçeceğim gibi görünüyor. biraz araştırdım en iyi seçenek mc24 gibi, fakat mc30ların üzerinde NYLON yazıyor bazı noktalarda, mc24 ile ilgili önceki sayfalara göz atıyorum olumlu yorum yapılmış. mc24dede yazıyormu bu NYLON nedir ne değildir acaba :silent: o dişli lastikle ıslak zemınde,vırajda orjınalıne gore nasılki performansı?
dişli lastik ,orjınalden fazla kayma meyilinde. ama dikkat ederek kullanınca sorun olmuyor
ilk baslarda , bir defa yagmurda,sıfır asvaltta, asırı sert frende arka plakamı okudum baskada tehlike atlatmadım
kullandıkca alısıyor insan, nede olsa enduro cross kullanıyorum diyip risk almıyorum, virajlara fazla yatmıyorum :cat:
:cat: bende yatmıyorum virajda, bazı virajlardan kastımda böyle bir köşe :D haftalar önce hafiften yağmur yağmıştı acaba birşey olurmu diye düşündüm 500 metre sonra bu kırmızı noktada yavaş(10-15km)olmama rağmen asfaltı kucakladım motor 3-5 metre kaydı. ogünden sonra bir tedirginlik başladı bende
http://i.hizliresim.com/QgOJkZ.jpg
geçenlerde gaziemir işbankası önünde gördüğüm max. mc24müş lastiklerde :) yahu sırf mendereste en az 2-3 max var ama hepsi saklanıyor sanki..
http://i.hizliresim.com/1nO4A1.jpg
ön frene basmıs olma ihtimalin varmı?
yoksa o hızlarda ön lastik kaymadıkca,yolu bırakmadıkca bişey olması cok zor
var cem abi epey oldu hatırlayamıyorum ne yaptığımı :) belkide ön frene basıp tam bırakamadan hafif gaz verdiysem aa :sunny: acemilik işte neyseki arkadan önden gelen olmadı herhalde biçerlerdi.
http://www.motosiklet.net/forum/kaza...-bir-kaza.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------
bir bayiye gidin oturun ikisinede bakın :) şehir içi kullanım içinse bence drift alın derim tabi karar sizin..
ibrahiminde dediği gibi sadece sehir içi kullanacaksanız, arazi cross sevginiz yoksa drift alın.
zaten stabilize yolda koy yollarında vs drift de gider, ama cakır cukurda cok zorlarsanız drift cok daha erken dagılabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
evet arkadaslar sonunda arka lastiğimi orjınalle değişmeye karar verdim
ama daha iyi yol tutus için değil
zaten araziye cıkmıyorum bari dişli lastik asvaltta eriyip bitmesin, ziyan olmasın diye
:queen: :queen:
mondial 150 x-treme max'i yeni keşfettim.kanım çarçabuk ısındı. 1,90 üzeri boyunda kullanıcı için iyi bir başlangıç motoru olacağını düşünebilir miyiz?
(çinli olması da biraz korkutucu gerçi ama bütçe dar olmasa biz de biliyoruz yamahayı hondayı.)
Uzun boyluların bir numaralı ilacıdır :)
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot...usunen_19.html
çok pis aklıma yattı yahu. iki gündür bunu düşünüyorum. şansım yaver giderse yazın bu işe adım atarım sanıyorum.
dün değirmendere malta şelalesini bulmak için yola çıktım bulamadım ama epey gezdim zamana dikkat etmedim karanlığa kaldım :) aydınlatma berbat arazide uzunu açtım fakat anayolda göz alır diye kapamak zorunda kaldım (göz alırmı o kadar parlakmıdırki) sıkıntılı bir eve dönüş oldu. birde karşımdan uzunları açmış gelen arada selektör yapan, benim kornamı selektörümü tınmayan birine denk geldim tam oldu ::rantinp:
mondialin facebok sayfasındaki ürün değerlendirme garajı haberine sitemli yorum yaptım
belli ki adamların zoruna gitti , cevap yazamadılar ve benim yazdıgımı sildiler.
ama baska paylasımlardaki dandik seylere verecek cvp buluyorlar :pl:
http://i.hizliresim.com/kYyAqy.jpg
İyi akşamlar. Benim motorumla ilgili bir sıkıntım var. Yardımcı olabilecek birisi olduğunu düşündüğüm için buraya yazma gereği hissettim. Motorumu 3 hafta önce 2. El aldım. Benden önceki motorun sahibi zaten arkadaşımdı motora çiçek gibi bakıyordu. 12600 km'de. Motor yağını yeni değiştirdim. Sorunum şu. Benzin musluğu ana depodayken motor çok zor çalışıyor. Çalıştıktan sonra da birkaç saniye sonra stop ediyor. Yedek depoya alığımda düzeliyor. Elektrik aksamında sorun olduğunu düşünmüyorum farlar yanıyor ve marş butonu çalışıyor. Sorunun ana depodaki benzin hortumunda pislik olduğunu düşünüyorum fakat sizlerin de yorumunu almak istiyorum.
egerki teshis dogru yapıldı ise haklısın,
depoyu söküp-bosaltıp, benzin muslugunu kontrol etmenizde fayda var.
muslugu söküp takmak cok kolaydır dibindeki sıkıstırma vidasını söküp cıkartabilirsiniz.
fakat motor ısındıktan sonra musluk ana depoda aynı sorunu gösterdiğinden emin olun.
belkide baska yerlerde de sıkıntı olabilir. ama en kolay kontrol yolu muslugu söküp kontrol etmek
x-treme max hakkında bir sorum daha var aklıma geldikçe foruma yazıyorum..
artçılı olarak 250-350 km yol yapılabilir mi bu motorla? eşimle yazın şehirden kaçma planları yapabilir miyim diye düşünüyorum. iki kişi toplam 130kg falan çekeriz. bakımları zamanında yapılırsa yolda bırakmaz diyebilir miyiz? bilenler aydınlatabilir mi acaba.
Şöyle buyrun ama düzgün bir cevabı arkadaşlar verir :)
http://www.youtube.com/watch?v=LdBfWbd61ZY
tabiki yapılır neden yapılmasın :)önceki sayfalarda daha uzun yapanlar oldu diye hatırlıyorum daha fazla kmde gidilir, birazda şans işi f650gsin vardır hiç ummadğın bir anda yolda bırakabilir olurmu olur. orjinal lastiklerini değiştirirseniz daha rahat ve güvenli bir yolculuk olacağını düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
iyi hoş gidiyor motor fakat ben birşey anladım bu videodan çekilmesede olurmuş bence :mrgreen:
videolara sözüm yok her ne kadar kısa olup bende acaba video bitince başka ülke sınırına kadar kamyonetlemi götürülmüş şüphesi oluştursada :D güzel fakat bence ülkemizin yollarında, özellikle doğayla iç içe çekilse daha güzel olurmuş :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:04 ----------
sağolasın cem abi önceliğim 15 alıp farkı görmek :) 14 üde belki 15den sonra denerim
Mesajı tamamlayamadan ok yaydan çıktı :) iyisiniz inşallah arkadaşlar. Maxi satacaktım vazgeçtim şimdi Marmaris dolaylarında dolaşıyorum motoru İstanbula bıraktım ama yine isler değişti İstanbula dönüp karabatağı alıp sinop yoluna çıkıyorum inşallah :) dört mevsim kuşu karabatak sinop yollarında :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------
Cem beeyy sen şu belini düzelt önümüzdeki yaza kadar çadırlı kamplı bi organizasyon yapalım ;)
an itibariyle orjınal arka lastiğime tekrar kavusmus bulunmaktayım.
cross lastiği söküp orjınali geri taktım. bakalım orjınal nasıldı , unutmusum :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------
orjınal lastiği takınca motorda lastik kaynaklı titresim yuzde 90 azaldı ,
cross lastiğe ve eskiye göre neredeyse sıfıra düştü, cadde sürüşüm cok rahatladı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------
virajlarda motoru yatormadıgım lastikten belli, ortadan asınmıs, yan dişler yeni gibi :)
http://i.hizliresim.com/JEvZ7W.jpg
http://i.hizliresim.com/OdPv3z.jpg
boyalı çizgileri dahi duran emektar orjınal lastiğim
http://i.hizliresim.com/4R5jZp.jpg
ve cadde modu :)
http://i.hizliresim.com/zEbj2O.jpg
Arkadaşlar merhaba 2 gun önce bende yeni bir max aldım ve aranıza katıldım ve cok memnunum yazdıklarınızı elimden geldiği kadar okudum fakat sorularım olucak öncelikle arkaya çanta koyabilmek için aparatı istanbulda nerde bulurum ve ya kime yaptırabilirim olucak diğer sorum ise lastikleri gerçekten çok kötü tedirgin etmekte boyutları nedir ve ön arka olarak ideal uygun hesaplı hangi marka yol lastiği önerirsiniz tşk ederim
Blogda merak hemen hemen aklına takılabilecek her konunun cevabı var.
Bu linkin sonunda İSTANBUL'DA ÇANTA DEMİRİ YAPAN USTA
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot...usunen_19.html
Bu linktede lastikle ilgili bilgiler.
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot...1_archive.html
Allah hepimize kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Saygılar.
arkadaşlar bu motoru supermoto yapan varmı ? yapan varsa sele yüksekliği azaldı mı ?
Var. 2,5 ile 5 cm arası azalıyor sanırım.
http://xtrememaxsevdalilari.blogspot...ros-super.html