hadi insallah, dediğiniz gibi planlarınızı gerceklestirebilirsiniz.
ama ehliyet ve ekipman almadan motoru almayın.
http://i.hizliresim.com/NYXaJL.jpgurl=http://hizliresim.com/WWzBom]http://i.hizliresim.com/WWzBom.jpg[/url]
Birkac fotoğraf ta ben atayim dedim fırsat bulmusken.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------
http://i.hizliresim.com/72J9na.jpgurl=http://hizliresim.com/NYXaJL]http://i.hizliresim.com/NYXaJL.jpg[/url]url=http://hizliresim.com/WWzBom]http://i.hizliresim.com/WWzBom.jpg[/url]
Birkac fotoğraf ta ben atayim dedim fırsat bulmuskenhttp://i.hizliresim.com/Gb76jv.jpg
Duzenleyemedim kusura bakmayin
allah korusun, tekerlekli sandalyeden kalkamamakta var
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------
eğer maxdan başkasını gözünüz görmüyorsa bişey diyemem anlarım sizi :cherry: ama 1300-1400 kmden bahsediyorsunuz 2-3 günde bile olsa malum türkiyenin yolları pek güzel :) yola daha uygun bir motor bakın derim
Cross dışında hoşuma giden motorsiklet tipi yok maalesef. Bir ara chopperlar gözüme güzel geliyordu ama yok, ille de cross. Cross'un kaskından ekipmanına kadar ayrı bir havası var. Ömrüm boyunca dağda bayırda çimende sahilde bisiklet sürmenin verdiği tecrübenin tadı var ruhumda. Araç hayalim de Lada Niva toplamak. Bir Niva, bir çekme karavan, onun da arkasında özel birşey yaptırır, Cross'umu asarım. Vururum yollara kendimi. Şu anda bu tam olarak hayatımın en büyük hayali. :) Uzattım çok, forumu kirletmeyeyim.
uzun zamandır yoklamalarda yok yazılıyordum, özür dilerim arkadaşlar. internette 5-10 dk kalabiliyor onda da sadece okuyabiliyordum forumu, pek katkıda bulunamadım.
şimdi biraz telafi edeyim dedim. epeydir değinilmeyen bir konuda ölçüm yaptım,yakıt :)
yedeğe düştükten 15-20 km sonra 8,860 lt yakıt aldım. bundan tam 245 km sonra yedeğe düştü ve çantama 1 lt pet şişede ikmal alarak yedeği bitirdim. tamı tamına 50 km de yedek ile yol aldım.
yani 245km ana depoda + 50km yedek depo ile toplam 295 km yaptım yaklaşık 9lt ile. hem de bakıma girmeme 300 km kala, bakım bekleyen ve agresif+ full şehir içi 3-5km lik kısa mesafede kullanım ile elde edildi bu ölçümler.
az önce yeniden doldurdum depomu;
şimdi depomda benzinliğe gelmek için kullandığım pet şişedeki yakıttan kalan yaklaşık 1 lt (sadece 4 km gittim benzinliğe kadar) + doldurduğum 11,810 lt toplam 12,8 lt yakıt olması lazım.
ancak kafama takılan bir husus var, bizim depo kapasitemiz 10 lt değilmiydi, 2 buçuk küsur kapasite nereden çıktı ?
yarın sabah damacanaya tüm depoyu boşaltmayı planlıyorum, acaba gerçekte kaç lt var depomda öğrenmek için :)
Dostum al Max'i git nereye istersen :) Alanya-istanbul, İstanbul-Bodrum yaptım rüzgar harici rahatsız eden bisey yok ama gidon yüksekliğini bi ayarla hafif dik rahat geliyor bana, 4 ayda 4000 km yol yaptım bende bisiklet çok severim en son Alanya - Mersin gittik gelemedik sele, göbek dağıttık 3 gün toto felci o zamanlardan sonra Max bal kaymak :) eskiden pırıl pırıl temiz bakardım şimdi çizigi söküğü, çamuru tam bıçkın oldu :) biraz önce bodrum gümüşlüge geldim ama ters yoldan yola toprak çakıl dökmüşler araçlar geri döndü ben bi müsade alıp daldım öyle güzel şekil olaylar :)
:cat: ozaman max alıyorsun :) bende lada mı olur bilemicem ama mutlaka bir arazi aracı aynı şekilde küçük bir çekme karavan ve arkasına motoru koyabileceğim bir aparat takıp seyahat etmek istiyorum :)
örneğin
http://i1125.photobucket.com/albums/l595/ercansngr/1-1.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------
öncelikle geçmiş olsun. 4 ayda 4000 mi :santa: helal olsun 5 ayda 600 nasıl :pr:
cok km için cok gezmek,
cok gezmek içinde bol zaman ve bol para gerekli.
ilerde sende bol bol km yaparsın fırsat buldukca merak etme :cat:
herkese kazasız belasız sürüşler... foruma bir kere baktım bakmaz olaydım diyemeyeceğim, aldırdınız sonunda makineyi. almakla da kalmadık 3 haftada rodaj bitti dağlar dereler gezildi, tabiki de hoplandı, zıplandı veee düşüldü(Allahtan bende ve makinede hasar yok)hatta 230 cc modifiye parçaları alındı pazartesi takılacak inşallah, centiko, drumstar, atilla abi ve diğer emektarlar allah sizi varyaaaa... ne muradınız varsa versin. foruma sorularıyla ve cevaplarıyla katkısı olan herkese teşekkürler. Atila abinin dediği gibi 263 sayfa forumu okuduğumu peder duysa mezardan kalkıp gelir bir güzel döverdi herhalde... :)
hayırlı olsun
hayırlı olsun e hani foto? :) modifiye parçaları ne kadar tuttu toplamda
KTM EXC300
163 cm boyu varmış ablanın tabi motor tecrübeside
http://www.youtube.com/watch?v=Ip8mBVlQEmo
2:33 de fena oluyorum :D o ses nedir öyle off. bu sesi yada benzerini bizim motorlardan çıkarabilirmiyiz acaba?
[IMG]http://i.hizliresim.com/vY2Dkm.jpg[/IMG] mobilden hallettik yarina kalmadan
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------
yanlışsam üstadlar düzeltsin ama motor 2 zamanlı ve hakkatten çok zalım bir sesi var.
Cenkito kardeşimiz sağolsun onun da çaresini buldu :) Şöyle yapılabiliyor ama polis yakalarsa oyuyor :) O yüzden hiç tavsiye etmiyoruz. :)
http://i.hizliresim.com/V2nOlV.jpg
arkadaşlar https://www.youtube.com/watch?v=s_uKQiybJYw linkteki motor markasını bilen varmı
Ben tahminici 2 gün sürmüştür dedim bir günden bile az sürmüş.Diğer forumlarda herkez hava soğutmalı motorla saat başı mola ver yoksa çok ısınır vs. Derlerdi bende edirne istanbul arasını herhalde 6 saatde alırım diye düşünüyordum :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
Hyosung RT 125
Ege üstünden gitseydim uzatırdım geziyi aslında öyle plan yaptım ama hesapta olmayan bi durumdan fethiyeden geri döndüm sonra direk istanbul. Valla ben bi yağına bi vidasina dikkat ediyorum birde yüksek vites düşük hız yapmıyorum motoru dinliyorum devrini tutturmaya çalışıyorum tamam 150 - 170 yapmıyor ama taa en baştan hız aramıyordum ammaaa yokuşa geldim mi affetmem geçen yokuş yukarı zıpladım far lambası tasın içine düştü :) Max iyidir gider durur frenleri güzel şekli güzel fiyatı güzel ama servisler tam kaka! Servis dedim bak şekerim yükseldi yeminle :/
Kaç metre zıpladın merak ettim nasıl çıktı lamba :D doğru motor 150 yapmıyor ama yinede ideal hızlara ulaşıyor. Orta devirlerdede kullanınca tahminimce fazla ısınmaz :D Servis işindede İşini bilen bir usta bulmak gerekiyor fakat Büyükşehirler haricinde servisler çok seyrek
o kadar kalın lastik avantaj mı? dezavantaj mı?
ne kadar kalın lastik , hangi lastik?
cok kalın lastik olursa motoru yorar cevirmesi zor olur
hyo 125 i yu kasıt ettiysen eger
amortisörün görevinin belli kısmını lastik alıyor.
lastik te esniyor. modele o lastiği uygun görmüş takmıslar. ama piyasada bulmak zor diye biliyorum en azından TR de bir aralar öle idi
Birde arka lastik dişli değil crosada pek uygun sayılmaz o motor yerdende yeterince yüksek değil
istediğin gibi kullan ağır trafikte her türlü ısınıyo(durup bi 5-10dk dinlendirme gereği duyuyorum bazen, tabi balta girmemiş istanbul trafiğinde) ve anlamadığım bi şekilde debriyaj baya geriye kayıyo hatta tutmiycak hale geldi geçenlerde durup düzelttim(ağır trafikte oluyo). ideal hız tabi kişiden kişiye göre değişir ama ortalama 100 fit ölümüne 110 anca(göstergenin yalancısıyım)
sağol attila abi ondan haberim var :) o toklaştırıyor diye biliyorum benim istediğim biraz o 2 zamanlılar gibi nası denir bilmiyorum ince bagıran bi ses işte :D sanırım olmuyor, en iyisi 5-10 yıl sonra bi ktm almak :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------
bir iki engebeden azıcık hopladı plakadada catlak vardı ilk aldıgım günden beri her geçen gün büyüyordu ilerde durdum düşmüşmü diye düşmezmi, şükür buldum. vidalar sağlam, siyah plastik kap kırılmış bide plaka bu halde. yeniletince yine oda sallanmadan dolayı iyice catlayıp böyle koparsa? buna bi çözüm varmı bildiğiniz uyguladığınız?
http://i.hizliresim.com/on4zM2.jpg
http://i.hizliresim.com/lB5zgk.jpg
http://i.hizliresim.com/V2WyJV.jpg
tolgacan plakanın arkasına komple sac plaka cekip percinleyip o sekilde saglamlastırıp geri takmıstı.
bende ise motor 30 aylık olmasına ragmen hiçbirsey olmadı :silent:
muhtemelen en baslardan beri dediğim plaka aydınlatma zamazingosunu iptal edip
plakayı direk arka camurluga takmamın faydası vardır.
o parca bosuna agırlık ve agırlık dolayısıylada titresim ve ses yapıyor.
arka camurlugu bile üstten kırabilir
senin o begendiğin zamanlı sesi bizim motorda yakalayamazsın
ama az da olsa yaklasabilirsin, bunun içinde motorun subab zamanlayıcı egzantirik bademini
değişmek lazım, gaz koluna dokundugun anda eskiye nazaran cok daha hızlı devirlenir,
ama uzun ömürlü olmaz, o yuksek devire cok hızlı cıktıgı için belli süre sonra subabları
yakabilir, o zamanda motor kitler
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------
bu arada gecen sehirler arası yolda bir tane honda fizy scoter gördüm
gavur yaklasık 120 ile rampaya sardı,
tabi ben 130 civarı oldugumdan rampanın ortasında ne yaptı bilmiyorum.
diyecegim o ki bundan sonra hızlı motor tavsiye isteyenlere onu bile tavsiye edebilirim.
scoterla hız bana göre değil, riskli buluyorum yoksa babamın honda Ps 150 si var ben daha 60-70
den yukarı görmedim , onda da deneme yapasım geliyor arada ::pokey::
Arkadaşlar merhaba. Youtube da araştırdım fakat çok fazla xtreme max içeren enduro videosu bulamadım. Merak ettiğim bir şeyi sormak istiyorum. Xtreme max aşağıda paylaşacağım videodaki antrenmanlara dayanabilir mi? Pek nazik kullanılmayacak ancak ben bunu ikinci bir motor olarak alıp kabiliyetlerimi geliştirmek için kullanmak istiyorum. Parça fiyatlarının ve başlangıç maliyetinin uygunluğu beni cezbetti.
Cevaplarsanız sevinirim. http://youtu.be/SN5VB-0oVUg
Anlıyorum . Belki bu başlıktaki arkadaşların paylaşımları mevcuttur ancak benim youtube da gördüğüm şey genelde patika yol gezisi oluyor. Ben ise daha çok teknik geliştirme üzerinde durmak istiyorum. Bir çeşit spor amaçlı kullanacağım yani. Eğer kütüklerin ve engellerin üzerinden geçmeye dayanabilir , dik yokuşları çıkmaya dayanabilirse almayı düşüneceğim. Düşme kalkmalarda illaki bir yerleri kırılabilir , ancak parça fiyatlarının uygunluğu yüzünden daha cesur girebileceğim bu işe. Bunu yapabilmem lazım mesela.
http://www.youtube.com/watch?v=hqbccymFkQc
http://imagizer.imageshack.us/a/img4...5/10mart17.jpg
max bu atlama ve bu inişlere dayandı
ama dengesiz olarak inersen bir yerleri dagılabilir
http://imagizer.imageshack.us/a/img2...7/10mart18.jpg
Evet bunlar güzelmiş gerçekten. Üzerindeki standart lastikleri sanırım.