Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Şubat 2013, 13:39
#2201
Ah be güzel kardeşim biz jant bulamıyoruz. bulsak senden önce millet neler yapacak. Her yerden parça parça almak gerekiyor.
2200 km desin, maşallahın var. neresine masraf yapsam diye düşünüyorsun. Biraz sal kendi haline bırak, servise götürsen bile adam akıllı sübap ayarı yapabileceklerini sanmıyorum.
Şakırdama sesine biraz alış. ben 2000 km de sübap ayarı yaptırmıştım. 6500 km oldu. hiç bir haltını artık mıncıklamıyorum. yapsanda motor da değişen bir şey yok.
O yüzden sal gitsin. gezmene bak. bende bir zamanlar neresini nesini değiştirsem diye düşünür dururdum. Masraflar çoğalınca vazgeçtim. 3500 TL lik motora fazla ilgi gösterme bakım hariç.
@drumstar iğneyi bi kademe geri çektin. yakıt yakımını azalttım diyorsun. hiç ölçüm yaptın mı ?
km de kaç krş tasarrufun oldu. km de ne yakar, bir depo ile kaç km gidersin. iğneyi geri çektin ama can alıcı bilgi ortada yok
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Reklamlar
-
05 Şubat 2013, 15:55
#2202
tolga kardeş tamam güzel diyorsun kısmen de haklısın ama subap ayarı bence önemli birşey, hem yakıtı hem performası etkiler
evet 3400 lük motor ama motoru ve şasesi çok sağlam bir alet, bence bu motora yatırım yapmaya değer, tabiki bende herkez gibi honda kawasaki almak ve ona yatırım yapmak isterim ama onlara güçümüz yetmez, bu çin motorları olmasaydı hiç bir motora binemezdik.... geriye ne kalıyor....... elindekini yükseltmek.
Valla herkez bildiğini yapsın ben başka motor almamaya karar verdim ve maxı baştan sona değistirecem, ilk önce motoru ve dişlileri sonra jantlar ve dış görünümü
Ben bugün iğneyi 1 kademe indirdim, açarken parçaları sıçradı ve originali hangi kademede olduğunu göremedim(normalde orta kademede olması lazım), sonra takarken yayından yanlış yere geçırmışım ve motor çalışmadı, söktüm ve doğru taktım... (toplam 5 kademe var)
drumstar da nasıl bir etki yarattı bilmiyorum ama bana arazide tırmanırken performansı çok az düşük geldi (sanki boğulmalar fazlalaştı), asphalta yokuş inerken 110 yaptım yani naviye göre 100 herhalde, şu anki lastiklerimi de biliyorsunuz (ön dişli 1 diş yükseltilmişti)
bugün birdaha araziye çıkıp yarın iğneye geri almayı düşünüyorum
-
05 Şubat 2013, 16:58
#2203
Ben yakıt tasarrufu için yapmadım. Depo şuan yarılarda biryerde. Km saatim doğru göstermediği için ne söylesem yalan olucak şuan. Hava ayarını kurcalamaya gidicem. Performansı iyi olmazsa iğnenin yerini geri alırım ben de. Çünkü hala boşta birden gaz verince stop ediyor.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
05 Şubat 2013, 17:19
#2204
Birden gaz vermeyle bizim motorlar zaten stop ediyor. O iğne ayarını değiştirince örnek 10 lt ile 300 km giden motor tasarruf edip 350 km giderse o zaman yapılır.
Ancak 5-10 km için değmez. Performans vermiyorsa hiç değmez. Bizim motorlarda performans almanın tek yolu Hakan ve Cem kardeşi taklit etmektir. gerisi hikaye.
dişliyi de değiştirsen motor 11.40 hp yırtınsan bu motor bu, sadece kasası süper, motor kısmı ise berbat acı gerçek bu, beterin beteri de var. O yüzden şimdilik şükrediyoruz
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
05 Şubat 2013, 17:24
#2205
Mondial istese bu motoru 200cc olarak 100 lira pahalıya çok rahat satabilir, yedek parça fiyatlarına bakarak bu söylüyorum belki toptan alınca fiyat farkı hiç olmaz.
-
05 Şubat 2013, 17:26
#2206
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Mondial istese bu motoru 200cc olarak 100 lira pahalıya çok rahat satabilir, yedek parça fiyatlarına bakarak bu söylüyorum belki toptan alınca fiyat farkı hiç olmaz.
Motor firmalarıda işini biliyor. şimdi adamlara senin dediğin şekil verirsen kimsenin modifiye için para harcamasına gerek kalmaz.
Mantık bu mantık, avrupaya iyi, türkiyeye düşük model, aynı kıvama gelmek için parça değiştir. Para çokomel eğrisi ;)
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
05 Şubat 2013, 18:48
#2207
Bugün NGK buji aldım, bundan sonra inşallah buji siyah olmaz, ama sannetmiyorum ki buji den olsun, kesin hava ve iğne ayarındandır ayarındandır !?
drumstar adlı üyeden alıntı
Çünkü hala boşta birden gaz verince stop ediyor.
o zaten herkesin motorda var, ama benimki ısındıktan sonra pek yapmıyo, yani gercekten çok hızlı gaz vermem gerekir ki stop etsin
-
05 Şubat 2013, 19:58
#2208
drumstar
Kardeş o far ın 2.si nerde ben satın alabilirmiyim senden siteye bakmadan önce far arayışı na giriştim sen benden önce davranmışsın
eğerki diğer eşi sende ise çok pis talibim bilgine (:
-
05 Şubat 2013, 20:03
#2209
Hakan sen adresi bana öm olarak at, ben sana far kafasını ücretsiz olarak göndereyim kardeşim. dert etme ;)
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
05 Şubat 2013, 20:38
#2210
Farın ikincisi derken diğer merceği kastediyorsanız üzülerek söylüyorum kullanılamaz halde şuan :( Keşke önceden söyleseydiniz dikkatli çalışırdım.
Xenon taktığıma takacağıma pişman oldum resmen. Akü yeterli şekilde besleyemiyor. Stop halindeyken 2dk yanık kalsa sönmeye başlıyor hemen. Gaz verince alternatör pis akım verip ışığı titretiyor. Şimdi ballastı akünün yanına taktık, röle ile besledik ama kafayı hala yerine takamadım. Çünkü çok fazla şekilde çalıştırmaya çalıştık. Diyot kondansatör falan da bağladık ama olmadı. Şimdi yemek yemeye geldik yarın anca devam ederiz.
Gaz pistonunu da yarın eski haline alırız büyük ihtimalle. Hava ayar vidasına göre tornavida tornavida bulunca çok güzel olacak ama babam nereye koyduğunu unutmuş.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
06 Şubat 2013, 00:50
#2211
Tolga Can adlı üyeden alıntı
Hakan sen adresi bana öm olarak at, ben sana far kafasını ücretsiz olarak göndereyim kardeşim. dert etme ;)
Tolga can mercek flardan bahsettim sende varmı?
Bu arada az önce sis farlarımı tamir ettim yalnız bir tanesini kurtarabildim (: onuda far niyetine kullanmayı düşünüyorum karşı tarafın gözünü almaması için de sis farın önüne şapka uyduracağım eski bisan bisikletlerin önündeki farlarımı hatırlıyorsunuzdur bir çoğunuz aynı sistemi kullanacağım inşallah.
-
06 Şubat 2013, 01:37
#2212
Sis farlarını nasıl yapmıştınız siz? Benim de yapmam lazım da.
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
06 Şubat 2013, 03:06
#2213
ocalh adlı üyeden alıntı
Tolga sakın koltuğun süngeri ile oynama sonra yeni koltuk almak zorunda kalırsın
başka bir krosa bindim kanuni 150 ha betona oturmuşum ha motora aynı hissi verdi.
bizim motorların kros segmanındaki en iyi avantajı selesidir(BENCE) seleyle oynarsan motordan hepten soğursun bilgine
kim ne derse desin max'larımız görüntüsü ile dikkat çekici bir cihaz benim çooook hoşuma gidiyor herşeyi ile dediğim gibi motor kısmını 500tl yatırım yapın max'lara bakış açınız inanılmaz derecede değişecektir ben yaptım diye söylemiyorum benim motora binen herkes aynı düşüncede.
500tl olmasada 125 tl ye silindirini değiştirin performansınızı % 40-50 artırır bilginize..
öcal kardeş sen hangi silindiri kullanıyorsun kaçlık yani , sadeçe 125 TL silindir taksak 200 lük yapsak ne gibi sorunlar yaratır açeba... motoru tamamlayana kadar fazla basmamayı düşünüyorum...
her ay bir parça alacağım !!!
-
06 Şubat 2013, 13:17
#2214
ocalh adlı üyeden alıntı
Tolga can mercek flardan bahsettim sende varmı?
Bu arada az önce sis farlarımı tamir ettim yalnız bir tanesini kurtarabildim (: onuda far niyetine kullanmayı düşünüyorum karşı tarafın gözünü almaması için de sis farın önüne şapka uyduracağım eski bisan bisikletlerin önündeki farlarımı hatırlıyorsunuzdur bir çoğunuz aynı sistemi kullanacağım inşallah.
Pardon kardeşim, bende mercek far yok, normal far istiyorsun sandım.
serdar8787 adlı üyeden alıntı
öcal kardeş sen hangi silindiri kullanıyorsun kaçlık yani , sadeçe 125 TL silindir taksak 200 lük yapsak ne gibi sorunlar yaratır açeba... motoru tamamlayana kadar fazla basmamayı düşünüyorum...
her ay bir parça alacağım !!!
Aradığın her şey bizim sayfada var ama hiç okumadın galiba, Cem arkadaşımızın yaptığını yapabilirsin. maliyette, ölçümlerde var.
okuman yeterli, hadi bakalım, şimdiden kolay gelsin
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-83.html
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
06 Şubat 2013, 15:03
#2215
geldim, sayfaya baktım, kaçtım pazartesi görüşürüz beni özleyin
---------- Post added at 13:03 ---------- Previous post was at 12:07 ----------
serdar8787 adlı üyeden alıntı
öcal kardeş sen hangi silindiri kullanıyorsun kaçlık yani , sadeçe 125 TL silindir taksak 200 lük yapsak ne gibi sorunlar yaratır açeba... motoru tamamlayana kadar fazla basmamayı düşünüyorum...
her ay bir parça alacağım !!!
serdar bak ben bu sayfada hem parcaları hemde fiyatlarını ayrıntilı olarak yazdım, sadece 6lı debriyaj göbegini kaale alma cünkü bizim orjınal debriyaj da 6 lı gerisinin fiyatları günceldir
http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-83.html
motoru parca parca yapmam pek mümkün değil, krank değişince silindir piston da değişecek , üst kapagı sonra değiştirebilirsin, ama sadece 150 tabanlı 200 lük kısa silindir alırsan krank değişince onuda uzun olanla değişmen gerekecek.
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
06 Şubat 2013, 17:38
#2216
arkadaşlar ön lastiğimi değiştirdim eski bir pirelli 90/90-21 lastik taktım havasınıda 25 vurdum süspansiyonu yumuşak olsun diye fakat direksiyon baya bir sert oldu zorluyor dönüşlerde havayı 30 yapacam bakalım ne olcak yine direksiyon yumuşamaz ise eski orjinal lastiğimi takacağım
buyrun fotosu buda
görüntüsü güzel oldu ama manevra kabiliyetini azalttı neyse bakacağız artık
tecrübe ediniyoruz bu arada (:
-
06 Şubat 2013, 19:35
#2217
Bende lastikleri enduro yaptım. Araziye yarış izlemeye gideyim dedim. Dişli lastik varmış gibi kaptırıp gittim. Direksiyon hantal geldi. Birde sanki biri arkadan tutup sağa sola yatırıyormuş gibi geldi.
Ama asfalta inincede güvenle kaptırıp gidebiliyorum. Araziye artık ara vereceğim. Biraz da görülmedik, gezilmedik yerler keşfedelim. Bi aksilik olmazsa batmanın mağarasına girmeyi planlıyoruz
Bakarsınız uygunsuz halde yakalarım. Burda fotoğrafları yayınlarım
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
06 Şubat 2013, 20:38
#2218
Tolga Can adlı üyeden alıntı
Aradığın her şey bizim sayfada var ama hiç okumadın galiba, Cem arkadaşımızın yaptığını yapabilirsin. maliyette, ölçümlerde var.
okuman yeterli, hadi bakalım, şimdiden kolay gelsin
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-83.html
Tolga kardeş yardımın için sağol ama ben 1 - 90 kadar okudum, evet 83 den itibaren cem kardeş yaptıklarını yazmış, öcal kardeş de 30 dan 40 kadar yazmış fiyatları ve hangi parçaları değiştirdiklerini yazmışlar...
ama kimse parçaları nerden ve hangi siteden aldığını söylememiş...
Ben şimdi bu motora hangi silindir, krank ve yazılan diğer parçalar uyar nerden biliyim, 65.5 - 200cc silindir tamam bunlardan çok var ama hangi siteden ve tam olarak hangi marka
bugün işlemi yapacak kişiyi buldum, benim motor aldığım yerden motorcross yarışlarında tamiri yapan iyi bir usta
-
06 Şubat 2013, 20:40
#2219
Sonunda bitti bizim far işi. Biraz yamuk oldu ama boşverdim gitti artık. Lastik süper olmuş, 25 çok az en az bi 32 33psi olması lazım. Bizim orjinal lastiklerden çok daha iyidir bu
İdare-i maslahatçılar, devrim yapamazlar.
M. Kemal ATATÜRK
-
06 Şubat 2013, 21:02
#2220
serdar8787 adlı üyeden alıntı
Tolga kardeş yardımın için sağol ama ben 1 - 90 kadar okudum, evet 83 den itibaren cem kardeş yaptıklarını yazmış, öcal kardeş de 30 dan 40 kadar yazmış fiyatları ve hangi parçaları değiştirdiklerini yazmışlar...
ama kimse parçaları nerden ve hangi siteden aldığını söylememiş...
Ben şimdi bu motora hangi silindir, krank ve yazılan diğer parçalar uyar nerden biliyim, 65.5 - 200cc silindir tamam bunlardan çok var ama hangi siteden ve tam olarak hangi marka
bugün işlemi yapacak kişiyi buldum, benim motor aldığım yerden motorcross yarışlarında tamiri yapan iyi bir usta
benim taktıgım krank, MOTOSTAR ın (ama rulmanlar uymuyor orjınallerle değişmesi lazım) silindir ve üst kapak zongshen in, camgöz.com.tr de internet sitesi fakat nette bazı ürünleri bulamazsın tlf acıp fiyat bilgisi al. ben o sayfalarda 6lı balata demişim ama orjınal olan da 6lı oldugundan gerek yok
silinidiri sormussun birde
üzerinde 200cc yazan 65,5mm çaplı zongshen silindir
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)