@ıbrahim, cenkito'nun dediği gibi kask kilidi o, ama bi kere kullanmış değilim. Kask konusunda burak'in dediği mantıklı. Tek mesele onu iyice yapıştırmak. Sonuçta sünger bu, yapıştır gitsin.orjinalın'den çok çok farkı olacağını sanmıyorum.
@ıbrahim, cenkito'nun dediği gibi kask kilidi o, ama bi kere kullanmış değilim. Kask konusunda burak'in dediği mantıklı. Tek mesele onu iyice yapıştırmak. Sonuçta sünger bu, yapıştır gitsin.orjinalın'den çok çok farkı olacağını sanmıyorum.
Alıntı:
Serdarom
@ıbrahim, cenkito'nun dediği gibi kask kilidi o, ama bi kere kullanmış değilim. Kask konusunda burak'in dediği mantıklı. Tek mesele onu iyice yapıştırmak. Sonuçta sünger bu, yapıştır gitsin.orjinalın'den çok çok farkı olacağını sanmıyorum.
Alıntı:
cenkito
o alttaki kilit kask kilidi, oraya kaskı takıp kilitleyebilirsin, astar konusundada fikrim yok ne yazıkki
kimse kullanmıyor demek ki. ilk defa bende bu motorda gördüm. bikaç kaska bakayım eğer uyarsa alırım öyle. aklıma geldi aslında ama uyup uymayacağından emin değildim.eywallah teşekkürler.Alıntı:
braingulp
20 liralik kask alip onun icligini kullanmayi denedinmi?
bu cozumu daha once yapmisligim yok, iskembeden atiyorum, belki isini gorur.
Mondialin üstün zekalı mühendisleri fiil tarihinden kalma kasklar için yapmış. Eski kasklarda şimdiki gibi kilit sistemi yoktu. Cengelden kemeri geçirerek kendimiz takardık.
Şimdiki kasklarda çırt geçmeli kilit sistemi var. Eskiye oranla çok büyük rahatlık. Ben motorda kask kilidi olarak bundan kullanıyorum. Bir keresinde 7 motor park ettik.
2 arkadaş bu kilitten kullanıyoruz. Bu kilit sahibinden arkadaş kaskını kilitlemişti. Bende kilitledim. hatta emanet kask verdiğim arkadaş al bunu da kilitle dedi. Bu kilit ile 2 kask rahat kilitleniyor.
Cafede 1 saat oturduk. Geri döndük. 4 kaskı çalmışlar. ARkadaşın ve benim eldivenlerde kaskın içinden çalınmış. Benim tek eldiveni gavatlar düşürmüş. tek eldiveni ne yapayım :P
Kask iç astar fikri olarak arkadaşlara katılıyorum. en basit çözüm ucuz bir kask içinin astarıdır. Piyasada 20-50 TL arası satılan gaydırı guppak kasklar var. onlardan alabilirsin.
---------- Post added at 16:01 ---------- Previous post was at 15:50 ----------
http://img452.yukle.tc/images/6934Ka...li_47228_1.jpg
Benim kask insancıl olmadığı için double-d bağı var. o yüzden hep o kilidi kullanıyorum ben :) Aslında çok büyük rahatlık.
Bugün karburatörün iğnesini bir kademe daha aşağı taktık. Artık egzostan çiğ benzin atmıyor ve daha rahat gaz yiyor. Bujisini de ngk marka olanla değiştirdim çok güzel oldu. Bizim motorun bujisinin açıklığının kaç olması gerektiğini bilen var mı? Bi de subap açıklıklarının kaç olması gerektiğini? Hafif ses yapıyor gibi geldi de.
Motor işlerinden sorumlu Cem bey birazdan sorunlarınız ile ilgilenecektir :P
Bekliyoruz o zaman :mrgreen: şubatın 1inde abimin son sınavı var. O da geçtikten sonra katalizörü alıyoruz ameliyatla :) Öne de dişli alacaktım ama sığar mı sığmaz mı karar veremedim. Açıp baktım, sığıcakmış gibi gelmedi hiç :( Deneyen bilen var mı?
Bu konuyu bilse bilse cem ve hakan bilir. Ben ön dişliyi temizlemek için bile açmadım. O kadar uyuşuk biriyim.
Ben Görsellik ve aksesuar işlerinden sorumlu devlet bakanıyım. Sabahtan akşama kadar Bizim motorun benzerlerini inceleyip duruyorum.
125, 175, 200 cc hiç biri SM ye çevirmemiş. Drumstar yaparsan Çin çakmaları arasında ilk sm sahibi sen olacaksın :P
Şu işi hayırlısıyla bi bitirsem çok güzel olacak zaten :) Abim çizim yapmaya başladı benim motor için. komple gövdeyi vinil kaplama yapıcaz. Özel baskı yapan yerler var. Çok uygun fiyata basıyorlar. Circles akımından esinleniyoruz. İstediğimizi yapabilirsek çok hoş durucak. Arka lastik için bir firmaya mesaj attım ama cevap gelmedi hala. Km saatini de hala ayarlayamadım, fazladan fazladan km atıyor hep. Ha bu arada eş dost eğer takım kros lastiği isterse benim lastikleri satabilirim, eskimediler hiç, daha burnout bile yapılmadı :queen:
Bizim kesim o konuda pinti yaa :P , Benim orjinal endurolarda, yeni aldığım kross lastiklerde satılmadı gitti. yoksa çoktan sm ye çevirmiştim :queen:
Az buz masraf da değil. kafadan bi 400 lira gidiyo en düşük ihtimalle :mrgreen: Bi köşede kros lastikleri de dursun istiyorum ama gereksiz gibi geliyo bana :/
iğnedeki parcayı asagı aldıysan motora giden yakıt miktarını arttırdın sen, cekişin artması normal, subab sesinede önem verme, mondialden aldıgım bilgilere göre 0,06mm ve 0,07 mm tuttur tutturabilirsen, piyasadaki sentillerin tamamı (TR de satılan ) 0,05mm- 0,10 mm arasını bulamazsın, öne 17 dişli de takılır 18 de. ama 18 seni üzer motoru cok bayar. hemde ön dişli kapagını takamayabilirsin, onun çözümüde iç kısmını spralle taşlaman, dişliye yer acman
bujı acıklıgıda yanlıs hatırlamıyorsam 0.7mm olmalı, ama emin değilim ailemin yanında fethiye deyim tatilde :queen:
adana ya dönünce sorulara daha ayrıltılı cvp verebilirim
saglıcakla kalın
baktım NGK D8EA buji için 0,7 mm tırnak aralıgı :cat:
Yok iğnedeki o segmanı bir kanal yukarı taktık, daha az benzin almaya başladı motor. Babamın bulgaristandan getirdiği yaklaşık 40 yıllık bir sentil çakısı vardı, onda olacak sanırım ara ölçüler, yarın bakmam lazım. Ölçüler için teşekkürler. Bu mevsimde çok güzeldir fethiye, iyi tatiller.
İnternetten bikaç firmaya bilgi almak için mesaj attım ama geri dönüş olmadı daha. Cuma günü aydın merkezden de lastik bakıcam. Hayırlısı diyelim :)
ahanda ben de geldim :D drumstar o dişli konusunu merak etme sen. krom kaynağıyla zincir dişlisi kaynatmış biri var burda ;)
Ayrıca motosikletin tekerlek - tel - saat arası hareket iletimindeki sarmal dişli (arşimet vidası) sistemindeki oranları değiştirerek kilometre işini halledebilirim diye düşünüyorum. çok fazla dişli çıkması var elimde :D
aga onu hallederik, Bu arada yukardaki arkada avatarından da farkedebileceğiniz gibi abim olur :queen: teknik destek ekibi tamamlanmış oldu
tesekkürler tolgam subat 11 e kadar yokum
beni özleyin diyecem ama foruma girmeden de duramıyorum, bagımlılık yaptı :P