kanuni dunyanın en kötü motoru satıcaz aldığımız paranın yarısını etmiyor ha bide turk malı diyorlar kurban olsunlar turk kelimesine kirketmesinler ulke ismini öz ve hakiki çin malı motor zevkimizi bozdular bunlar motorla gezmekten çok masraf ediyoruz zincir ayarının suyu çıktı gidon birgun benin önümde gidecek diye korkuyorum bir senelik motor plastik aksamlar hepsi çürüdüboya solmalar baş gösterdiampül değiştire değiştire lamba vidaları lyalama yaptı hala alacaksanız da alın bişi demem aartık.
kango multix yamaha 125
Kanuni Amerikada var mı ? Avrupa da var mı ? ya da dünyanın hangi ülkesinde var ? .
Honda . Yamaha . Suzuki . Kawasaki dünyanın heryerinde . Japondan şaşmayın arkadaşlar . Hele Türkiye de servis , yedek parça vs bakımından Honda yı tek geçmek lazım .
Çin de 350 $ a satılan motorların parçalarını getirip Türkiyede montajlayıp Fahiş fiyata kakalayan Kanuni yi neden tercih ederler anlayabilmiş değilim .
baba bu konuyu baya konusmustuk hatta bugun arakdasla motosiklet bakarken kanuniyede ugradik . adam eski problemler tamamen giderildi . su anda %70 turk mali kanuni dediler.
hatta igrenc bir espiri yapmistim
cinde iscilik ucuz turkiyede insan hayati simdi daha kotu olmus die
dogru soylemisim megerse
wee diger bir konu bende cin mali bi keeway sl 150 sahibiyim fakat almadan once uzun arastirmalar yaptim macar asilli olmasi we yurt disinda satiliyor olmasi . ve 23.000km de hala pizzaci motosikleti olarak kullanmasi beni cezbetti bence sizde alip feryat etmektense briaz piyasa ve internet arastirmasindan sonra daha saglam motosikletler bulabiliceginize eminim ...
imzam yok parmak bassam olurmu
xardias, kardeşim, motorun ikinci elinin olmamasından yakınıyor ve onu tartışıyoruz. Gezi fotoğrafların çok güzel, gerçekten gidip gezmiş gibi oldum. Keşke herkes senin gibi manzaralı racer fotoğraflarını eklese. Böylece gezilip görülecek, ama gidemediğimiz yerleri de görmüş oluruz.
[COLOR="Red"][B][FONT="Garamond"]BLOODMN[/FONT][/B][/COLOR]
arkadaşlar motosiklet 2007 fuara giden oldumu aranızda ben racer göremedim tek racer bendim orada baya ilgilenen oldu ama ehuehuehu insan sımariyor motoruna biri bakınca
Aşkım Sadece Motorum
sorun zaten şu ki, seninki (görece) sorunsuz çikmiş ama başkalarininkiler dökülüyor, yazdiklari yalan değilse.
bir markada önemli olan, her ürününün belli standartlarda, kalite kontrolden geçmiş olarak son kullaniciya sunulmasidr. bir lokantada süper bir yemek yiyebilirsin ama her gittiğinde ayni yemeği farkli şekilde koyuyorlarsa önüne orasi iyi bir lokanta değildir. senin yemeğin güzel çikmiş, bisürü insaninki kötü, bu sebepten tek örnekten yola çikip bunca insan tersini dese de bakin bu makine güzel çünkü benimki güzel çikti demek pek mantikli gelmiyor açikçasi.
Arkadaşalar
tavsiyenize yardımınıza ihtiyaçım var ,
Motorumu uzun süre kullanmadım ,aküsü boşalmış , Bay moto da şarj ettirdim ama takınca çalıştıramadım marş basıyor ama ateşleme yok , buji kablosu sağlam ve yerinde , servis çok uzak olduğu için iterekte götüremiyorum( ben Altıntepede oturuyorum servis malum natilus un karşısı).
Bir akıl verinde şu makinayı şu güzel havada biraz gezdireyim.
Şimdiden teşekkürler
arkadaşlar sizlere bişey sormak istiyorum
benim racere egzoz modifiyesi yapmak istiyorum nasıl bi egzoz önerirsiniz
sesi yüksek olacak ben araştırıyorum ama bi türlü bulamadım ne yapacagımı
yardım ederseniz sevinirimm tabi, maliyetide önemliii
xardias kardeşim sana sadece şu kadarını söylüyorum (lütfen kimse kızmasın cnku amacım tartışma yaratmak deil) ben bu motoru oturup tartışmam bile bi kere deneme amaçlı sürdüm bi bakiim nasıl die honda kalitesine alıştıktan sonra valla attan inip eşeğe binmiş gibi oldum o yzuden saga cektim ayga aldım ve koşarak uzaklaştım ynede saygım var ama türkler beceremiyor bu işi ( üzülerek söylüyorum)...
[COLOR="Black"][B] A STATE OF TRANCE[/B][/COLOR]
sağ gidonda duran kırmızı bir düğme var motora gelen elektiriği kesen : onda bir tutukluk yapıyordur.marş basarken sol elinlede onu sağa sola oynat bak gör çalışacak.sonra servise koş açıp yapsınlar 10 dk lık işi var sonra düzeliyor.
ben motoru modifiyeye aldım.Değişikliklerden biride egzosu teke indirmekti.az sık dişini 2-3 güne kadar resimli ve vidoulu olarak ayrıntılı bilgi vereceğim....
ohhh my god please send me azrael in a woman; while i die , i want to fucking with her
arkadaşlar motor buğün servisten çıkacak, vidoe ve resimlaeride çekmeye başladık.
değişiklikler
-arka çamurluk kople söküldü
-egzost teke inip oynama yapıldı
-arka amasitörün altına parça atılıp 3 cm kadar arka havaya kaldırıldı
-ön amasitörler sertleştirilip aşşağı indirildi(ön çamurluk yarım cm kalana kadar tekere yaklaştırıldı)
-direksiyon aşşağı indirildi
-arka tekerin girdiği yuva öne doğru genişletilip,zincir kısaltıp , arka lastiği yaklaştırabildiğimiz kadar öne yaklaştırdık
-kanuni racer karbiratörleri son gazdan sonra manuel kesici olduğu için honda titan karbiratörü takıldı;
-hava filtresi çıkarıldı
-dikiz aynaları çıkartıldı, ve ağırlık yapıcağı düşünülen tüm parçalar motordan söküldü(somun ve vidaların uçları kesilip kısaltıldı )
Ben 191 boyunda 95kg ım 150 km hızı gördüm,yalçın usta daha zayıf;160 a çok yaklaştı.ama titan motorun sahibi karbiratörü geri isteği için resim çekemeden geri sökmek zorundan kaldık
büyük bir sorunumuz var;kanuni racerların yavaş olmasının büyük sebebi karbiratör ,ancak honda titan sıfır karbiratörü 430ytl.buna birtürlü çare bulamıyoruz.kanuni racer karbiratörü ile 140km de kalıyor
görünüş olarak motosiklet çok değişti,yarın fotolarıda eklemeye çalışıcağım
daha sonrada iyi bir karbiratör ayarlayıp silindir ve silindir kapağında oynama yaparak motosikletin sınırlarını zorluyacağız
herkese kazazıs belasız keyifli sürüşler dilerim
ohhh my god please send me azrael in a woman; while i die , i want to fucking with her
xardias arkadasım resimlerini bekliyoruzzzzz
6 ayda 1 ödenen vergileri çok komik.... Türk malı oldugu için 6 lira gibi komik bi rakam ödüyorsunuz... servisleride iyi arkadasımda var gayet iyi 3 ay oldu bi sorun cıkartmadı
motorcuyum, geçilmezim:bounce:
ya arkadaşlar millet öyle kötü şeyler yazıyor aklımı karıştırıyor ama "XARDİAS" sağolsun son noktayı koymuş.bir ay sonra kendime ait olacak ilk motoru alacağım.bi ara chopper düşünmüyordum ama arkadaşta vardı 250 mct manevra kabiliyeti düşük çok virajlarda çok hantal kalıyor...tarzım racer artık(gerçi motor olsun da ne olursa olsun scooter hariç) ben kardeşim kim ne derse desin gideceğim racer 200 alacağım yeter artık.ybr ve cbr demesin kimse bana 1.60 boyum olsa belki düşünürdüm onlardan bide 2007 siayh rengiyle çıktı çok deli olmuş görmeyen versa bakmasını tavsiye ederim...
xardias fotolar nerede kaldı bekliyoruz
sabırsızlıklaa
bakın beyeler bayanlar size benden bi öneri kanuni alacağınıza paranızı biraz daha biriktirin veya kredi alıp honda alın.hele hele racer 200 e kesinlikle dıs görünüşüne bakıp aldanmayın.bi sefer frenleri tutmuyo o motorun.arka tanbur..
ne anladım ben bu işten.size bi tavsiyedir bu dediklerim.
tabi yinede siz bilirsiniz.
Şu anda 5.viteste motora kapanarak düzde 130 Yokuş aşşağı 140 ı geçiyorum.Ama fotoğraf makinesini bir türlü motora sabitleyipte hızı çekemiyorum.Motosiklet bariz birşekilde hafifledi , biner binmez farkediliyor.bundan sonra yapıcağım ilk iş orjinal bir honda titan karbüratörü bulup takmak, ondan sonrada motor silindir ve silindir kapağında oynamalar yapılacak
Bi önceki mesajımda yazmayı unutmuşum
-Ön dişli 16 lık , arka dişli 32 dişli
- 5-30w castrol A1 performans motor yağı koyuldu
Ön amastörleri biraz aşşağı çekip arasına vida atarak sertleştirdik ki sert bir kasiste çamurluğa çarpmasın
Aynalar hiç hoşuma gitmiyor bizim cello canın antenleri gibi sırıtıyor.Daha ufak bi ayna bulup taktık ama busefer de gidonlar ve omuzdan dolayı arka görülmüyor.direksiyondada oynama yaptıktan sonrada arkayı göremessem , yeni aynaları grenaşlara monte edilecek
egzost teke indirilip içi boşaltıldı ve çıkış genişletildi
Fiber karbon ile kapatıldı, Kocamanda bagaş olmuş oldu, hemen arkasdaındada plaka yer alıyor.arka sağ ve sol sinyallerde stopların yanlarına alındı
İleri doğru genişletilerek zincir boyu kısaltıldı ve arka teker 4cm kadar öne alındı
motordan çıkan sol ogzost borusu sağ ile birleştirildi.Marş pedalı fazlalıktı onuda çıkarıp attık.(fotosunu çekmeyi unutmuşum , arka amasitörün altına parça atıldı ve 3 cm kadar arka yükseltildi)
ön çamurluk 0.5 cm kalana kadar tekere bitiştirildi(yine kasislerde çarpma olmaması için)
gidonlar indirilebildiği kadar aşşağı indirildi.(bu şekilde pek hoşuma gitmedi , yeni bir direksiyon yaparak hem gidonlar küçültülecek hemde içeri doğru birazdaha alınacak
Buda egzostun sesini merak edenler için video
http://rapidshare.com/files/21628668/MOV00093.avi.html
ohhh my god please send me azrael in a woman; while i die , i want to fucking with her
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)