Kanuni Racer Kullanıcıları
Reklamlar
-
07 Ocak 2007, 00:17
#1661
yazıklar olsun be bide yeni fabrika açmış üretipte satamaz inşallah arkadaşlar bende bu kanuniden çok çektim kanuni tigrina motorum var 100 lük bu motorun neresi garantiye giriyo hala bilmiyorum debriyaj balataları sıyrıldı garantiye girmedi krank mili kaydı gittim servisine garantiye girmiyo dedi ön jant fabrika çıkışı yamuk geldi degiştirmediler hala yamuk geziyorum ve aklımda hep bi soru??? acaba şimdi neresi kopucak neresi dagılacak walla bu 100 lük kanuniye yaptıgım harcamalarla kendime bi 600f felan alırdım heralde 2 elide kötü 2 milyara aldım şimdi anca 500 müşteri bulabiliyorum yazık yani çok yazık ayrıca kanuniyede yazıklar olsun onlara tek bişi dicem allahından bulsunlar
Reklamlar
-
07 Ocak 2007, 00:59
#1662
Esasında bu tip sorunları paylaşacağımız bir dernek mi kursak ne baksanıza sorunların ardı arkası kesilmiyor ee karşındaki firmalarda bireysel müşterilere pek ilgili yaklaşmıyor hep düşünüyorum böle bir dernek açsak heralde binlerce üyesi olur diye bu tip oluşumlar inşallah düşüncede kalmazda insanlarda haklarını bilmeselerde öğrenicek yerleri olur inşallah...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
07 Ocak 2007, 11:26
#1663
ermac adlı üyeden alıntı
çağ kardeşim bu motoru iki günlük ne gibi zorlu testlerden geçirdin çok merak ettim..bunu bi lahmancu motoru olarakmı test ettin yada race sınıfına koyuptamı test yaptın ???
Motorumu aldığım ilk 2 gün boyunca, o sulukar yağdığı günler de Gebze'ye gitmekde dahil kuryelik yaptım ..Kuryelik yaparken sende bilirmisin bilmem ermac motorum rodajda aman şubu diyemezsin ve vergazı makinaya asılırsın bende aynen öyle yaptım ..
Motor 110 ve 120(Yokuş aşağı) rahat gördü ama daha fazla asla uzamaz..
Birgün senle buluşalımda Ermac, beraber Kuryelik yapalım şamatasına nasıl bir tenpo anlarsın belki...
Forumu izleyen arkadaşlar bilir, ben bir kurye firmasında pazarlama ve halkla ilişkiler müdürüyüm..
Sırf Motorun Kuryelik deki verimini merak ettiğim için 2 gun boyunca zorladım..
Şimdi gelelim izlenimlerime ..
Motor ıslak havada yol tutuşu açısından güven vermiyor..Kış lastikleri şart..
Dengeleme ve ataklık kullanılan ön dişli ile güzel ama nedense motor ilk kalkış anında zorlu trafiklerde yarım debriyajda titreme yapıyor..
Servisimle yaptığım konuşmada 1500 bakımı sonrası yapılacak ilk işin ön dişliyi değiştirip 17 dişli takmak olduğunu söylediler, ki motorun kalkışı yumuşak ama uzaması net 130 135 olacak diyorlar..
Motoru hemde bu tarzda 200cc bir motoru lutfen buyuk makinalarla kıyaslamayın..
Makinam bayram süresinde ve o 2 günlük süper zorlu kuryelik denemelerinde 2 hata verdi ve bir kere de arkayı kitleyip beni yere savurdu..
Hata fabrikada ki aklı evvel bir arkadaşımızın marş dişlisini sıkmayıp onu sabitleyen somunu gevşek bırakması sonucu oluşdu..
Motor sol taraftan bir şangırtı ve tokurtu ile arka lastiği kitledi ve Beşiktaş Sait çiftci sağlık ocağı önünde beni taklaya getirdi
Sağ bacağım motorun altında kalmasa kesin granaj gitmişdi..
Mecidiyekoy servisinde Erdal ve Doğan Beyler hemen incelediler ve gerekli değişikliği yaparak şangırdayan parçaları değiştiler ve durumu fabrikaya bildirdiler..
Elektronik aksam olarak motorda ilk arıza sağ sinyal ampulunun gitmesi oldu..
Servisde gördümki gene bir muhendislik harikası olarak ampulu değiştirmek bir deve hendek olayı..Hangi aklı zengin Mühendis tasarladı ise bu motoru sinyal ampulunu komple sinyali sokmeden değiştiremiyorsun..
Zincir uzaması kesin ve bariz bir hata bu motorlarda ama çözümsüz değil, pazartesinden itibaren karaköyde ve sirkecide motoruma uygun oringli zincir arayışına geçicem.
Netice olarak ki bende mavisi var motoruma bir bakan bir daha bakıyor, ben sürüş anında baya zevk alıyorum, kesinlikle büyük makinalarla karşılaştırılamaz bir motor arkadaşlar öncelikle size onu söyleyeyim, yarış motoru alıyorum diye Kanuni racer 200 alanlar fena halde yanılırlar..
Bu motor Kuryelik gibi zor şartlarada fazla dayanamaz kanımca ki zaten Kanunide ve diğer markalarda Kuryelik için başka modeller var.
Bu motoru alacan gezecen, keyif yapacan ama 600 veya 1000 liklerede kafa tutmayacan
Herkese Keyifli ve Kazasız Sürüşler..
-
07 Ocak 2007, 19:50
#1664
Sayın Çağ ;
Bizi aydınlattığın için çok teşekkürler.Bu racer kullanıcılarından böyle teker kilitlenmesi ıvır zıvırlar duydukça açıkçası motorumdan giderek soğuyorum.Bende çevre yoluna çıkıyorum sürekli ve durmadan aklımda bu teker kilitlenirse ne olur acaba diye soru var asfalta yapışmak istemem.Bende motora kaliteli zincir almak istiyorum ancak zincirlerden ne tavsiye edersiniz (marka olarak).Bir de bu alete zncir alırken kaç numara zincir almak gerekir?Saygılarımla;
-
07 Ocak 2007, 20:11
#1665
slm KANUNİ RACER kullanıcıları aranızda modifiyeli racer i olan varmı varsa bilgi almak istiyorum:cat:
-
07 Ocak 2007, 20:59
#1666
ÇAĞ adlı üyeden alıntı
Zincir uzaması kesin ve bariz bir hata bu motorlarda ama çözümsüz değil, pazartesinden itibaren karaköyde ve sirkecide motoruma uygun oringli zincir arayışına geçicem.
Bilgilerin için sagol.ve zincir konusunda : kardeş ne alırsan aynısından bir adetde bana alıp kargolarsan minnettar olurum.Cinnet geçireceğim
Lütfen özel mesaj ile veya mailden irtibata geçelim...
salih_39 adlı üyeden alıntı
slm KANUNİ RACER kullanıcıları aranızda modifiyeli racer i olan varmı varsa bilgi almak istiyorum
kardeş forumları okuduğum kadarı ile kimse yapmamış ve nedense yapmayıda düşünen pek yok
bana gelince:
-ön dişliyi kanuni windy den çıkma 17 lik orjinal ön dişli ile değiştirdim.
-Ön tarafı direksiyondan ve amasitörden biraz kısaltarak motorun önünü yere pıstırdım ki görünüş olarak çok güzel oldu.
Şuan ıkına yırtına otobanda yokuş aşşağı 138 de sen ona 140 gördü.ve çok korkuttu beni:bu hızda ilerlerken nedense yaklaşık 2 sn aralıklar ile ufak ufak motor kendini geriye atar gibi oldu , sanki teker kitlenicek sandım ama allahtan olmadı.sebebini bilen varsa bizahmet yazıversin????
motorun aynaları 100km den sonra öyle bir sallanıyorku arkada neler olup bitiyor görmek imkansız.acilen ya kısaltılmalı yada kısa bir ayna ile değiştirilmeli ki kolu kısaltarak sallanması önlenir hemde rüzgarı kesmesi engellenmiş olur.(bunu yapan olursa bilmek isterdim , acilen bende yaptıracam)
-arka amasitörlerin şaseye monteli olduğu yere ek bir bağlantı yaparak arkayı birazdaha havaya kaldırmak daha sportif bir görünüm kazandıracaktır.(zealsun a yapılmışı sitede var bence hoş olmuş)
-karbiratörden hiç memnundeğilim.Sürekli ayar yaptırmak gerekli.benzini yakamıyor, çiğ atıyor (hava benzin karışımı çok kötü),düşük oktan atsam bile fayda etmedi paraya kıyıp komple bir K&N açık hava sistemi koyulması motoru dehşet hale getirir (kısmetse yaza doğru yaptıracağım )
-arka lastiklerimiz chang shin thr marka (heralde yapan sivri zekalı çinlinin ismi ), ön 90/90-18 , arka 130/70-18 çok kötü yol tutuşu var , en ufak sallanmada arka savuruyor , ayrıca gereksizderece kalın, sert, agır: can güvenliği ve performans için kaliteli bir marka ile değiştirilerek inceltilmeli(önerisi olan varsa bunuda tartışmalıyız)
Benden şimdilik bukadar
Sizde ne var????
ohhh my god please send me azrael in a woman; while i die , i want to fucking with her
-
08 Ocak 2007, 03:03
#1667
xardias arkadaşım bu hafta içinde zincir ve lastik araşdırması yapıcam mutlaka sizlerede bilgi veririm, dediğin çok doğru ince yanaklı bir lastikle daha guzel bir performans alabiliriz ama önümüz kış yaza anca
-
08 Ocak 2007, 22:04
#1668
Merhaba arkadaşlar ; Bu motorun lastiklerne ne kadar hava basmak lazım.Ön arka lastiklerin ayrı ayrı ne kadar basınçta basmak lazım? Şimdiden çok teşekkürler
-
08 Ocak 2007, 23:26
#1669
ya kardeşim ne yerli malı kullanan biri olarak diyorum teneke ..alacak arkadaşlar kanuninin yetkili servislerine değilde benim gibi kullanan vatandaşlara sorarsanız daha iyi olurr. sonra üzülmeyin
-
11 Ocak 2007, 00:54
#1670
-
12 Ocak 2007, 22:55
#1671
ermac adlı üyeden alıntı
ya kardeşim ne yerli malı kullanan biri olarak diyorum teneke ..alacak arkadaşlar kanuninin yetkili servislerine değilde benim gibi kullanan vatandaşlara sorarsanız daha iyi olurr. sonra üzülmeyin
Ya arkadaş ne olumsuz adamsın sen yaf
Ya begenmiyorsun sat motorunu bizde sende kurtulalım şu işkenceden ..
Benve benimgibi motorunu yeni almış ve seven insanların moralini bozmak senin boynunun borcumu??
Beni bu forumdan soğuttun ha harbiden..
Bukadar olumsuz ve bukadar karalayan bir yapı hicbir markada ve forumda gormedim neyse seni artık dinlemeyecem ve karşılıklı atışmaktansa senle hiç konuşmayacam..
Ya bırakta kendi motorlarımızı azda biz tanıyalım, yani ne yapalım ne istiyorsun para verdiğimiz makinaları senin önderliğinde benzin döküp yakalımmmı..
Ayıp oluyor artık...
-
13 Ocak 2007, 00:11
#1672
çağ arkadaşımıza katılıyorum
ohhh my god please send me azrael in a woman; while i die , i want to fucking with her
-
13 Ocak 2007, 13:02
#1673
Çağ kardeşim olumlu bi yanını görürsen banada söle amacım bu zaten üretim hatası malı karalamak değil bende para verdim bedavaya almadım Amacım yeni alaıcak arkadaşlara yol göstermek.. bunun dış görünüşüne aldanıpta alan ve genç arkadaşlar racer adın aldanıpta bunu bi race alet gibi kullanırlarsa hem çok üzülürler hemde paralarına yazık olur ..bneim anlatmak istediğim en azından öle böle 3 milyar biriktirmiş gençlerin biraz daha sıkıp daha kaliteli bi alet almalarını sağlamak...burası bir forum herkes düüşüncelerini sölüyor bende 7000 km dir kullanan biri olarak (7000 km gelen bu motor benim sayemde geldi bakımları hiçbişiden anlamayan servislere değil kendim yapıyorum) motoru iyi tanıdım paranıza yazık etmeyin ..ama 60 km yi geçmem ben kapalı farajımda muhafaza edicem diyosanız o ayrı bi olay tabiki..
herkese iyi sürüşler...
Çağ kardeşim bu arada testini okudum güsel yazmışsın..benimde ön diskte doğuştan yamukluk var 80 km den sonra frenlerde fena sallıyo ölüm nedeni yani.. o yüzden dikkat etsin herkes... bazı arkadaşlar kn hava filtresi taktırıcam gibi hayal ürünü laflar yazzmış hava filtresinin oldugu yerdeki süngere bakarlarsa bunun asla gerçekleşmicek bi hayal oldugunu anlarlar...
-
15 Ocak 2007, 00:02
#1674
ermac adlı üyeden alıntı
Çağ kardeşim olumlu bi yanını görürsen banada söle amacım bu zaten üretim hatası malı karalamak değil bende para verdim bedavaya almadım Amacım yeni alaıcak arkadaşlara yol göstermek.. bunun dış görünüşüne aldanıpta alan ve genç arkadaşlar racer adın aldanıpta bunu bi race alet gibi kullanırlarsa hem çok üzülürler hemde paralarına yazık olur ..bneim anlatmak istediğim en azından öle böle 3 milyar biriktirmiş gençlerin biraz daha sıkıp daha kaliteli bi alet almalarını sağlamak...burası bir forum herkes düüşüncelerini sölüyor bende 7000 km dir kullanan biri olarak (7000 km gelen bu motor benim sayemde geldi bakımları hiçbişiden anlamayan servislere değil kendim yapıyorum) motoru iyi tanıdım paranıza yazık etmeyin ..ama 60 km yi geçmem ben kapalı farajımda muhafaza edicem diyosanız o ayrı bi olay tabiki..
herkese iyi sürüşler...
Çağ kardeşim bu arada testini okudum güsel yazmışsın..benimde ön diskte doğuştan yamukluk var 80 km den sonra frenlerde fena sallıyo ölüm nedeni yani.. o yüzden dikkat etsin herkes... bazı arkadaşlar kn hava filtresi taktırıcam gibi hayal ürünü laflar yazzmış hava filtresinin oldugu yerdeki süngere bakarlarsa bunun asla gerçekleşmicek bi hayal oldugunu anlarlar...
İlk heyecan İlk heves uğruna alınıyor bu motor eyer suanki aklım olsa 3milyar verene kadar biraz daha biriktirip veya birazdaha fazla kredi cekip daha iyi bişey alırdım ya paranız buna yetiyor diye illa bunu alacağınıza 2. el kaliteli bir marka almak daha mantıklı ben motorumdan şikayetçi değilim arkadaşın dediği gibi kapalı garajda durursa sorun olmaz motorum 45 gündür serviste ne için parça gelmiyor 45 GÜNDÜR ve orada yağmur altında mafaldu motor Kanuni yerli malı parça sıkıntısı çekmem diyenler AMANNNN diyorum sakın öğle bişey demesinler çin malı alsınlar daha iyi en azından x markaların parçalarıbile bir birine uyuyor yok arkadaşım aman kanuniden uzak durun benim dilim yandı motorda sorun yaşamadım ufak bi kazadan dolayı serviste Bay Motoya uğruyan varsa 45 gün içinde oradaki repsol ejderha resimli motor benim motor 2 aralıktan beri orada :( bugun şikayet maili çektim sonuçları yazacam ermac Dostuma katılıyorum
-
15 Ocak 2007, 11:06
#1675
piriyatel adlı üyeden alıntı
İlk heyecan İlk heves uğruna alınıyor bu motor eyer suanki aklım olsa 3milyar verene kadar biraz daha biriktirip veya birazdaha fazla kredi cekip daha iyi bişey alırdım ya paranız buna yetiyor diye illa bunu alacağınıza 2. el kaliteli bir marka almak daha mantıklı ben motorumdan şikayetçi değilim arkadaşın dediği gibi kapalı garajda durursa sorun olmaz motorum 45 gündür serviste ne için parça gelmiyor 45 GÜNDÜR ve orada yağmur altında mafaldu motor Kanuni yerli malı parça sıkıntısı çekmem diyenler AMANNNN diyorum sakın öğle bişey demesinler çin malı alsınlar daha iyi en azından x markaların parçalarıbile bir birine uyuyor yok arkadaşım aman kanuniden uzak durun benim dilim yandı motorda sorun yaşamadım ufak bi kazadan dolayı serviste Bay Motoya uğruyan varsa 45 gün içinde oradaki repsol ejderha resimli motor benim motor 2 aralıktan beri orada :( bugun şikayet maili çektim sonuçları yazacam ermac Dostuma katılıyorum
Geçmiş olsun arkadaşım umarım kazada sana bişi olmamıştır.
Bende zamanında burda okadar bağırdım aman bu motrou veya kanuni adı altında satılan malı almayın diye. ancak. insanlar yanlış değerlendirim. tiye bile almadılar. neyse ben insanlık görevimi yaptım diyorum sonuçta. kaybedecek olan onlardır. Ben zaten makinaların ,iyi sayılabileceğini ancak servisine veya turk malı diye geçinenlerin yanlış yolda olduğunu söylemiştim. servise bir gittiğinde birdaha oradan cıkamayacağını veya çok paralar ödeyeceğini söylüyordum.
Neyse umarım benim başıma gelenler bundan sonrakilerin başına gelmez.
Kazasız sürüşler dilerim.
-
15 Ocak 2007, 19:52
#1676
Evet bu motoru satarken türk malı diye yerlere göklere sığdıramadan satıyorlar.Aldım daha 500 km.de sözde debriyaj balatası yanmış dediler servisten.Değiştirmek 100 küsür lira dediler.Başka servis başka fiyat debriyaj balatası internet sitesinde kanunin 4 ytl hadi işçilik çok tutar diyelim olsun 34 ytl.Anlamakta bende güçlük çektim ama şu an alet 1500 kmde hala balata değişmedi ve gayet iyi gidiyor.İkinci olarak bu racer ın ikinci el pazarı yok.Daha 600 km.de iken motoru satmak istedim 2500 ytl e kadar düşürdüm ama yok ne arıyan ne soran en son birileri 2000ytl bırak aliyim dedi ben ilk başta vaz geçtm ama sonra yok onu bile veren yok.Kısacası şu an bu aletin sıfırana verdiğim parayla ikinci el cbr 125 , ybr 125 hemde sıfırını alabilirdim.Hemde yolda gderken altımdaki motora güvenip rahat olurdum.(Durmadan arka teker kilitlenir mi paranoyasından rahat kullanamıyorum).Motor olarak bana şu an hç sorun çıkarmadı zinciri bile bir kere sıkıldı o kadar ama satmaya gelince yok nerdeyse bedavaya versem millet yok abi diyecekler.Mondial im vardı onu çok daha kolay satmıştım.Kusura bakmayın ama biraz isyanlardayım.Motoru kullanırkende satarkende içiniz rahat olmalı.Bayiiler satana kadar her türlü iyiliği yapıyorlar hatta satmak istediğin zaman direk bize getir biz senden alırız diyorlar.Ciddi ciddi arayıp satmam lazım diyosunuz yok abi bu aralar durumumuz müsait değil diyorlar yada yerine başka bir kanuni alırsan geri alırız diyorlar ama satarken her türlü nakiit alırız diyorlar.Kısaca bayilerde biraz düzen baz.Ama tabii ki alma kararını ben aldığım ve araştırmadığım için en büyük hata bende.Bu motoru 4 sene kullanıcak olsam lafım yok ...
-
15 Ocak 2007, 19:59
#1677
Geçmiş olsun arkadaşım , umarım bir alıcı bulabilirsin...
kanuni'nin sitesinde 4 ytl mi yazıyor? debriyaj balatası 4 ytl olamaz...
mesela bizim cbr125in debriyaj balatası 150 ytl... ayrıca debriyaj balatası da 500 km'de yanmaz... 10.000'de bile sıyırması büyük şanssızlıktır...
Güvenli sürüşler
-
15 Ocak 2007, 20:30
#1678
Debriyaj komple 60 ytl yazıyor. kurukankatalog.com dan bakabilirsiniz.Ya valla biri alsın şu motoru benden rahatlıyacağım.Çevre yoluna çıkıyorum paranoyadan kullanamıyorum.Motorda bir sorun yok ama rahat değilim devamlı arka teker kilitlenirse diye düşünmekten.Bence bu motoru olan arkadaşlarda modifiye edip para harcamasınlar(ön dişli hariç) yok hava filtresi egzos falan hikaye.Boş verin böyle kullanın zaten şu anda gittiğinden bi 5-10 km hızlı gitse ne olur , sesi 600 cc lik motor gibi çıksa? Altımızdaki kanuni birde modifiye edip garantisini yakmayın, yazık olur.
-
15 Ocak 2007, 21:39
#1679
arkadaşlar gecen yıl kaç paraydı bu şimdi ne kadara bileniniz varsa bilgilendirebilirmisiniz beni
-
15 Ocak 2007, 22:33
#1680
Keskin03 kardeş almaya niyetin varsa istanbuldaysan benimkini sana ayarlıyalım Yenisi 3400 galiba eskiside 100 ytl eksiği falan heralde.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler