Kanuni Racer Kullanıcıları
Reklamlar
-
21 Eylül 2006, 14:47
#1381
bayturka adlı üyeden alıntı
Herkese ıyı aksamlar.Öncelıkle kendımı tanıtayım.Bu zamana kadar sızın yazısmalarınızı sadece okudum.Karsınıza bu sekılde cıkmak ıstemezdım ama asılsız bır ıddıa ortaya atıldıgı ıcın kendımı savunma geregını hıssettım.Ben Bay-Moto.ŞÜKRÜ NOYAN.Kanunı motosıklet Kadıkoy yetkılı servısı.Hakkımızda okan ogur tarafından soylenen ıddıaya yanıt vermek ıstıyorum.Bu arkadasımız yaklasık 2 sene evvel servısımıze geldı ve motorundan ses geldıgını ve motorunun cekısının fazla olmadıgını soyledı.Bızde sesın motorun ıcınden geldıgını ve motoru bırakması gerektıgını bıldırdık.Motoru söktugumuzde motorun ıcınden ıkı tane 8 lık ve 9 luk somunlar cıktı ve kendısıne durumu ılettık.Bunun garantıye gırmeyecegını ve bunda fabrıkanın hatasının olmadıgını,motorda eksık bır somun bulunmadıgını bıldırdık.Kendısının onayı dogrultusunda arkadasa fıyatı bıldırdık ve motoru yapmaya basladık.Arkadasımız motoru almaya geldı ve motorunu teslım ettık.Bır hafta sonra tekrar subab ayarlarına gelmesı gerektıgını soyledık.Arkadasımız ertesı gun tekrar bıze geldı ve motorunun cekısının aynı oldugunu soyledı bızde ona tekrar bır hafta sonra gelmesını ve subab ayarları yapıldıktan sora motorun duzelecegını bıldırdık.Yapılan ıslemle ılgılı fabrıkanında bılgısı vardır.BIZ SERVIS OLARAK FABRIKAYADA KONUYLA ILGILI BILGI VERDIK.Adi servıs dıye bır soz bu arkadasımıza hıc yakısmıyor.Sunuda soylemek ısterımkı bız arkadasımızın ıddia ettıgı gıbı bısıklet tamır etmıyoruz,sımdıye kadarda hıc etmedık.''Dukkan sınek avlıyodu cın motorlarından sonra ceplerı para gordu'' gıbı sozlerde hic hos degıl.Boyle yazma geregını nerden duydu anlayamadım.Ben sımdıye kadar kımsenın ekmegıyle oynamadım ve kımsenınde benım ekmegımle oynamasına ızın vermem.Biz her zaman musterı memnuyetını on planda tuttuk ve tutmayada devam edecegız.Butun arkadaslarıma hayırlı aksamlar dıler,boyle bır olaydan dolayı karsınıza cıktıgım ıcın sızlerden cok cok özür dierim.SİZLERE HER KONUDA YARDIMCI OLMAYA HAZIRIM.SAYGILAR. BAY-MOTO ŞÜKRÜ NOYAN.
ben motorumu size getirdiğimde motorumda bir ses olduğunu bildirdim çekişinde falan hiçbir sorunu yoktu. ancak sizden aldıktan sonra motoru denediğimde motorun gitmediği size bildirdim. ve sizinde bana bu motorun bukadar gittiğini söylemeniz üzerine bende sinirlendim. ve laf dalaşı yaptık.
ve dediğiniz gibi 1 hafta sonra motoru eski haline getirdiniz. ben motorumu sizden aldıktan 2 hafta sonra yolda kaldım. ve 60ytl çekici parası vererek. motorsikletimi Yeşil Yurt Motorlu Araçlar servisine götürdüm. Servisin bana söylediği şey, motorun yağsız kaldığı için pistonların kilitlendiğini söyledi ve parçayı garantiye yolladı. Geçen süre zarfında sizinde yapmış olduğunuz açıklama neticesinde motorumun yetkili olmayan bir serviste yapıldığını ve garantiyi bozduğumu bildirdiniz.
Fabrikanın bana vermiş olduğu yanıt yağdan kaynaklanan sorunlar garanti kapsamına girmediği olmuştur.
Soruyorum size, ben motorumu yetkili olmayan bir servise götürsem, neden gelipte birdaha size getireyim motorumu veya yeşilyurd motora götüreyim.
Bu yağsız kalmış olayı sadece bakım yapıldıktan sonra 800 km gitmiş bir motor için söyleniyor. Motor yağ yakıyorsada veya yağsız kalmışsada bu sizin kabahatinizdir. ben motorumu size getirip 6000 veya 7000 bakımını ve ses sorununu bildirip yapmanızı istiyorsam bütün sorumluluk size aittir ve garanti kapsamı altında bu işlem yapılır. siz sadece işçilik ücteti almak için motorumu garanti dışı bıraktınız. ve beni mağdur ettiniz.
Keşke bol bol zamanım olsaydıda sizi mahmekeye verseydim. şimdi burda benim yazdıklarımı yalanlamış olmazdınız.
içinden vida çıktığını bildirdiğiniz doğrudur. ancak onuda bir düşünün hangi servis veya motor tamircisi motorun içine vida atar veya niye atar. hadi attı diyelim. ozaman bu yine kuralkan motorlu araçların ayıbı neden derseniz garanti kartı üzerinde sadece yeşilyurt motorlu araçlar ve sizin kaşeleriniz mevcuttur. başka bir yerde servise gitmemiştir.
Üstünden çok zaman geçmesine rağmen hala bu yapılanları hatırladıkça sinirlerim bozuluyor.
Size ve kuralkan motorlu araçlara verdiğim her kuruş için allahınınızdan bulun. çünki elimden sadece bukadarı geliyor. Ancak Eğer benim söylediklerimde herhangi bir yalan veya sapma varsada. allah benim belamı versin.
ben sizin yüzünüzden 2500 ytl lik ve 7000 km deki motor için ozamanın parası ile toplamda. 600 milyon lira para harcadım. bu ödeğim 600milyonun 150 ytl sini bay moto geri kalanının 350ytl'si kuralkan ve sonrasında 100 olmak üzere yine kuralkan'a 4 haftada çebimden çıkan paradır.
benim kimsenin ekmeği ile oynamak gibi veya burda insanları yanlış yere zan altında tutmak gibi bir niyetim yoktur.
ben günlük hayatımda. berbebe bile gittiğimde yaptığı iş için herzaman bağşişini veren bir insanımdır. hatta şuan farklı bir marka motor kullandığım halde. servise gittiğimde ve sadece bir çanta taktırdığımda. çantanın ücreti haricinde o çantayı takan ustaya veya kalfaya bahşişimi vermeyi bilirim.
Yani anlatmak istediğim benim harcadığım para değil. bana yapılan haksızlıktır. ve üstüne para verdiğim halde yinede sorunum çözülememiştir.
Bu şekilde davranmamın nedeni sadece emek değil. o insanın gün içinde yaşadığı stesten bir için uzaklaşıp mutlu olması veya yüzünün gülmesini sağlamak içindir.
Not : Bu sayfada yazdığım herhangi bir hata, yanlış, yasaklama gerektiren bir konu var ise sayın oparatör arkadaşlar lütfen beni uyarsın.
lütfen beni yanlış anlamayın ben başımdan geçen olayları başkalarınında yaşamaması için insanlar ile paylaşım adına yazdım. Benim yazdıklarımı yetkili birisinin görmesi bile belki bana yapılan bu haksızlığı başlarına yaşatmamak adına bir başlangıç olabilir.
Eğer bu topik'e yazmamı istemezseniz bu gunden itibaren birdaha bu topik'e yazı yazmam.
Saygılarımla;
Okan OĞUR.
Reklamlar
-
21 Eylül 2006, 18:59
#1382
valla dostum ben zincir sesini daha farklı kestim komple kapatarakta bir çözüm bulmuşsunuz detayları yazarsan diğer arkadaşlar faydalanabilir bunun yanısıra zincir gevşeme sorunu yok motosikletimde 1850 km oldu hala zincir sıkmış değilim ...
sürat konusunda gelince bir takım değişiklikler gerekiyor ben uzun bir yolda 145 km yi max olarak gördüm bir dahada zorlamadım zaten o kadar ama 120 km şu an için normal şartlarda bir sürat benim motosiklette .. bir dişli değiştirmen gerekiyor ön zincir dişlisini 16 yada 17 dişli ile değiştirirsen farklı performanslar elde edebilirsin...
bu arada okan isimli vatandaşı bir türlü anlayamıyorum bir şey yazmış ne yazdığını bi kendisi anlıyor galiba. kardeşim burada polemik açma burası senin servislerle yaşadığın sorunları tartışacağın bir başlık değil... burası sadece Racer 200 kullanıcılarının veya bu motor ile ilgili konuşmak isteyenlerin başlığı git kendine bir başlık aç orada ne derdin varsa anlat kanuni motosikletin bile yokken gelipte bu başlık altındaki insanların huzurunu kaçırma lütfen gereksiz kalıyor yazdıkların...
desperado34 adlı üyeden alıntı
slm niceman ben motoru mayıs ayın da aldım şu an 10,000 km de motorun bendeki problemi sadece zincir vurması idi bunuda servis aracılığı ile hallettik zincire mz 251 lik zincir koruması takılarak kapatıldı şu an motorda hiç problem yok ama benim beğenmediğim tek konu sürat olayı 120km hızı geçmiyor 120 km hıza da devir çok yüksek iken ulaşıyor buda motor için sağlıklı değil bu motor 100km hız için tasarlanmış alan arkadaşlara hayırlısı olsun güç bakımından kendi kategorisine göre fena değil diye düşünüyorum .....
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
-
22 Eylül 2006, 14:03
#1383
herkese tekrar selam arkadaşlar zincir kapatma hakkında biraz daha detay vermek istiyorum bu olanağı garantiden sağlayamıyorsunuz ben 50 ytl karşılığında yaptırdım bunu bulunduğunuz servis bakım yerlerine ileterek daha detaylı ve örnekli fikir alabilirsiniz taktırdığımdan beri zincir gevşemesi ve vurma sesi ortadan kalktı yanlız bu aralar bir sorunla karşı karşıyayım sadece bendemi tek onu da öğrenmek istiyorum benim motor yağ yakmaya başladı 1,5 litre yağ koyuyoruz ama daha 500 km yol aldığımda bayağı bir yağ yakmış oluyor bin km de ortalama 1 litresini yakmış oluyor başka arkadaşlarda varsa bir çözüm yolu yada öneri istiyorum servise konuyu ilettim on bin bakımını yaptırıcam yakında o zaman komple motor açılıp incelenecek herkese kazasız sürüşler dilerim saygılarımla...
-
22 Eylül 2006, 18:30
#1384
öncelikle benim zincir ile ilgili problemi çözme yöntemimiz daha farklı oldu bundan bahsetmek isterim.
motorun zorlanması nedeni ile zincir in ani haraketlere karşı mukavemeti düşük kalıyor bu nedenle çek zincir kullandım ve onunda iki modeli var sarı renkli olan berbat belirtiim ikinci olarak kaplin lastiği bu konuda ikinci bir unsur onuda farklı bir lastik üzerinde oynayarak hallettik çok şükür bir de ön dişli değişip motor un daha rahat çalışmasını sağladık ekstra olarak fabrikada takılan aparatın ardından herhangi bir zincir sesi gelmedi ve 1900 km deyim bir milimetre dahi zincir gevşemesi yaşamadım.
bu arada motor un yağ yakması sende ciddi bir problem olduğunu gösteriyor sekmanlardan sızmadığı sürece zaten yağın yanma odasına gitmesi mümkün değildir. tahminimce sekmanlar aşınmış ya da yağ sekmanlarında kırılma meydana gelmiş olabilir mutlaka piston silindir ve sekman kontrolü yaptırmalısın yolda çok daha ciddi sorunlar çıkarabilir başına ne olur ne olmaz...
desperado34 adlı üyeden alıntı
herkese tekrar selam arkadaşlar zincir kapatma hakkında biraz daha detay vermek istiyorum bu olanağı garantiden sağlayamıyorsunuz ben 50 ytl karşılığında yaptırdım bunu bulunduğunuz servis bakım yerlerine ileterek daha detaylı ve örnekli fikir alabilirsiniz taktırdığımdan beri zincir gevşemesi ve vurma sesi ortadan kalktı yanlız bu aralar bir sorunla karşı karşıyayım sadece bendemi tek onu da öğrenmek istiyorum benim motor yağ yakmaya başladı 1,5 litre yağ koyuyoruz ama daha 500 km yol aldığımda bayağı bir yağ yakmış oluyor bin km de ortalama 1 litresini yakmış oluyor başka arkadaşlarda varsa bir çözüm yolu yada öneri istiyorum servise konuyu ilettim on bin bakımını yaptırıcam yakında o zaman komple motor açılıp incelenecek herkese kazasız sürüşler dilerim saygılarımla...
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
-
23 Eylül 2006, 15:12
#1385
slm arkadaşlar NicemaN öncelikle ilgilendiğin için teşekkürler tavsiyene uyup motoru tamamen kontrolden geçirecem birde ön dişliyi değiştirmek istiyorum kaçlık taktırmam gerek zincir olayın da çek zincirini duymuştum daha önce şimdilik zincirle hiç sorun yok ama olduğu zaman değiştirecem bu arada motorun ekzosları hiç güzel ses çıkarmıyor daha güçlü ses çıkarmasını tercih ederdim bazı arkadaşlar power ekzos tavsiye etti ama onlarda pahalı biraz bir de galiba bu motorun ekzosları ta gömlekten tek sökülüyor galiba ben ekzoslar ses çıkartıyor diye içlerini açtırdım ama hala çangır çangır ses geliyor bu sorun hakkında ne yapabiliriz havada iki gündür yağmurlu motoru alliyemiyorum garajda yatıyor canım iyice sıkıldı neyse hepinize iyi günler ...:-)
-
24 Eylül 2006, 15:18
#1386
arkadaşlar kanuni racer alayimmi almayimmi? başka önerdiğiniz bir motor varmı cevap verinn!!!
-
24 Eylül 2006, 17:59
#1387
shadow_26 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kanuni racer alayimmi almayimmi? başka önerdiğiniz bir motor varmı cevap verinn!!!
arkadasm yukarıdaki topici bastan sona okursan bu soruya cvp bulursun adamlar aglıyor sen alıyım mı almayım mı diyorsun
ayrıca race 200 ün tpoigine girerek gerekli bilgiyi alabilirsin ...
ayrıca race 200 modelinin 2. elinin 2.900 oldugu yazılmıs ben bu motorun 2. elini 2.900 satan arkadası kutlayıp alnından öperim . sahibinden.com da 2.200 den baslıyo onlarda pazarlık payı da var üstelik
shadow_26 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kanuni racer alayimmi almayimmi? başka önerdiğiniz bir motor varmı cevap verinn!!!
race tipi istiyorsan cbr 125 olabilir ama tabi bu senin fiziki durumunada baglı boyun 1.85 ve üzeri ise biraz ufak durabilir...
bir diger secenek ise zealsun gs 200 olabilir daha kalıplı ve kullanıcılarıda memmun ...
ama görünüm o kadar önemli degil sorun ıkarmasın diyorsan yamaha ybr 125 olabilir...
paran varda kendini asabiliyorsan hyosung gt250 r ...
veya honda cbf 250...
-
24 Eylül 2006, 18:49
#1388
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
işte bu yüzden yerli malı ve çinin malı herkes ondan uzak durmalı diyoruz ve küçük cc'de olsa grenajlı moped olsa japon alıyoruz. sadece küçük bir ayrıntı, motorumu bin km bakımına götürdüğümde motorumu yıkamış halde teslim etmişlerdi ve acayip sevinmiştim bu küçük jeste
-
25 Eylül 2006, 03:35
#1389
kanuni racer a sizce yan çanta ve topcase nasıl olmuş
BU BENİM MOTORUM..BOLE BİŞEY YAPTIRMAK ISTIYORUM GÜZEL OLACAGINI DÜŞÜNÜYORUM SİZLERİN FİKİRLERİ OLUMLU OLURSA YAPTIRACAGIM
BİRDE DEPO ÜSTÜ ÇANTA OLUCAK
[B][COLOR="Red"]HER DÖRT TEKER VE YUKARISI BİRER TEHLİKE UNSURUDUR:pr: [/COLOR][/B]5562:P
-
25 Eylül 2006, 04:07
#1390
lewo,
Aslına bakarsan benim fikrim, insanlar ne hoşuna gidiyorsa onu yapmalı ve başkalarının düşüncelerinden pek etkilenmemeli....
Ama eğer başkalarının fikrini önemseyecek olursan, birçok kişi bu tür motora böyle bir uygulamayı pek yerinde bulmayacaktır.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
25 Eylül 2006, 04:09
#1391
levo yeni enduron hayırlı olsun... 1200 GS Adventure gibim olmuş müparek...
[SIZE="2"][B][I][FONT="Verdana"][LEFT]MEEEEAAAAAAAUV
[/LEFT][/FONT][/I][/B][/SIZE]
-
25 Eylül 2006, 04:11
#1392
Super Moderator
Depo üstü çanta, daha ılımlı karşılanabilir ama, racing havası olan modellerde topcase...vs yadırganıyor.(Bu şekilde bakıldığında motorun arka yarısına bir enduro havası vermiş mesela...)
-
25 Eylül 2006, 04:26
#1393
hocam olmamış bea o tarz motora onlar!
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
-
25 Eylül 2006, 05:04
#1394
dedikleri gibi race havası olan motorlara biraz ters oluyor çantalar ama bende bunun benzeri kms var o turing tipi ona çok güzel olur mesela
[email]ismlcrpc@hotmail.com[/email]
-
25 Eylül 2006, 05:09
#1395
tamam anlıyorum race havası var ama hıc alakası yok 120 yı gecemeyen race olmaz kı depo ustu canta koyarsam on tarafla arka taraf uyum saglıcak bıde ben uzun yollara cok gıdıyorum ıhtıyacımda oluyo.ama gercekten eleştirikeriniz cok onemlı benım ıcın herkeze tesekkur ederım en azından uzun yola gıderken takarım
[B][COLOR="Red"]HER DÖRT TEKER VE YUKARISI BİRER TEHLİKE UNSURUDUR:pr: [/COLOR][/B]5562:P
-
25 Eylül 2006, 05:11
#1396
motoru tamamen siyaha boyayarak bu ilaveleri yapsan süper olur
honda transalp ve suzuki v-stormu andırıyor tabi renk olayı işi degiştiriyor
-
25 Eylül 2006, 05:17
#1397
hocam transalp,v-storm a neresini benzettin anlamadım vala siyaha boyasada motor aynı motor tarzı değişmiyicek sonuçda
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
-
25 Eylül 2006, 05:24
#1398
ben kendi fikrimi söyledim ...
motorun gösüs kısmı ve arka cantaları benzettim durus olarak andırıyor...
yagmasada gürlüyor yani...
-
25 Eylül 2006, 05:50
#1399
levent kardeşim
bu motora şu bu yakışırmı diye hiç kafana takma
sen ne istiyorsan neye ihtiyacın varsa onu yap
ama motorunu sattıktan sonra bir enduro al
sormana tereddütlerine hiç gerek kalmaz
eğitim>ehliyet>full koruma>motosiklet>eğitim
-
25 Eylül 2006, 06:04
#1400
Valla bende de eşya koyma problemi var bende cbr 125 e takmayı düşünüyorumn yalnız hemen takmatik anında sökülebilir bi çanta arıyorum işim bitince yoldan gelince sökmek için bu tipte bişiy ayarlıyabilirsem yakışmasını düşünmem bile.Bence sende öle yap hocam tavsiyem bu bence en iyiside bu olur...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler