Kanuni Racer Kullanıcıları
Reklamlar
-
25 Mayıs 2006, 17:54
#841
selçuk77 adlı üyeden alıntı
neden yamaha yada hondanın verdiği keyifi vermiyo parasının motoru değil beş para etmez
sen de beş para eden motorların topiclerinde gez o zaman. kardeşim ben 3300 ytl para verdim. bu paraya ne honda ne de yamaha var. motoruma da paşa paşa biniyorum. 15000 nüfuslu ilçedeyim. racer kullananların hiçbiri kendini rossi ilan etmiyor ama 10000 kişi benim motorumu konuşuyor sen ne diyorsun...
[COLOR="Red"][B][FONT="Garamond"]BLOODMN[/FONT][/B][/COLOR]
Reklamlar
-
25 Mayıs 2006, 18:23
#842
arkadaslar dun motorumu aldım ve yaklasık 70km civarı kullandım. vibrasyon biraz fazla ki bu genel bir seydir motorlarda sanırım. Daha once sıfır bir motor kullanmadıgım icin bilmiyorum. Bunun dısında vites gecislerinde ama sadece bos vitese takarken ufak bi sıkıntı oluyor. Bu da belkide benim henuz alısamadıgımın bir gostergesi olabilir. Ama su bir gercek motor gectigi yerde gozleri kendine kesinlikle cekiyor. sanırım bu aksam resimleri gonderirim. İnsallah Niceman arkadasımın yasadıgı sorunlar gibi zincirleme sorunlar cıkmaz. Ben bunları okumama ragmen KANUNI ye karar verdim. Hem uygun fiyatı hemde parcalarının ucuz olması beni etkiledi. Ayrıca cbr 125 alacaktım son anda vazgectim. gerçekten bir bisiklete grenaj giydirilmiş gibi duruyor. hiçbir etkileyici yanı yok.
selamlar....
Bu arada vitesleri hangi devirde degistiriyorsunuz ?
Yada hangi devirlerde degistirmek daha faydalı olur ?
-
25 Mayıs 2006, 20:53
#843
Ruhsat Ve Plaka KaÇ Para Ya Çikiyor Bİlen Varmi Malİyetİ Ne İkİsİnİn ??????????????????????
-
25 Mayıs 2006, 21:47
#844
işlemlerini aldıgın yerde toplam 200 ytl civarına yaptırabiliyorsun..
-
25 Mayıs 2006, 23:08
#845
selcuk77 arkadasım ne diyon sen ya senin icin peş para etmez olabilir ama biz motorumuzdan memnunuz isteyen 6 milyar civarında bi para verir bisiklet gibi bi motor alabilir kimseye racer alın demiyorum bisiklet gibi motordan kastımı anlayan anladı
-
26 Mayıs 2006, 00:20
#846
benden sana tavsiye rodaj bakımını yaptırana kadar 4500 deviri geçme vites aralıklarınıda 3500 4000 devir arasında at bişi olmaz viteski zor geçmede anladığım kadarı ile bi kavrama sorunu yaşıyor motor genel bir hata olarak görüyorum ben motor u oturtamamışlar bu kasaya çüni orjinalindeki motor farklı
ammsav adlı üyeden alıntı
arkadaslar dun motorumu aldım ve yaklasık 70km civarı kullandım. vibrasyon biraz fazla ki bu genel bir seydir motorlarda sanırım. Daha once sıfır bir motor kullanmadıgım icin bilmiyorum. Bunun dısında vites gecislerinde ama sadece bos vitese takarken ufak bi sıkıntı oluyor. Bu da belkide benim henuz alısamadıgımın bir gostergesi olabilir. Ama su bir gercek motor gectigi yerde gozleri kendine kesinlikle cekiyor. sanırım bu aksam resimleri gonderirim. İnsallah Niceman arkadasımın yasadıgı sorunlar gibi zincirleme sorunlar cıkmaz. Ben bunları okumama ragmen KANUNI ye karar verdim. Hem uygun fiyatı hemde parcalarının ucuz olması beni etkiledi. Ayrıca cbr 125 alacaktım son anda vazgectim. gerçekten bir bisiklete grenaj giydirilmiş gibi duruyor. hiçbir etkileyici yanı yok.
selamlar....
Bu arada vitesleri hangi devirde degistiriyorsunuz ?
Yada hangi devirlerde degistirmek daha faydalı olur ?
burası kanuni racer kullanıcıları başka motor unu gelipte burda övme kardeşim git kendi kulvarında konuş burada değil varsa kanuni otur anlat yaşadıklarınıki topic amacına ulaşsın...
BLOODMN adlı üyeden alıntı
sen de beş para eden motorların topiclerinde gez o zaman. kardeşim ben 3300 ytl para verdim. bu paraya ne honda ne de yamaha var. motoruma da paşa paşa biniyorum. 15000 nüfuslu ilçedeyim. racer kullananların hiçbiri kendini rossi ilan etmiyor ama 10000 kişi benim motorumu konuşuyor sen ne diyorsun...
motor ilk rodaj bakımını 500 km de yapıyorsun ondan sonra her 1000 km de bir yağ değişimi yapman gerek ayrıca şanzuman ve motor aynı yağı kullanıyor ayrı ayrı değiştirmiyorsun zaten toplasan 1 litre yağ alıyor ayrı bir konu ben 3000 km ye geldim henüz değiştirdiğim bir filtre yok bakalım bu cumartesi arızalı parçaları değiştirmek için servis e tekrar gidicem...
BLOODMN adlı üyeden alıntı
arkadaşlar, motorun km si artıyor yavaş yavaş. eski racerciler motora kaç numara yağ koyuyorsunuz, ilk değişimi kaç km de yaptınız, bunların yağ filtresi falan varmı, o da değişiyormu. şanjıman yağını değiştirdiniz mi kaç numara yağ kullandınız.
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
-
26 Mayıs 2006, 09:14
#847
NicemaN adlı üyeden alıntı
benden sana tavsiye rodaj bakımını yaptırana kadar 4500 deviri geçme vites aralıklarınıda 3500 4000 devir arasında at bişi olmaz viteski zor geçmede anladığım kadarı ile bi kavrama sorunu yaşıyor motor genel bir hata olarak görüyorum ben motor u oturtamamışlar bu kasaya çüni orjinalindeki motor farklı
burası kanuni racer kullanıcıları başka motor unu gelipte burda övme kardeşim git kendi kulvarında konuş burada değil varsa kanuni otur anlat yaşadıklarınıki topic amacına ulaşsın...
motor ilk rodaj bakımını 500 km de yapıyorsun ondan sonra her 1000 km de bir yağ değişimi yapman gerek ayrıca şanzuman ve motor aynı yağı kullanıyor ayrı ayrı değiştirmiyorsun zaten toplasan 1 litre yağ alıyor ayrı bir konu
ben 3000 km ye geldim henüz değiştirdiğim bir filtre yok bakalım bu cumartesi arızalı parçaları değiştirmek için servis e tekrar gidicem...
niceman bilgiler için sağol da şu orta alıntıyı değiştir de selçuk mudur kimdir onun alıntısını koy. arada biz gidiyoruz, bizİ fırçalıyorsun ya
[COLOR="Red"][B][FONT="Garamond"]BLOODMN[/FONT][/B][/COLOR]
-
26 Mayıs 2006, 09:41
#848
Motoru KÖtÜlÜyen ArkadaŞ... Raceri KÖtÜlemeye Hakkin Yok ÇÜnkÜ Bu Fİyata Alinabİlecek En İyİ Motor.... Tabİ Eksİklerİ Olabİlİr Ama 6000 Ytl Verİp Alinacak Olan Bİsİkletlerdende Kat Kat İyİ
O Bİsİkletle Yanyana GÖrÜrsen Olayi Zaten Anlicaksin Racerin DuruŞu Daha İyİ Ve Kendİne Baktiran Bİ Yani Var...
-
26 Mayıs 2006, 15:54
#849
-
27 Mayıs 2006, 00:09
#850
Racer kullanıcıları siz kimseye kulak asmayın milyarlar verip bisiklet boyutunda motor kullanmakta var kıskanıyolar ucuz ve şekil diye:
-
27 Mayıs 2006, 01:37
#851
en çokta ona yanıyorum zaten ulan böyle şekilli bişi yapıonuz biraz daha kaliteli yapsanız ya ama nerdeee kanuni yine yaptı yapacağını bugün parçalar geldimi diye servis e uğradım vites göstergesindeki kayıp çubuklar nedeni ile yeni gösterge istemiştik garanti dahilinde kanuni vites muşuru arızalıdır diye zorla vites muşuru değiştirtmeye çalışıo göndermemişler göstergeyi yarın vites muşurunu değiştirip yeni vites göstergesini isteticez adamlar bi usta kendilerini zannediyor heralde allah tan servis teki ustam iyi abi çok söyledim ama vites muşuru arızalı değiştirin diye ısrar ettiler diyor hadi hayırlısı yeni kavgalar yakındır
ermac adlı üyeden alıntı
Racer kullanıcıları siz kimseye kulak asmayın milyarlar verip bisiklet boyutunda motor kullanmakta var kıskanıyolar ucuz ve şekil diye:
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
-
28 Mayıs 2006, 13:44
#852
arkadaşlar şu egzoz konusuna bi care bulan yokmu egzozun icini boşalttırsak millet bize küfür edermi sizce ( cok ses cıkacagı icin ) başka bi care bulan varsa yazın arkadaslar
-
29 Mayıs 2006, 00:57
#853
garanti bitmeden egsoz değiştirmen yanlış olur benim motor daha 2500 km de egsoz değiştirdi yazık edersin güzelim garantiye
titanxxx adlı üyeden alıntı
arkadaşlar şu egzoz konusuna bi care bulan yokmu egzozun icini boşalttırsak millet bize küfür edermi sizce ( cok ses cıkacagı icin ) başka bi care bulan varsa yazın arkadaslar
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
-
29 Mayıs 2006, 10:18
#854
NİCEMAN baba şu 786 numaralı mesajın ortasındaki alıntıyı değiştirsene ya. selçuk 77 midir nedir onun alıntısını koy ya sanki raceri ben kötülemişim gibi benim alıntımı koymuşsun adama ilk tepkiyi ben gösterdim valla ayıp oluyo ha. bak yerim hepinizi
[COLOR="Red"][B][FONT="Garamond"]BLOODMN[/FONT][/B][/COLOR]
-
29 Mayıs 2006, 10:27
#855
baba harbi şu eksoz olayına bi çözüm bulmak şart kırmızı ışıkta duruyosun bütün gözler üzerinde yeşil yanıyo herkes senden tek teker bekliyo ama o ezik patır patır ses yokmu ahh be
-
29 Mayıs 2006, 13:58
#856
zorla abicim zorla biraz kalkar tek teker e
ermac adlı üyeden alıntı
baba harbi şu eksoz olayına bi çözüm bulmak şart kırmızı ışıkta duruyosun bütün gözler üzerinde yeşil yanıyo herkes senden tek teker bekliyo
ama o ezik patır patır ses yokmu ahh be
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
-
29 Mayıs 2006, 16:43
#857
aha da benim racer;
[COLOR="Red"][B][FONT="Garamond"]BLOODMN[/FONT][/B][/COLOR]
-
30 Mayıs 2006, 02:27
#858
benim zincirden ses gelmeye basladı vites degistirmelerimde normalmidir bu ?
ilk bakımda duzelttirmem gerekiyor ancak onemli bir şey ise hemen yaptırayımmı ?
-
30 Mayıs 2006, 10:09
#859
zincir gevşeme problemi var kronik olarak gevşer arada bir sıkacaksın bu arada bakım için gel birlikte gidelim kadıköy servis e bende götürcem motor ile sapanca ya gidip geldim dağıldı toplasan 300 km yol 150 gidiş 150 dönüş hayır anlamadığım bu motosiklet 150 km yol gidemicekse niye yapmışlar km 3400 e geldi her tarafı şangır şangır sallanıyor geri vericem motor u artık ya değiştirsinler ya da geri alsınlar olmuyor böyle...
ammsav adlı üyeden alıntı
benim zincirden ses gelmeye basladı vites degistirmelerimde normalmidir bu ?
ilk bakımda duzelttirmem gerekiyor ancak onemli bir şey ise hemen yaptırayımmı ?
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
-
30 Mayıs 2006, 10:18
#860
zincir ilk zamanlar kolay gevşiyo kendinizde sıkabilirsiniz ama ayarını ii yapmanız lazım.. birde zincir alt demire vurmasın diye yapılan plastik kaplama çok kısa onu biraz uzatırsanız sert vites geçişlerinde ve motor frenlerinde zincirden ses gelmez..
niceman haklısın hele benim gibi paso tek tekercilere göre değil bu motor kalaşnikof gibi oynuyo bütün parçalar(askerliğini yapmış arkadaşlar anlar;)işin yoksa sıkıştır dur..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler