Kanuni Racer Kullanıcıları
Reklamlar
-
24 Ağustos 2011, 22:19
#5921
Yeni motorun hayırlı olsun,,
allah kaza bela rast getirmesin,
ee resim atta görelim yeni cenevarını
bu arada parlak cıvata demişsin,
en yakın civatacıya gidiyorsun ve,
elıne numune olarak civatalardanda 1.2 tane en uzunundan en kısasına olanını alıyorsun ve,
civatacıya gidince,
PASLANMAZ BOMBE BAŞLI CİVATA VE YINE PASLANMAZ PULLU SOMUN alıyorsun,
sonrasında çil çil parlıyorlar ;)
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Reklamlar
-
25 Ağustos 2011, 12:13
#5922
Sağolasın ustam :D tavsiyelerin için resim çeker koyarım hafta sonu
sol kırık sinyali iyice tutturdum kırık parçası ses yapıyordu söktüm ön çamurluktakş km teli tutucusunuda sıkıladım :D
şu anda 2 sorunum var 1. km saati ibresi sallanıyor ( km saati ya bozuk yada tel sorunlu hafta sonu öğreneceğiz)
2. buna frene basınca 4lü yanma olayını yapmışlar oda sorun çıkarıyor sol sinyal bazen yanmıyor sökülüp tesisat eski düzenine sokulacak :D sonrası içim rahat
-
25 Ağustos 2011, 21:39
#5923
racer'larda frenlerde 5..10 sanıye 4'luler yanıyor zaten,
o tamamen sınyal flaşörünle alakalı bişiy...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
26 Ağustos 2011, 11:02
#5924
arka koltuk bagajında kablolar var hepsi birbirine bağlı bi çalışma yapılmış sanki :D benim diğer racer s te yokyu 4 lü felan bunda bir sürü kablo çekilmiş anlamadım çok rahatsız edici 4 lü olayı sola döneceğim yokuş aşşağı sinyal veriyorum 4 lü yanıyor frende felan ,saçma hiç sevmedim ben :D ek bi düğme olsada yaksak ok :D bir sürü kablo geçiyor rahatsız oldum
-
27 Ağustos 2011, 01:48
#5925
belkıde oncekı sahıbı kendı cabaları ıle led döşemiş ve satarken sökmüştür...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
27 Ağustos 2011, 16:50
#5926
-
02 Eylül 2011, 22:59
#5927
yahu :D bu motorun frene basınca 4 lüler yanıyor ya :D ne dörtlüymüş arkadaş
4 lü yanarken kornaya basınca korna vik diyor bayılıyor :D bu sinyallerin 4 ü birden acaip sömürüyor elektriği ve ışıklar açıkken korna düzgün çalmıyor neden acaaba :D
-
03 Eylül 2011, 10:29
#5928
arkadaslar trafige kayitsiz racer 200 ariyorum
-
06 Eylül 2011, 18:45
#5929
motorun sol grenajını ve farı söküp ciğerindeki kabloları gelişi güzel takan arkadaşın kulağını çınlattıktan sonra düzenledim ve topladım yerlerdinden söküp geçmesi gereken yerlere taktım , biraz uğraştırdı ve sol sinyal arada bi sönüyordu öndeki arkadakide çok hızlı yanıyordu o temassızlığıda uzun bi uğraş sonunda buldum istediğim gibi oldu motor ,
ama özellikle yokuş çıkarken ağır bi plastik grenaj sesi geliyordu ön tarafta birbirine sürten yerler arasına bant koydum tıkırtı yapmasın diye ama kuyruk kısmından geliyor galiba ağır bi tıkırtı plastik sesi böyle tek sorunum o şuan
resimdeki arkadaşım köstek oluyodu üstüne oturup .d :DD:
-
11 Eylül 2011, 12:19
#5930
benim hurdadan biraz resim atiyim size :D
temzlik imandan gelir köye gidip geldi bi yıkanmayı haketti :D
MotorSiklet HayaTTır
-
11 Eylül 2011, 12:36
#5931
arkadaşım motorunda şarj sorunu olabilir,
hani etrafta ''ÇİN PAZARI,1001 ÇEŞİT MAĞAZASI..IVIR ZIVIR satan dukanlar varya,
onlarda bi ölçüm aleti al elektrıkcılerde olurya sıgara paketı gibi 2 kablosu vardır,
onun kırmızı kablosunu akünün + ucuna,
siyah kablosunuda akünün - ucuna bağla ve motorunun aküsünü ölç,
sonrada bağlıyken çalıştır,
12.8,,,13 vılt elektrık üretmelidir ve her gaz verdiğinde yükselmelıdır,
bıraz fazla gaz ver ve kontrol et,
14.15 voltlara kadar cıkmalıdır,,,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
11 Eylül 2011, 18:18
#5932
S.A ARKADAŞLAR ARANIZA YENİ KATILIYORUM KANUNU RACER 200 İÇİN MARŞ SORUNU YAŞANIYOR DİYOLAR YANİ MARŞ DİŞLİSİ RUBLESİNDE DOĞRUMUDUR . ÇÜNKÜ BENDE ZEALSUN ZS 200 GS VAR onun marş rublesi bilye dağıtmıştı motor ustası racer 200 ünküyle değiştirmişti 1-2 gün bindikten sonra yine aynı oldu götürrdüm tekrar bunlarda hep oluyo bu dendi ?
yorumlarınızı bekliyorum..
-
12 Eylül 2011, 10:31
#5933
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
arkadaşım motorunda şarj sorunu olabilir,
hani etrafta ''ÇİN PAZARI,1001 ÇEŞİT MAĞAZASI..IVIR ZIVIR satan dukanlar varya,
onlarda bi ölçüm aleti al elektrıkcılerde olurya sıgara paketı gibi 2 kablosu vardır,
onun kırmızı kablosunu akünün + ucuna,
siyah kablosunuda akünün - ucuna bağla ve motorunun aküsünü ölç,
sonrada bağlıyken çalıştır,
12.8,,,13 vılt elektrık üretmelidir ve her gaz verdiğinde yükselmelıdır,
bıraz fazla gaz ver ve kontrol et,
14.15 voltlara kadar cıkmalıdır,,,
serkan usta bana yazdın sanırım bunu :D avometre diyorsun var evde kalitelisi :D elektrikte okuduk ama ustalık başka bişey tabi :D:D:D :D
hiç aklıma gelmezdide zaten ilk fırsatta ölçerim sadece kornada sıkıntı var lambalar felan çok iyi çalıştırırkente hemen alıyor süper yani bence korna yanmış ufaktan ve dediğin gibi yüksek voltaj oluyor yüksek devirde o yüzden ciyaklıyor normalde dururken basınca iyi ama yüksek devirde ciyaklıyor :D korna bozuktur diye iplemedim pek söylediğini dikkate alacağım sağol :D
---------- Post added at 09:31 ---------- Previous post was at 09:21 ----------
bu arada 4-5 gün önce düştüm motordan motorla olan tüm bağlarımız koptu ,,,
hastaneden çıktım 200 mt aşşağıda adam yokuş çıkarken geri dönmek için önüme kırdı
yolu kapladı boylu boyuna anlık oldu çokta yawaştım ama durmadı kayıp vurdum adama
çarparken ayağa kalktım az fırlattı beni kaputtan diğer tarafa
sol ayağım arabayla motor arasında kaldı ayakkabıyı zor bulduk :D
direk şok sonrası kaskı çıkardım yuvarlanmaya başladı yokuş aşşağı
motordan benzin akıyor ayağım acıyor vs vs . çok zoruma gitti vallahi
baktım ayakta kırık yok oh dedim sürünmeyi bırakıp kalktım ayağa
sonra motoru kaldırdık hiç bişey olmamış sinyal içine girmiş debriyaj elciği ve vites kolu yamulmuş
tutanak felan tutacaktık dedim usta bişey yok en fazla 50 tl tutar dedim adam 100 tl verdi
görmemiş adam iyide adamdı çok mahcup oldu yalvardı gidelim hastahaneye ne olur diye :D
sinyali yapıştırdım vida uclarından elcikle vites kolunuda düzeltttim , sinyalin çıkıntısında çizik vardı sadece şaşırdım
önceki olduğu yere düştü 300 gitti bu sağlam epey .D
eve gittim sol diz kapağaım şişti bacaklarımda morluklar göbeğimde kocaman bi darbe ellerim ayaklarım her yerimde ufak tefek sızlamar oldu
ertesi gün :D kötüymüş motor düşmesi tamamen soğudum binmiyorum
-
13 Eylül 2011, 15:11
#5934
-
17 Eylül 2011, 02:31
#5935
ekarabenli adlı üyeden alıntı
S.A ARKADAŞLAR ARANIZA YENİ KATILIYORUM KANUNU RACER 200 İÇİN MARŞ SORUNU YAŞANIYOR DİYOLAR YANİ MARŞ DİŞLİSİ RUBLESİNDE DOĞRUMUDUR . ÇÜNKÜ BENDE ZEALSUN ZS 200 GS VAR onun marş rublesi bilye dağıtmıştı motor ustası racer 200 ünküyle değiştirmişti 1-2 gün bindikten sonra yine aynı oldu götürrdüm tekrar bunlarda hep oluyo bu dendi ?
yorumlarınızı bekliyorum..
Ruble Olabilir Dostum,
Ama sürekli olan bi arıza değildir o,
ben 4 yıl kullandım ve bır sefer dahi değiştirmedim,
sana ya çıkma ruble kullandılar,
yada başka bi arıza var motorunda,
sen tam olarak sorununun ne oldugunu yaz bende sana kesın bı cvp vereyım dostum...
bu arada unutma ihtiyacın olabılecek her türlü parçayı temın edebılır....
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
18 Eylül 2011, 22:04
#5936
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
Ruble Olabilir Dostum,
Ama sürekli olan bi arıza değildir o,
ben 4 yıl kullandım ve bır sefer dahi değiştirmedim,
sana ya çıkma ruble kullandılar,
yada başka bi arıza var motorunda,
sen tam olarak sorununun ne oldugunu yaz bende sana kesın bı cvp vereyım dostum...
bu arada unutma ihtiyacın olabılecek her türlü parçayı temın edebılır....
eyvallah saolasın cevabın için
şimdisöleyim sana benim motoru aldıgımda marşrublesinde sorun vardı marşa basınca şır şır die ses geliyodu ama ayak marşıyla gayet iyi çalışıyodu . götürdüm motorcuya
rublede dedi çıkarttı fln yaptı ruble değiştirmiş tmm calısıyodu . ancak aradan 1 -2 hafta gecti ancak ben zaten sadece pazarları fln biniyodum motora. yine aynısı oldu göürdüm dedim ustaya sen bunu kendii parçasıylamı değiştirdin dedim . yok dedi racer 200 ile aynısı zaten dedi istersen gönye fln var ölce bilirsin. dedi racerdende ckmaymıs. zaten dedi 200 lüklerin hepsi böle , küçük gelio ruble pistıonu ii döndermio sıyırıo fln dedi. bu sorunu veriyor dedi.
istersen git bütün kanuni servisleri fln sor dedi bende tmm öle diosan öle solsun dedim cıktım geldim. hala ayak marşyla anlayacağın.
senden cvp bekliyorum lne yapmam gerek sölermisin. motorcu haklımı ?bence değil sence ?
[B][COLOR="#FF0000"]YAŞAMAK BİR AĞAÇ GİBİ TEK VE HÜR, VE BİR ORMAN GİBİ
KARDEŞCESİNEEE...[/COLOR][/B]
-
21 Eylül 2011, 02:47
#5937
dostum kesınlıkle motorcu haksız,
çünki,
bana gelen tüm 200cc motorların hiçbirinde ruble sorunu olmadı,
sadece 3 sefer marş motoru değiştirmiş biri geldı bana,
usta 3 sefer marş motoru değiştirdim marş dişlilerini sıyırıyor sürekli dedi,
bende ruble bırakmıyordur dedim,
nedır o dedi,
açtın ve gösterdin,
motorun ilk marşını sağlar ve motor dönmeye başlayınca ruble devreden çıkar dedim,
kapak açıkken çalıştırdım gösterdım anladı ne oldugunu,
yani o ruble her zaman dağılan bişiy değildir...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
21 Eylül 2011, 09:39
#5938
günaydın bu lastik havaları ön 32 arka 40 felan olması gerekya bende
öne 30 arkaya 36 felan basayım acemiyiz kaymasın dedik :D hacı motorun lastik havaları 20 şerdi şişirdim az, kaya gibi oldu 26 felan yaptık ikisini ya hava basan kompresör bozuktu yada ben tırstım :D fazla basmaya ama motorun lastikleri az şişirince daha az yaktı , demekki epeydir inik biniyormuşuz :D ama arka teker çok sert oluyor kayıyor çözümü yokmu bunun :D
birde motora binmiyorumya kaç gün çalıştırmayınca akü biter , yada akü soğukta mı ? biter --- kafasına göremi biter :D
özellikle uzun süre çalıştırmayınca bu motor zor çalışıyor ısınmasını beklemek gerek :D
-
21 Eylül 2011, 23:32
#5939
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
dostum kesınlıkle motorcu haksız,
çünki,
bana gelen tüm 200cc motorların hiçbirinde ruble sorunu olmadı,
sadece 3 sefer marş motoru değiştirmiş biri geldı bana,
usta 3 sefer marş motoru değiştirdim marş dişlilerini sıyırıyor sürekli dedi,
bende ruble bırakmıyordur dedim,
nedır o dedi,
açtın ve gösterdin,
motorun ilk marşını sağlar ve motor dönmeye başlayınca ruble devreden çıkar dedim,
kapak açıkken çalıştırdım gösterdım anladı ne oldugunu,
yani o ruble her zaman dağılan bişiy değildir...
peki usta ne yapmam lazım bu zealsunların rubleleri racer200 ile aynıymıs doğrumu yoksa benim motorun sorununu hangi parcayı alarak giderebilirm
[B][COLOR="#FF0000"]YAŞAMAK BİR AĞAÇ GİBİ TEK VE HÜR, VE BİR ORMAN GİBİ
KARDEŞCESİNEEE...[/COLOR][/B]
-
23 Eylül 2011, 01:56
#5940
dostum racer'lar ile aynı dediler ise eğer aynıdır,
fakat sürekli aynı sorunu verıyor ise sorun rubleden farklı yerde olmalıdır,
çünki ruble zırt pırt arızalanacak bişiy değil,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler