Kanuni Racer Kullanıcıları
Reklamlar
-
06 Nisan 2011, 12:44
#5641
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
bakayım serkan usta bi hafta sonu burdaki motorculardada takıyorlarsa :D 30 a felan :D 10 da kargo parası deriz :D taktırırımda bu karbüratör ayarı önemliymiş epey okudum :D bunu dışardan vidayla felan yapamıyormuyuz ? illa sökülüyormu blok felan :D varmı bi tavsiyen :D
bide şu 2. yi takacak yer varmı çok büyük gibi şekil ama :D daha iyi ses çıkarır gibi :D
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:15 ----------
çok yaksın problem değil aklıma takıldı şimdi bişey olmaz demi motora alimizde kalmaz tam ayarını her usta bilir anlarmıki ? :D
kafayı taktım bu hava filtresi olayına :D ne kadar güçlenirki motor ? % kaç
Reklamlar
-
06 Nisan 2011, 21:38
#5642
Uploaded with ImageShack.us
BU RESİMe baktıkça racerimi özlüyom yha
Uploaded with ImageShack.us
buda motorumun yıkanmış hali nasıl duruyor
MotorSiklet HayaTTır
-
06 Nisan 2011, 22:04
#5643
racerci57 adlı üyeden alıntı
buda motorumun yıkanmış hali nasıl duruyor
satmaya karar verdiğin an o motorun artık senin için önemi yoktur :D
sen satıp şimdide özlüyorsun bu herkese olur geçer 1-2 aya :D üzülme
bende bu gün kalite motorlara baktım :D 500-600 lük :D off off of :D
yok vallahi bizim bindiklerimiz motor değil yaw :D adamlar uzuyor
kawasaki er5 var taktım ona :D çok sade ucuz gözüküyor ama :D adamlar 200 ü rahat vuruyorlar :D acaip tatlı motor :D bayıldım
-
06 Nisan 2011, 22:21
#5644
Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı
serkan usta :D
http://img841.imageshack.us/img841/563/newphotos479.jpg
bu resimdeki motorun görünüşü süper :D yani şu grenaj olayını geç çok kötü duruyorda bu arka amortisör ü yükseltme olayı :D sökmedim ama sökeriz :D onun nasıl bir mekanizması var yükseltmek için ne yapıyorsun ?
bak bu parcanın üst kısmı kaynaklı olan yer sonradan kaynatıldı,
resımde belırgın,
o konuma getırmelısın,
o parça amortısorun alt kısmı şasi'ye bağlantı parcası,
Uploaded with ImageShack.us
benım motorun bu kadar yuksek olma nedeni ise,
işte bu 2. amortisör
tek yukseltılınce esneme oldukca amortısorun patlama olasılıgı artıyor,
cok dik durdugundan dolayı...
Uploaded with ImageShack.us
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
08 Nisan 2011, 09:14
#5645
Günaydın herkese ;
dün akşam motoru başka bir tamirciye götürdüm genç bilen birisi belliydi :D
hava filtresini söktü bindi bir tur , elektrik arızası bu bakıcam bulucam dedi motoru aldı . bugün bakıcak haber vericek işte sorun şu masraf şu diye hadi hayırlısı .
Serkan usta birde bu hava filtresi olayını söyledim sen bilirsinsin istersen takarız ama 5-10 km fazla hız için trafikte 1 sn fark için değmez dedi :D
sen ne düşünüyorsun bu konuda merak ediyorum
dün düzlükte fazla kasmadım yol uzundu yawaş yawaş 105 e geldi :D tabi zangırdıyordu bu ara 7000 de devir . sonra gaz kesti yine sabit 105 le epey bi gittim gaz kesmese yapacak bi 120 :D bende rahatlayacam oda :D
vites boştayken bi gaz verdim 9000 leri geçti şok oldum o yüzden götürdüm tamirciye :D
-
08 Nisan 2011, 15:53
#5646
usta aradı :D sorunu bulamamış yapmadığım şey kalmadı düzelmedi diyo elektriksel bi sorun dedik değilmiş diyo subaplar kaçırıyor olabilir dedi subaplarında altına inicem dedi :S söküyomuş iyice hadi hayırlısı akşama toplarsa iyi be hacı :D
-
08 Nisan 2011, 15:57
#5647
Aman arkadaşlar motorlarınızı dikkatli ve titiz kullanın. Dün tesadüfen ön grenaj fiyatlarını öğrendim. Sağ sol 400 tl
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
09 Nisan 2011, 12:52
#5648
AKŞAM GİTTİM 8 gibi motorun sadece iskeleti vardı toplar sanmıştım zıçtık bu adam 1 hafta vermez motoru şimdi ... biş gittim başka motorlarla ilgileniyor benimki yatıyor ortada
-
10 Nisan 2011, 11:15
#5649
motor halen tamirde subapları değiştirecekmiş gaz kesmesinin sebebi onlar olabilirmiş . pazartesi sanırım tamamlanmış olacak bu gün kapalı olduğundan ... motora 4 gün binememiş olacağım :( inşallah yapılır yaw .
acayüp kardeş :D grenajlar pahalı evet birsürü ilan var düşüp grenajları kırıp o şekilde satan ve halen bi dünya para isteyen malı değerliler :D
-
10 Nisan 2011, 13:20
#5650
Arkadaşlar Allah rızası için biri yardım etsin ya.
Şu hava basınçlarını bir türlü ayarlayamıyorum. Mesela Arkaya 32 basıp öne 29 basıyorum.
Sanki motor çok zıplıyormuş gibime geliyor.Beni kullanımda rahatsız ediyor.
Havasını indiriyorum bu seferde lastikler inik olduğu için motor giderken zorlanıyormuş gibi geliyor.
Bi arkadaşım lastik ebatı büyüdükçe basılan hava basıncı azalır dedi kafamı karıştırdı.
Mesela scooter tekerine 30 basılıyorsa normal büyüklükteki bir motora 20 basılır falan dedi.
Kararsız kaldım.Lütfen yardım edin.
Sizler racer'lara kaç basıyorsunuz ? En ideali hangisidir
Hayata Vizö'RR'deN Bakmak AyrıcalıktıR...
0 Rh (-)
-
10 Nisan 2011, 15:18
#5651
Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı
motor halen tamirde subapları değiştirecekmiş gaz kesmesinin sebebi onlar olabilirmiş . pazartesi sanırım tamamlanmış olacak bu gün kapalı olduğundan ... motora 4 gün binememiş olacağım :( inşallah yapılır yaw .
acayüp kardeş :D grenajlar pahalı evet birsürü ilan var düşüp grenajları kırıp o şekilde satan ve halen bi dünya para isteyen malı değerliler :D
ben 1 ay binemedim ozan abi seninki bişi deil
bu arada motoru sattığım arkadaş motorun yağ kaçırma işini halletmiş motor 130 u rahat görmüş şaşırdım valla yha öle sölediler bana
MotorSiklet HayaTTır
-
10 Nisan 2011, 21:41
#5652
serimotorcu adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Allah rızası için biri yardım etsin ya.
Şu hava basınçlarını bir türlü ayarlayamıyorum. Mesela Arkaya 32 basıp öne 29 basıyorum.
Sanki motor çok zıplıyormuş gibime geliyor.Beni kullanımda rahatsız ediyor.
Havasını indiriyorum bu seferde lastikler inik olduğu için motor giderken zorlanıyormuş gibi geliyor.
Bi arkadaşım lastik ebatı büyüdükçe basılan hava basıncı azalır dedi kafamı karıştırdı.
Mesela scooter tekerine 30 basılıyorsa normal büyüklükteki bir motora 20 basılır falan dedi.
Kararsız kaldım.Lütfen yardım edin.
Sizler racer'lara kaç basıyorsunuz ? En ideali hangisidir
vallahi pek tecrübe edinemedim :D araba olsa onda epey bi tecrübem varda bütün ebatlarda buna bi 800 km kadar anca bindim :D lastiklerin inik olduğunu düşünüp hava basayım dedim 22 felandı ön akada 24 felan dönerken ön lastik eziliyor çok tehlikeli bence
serkan usta öne 30 arkaya 40 dedi :D bastım motor arka freni çabuk kayıyordu acemilik tabi :D sonra soğuklaradan havaları inmiş ön 30 arka 32 bende biraz ağırım tam dengelendi ön tekere fazla basma azda basma bence yani bana göre :D yıllardır binenler var bu motora daha sağlıklı söylerler bide yazın bu tekerler iyice yumuşar az yaksın çok kaçsın diye daha fazla basarsın o ayrı :D
ama yıllanmış dışarda fazla kalmış güneş yemiş teker zamanla sertleşir 1 yıl sonra bile olsa sıfır teker gibisi yoktur ,
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:27 ----------
racerci57 adlı üyeden alıntı
ben 1 ay binemedim ozan abi seninki bişi deil
bu arada motoru sattığım arkadaş motorun yağ kaçırma işini halletmiş motor 130 u rahat görmüş şaşırdım valla yha öle sölediler bana
:D benimkide bi bitsin boştayken 9000 deviri rahat rahat geçiyorsa binerkende geçer hacı bu veririm 97 oktanı şişiririm lastikleri ısıtırım iyice motoru çıkarım çevre yoluna :D asılırım bi gaza 130 uda geçeri bu çakal :D pohhaha :D
o değilde motorlara bakıyorum cbr900rr diye bir motor gördüm 1. viteste 100 ü geçiyor 95-99 civarı üretilmiş galiba :D 6-7-8-9- bin civarı ben böyle bi yaratık görmedim :D bide zx 12r var :D 1. viteste nefessiz 120 görüyor hacı ağzım açık kaldı baktım 20 milyar civarı :D naapçam ben ya benim acilen bi yarış motoruna binmem lazım hacı
-
11 Nisan 2011, 11:34
#5653
tep-ki adlı üyeden alıntı
ALLAH senden razı olsun 41calamit ben kimse benim yazdıklarımı okumuyor sanıyordum
tt adnan kardeşime kaç defa yazdım sadece o açıktı ondanda cevap gelmeyince dedimki heralde kimse okumuyor sandım
kanuni racer 200 cc honda cbr 125 i geçemez diyen varsa bana cevap yazsınki yanıldığını anlatayım ona biz burda haftada 2 gün yarışlar düzenliyoruz ve 125 gözden kaybolacak kadar fark atıyoruz burda 125 lere aksini idda eden varsa lütfen tanışıp buluşalım ve bunun doğru olduğunu göstereyim racer kardeşlerime burda bikaç arkadaşım sadece honda geçer yada dumanımı yutar yada karşılaşmayalım yollarda demiş racer lere.ama biz karşılaşıyoruz yani gerçek ten yarışlar yaptık olasılıkları söylemiyorum yaşananları söylüyorum
ben honda cbr 125 bindim çünkü arkadaşlar arasında sorun olmaz bizde ve motor süper saat gibi 4 üncü vitese kadarda süper gidiyo ama inanın 5 inci viteste bayılıyo ve 6. da yokuş aşşa olmazsa motor bitiyo ölüyo hiç gitmiyo yani 6. vitesi boşa koymuşlar ama hakkını yemiyorum gerçekten saat gibi ama samimi söylüyorum racerimle yaklaşık 10 km boyunca hiç durmadan yarıştık defalarca ve inanın gözden kaybolacak kadar fark atıyorum racerimle
bunu gerçekten laf olsun diye söylemiyorum söylediklerim tamamen doğru ve şunuda söylemek isterim benimle tanışıp buluşup yarışmak isteyen 125 ci kardeşim varsa ben her zaman hazırım sadece bana adres verin yeter çünkü biz bu işi biraz ciddiye alıyoruz her türlü yarışlara katılıyoruz tabi 200 cc kapsamında ayrıca racerci kardeşlerimlede geziler düzenlemek istiyoruz burda baya bi var eğer dahada varsa buluşalım ve racerın neler yapabildiğini ne kadar uzun yola dayanabildiğini gösterelim arkadaşlar
bu yazıyı okumayan var mı :D
-
11 Nisan 2011, 20:07
#5654
Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı
bu yazıyı okumayan var mı :D
biraz sallamış gibime geliyo ya cbr 125 in atağa kalkması gibi varmı racerin hızlanması zor ama cbr aniden hızlanıyo ve atik bikere cbr raceri kalkışta sollar serkan ustada bi yazsın motor arasındaki farkları
MotorSiklet HayaTTır
-
11 Nisan 2011, 20:40
#5655
racerci57 adlı üyeden alıntı
biraz sallamış gibime geliyo ya cbr 125 in atağa kalkması gibi varmı racerin hızlanması zor ama cbr aniden hızlanıyo ve atik bikere cbr raceri kalkışta sollar serkan ustada bi yazsın motor arasındaki farkları
boşver onu arkadaşa motor bakıyorduk 1.80 boylarında 70 kg civarlarında cbr 125 lere baktık 2011 modelleri 5400 tl civarı tiplerini gör hasta olursun :D ben bile heves ettim ama bunu değiştirdiğimde kesinlikle kalite yeterli çok taze bişey alacağım :D
kawasaki er5 veya hyosung 650 naked felan :D
çok baktım motorlara hacı acaip pahalı yaw torklu motorlar :D üf üf üf
bide bu gün acaip güldüm o kol çıkarmış motor vardıya .
kol çıkarmak terimi adamın kolu çıkması felan değilmiş gülmekten öldüm ya :D
kol çıkarmak pistonun koparak motor bloğunu yırtması demekmiş :D:D: zuhaha
-
12 Nisan 2011, 09:19
#5656
5 gün oldu motoru halen göremedim :D durum vahim acilen motora binmem lazım yaw :D kafayı yiycem
-
12 Nisan 2011, 10:34
#5657
Oz@n-RCR200S adlı üyeden alıntı
vallahi pek tecrübe edinemedim :D araba olsa onda epey bi tecrübem varda bütün ebatlarda
buna bi 800 km kadar anca bindim :D lastiklerin inik olduğunu düşünüp hava basayım dedim 22 felandı ön akada 24 felan dönerken ön lastik eziliyor çok tehlikeli bence
serkan usta öne 30 arkaya 40 dedi :D bastım motor arka freni çabuk kayıyordu acemilik tabi :D sonra soğuklaradan havaları inmiş ön 30 arka 32 bende biraz ağırım tam dengelendi ön tekere fazla basma azda basma bence yani bana göre :D yıllardır binenler var bu motora daha sağlıklı söylerler bide yazın bu tekerler iyice yumuşar az yaksın çok kaçsın diye daha fazla basarsın o ayrı :D
Yani bu yazıdan çıkaracağımız sonuç arkaya 32 öne 30 bas tam dengeler diyosun. Serkan ustanın dediğini bende düşündüm ama arkaya 40 basmaya korktum açıkçası.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:32 ----------
racerci57 adlı üyeden alıntı
biraz sallamış gibime geliyo ya cbr 125 in atağa kalkması gibi varmı racerin hızlanması zor ama cbr aniden hızlanıyo ve atik bikere cbr raceri kalkışta sollar serkan ustada bi yazsın motor arasındaki farkları
Bence kanuniyi kullanan adam işi bilirse kalkışta o kadar fark yemez.Ben racerla gayet iyi hızlanıyorum
Hayata Vizö'RR'deN Bakmak AyrıcalıktıR...
0 Rh (-)
-
12 Nisan 2011, 12:29
#5658
serimotorcu kardeşim :D dediğim gibi benim boy 1.88 kg 110 civarı :D bu hava basınçlarında tam oturdu D: sen bende hafifsen arkayı 30-31 yapabilirsin ben kendim az ağırım diye 32 bastım çok aşırı sert basınca zor kaydı ama inikte değil bu haliyle idealim bu 32 önde zaten sürekli kontrol et 15 günü geçmesin havalar ısınıyor soğuyor basınç düşer lastik inebilir :D bi iyice ısınsada bi yıkasak motorları parlatsak hacı :D
-
12 Nisan 2011, 17:43
#5659
-
12 Nisan 2011, 20:01
#5660
damlatmamış emre o kusmuş .ç:D:D valla bende adamı aradım topladım abi dedi çalıştıracakmış sıçtık yaw bu akşam alacam inş. 9 gibi hadi hayırlısı :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler