Kanuni Racer Kullanıcıları
Reklamlar
-
15 Nisan 2009, 13:19
#3741
Hocam
Tecrübenize dayanarak 2 sorum var
1. akü ile ilgili , arasıra kullandığım için hep aküyü bitiriyorum ve sarja götürüyorum, uzun süre yatmaktan motor çalışımıyor veya çok zor çalışıyor, ne tavsiye edersiniz
2. sorum akünün alt tarafında yer yer paslanmalar var eski akü akmıştı, bunları zımparalayıp nasıl bir sprey boya ile kapatabilirim.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Ayhan
Reklamlar
-
15 Nisan 2009, 13:33
#3742
ayhanbebit adlı üyeden alıntı
Hocam
Tecrübenize dayanarak 2 sorum var
1. akü ile ilgili , arasıra kullandığım için hep aküyü bitiriyorum ve sarja götürüyorum, uzun süre yatmaktan motor çalışımıyor veya çok zor çalışıyor, ne tavsiye edersiniz
2. sorum akünün alt tarafında yer yer paslanmalar var eski akü akmıştı, bunları zımparalayıp nasıl bir sprey boya ile kapatabilirim.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Ayhan
arkadaşım arasıra kullandığından akü bitmez,
1 hafta kadar kullanmazsan zayıflar sadece odur,
kaldıki eğer alarm'ın varsa ve açık bırakıyor san o zaman bıtebılır,
ona baktır,
startör'ü olçsünler bakıma gittiğinde,
yanı akunun zayıfladıgını bıldır,
ve akunun altındakı pası gecırmen için,
10 anahtanla kenarlarındakı cıvataları gevşet ve arka tekerın dip kısmından çıkart o aku muhafazasını,
zımparala ve siyah (veya istediğin bi renkte)sprey boya ise boya,
sanıyorum 4.5lıra olması gerekıyor spreyın,
Kolay Gelsın...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
15 Nisan 2009, 20:45
#3743
ankara caddelerinde racer ve ben
-
16 Nisan 2009, 00:36
#3744
arkadaşım hayırlı ugurlu olsun tekrardan,
allah kaza yüzü göstermesin,
fakat o kilit'i oradan çalarlar yahu
oylesıne tutturmuşsun koltugun arka kısmına,,,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
16 Nisan 2009, 03:30
#3745
hacım kısa bi gezintiye cıktıydım plakasız falan kilidide yanımda tasıyodum evin onune kitlerim diye normalde dayımın kapalı garajında duruyo cicim ayları ya motoru yere göğe sığdıramıyom
-
16 Nisan 2009, 03:50
#3746
şimdi dikkat ettimde,
sizin S lerde depoda KANUNİ yazısı yokmu??
yoksa senmi kapattın yazıyı??
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
16 Nisan 2009, 04:34
#3747
ben kapatmadım valla bilmiyom dikkat etmedim ama yok heralde
-
16 Nisan 2009, 09:24
#3748
hayırlı olsun emre kardes temız bın yıne sen motoruna Allah kaza bela vermesın
BiZ HeR CeVaBa BiR SoRu İLe KaFa TuTTuk
-
16 Nisan 2009, 10:42
#3749
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
şimdi dikkat ettimde,
sizin S lerde depoda KANUNİ yazısı yokmu??
yoksa senmi kapattın yazıyı??
evet deponun olduğu yere koymamışlar
dikkat edince görülebilecek bir yer seçmişler güzel olmuş bence
ön sinyallerin birazcık üstünde ve yere doğru bakan bir logo koymuşlar
-
16 Nisan 2009, 11:21
#3750
tekrar sağolun kardeşlerim allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasib etsin.bugün emniyete gidecem öğleden sonra ruhsatı teslim alıp plakaya mühür vurduracam sonra gönül rahatlığıyla gezebiliriz
-
16 Nisan 2009, 12:34
#3751
S.a Arkadaşlar.Bende Gelecek Yıla Ehliyeti Aldıktan Sonra Hemen Akabinde Motor Almayı Düşünüyorum.Daha Önceden ATV motor ve Arkadaşımın kanuni motorun marka scooterını Kullandım Okul Ev Arasında.Şimdi Kendime de Bi Motor Alıcam Freedom 200 ve RacerS 200 Arasında Kaldım.Daha Önceden Vitesli Motor Kullanmadım.Bu İki Motordan Hangisini Seçiceğime Karar Veremedim.Size Danışmak İstedim.İlk Defa Vitesli Motor Kullanıcağım İçin Çok Zorlanır Mıyım.?
Not:Araba Kullanabiliyorum Arabadaki Vitesde Motordaki Gibi Midir?
ayhanbebit adlı üyeden alıntı
Hocam
Tecrübenize dayanarak 2 sorum var
1. akü ile ilgili , arasıra kullandığım için hep aküyü bitiriyorum ve sarja götürüyorum, uzun süre yatmaktan motor çalışımıyor veya çok zor çalışıyor, ne tavsiye edersiniz
2. sorum akünün alt tarafında yer yer paslanmalar var eski akü akmıştı, bunları zımparalayıp nasıl bir sprey boya ile kapatabilirim.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Ayhan
Ayhan Abi İlk Önce Paslanmaz Metal Boyaları Var.Gri Renkte.İlk Önce Paslı Bölgeyi Temizledikten Sonra Üzerine Onu Sür.Ondan Sonra Kuruyunca İstediğin Spray Boyayla Boyayabilirsin.
Yarın Olmayacak Gibi Kullanırsan Yarın Olmaz...
-
16 Nisan 2009, 13:37
#3752
nebiliyim arkadaşlar yeni racer fotoları gördüm yada bana öle geldi epeydir bakmıyorum kbrıstayım girnede güzel yer buralar serkan abi bi gelim şarapla yıkıcam seni zaten:D:D:D:D
imza mimza yok bundan sonra parmak basıcam:cat::cat::cat:
-
16 Nisan 2009, 14:49
#3753
osmanın hayırlı tezkereler,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
16 Nisan 2009, 15:44
#3754
41calamity41 adlı üyeden alıntı
nebiliyim arkadaşlar yeni racer fotoları gördüm yada bana öle geldi epeydir bakmıyorum kbrıstayım girnede güzel yer buralar serkan abi bi gelim şarapla yıkıcam seni zaten:D:D:D:D
kıbrıstan istanbula uçakla gel, öyle hemen otogardan otobüse binme bi görüşelim biz bindiririz seni
Grayline adlı üyeden alıntı
S.a Arkadaşlar.Bende Gelecek Yıla Ehliyeti Aldıktan Sonra Hemen Akabinde Motor Almayı Düşünüyorum.Daha Önceden ATV motor ve Arkadaşımın kanuni motorun marka scooterını Kullandım Okul Ev Arasında.Şimdi Kendime de Bi Motor Alıcam Freedom 200 ve RacerS 200 Arasında Kaldım.Daha Önceden Vitesli Motor Kullanmadım.Bu İki Motordan Hangisini Seçiceğime Karar Veremedim.Size Danışmak İstedim.İlk Defa Vitesli Motor Kullanıcağım İçin Çok Zorlanır Mıyım.?
Not:Araba Kullanabiliyorum Arabadaki Vitesde Motordaki Gibi Midir?
2 model arasında bi yorum yapmayacağım ama emin ol vites olayı çok kolay
S modellerde kanuni yazısı sol tarafta olmalı sağda yok diye görmüştüm ben
"Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
[B]34 YVV 98[/B]
-
16 Nisan 2009, 18:29
#3755
racer s mi racer cc mi
arkadaşlar ben racer 200 almayı planlıyorum ama cok arıza veriyo dediler hem motor 92km/h maximum yapıyomus ölylemi bana bi yardımcı olursanız sevinirim
-
16 Nisan 2009, 20:59
#3756
-
16 Nisan 2009, 22:07
#3757
cbr kardasım ne 92 si,o kullanım klavuzunda yazan rakamlar düşük oluyo,ben rodajl halıyle gaza cekınerek bastığım halde bazen dalıp motoru birden 80 e 90 a cıkarıyom bide bassam neler olacak =) 130 falan goruyo motor,tek silindirlı makine için yeterde artar,elektrik aksamından ufak tefek arızalar olabılır mesela ben sıfır aldığım halde vites göstergesi ve benzin göstergezi bozuk ama halledilir basit seyler,onemlı olan mekanık aksamı ve racerlerde mekanık bı sorunu olan hiç gormedim yanı lafın kısası bu fiyata alınacak en gosterişli kaliteli motor bu bence
plakamı aldım ve taktım sonunda rahat rahat gezdim bugün ehliyet yok ama neyse(sertifikayla geziyom para bulunca alırız =) gene rampa aşağı inerken karsıma bırden araba çıktı ve anıden on frenı fazla sıktım kıtledi ve kaydı geri bıraktım hemen zor toparladım yapısıyodum yere şu acemiliği bi atlatsak hayırlısıyla,arkadaslar siz genelde hangi frenı kullanıyosunuz şu isin teknik kısmını bi anlatın yoksa ben asfaltı öpecem bi gün
-
16 Nisan 2009, 22:47
#3758
bttfemre adlı üyeden alıntı
plakamı aldım ve taktım sonunda rahat rahat gezdim bugün ehliyet yok ama neyse(sertifikayla geziyom para bulunca alırız =) gene rampa aşağı inerken karsıma bırden araba çıktı ve anıden on frenı fazla sıktım kıtledi ve kaydı geri bıraktım hemen zor toparladım yapısıyodum yere şu acemiliği bi atlatsak hayırlısıyla,arkadaslar siz genelde hangi frenı kullanıyosunuz şu isin teknik kısmını bi anlatın yoksa ben asfaltı öpecem bi gün
Geçmiş Olsun.
Abi Sana Şöyle Söylüyüm Arka Freni Kilitlememeye Çalış Yoksa çok kötü kayıyor.Ani Durman Gerektiğinde Yalancı ABS Yap Ellerinle O da Şöyle Oluyor.Arabayı Gördüğümüz Anda Hem Ön Hem Arka Her 2 frenide Sık Kitlenince Bırak.Tekrar Sık Kitlenince Bırak.Bu işlemi Hızlıca Bi kaç Defa Yap.Ama İlla Tekerin kitlenmesi gerekmiyor.Sadece sıkıp bırakıcaksın.Bu İşlemi İlk Önce Boş yolda Dene 50Km İle Giderken.Sende Farkediceksin.
İkinci Bir Yöntem İse Ağırlık Merkezini Ön Tekerin Üzerine Verip Ön Tekerin Block(Kilitlenme) Olmasını Engelleme.Çünkü Ağırlığı Ön Tekere Verince Ön Teker Kolay Kolay Kaymaz.Yani İlk Önce Arka Freni Sıkıyoruz.Motorda Zaten Frenlemenin Etkisiyle Hissediceksiniz frenlerken Motor Ön Süspansiyonları Hafif Öne Çöküyor.Yani Ağırlık Merkezi Ön Tekerde.Tam O Sırada Ön Freni Sıkıcaz.Tabi Ön Freni Sıkarken Ayağımız Arka Frende Basılı Olcak.
Bu 2 Yöntem Tarafımca Uygulanmıştır.Bunlar Benim Uyguladığım Frenleme Sistemleri.
Not:Bazı Motor Ve Scooterlarda Ön Fren ABS Olabiliyor Onların Bu yöntemleri yapmasına gerek yok.Onların Çalışma Mantığı Birinci Sistemdeki Gibi Zaten.
Yarın Olmayacak Gibi Kullanırsan Yarın Olmaz...
-
16 Nisan 2009, 23:08
#3759
sağol kardeşim deneyecem bu yöntemini,bende şöyle frenleme yapıyorum,mesela yokus inerken kompresyona bindirmiyorum motor yorulmasın diye debriyajı sıkıp arka frenı sıkıyorum yavaslıyo cok basarsam kayıyo ama yeterince durdurmuyo bende onu sıkıyorum aynı anda ikisini kullanıyorum dengelıyorum,onume bırden bişey cıktığı zaman ön frenı istemeden fazlaca sıkıyorum o zaman kıtlenıyo kayıyo arkaya bassan arkada kayıyo,biraz zaman alacak frenlere aşina olmam zaten hayatımda bu gün yaptığım geziyle beraber 8.kere motor kullanısım o kadar olsun.motor 170 km oldu
-
17 Nisan 2009, 00:09
#3760
emın ol fazla heyecanlanmadıgın zaman kurtarmış sayılırsın,
sıkma canını agır agır frenle,
arkayı ve önu agır agır sık,
her fırsatta aklına geldıkce tekrarla,
zamanla alısacaksın,
gereklı işlemler zaten söylenmiş,
Kolay Gelsın,
Geçmiş Olsun...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler